vreemdgaan?!

19-02-2009 14:03 346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Zijn er mensen die weten dat vreemgaan eigenlijk niet hoort maar het toch wel bewust doen?



Ik heb namelijk afgesproken met een ex-collega om wat te gaan drinken. Hij is achterin de veertig en ik ben 26.

Toen we nog bij het zelfde bedrijf werkte was er altijd al een bepaalde spanning tussen ons.



Hoe groot is de kans dat hij echt alleen iets wil drinken, wel weet ik dat als hij meer wil dat ik hem niet tegen houd.



Het is natuurlijk niet slim om te gaan (ik ben namelijk getrouwd en ik heb een zoontje van bijna 2 jaar) maar de drang om hem te zien is erg groot.



Zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt of op het punt staan.



Mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren over hoe dom het wel niet is en zo die kunnen hun tijd beter anders besteden want ik weet zelf ook wel dat ik fout bezig ben, maar ik zoek naar mensen die in het zelfde schuitje zitten en niet naar verbeteraars!!
Alle reacties Link kopieren
Linda,



Heb alle reacties niet gelezen, maar bepaal zelf of er naast je vaste partner (man/vrouw) met wie je een (vaste) relatie hebt/gehuwd bent/ onder-1-dak woont und so weiter ...ruimte is voor een "alleen-maar sexpartner".

Voor de één zijn deze begrippen onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Voor een ander weer niet.

Da's een persoonlijke keuze.

Wat zegt je gevoel?



Ga een borrel drinken en laat het op je af komen zou ik zo zeggen. Have fun!
Alle reacties Link kopieren
Linda,



Het overkomt je, maak je niet druk als het gebeurd.

Mij is het ook overkomen.

Denk maar zo elke dag brood met pindakaas is ook niet lekker.



veel plezier
quote:bliksem21 schreef op 28 februari 2009 @ 22:14:

Linda,



Het overkomt je, maak je niet druk als het gebeurd.

Mij is het ook overkomen.

Denk maar zo elke dag brood met pindakaas is ook niet lekker.



veel plezier



Er eerst een topic over openen en dan overkomt het je opeens? Wat een gelul.



De behoefte om met een ander van bil te gaan overkomt je, maar je hebt zelf altijd de keus om er wel of niet iets mee te doen. Je bent toch niet zwakzinnig zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde even zeggen dat we idd gezoend hebben. Ik heb het m'n vriend verteld. Wel ben ik er zo achter gekomen dat dit geen echte vriend is, want hij (C) heeft in de vorige relatie van mijn vriend ook al geprobeerd met zijn toenmalige vriendin te zoenen.



We hebben afgesproken om net te doen alsof we het uitmaken en dan kijken hoe C erop reageert (wrs zeggen: wil je met mij een relatie?).
Alle reacties Link kopieren
Die Brum ; never a dull moment bij jou he ?

Je gaat ook steeds volwassener klinken ; R.E.S.P.E.C.T , meid .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jaaaaaah! En dan is het pas echt leuk als je dan met C een relatie hebt en stiekum vreemd gaat met je vriend! Dat je zoent met C en dat je vrijt met vriend. Heeft ie niet nog meer vrienden? Kun je ook eens een ander standje uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Nee wat C doet is respectvol wil je zeggen...



Ik heb duidelijk aangegeven aan mijn vriend dat ik (zoals jullie zouden zeggen) niet te vertrouwen ben. Dat ik gewoon niet monogaam kan zijn, zeker als ik niet kan zoenen met degene met wie ik dat graag wil! Als hij ondanks dat gewoon bij me wil blijven, wie ben ik dan om het dan toch uit te maken?
quote:Brummetje schreef op 02 maart 2009 @ 13:46:

Nee wat C doet is respectvol wil je zeggen...



Ik heb duidelijk aangegeven aan mijn vriend dat ik (zoals jullie zouden zeggen) niet te vertrouwen ben. Dat ik gewoon niet monogaam kan zijn, zeker als ik niet kan zoenen met degene met wie ik dat graag wil! Als hij ondanks dat gewoon bij me wil blijven, wie ben ik dan om het dan toch uit te maken?



Maar 'niet te vertrouwen zijn' is toch iets heel anders dan 'niet monogaam zijn'? En een 'open relatie hebben' is ook iets anders dan 'seks hebben met de vriend van je vent en ook nog spelletjes met hem spelen'. Een open relatie hebben heeft als basis juist respect en vertrouwen.



Moet gelijk denken aan een grap van Theo Maassen (kan ook iemand anders zijn hoor): Mijn vrouw heeft me bedrogen.... Ze zei dat ze vreemd was geweest, maar dat is helemaal niet zo!
Wat maakt het trouwens uit wat C doet? Het zegt wel wat over jou zeg, als jouw gedrag zo afhankelijk is van wat C zoal doet.
Alle reacties Link kopieren
@brummetje: Waarom denk je dat C een relatie met jou zou willen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit me heel hard af te vragen waarom je vriend niet kan zoenen , Brum .

Zoiets ?





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2009 @ 15:07:

Ik zit me heel hard af te vragen waarom je vriend niet kan zoenen , Brum .

Zoiets ?





[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me vanmiddag hetzelfde af zitten vragen en ik kwam niet verder dan dat hij een besmettelijke ziekte heeft, Pfeiffer bijv.



@brummetje. Is het tijdelijk dat je niet met je vriendje kan zoenen of zal dit nooit kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Ben een poosje niet op t forum geweest, mijn man lag in het ziekenhuis. (gaat nu gelukkig weer goed met hem)

Hierdoor besefte ik wel dat ik hem absoluut niet kwijt wil en zeker geen pijn wil doen.



Toen mijn man in het ziekenhuis lag hebben we veel gepraat en ik heb ook eerlijk verteld dat ik met een ex-collega had afgesproken maar dat ik nog niet zeker wist of ik wel moest gaan.

Volgens mij drong het nu pas echt tot hem door hoe hoog t allemaal bij mij zit.

Ik ben er zeker van dat we er uit gaan komen!



Ik heb mn afspraak zojuist afgezegd. Wel per mail dat leek me veiliger om niet in de verleiding te komen om toch af te spreken als ik zn stem zou horen.



Iedereen heel erg bedankt voor jullie verhalen, adviezen en (meestal) begrip.
Linda, wat leuk dat je nog even komt posten! Ik vind het echt heel goed van je dat je het zo hebt aangepakt. Stel nou dat het toch ooit misloopt, dan kun je jezelf iig recht in de spiegel aankijken.



Wij kwamen er uit, jullie vast ook. Heel veel succes samen!



En veel beterschap voor je man.
Alle reacties Link kopieren
Linda, Heel goed van je om de afspraak af te zeggen en het hem te vertellen. Kijken of hij het "opvangt" (was je wel duidelijk genoeg?). Het blijft wel een man.
Alle reacties Link kopieren
Goed van je, dat je afspraak heb afgezegd.



@ Vl43inder, xana, BGB: Ik vind niet dat ik nou zo respectloos naar mijn vriend toe ben geweest. Hij geeft mij wel gelijk, dat ie het begrijpt waarom ik zo heel sporadisch met een ander wil zoenen. Ik zeg niet dat dit elke week gebeurd. Mss gebeurd het pas weer over een jaar, wie weet. Mss hoeft het binnenkort niet meer, omdat mijn vriend er eindelijk wat aan gaat doen zodat we het wel kunnen doen (maar dat zie ik nog niet gebeuren).



Wat zouden jullie doen, als je gek bent op seks en door omstandigheden kun je het voorlopig niet/nooit meer doen met je partner?



C heeft een vriendin, veel ruzie met haar en sinds een tijdje geen seks meer. En daar is ie best verdrietig over.

Nou laat ik me iig niet lenen voor meer. En afspreken met C doe ik ook niet meer, uit respect voor mijn vriend, ook al zou hij het goed vinden. Als ik het niet opzoek, kan ik het ook moeilijk doen.
quote:Brummetje schreef op 02 maart 2009 @ 09:04:

We hebben afgesproken om net te doen alsof we het uitmaken en dan kijken hoe C erop reageert (wrs zeggen: wil je met mij een relatie?).





Je weet echt zeker dat je geen 11 jaar meer bent?



Alle reacties Link kopieren
Brum , de reden dat je niet kan zoenen met je vriend ? Is zijn tong uitgerukt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Linda!!! wat goed!!!



En weet je, zo een collega is een paar keer spannend en dan wordt het ook gewoon een vent met zweetsokken, je schiet er geen hol mee op joh.



Behalve dan dat je een puinhoop achterlaat en anderen veel verdriet bezorgd.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat weet ik zeker. We zijn nml een stelletje kleuters.



Okeej BGB weer wat om te lachen: Hij verzorgd z'n gebit niet zo heel goed...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2009 @ 09:15:

Brum , de reden dat je niet kan zoenen met je vriend ? Is zijn tong uitgerukt ?Zou vriend allergisch zijn voor steunzolen? En C niet?
Alle reacties Link kopieren
Moet ik inderdaad om lachen , Brum ; die optie had ik overwogen maar laten varen wegens " zal toch wel niet ? "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia Dalma schreef op 03 maart 2009 @ 09:34:

[...]





Zou vriend allergisch zijn voor steunzolen? En C niet?Het zijn non-allergische steunzolen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2009 @ 10:08:

Moet ik inderdaad om lachen , Brum ; die optie had ik overwogen maar laten varen wegens " zal toch wel niet ? "Jaa, wel dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven