vreemdgaan?!

19-02-2009 14:03 346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Zijn er mensen die weten dat vreemgaan eigenlijk niet hoort maar het toch wel bewust doen?



Ik heb namelijk afgesproken met een ex-collega om wat te gaan drinken. Hij is achterin de veertig en ik ben 26.

Toen we nog bij het zelfde bedrijf werkte was er altijd al een bepaalde spanning tussen ons.



Hoe groot is de kans dat hij echt alleen iets wil drinken, wel weet ik dat als hij meer wil dat ik hem niet tegen houd.



Het is natuurlijk niet slim om te gaan (ik ben namelijk getrouwd en ik heb een zoontje van bijna 2 jaar) maar de drang om hem te zien is erg groot.



Zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt of op het punt staan.



Mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren over hoe dom het wel niet is en zo die kunnen hun tijd beter anders besteden want ik weet zelf ook wel dat ik fout bezig ben, maar ik zoek naar mensen die in het zelfde schuitje zitten en niet naar verbeteraars!!
quote:Linda197 schreef op 20 februari 2009 @ 20:20:





Zoals ik al eerder zei: Ik wil me graag weer een keer vrouw voelen en niet alleen maar als moeder gezien worden.



Grappig dat jij dat zo ziet. Ik zie neukerdje namelijk niet gelijk aan vrouw.
Alle reacties Link kopieren
@ Linda197; Anderen hebben een bezoek aan een sexuoloog voorgesteld, maar hebben jullie al eens gedacht aan relatietherapie? Baat het niet, schaadt het niet en je hebt het in ieder geval een eerlijke kans gegeven. Ik denk dat er meer is dan alleen het niet hebben van een - voor jou - bevredigend sexleven.



Verder sluit ik me aan bij nagenoeg alle andere reacties die zijn gegeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Linda197 schreef op 19 februari 2009 @ 14:29:

Ik weet niet precies wat ik zoek bij mn ex-collega, eigenlijk zijn we heeeeeel verschillend

We zijn wel allebei getrouwd maar ik ben dol op kinderen en hij totaal niet. Ik hou van de feestdagen hij niet. Ik hou van mooie auto's hij niet.



Het is waarschijnlijk de spanning, ook heb ik in mijn huidige relatie niet veel sex ( 1x per week max.) Mijn man is of moe of we hebben het te druk of hij wil ontspannen tv kijken.



Het is niet echt fijn als een man tv kijken boven sex verkiest.



Wel fijn dat er mensen zijn die hier normaal op reageren!

Ik kom snel een kijkje nemen op Minnaars (kan het alleen nog even niet zo snel vinden)



Zeker weten dat je man niet vreemdgaat ???



Maar-eh wat is er mis met een gewoon goed gesprek met je man?



Hoe aanlokkelijk het ook lijkt dat met die ex-collega van je: DOE HET NIET! Het is vragen om problemen, verdriet en pijn.



Het is al eerder gemeld in dit topic, maar voor je morgen je kindje naar bed brengt, kijk 'm eens goed in de ogen en weet dat je veel kapot kunt maken met je hang naar spanning en sex.



Het zal mij een grote worst zijn hoor of je kindje straks volledig in een scheidingsspagaat zit, tis niet mijn kind, maar wees nu eens volwassen en deal met je leven zoals het nu is!!!!!!!!! Vind je het niet goed DOE er wat aan en PRAAT met je man!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alle commentaren niet helemaal gelezen...maar je moet uiteraard helemaal zelf weten wat je doet. Ik kan alleen maar zeggen denk goed na van te voren wat je nou hoopt te halen uit dit contact. ik ga je niet veroordelen absoluut niet. Maar wat wil JIJ nou? Is je relatie op dit moment niet goed? Of gewoon nooit goed geweest? Mis je dingen? Mis je een bepaalde spanning? Denk daar eens over na. Vreemdgaan is zo gebeurt en makkelijk gedaan..echter een eventueel naar gevoel raak je niet zomaar kwijt. En wat als je man erachter komt?? Besef gewoon wat je je op je hals haalt..ben je alleen op zoek naar vlugge sex 1 malig wees dan duidelijk tov je minnaar. Kijk uit dat je niet verliefd raakt stop dan helemaal. Nogmaals ik veroordeel je niet want iedereen weet dat vreemdgaan niet goed is. Praat liever met je partner OPEN over je gevoelens.,..dat je wel eens fantasien hebt etc ..uit onderzoek blijkt dat een vrouw gemiddeld 34x aan sex denkt per dag. En vaak ook nog eens sex met een andere man(veelal een collega) Je bent dus echt niet de enige die fantasien heeft hoor.

Ik heb het eens nagevraagd in mijn omgeving en viel van verbazing van mijn stoel. Het blijkt gewoon dat iedere vrouw die ik het vroeg(goede vriendinnen en collega's) het konden beamen. ze hadden allemaal wel sexfantasien over andere mannen terwijl ze allemaal een vriend hebben of getrouwd zijn en ook nog eens heel gelukkig. Ik ben soms kennelijk nog echt naief haha.
Alle reacties Link kopieren
@Schilderspalet en anderen:



Je schrijft: .. en PRAAT met je man!!!!



Kunnen jullie niet lezen of zo? TO heeft toch duidelijk verteld dat ze heeft GEPRAAT en GEPRAAT en GEPRAAT, maar dat dat nergens toe leidt? En dus dat een advies om opnieuw te gaan praten nou niet echt heel zinvol is...



Eigenlijk is het zooo simpel. TO heeft 3 opties:



1. Stop met zeuren en leer leven met je situatie. Life is a bitch en je hebt gewoon pech.



2. Je kan er niet mee leven. Meld je man dat als hij niet bereid is dingen te veranderen de relatie wat jou betreft over is.



3. Hij wil niet veranderen, je wil m toch niet kwijt maar kan ook niet zonder seks. Dan ga je voor de SV, met of zonder zijn toestemming.
Alle reacties Link kopieren
Het is echt niet dat ik een slechte relatie heb hoor we hebben t op veel vlakken heel goed samen, nou ja met zn drieen (+kindje)



We praten ook veel over vanalles maar het lijkt wel of hij qua seks ineens zo veranderd is. Dit was eerst echt niet zo.

En geloof me elke keer aan je man een verklaring vragen waarom hij geen seks wil dat geef je vanzelf ook wel op.



Aan de ene kant moet ik me bij alex zn mening aansluiten, maar aan de andere kant weet ik niet of ik kan leven met een leugen. Vandaar dat ik de afspraak ook verzet heb (het is beter om af te zeggen ik weet t maar ik kan t (nog) niet



En Alex je hebt gelijk wat betreft je 3 keuzen maar keuze twee valt voor mij echt af want ik wil hem niet kwijt en dat verdient mijn kindje ook niet.(Het is echt zo'n schatje)
Alle reacties Link kopieren
Dat geldt voor mij ook Linda197, wij hebben het ook best goed met elkaar en mijn eigen ervaring is dat telkens maar weer proberen te praten op termijn eerder averechts werkt, immers: de standpunten zijn bekend.



Het leidt op die manier - tenminste hier bij mij - alleen maar tot irritaties of andere emoties die de relatie al helemaal niet ten goede komen.



En ik moet zeggen dan na 25+ jaar huwelijk is het ook niet meer zie veranderen wat voor maakt dat optie 2 vaker in beeld lijkt te komen.
Alle reacties Link kopieren
O ja, Optie 3 paste ik al toe :-)
Alle reacties Link kopieren
"mijn eigen ervaring is dat telkens maar weer proberen te praten op termijn eerder averechts werkt, immers: de standpunten zijn bekend."

Bovenstaande quote van Alex is zo vreselijk waar!



En ik kan me alleen maar aansluiten bij wat Alex schrijft over de 3 opties. Het liefst zou je geen van deze opties willen, maar ja.... Het mooiste zou zijn als je relatie een droomrelatie is op alle gebieden, helaas is dat maar zeer weinigen gegeven.



Wat ik je alleen in de afgelopen posts heb willen laten inzien, is dat het hebben van een minnaar/sv een hele bewuste keuze is en dat deze keuze je in een emotionele achtbaan zal kunnen brengen.

Mij heeft mijn nr. 2 alleen maar mijn leven verrijkt, ondanks dat ik willens en wetens mijn partner bedrieg.



Moeilijk he Linda,
Alle reacties Link kopieren
Sjucht.. ik droom nog steeds van de dag dat mijn lief ook mijn SV zal zijn....
Alle reacties Link kopieren
Alex, ik gun het je zo!!! Dat zou het ultieme geluk zijn!



Ineens moet ik aan een liedje denken...., ik deel het even.

http://www.youtube.com/wa...dB9g&feature=channel_page
Alle reacties Link kopieren
@Knipoogje:

Eigenlijk roep je daarmee een vraag op waarvan ik helemaal niet zeker ben van het antwoord.



Als 'we were made for each other'.. dan zou er toch niet zo'n 'probleem' in de relatie zijn.. toch...?
Alle reacties Link kopieren
Alex, dat klopt, ik droom dus ook van dit ene zinnetje "we were made for each other"..... en vraag me tegelijkertijd af of het wel bestaat dat je op alle gebieden (sexueel, emotioneel, opvattingen e.d.) ooit 100% zult halen. Ik geloof niet dat een dergelijke relatie bestaat, op zich geeft dat niet, het houdt ook de spanning erin. Direct zeg ik er achteraan: zoiets belangrijks als warmte, intimiteit kan je niet missen. Zo goed als onbereikbaar bij je eigen lief en dan komen we uit bij jouw 3 opties, helaas.

Heb jij een vaste SV? En wat voel je voor haar? (als ik vragen mag)
Alle reacties Link kopieren
leeggemaakt
Alle reacties Link kopieren
off topic, dus weggehaald
Alle reacties Link kopieren
weg
Alle reacties Link kopieren
off topic, dus weggehaald
Alle reacties Link kopieren
Met PRATEN wordt dus op een volwassen , constructieve manier communiceren bedoeld ; huilen , schelden , manipuleren , zwijgen , liegen , het achterste van je tong niet laten zien , zeuren , het mooier maken , pruilen , a zeggen maar b bedoelen , hints , hopen dat de ander gedachten kan lezen , steken onder water , etc . vallen daar allemaal niet onder .



Dus nogmaals de vraag aan TO - en ook aan de man die het allemaal zó herkent - ; is er gepraat ?

En , ook niet geheel onbelangrijk , is er ook GELUISTERD ? ( Zowel door jou als je partner )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2009 @ 14:33:

Joh, ik doe dat elke week!



wat zijn jullie allemaal saai en burgerlijk zeg. Je moet toch wat om een beetje spanning in je leven te houden. Acht jaar neuken met dezelfde vent gaat ook wel vervelen op den duur.



Ik zeg, ervoor gaan. Kan jou het schelen.



Oei.. wat een nare uitspraak!

*sprakeloos* Dat iemand daar trots op kan zijn zeg! :puke:

BAH!
Alle reacties Link kopieren
@ Drew86; Je moet niet alles hier letterlijk nemen



@ Linda197; Hoe gaat het nu met je, meid?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2009 @ 00:56:

Met PRATEN wordt dus op een volwassen , constructieve manier communiceren bedoeld ; huilen , schelden , manipuleren , zwijgen , liegen , het achterste van je tong niet laten zien , zeuren , het mooier maken , pruilen , a zeggen maar b bedoelen , hints , hopen dat de ander gedachten kan lezen , steken onder water , etc . vallen daar allemaal niet onder .



Dus nogmaals de vraag aan TO - en ook aan de man die het allemaal zó herkent - ; is er gepraat ?

En , ook niet geheel onbelangrijk , is er ook GELUISTERD ? ( Zowel door jou als je partner )







Qua seks kan het trouwens ook wel weer goedkomen hoor. Ook al lijkt je partner nu het libido van iemand van 180 te hebben.



Daarvoor moet je wel bereid zijn om actief over je eigen angsten heen te stappen (daarmee bedoel ik niet 'je eigen grenzen', maar wel over angsten zoals "ik ben bang dat ie me niet mooi vindt, bang dat ik het niet goed doe, bang dat ie ..... denkt").



Maak tijd voor seks. Laat je niet tegenhouden door "ik vind het niet zo leuk als het op commando moet". Met een gezin kun je lijkt me vaak kiezen tussen deze twee : gepland neuken of niet. Doe het eens, probeer het eens, het valt best mee. Zin maken is een eitje.



Als jij je graag vrouw wilt voelen, laat hem dan voelen dat ie een man is. Slik je kritiek op 'm in en zorg dat ie zich geweldig voelt. (Hoef je niet de rest van je leven te doen, maar het is wel handig als je nu meer seks wilt).



Zorg dat je interessant voor hem blijft. Zorg voor een uiterlijk dat hij leuk vind (hoef jij alleen maar 'niet erg' te vinden) en zorg ervoor dat je iets te melden hebt.



Jij wil wat van hem, dus dan zul jij eerst een stap harder moeten lopen voordat hij es een keertje op gang komt. Niet eerlijk nee, maar ja, that's life.



By the way: Goed dat je je date hebt uitgesteld TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:Drew86 schreef op 23 februari 2009 @ 20:57:

[...]





Oei.. wat een nare uitspraak!

*sprakeloos* Dat iemand daar trots op kan zijn zeg! :puke:

BAH!het was sarcastisch bedoeld Drew
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nog een update hier?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 24 februari 2009 @ 09:13:

[...]





het was sarcastisch bedoeld Drew



Wat een geluk!

Ik dacht echt een moment; OMG waar gaat de wereld heen!
Alle reacties Link kopieren
Linda,



Ik kom thuis ook tekort en ( na 2 jaar zelfonderzoek) heb nu 5 weken een SV en het bevalt me prima. Ga op je gevoel af.....!
Maatan waa malin tadaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven