vreemdgaan?!

19-02-2009 14:03 346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Zijn er mensen die weten dat vreemgaan eigenlijk niet hoort maar het toch wel bewust doen?



Ik heb namelijk afgesproken met een ex-collega om wat te gaan drinken. Hij is achterin de veertig en ik ben 26.

Toen we nog bij het zelfde bedrijf werkte was er altijd al een bepaalde spanning tussen ons.



Hoe groot is de kans dat hij echt alleen iets wil drinken, wel weet ik dat als hij meer wil dat ik hem niet tegen houd.



Het is natuurlijk niet slim om te gaan (ik ben namelijk getrouwd en ik heb een zoontje van bijna 2 jaar) maar de drang om hem te zien is erg groot.



Zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt of op het punt staan.



Mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren over hoe dom het wel niet is en zo die kunnen hun tijd beter anders besteden want ik weet zelf ook wel dat ik fout bezig ben, maar ik zoek naar mensen die in het zelfde schuitje zitten en niet naar verbeteraars!!
Alle reacties Link kopieren
@brummetje. Jouw vriend heeft er dus meer moeite mee om zijn gebit goed te verzorgen dan dat zijn vriendin met een vriend van hem zoent. Logisch...
Alle reacties Link kopieren
Ja idd.



Gisteren was helemaal het toppunt... Hij is ziek, had die morgen ook overgegeven. Ik vroeg gister aan hem tijdens msn gesprek: Wanneer heb jij voor het laatst je tanden gepoetst? Zegt hij: Gisteren.

Dus hij heeft niet eens zijn tanden gepoetst na het overgeven. Ben blij dat ik nu niet bij m ben, want ik was me toch tekeer gegaan. Ik heb m wel gezegd dat ik het een beetje zat ben, zijn slechte hygiene.



(Wat is dat toch met die jongen? Het lijkt echt alsof ie niet na kan denken over sommige dingen.

Zoveel dingen die voor mij vanzelfsprekend zijn (zoals dus tanden poetsen na overgeven) zijn dat blijkbaar niet voor hem.)



Waarom val ik niet op normale jongens?
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 04-03-2009 07:06
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
omdat je zelf niet helemaal normaal bent???
Alle reacties Link kopieren
Pls wat meer uitleg.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2009 @ 15:07:

Ik zit me heel hard af te vragen waarom je vriend niet kan zoenen , Brum .

[afbeelding]Je kunt nog altijd je tong tussen de metalen verticale pinnen steken!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Linda, je weet waar je mee bezig bent en dat je met vuur speelt en een boel mensen moedwillig gaat kwetsen. Je man op den duur (want het komt hoe dan ook vaak uit) en uiteindelijk je kind door hierdoorje relatie willens en wetens op het spel te zetten en de toekomst van je kind met gescheiden ouders al voor te bereiden. Is zoveel egoisme dat het allemaal waard? Zoveel levens verwoest qua vertrouwen, qua liefde, qua trouw zijn aan elkaar, puur omdat je het wel effe lekker spannend vindt?



Ik zou zeggen, als je je eigen glazen wilt ingooien, ga vooral je gang. Maar vertel je man er dan gelijk bij dat je zijn trouw en liefde niet serieus neemt en vertel je kind dan ook dat je je eigen kick belangrijker vond dan een stabiel gezinsleven voor hem



Als je relatie slecht is, werk er dan aan of ga bij hem weg. Of vertel dat je met anderen wilt neuken, dan heeft hij hierin ten minste nog een keuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Brummetje schreef op 04 maart 2009 @ 07:56:

Pls wat meer uitleg. Joh, open er een topic over, in plaats van dat van een ander te verneuken kapen...
Alle reacties Link kopieren
@intiem,

Misschien is het voor jou verstanding om eerst het hele Topic te lezen voordat je er op reageerd.

Als je dit had gedaan dan had je ook in mn laatste reactie kunnen lezen dat ik de afspraak heb afgezegd.
Alle reacties Link kopieren
Linda, ik was aan het begin begonnen en toen ik al las dat je nogal allergisch reageerde op "adviezen" die jij te bemoeierig vond, kreeg ik gewoon een indruk van een meid dat hoe dan ook wel ging voor haar eigen kick, want niemand begreep haar toch. Je wilde je op voorhand eigenlijk al aanmelden bij de vreemdgangers, dus ik dacht dat je een keuze gemaakt had en je gaf overduidelijk aan niet geinteresseerd te zijn in forummers die er anders over dachten. Dus dat maakte het voor de rest lezen voor mij een beetje overbodig. Ik wilde je alleen maar vertellen dat ik jouw manier van keuzes maken egoistisch vond, ongeacht of je dit naast je neer zou leggen of niet.

Ik vind het fijn voor je gezin dat je hebt afgebeld. Maar ik denk los daarvan dat je nog een hoop te leren hebt op intermenselijke waarden. Want jouw aanvankelijke manier van omgaan met zo'n situatie en reacties was heel kinderachtig. Gelukkig ben je bijgedraaid. Maar wat was er gebeurt als je man niet in het ziekenhuis terecht was gekomen? Is het echt nodig voor jou dat er iets "ergs" gebeurt, voordat je mensen of relaties of hoe je met dingen omgaat op waarde weet te schatten? Gelukkig dan maar dat een ziekenhuis jou met je neus op de feiten kan drukken. Nu maar hopen dat je energie gaat steken in het oplossen van jullie probleem op een volwassen wijze.
Alle reacties Link kopieren
@ intiem je loopt wel hard van stapel! iemand legt zijn een situatie voor en vraagt om reactie van anderen. Hiermee stelt die persoon zich kwestbaar op.

het is dan wel heel gemakkelijk meteen iemand te veroordelen maar ik geloof niet dat die persoon daar om heeft gevraagd. Zij heeft gevraagd om advies. Misschien een idee je daartoe te beperken?
Alle reacties Link kopieren
Intiem schreef:



Maar ik denk los daarvan dat je nog een hoop te leren hebt op intermenselijke waarden. Want jouw aanvankelijke manier van omgaan met zo'n situatie en reacties was heel kinderachtig.



Ik neem aan dat je in een vergelijkbare situatie zit als linda, en dus weet waar je over praat?
Alle reacties Link kopieren
Jazeker Alex dat ik in een vergelijkbare situatie zit als Linda. Ik heb ook al jaren een relatie met dezelfde, heb ook 'maar' 1 x per week seks momenteel, heb ook een (klein) kind en ben van ongeveer dezelfde leeftijd (iets ouder) en ik kan ook aan elke vinger wel een spannende vent krijgen als ik dat zou willen. Met de nadruk op ALS. Want ik wil dat niet.



En dat is/was het verschil met TO. Als ik een (relatie)probleem heb, los ik dat op met mijn vriend en ga ik niet lopen mijmeren over hoe spannend het wel niet is om met een collega of lekkere vriend het bed in te duiken. En als ik vind dat het probleem niet (meer) op te lossen is zoek ik andere manieren om integer met zo'n situatie om te gaan.



TO gaf in de eerste reacties aan geen interesse te hebben in moraalridders. Moet ze zelf weten, maar ik laat me niet wegsturen omdat iemand het niet horen wil. JIj kan ook wel een topic openen over hoe graag jij jouw vrouw, vriendin, kind een mep wil verkopen en niet zit te wachten op mensen die vooral zeggen dat je dat niet moet doen. Sorry hoor, maar denk niet dat je allemaal jaknikkers om je heen krijgt. Als dat is wat TO wil (mensen die haar gaan zitten aanmoedigen om vreemd te gaan) moet ze daar geen topic over openen.



En die mep die ik als voorbeeld stel is wat ik vergelijkbaar vind over vreemdgaan. Je geeft anderen een mes in je rug qua vertrouwen. Misschien is het wel een klein beetje ook de negatieve reacties geweest dat TO zich nog een klein beetje het besef voor ogen kreeg dat het wel erg rigoreuze gevolgen kan hebben en dan is het me dat meer dan waard.



Nee, ben wat dat betreft echt geen rigide kip en kan me een beetje spanning en spel en spelen best voorstellen. Maar je moet weten te stoppen waar je over pijnlijke grenzen van anderen gaat. En dat niet willen weten of horen is in mijn ogen kinderachtig ja.



Mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren over hoe dom het wel niet is en zo die kunnen hun tijd beter anders besteden want ik weet zelf ook wel dat ik fout bezig ben, maar ik zoek naar mensen die in het zelfde schuitje zitten en niet naar verbeteraars!!

Hetzelfde schuitje van wat vraag ik me dan af? De mensen die zullen zeggen dat het inderdaad de moeite is om spanning te zoeken? De mensen die uit ervaring kunnen zeggen dat het je weinig oplevert op den duur? Of de mensen die uit hetzelfde schuitje komen en dan de andere kant, de gekwetsen zeg maar? Of mogen die niet vertellen wat het met je kan doen?
Alle reacties Link kopieren
intiem schreef:

Jazeker Alex dat ik in een vergelijkbare situatie zit als Linda. Ik heb ook al jaren een relatie met dezelfde, heb ook 'maar' 1 x per week seks



Ik vind 1x per week nog niet zo slecht, al zegt frequentie weinig over kwaliteit. Zelf zou ik best blij mee zijn met zo'n frequentie.. (ahum).



Maar los daarvan.. ik zag (en zie) in dit topic een vraag van iemand die worstelt en hier hardop dacht. En ik zie dan ook niks in moraal verhalen. Een beetje redelijk denkend mens kan al die argumenten zelf meestal wel bedenken, en heeft dat, volgens mij al 1000x gedaan voordat hier zo'n topic wordt geopend..
Alle reacties Link kopieren
Het wordt lastig om het commentaar te leveren wat TO graag wil horen. Die verhalen zijn er nauwelijks.

Er is bijna nooit een "happy end" bij vreemdgaan. Dus hoor je toch dat het lomp is om mee door te gaan, of dat het slecht af liep bij gelijkwaardige situaties.

Er zijn wel een aantal verhalen te vertellen over mensen die door openheid, respect en eerlijkheid uit dit soort problemen zijn gekomen. Misschien is het wijsheid daar eens naar te luisteren in plaats van door te gaan met je hand in het vuur te steken.
Ik denk dat het heel goed is geweest dat je niet eerder je verhaal hebt gespuid op dit topic Intiem. Door de toon van dat soort posts worden dit soort topics altijd nutteloze vergaarbakken van verwijten voordat iemand iets heeft gedaan en waar niemand iets mee kan.



Bij zulke posts zal de TO alleen nog maar meer overtuigd raken van haar eigen gelijk. Zo'n toon zorgt er namelijk voor dat iemand de hakken in het zand zet.



Er moet trouwens heel vaak iets 'ergs' gebeuren voordat mensen de waarde van een relatie weer inzien. Heb zelf iets 'ergs' zelfs geforceerd om mijn relatie uit het slop te trekken, en dat is heel goed gelukt. Het is trouwens maar net wat je 'erg' vindt.
Alle reacties Link kopieren
Wat moeten mensen dan doen? Medelijden tonen voor zielige TO omdat ze maar 1 x per week seks heeft? En roepen dat ze haske gelijk heeft om met een vent die bijna haar vader had kunnen zijn de helft van haar leeftijd erbij heeft te gaan rollebollen. Sorry, maar daar voel ik me niet toe geroepen.



Als ik met zo'n zelfde boodschap bij mijn zusje aan zou komen dat ik erover zit te denken om vreemd te gaan en bij voorbaat al zou zeggen dat ik niet geinteresseerd ben in haar goedbedoelde adviezen, zou ze waarschijnlijk de deur voor mijn neus dichtgooien



Maar ok, tis maar goed dan dat ik niet eerder heb gereageerd inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Btw, tis inderdaad maar wat je erg vindt. De een vindt vreemdgaan niet erg, de ander wel. Maar TO heeft niks genoemd over dat haar man daar waarschijnlijk niet zo'n problemen mee heeft. Dus ga ik er gemakshalve maar even vanuit dat hij daar hetzelfde over denkt als de meesten.
Alle reacties Link kopieren
quote:intiem schreef op 05 maart 2009 @ 14:36:



Hetzelfde schuitje van wat vraag ik me dan af? De mensen die zullen zeggen dat het inderdaad de moeite is om spanning te zoeken? De mensen die uit ervaring kunnen zeggen dat het je weinig oplevert op den duur? Of de mensen die uit hetzelfde schuitje komen en dan de andere kant, de gekwetsen zeg maar? Of mogen die niet vertellen wat het met je kan doen?Eh........ hetzelfde schuitje hier, en inderdaad als je alle berichten had gelezen, zie je ook dat niet iedereen die in hetzelfde schuitje zit TO naar de mond praat!!!
quote:intiem schreef op 05 maart 2009 @ 20:14:

Wat moeten mensen dan doen? Medelijden tonen voor zielige TO omdat ze maar 1 x per week seks heeft? En roepen dat ze haske gelijk heeft om met een vent die bijna haar vader had kunnen zijn de helft van haar leeftijd erbij heeft te gaan rollebollen. Sorry, maar daar voel ik me niet toe geroepen.



Als ik met zo'n zelfde boodschap bij mijn zusje aan zou komen dat ik erover zit te denken om vreemd te gaan en bij voorbaat al zou zeggen dat ik niet geinteresseerd ben in haar goedbedoelde adviezen, zou ze waarschijnlijk de deur voor mijn neus dichtgooien



Maar ok, tis maar goed dan dat ik niet eerder heb gereageerd inderdaad.



Maar een post als die jij intypte heeft hetzelfde effect als de deur dicht gooien. Dit topic was het tegenovergestelde met een enorm positief gevolg. Hoe komt het dat jij zoveel behoefte hebt om het anders te doen. Op mij kom je ontzettend boos over. Hoe komt dat?



Met honing van je nou eenmaal meer vliegen dan met azijn.



Topics vol met azijnpissers zijn echt nergens goed voor. To heeft er niets aan, en de posters voelen zich er ook niet beter bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het alleen maar eens zijn met Vlinder. Iemand vraagt om advies, geeft aan dat ze niet zit te wachten op alleen maar commentaar. Door TO terecht te wijzen, zullen TO's haren recht overeind gaan staan.

Ervaringen delen, zowel de voor- als de nadelen, is naar mijn mening een manier om zelf een beslissing te nemen. Zoals al zo vaak hier geschreven: "veroordelen is zo makkelijk!".



Het is voor Linda fijn dat ze heeft gepraat met haar man, kl... dat er een heel vervelende situatie voor nodig was om met elkaar te kunnen praten. Ik heb respect voor Linda en ben blij voor haar dat ze haar afspraak heeft afgezegd. En hoop van ganserharte dat zij het geluk vindt bij haar gezin.
Alle reacties Link kopieren
"Hallo,



Zijn er mensen die weten dat vreemgaan eigenlijk niet hoort maar het toch wel bewust doen?"



@ Linda: nee die mensen ken ik niet, bestaan die dan???????
Alle reacties Link kopieren
@ Mercedes66; Natuurlijk gaat niemand bewust vreemd! Iedereen weet dondersgoed dat (het denken aan) vreemdgaan met een ander fout is en een signaal dat er iets niet goed zit in de huidige relatie. De intro van TO is hiermee niet om over naar huis te schrijven, maar hey... give the girl a break. Plus, inmiddels zijn we 9 pagina's verder. Kleine moeite om even alle reacties (met name van Linda197) te lezen en daarmee te weten dat iedereen allang haar reactie heeft verwoord.



Wat ik eigenlijk wil zeggen: Plaats geen onzinnige oneliner-reactie als je geen flauw idee hebt waar het topic INHOUDELIJK over gaat en wat er reeds (door TO en anderen) is gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ga al meer dan 23 jaar vreemd, omdat ik de sex die ik wil niet vind bij mijn partner.

Wat vind ik er niet : soft sm spelletjes, anaal (ik weet daar zijn andere fora voor).

Natuurlijk houdt dat risicos in. Dat weet ik zowel als de vrouwen met wie ik al date.

Moet ik me daarvoor schamen ? Nee, ik schaam me daar niet voor. Mijn vrouw en kinderen hebben alles wat ze willen en niets tekort.

Wat gebeurt er als het ooit uitkomt...ik weet het niet.

Maar ik hou van hen, en wil intussen ook aan mijn sexuele behoefte voldoen.

Want voor haar is sex enkel iets dat dient om kinderen te maken.

Dat is dus een knop die ik omdraai. Velen zullen dit niet begrijpen, of zullen zeggen dat ik lang met vuur speel...dat kan zijn, en zal wel zijn, maar ik voel me er goed bij, en doe niemand tekort.
Alle reacties Link kopieren
Het is al meerdere malen gezegd en herhaald Bertfrancis;

Jij hebt hierin voor je vrouw het antwoord gegeven en voor haar beslist terwijl je vrouw hierin niet de mond is gegunt.



Of je nu fout/goed bezig bent, dat je voor een ander beslist is er dus fout aan.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik ben de man van eina (nickname), oftwel stille meelezer af en toe.



Ik moet toch ff reageren. In het hele verhaal mis ik vooral 1 oplossing.



Met een ander in bed duiken hoeft niet altijd stiekem. Als je het echt zo graag zou willen een keer of meerdere keren kun je altijd nog dit in een goed gesprek naar voren brengen.

Het getuigd nog altijd meer van respect dan dat je dingen stiekem gaat doen. bovendien kan het zijn ogen openen.



Dus: Je meld (ja nogmaals) dat je echt het gevoel hebt iets tekort te komen, dat je vaker seks wilt. En als hij je het niet kan/wil geven dat je het dan ergens zou willen halen.

Dan heb je dus kans op 2 reacties:

de eerste: prima ga je gang.

De tweede: prima ga je gang, maar vergeet dan niet je sleutel terug te geven aan mij en tot ziens he? Oftwel, hij is het er niet mee eens en je zal er samen uit moeten komen.



Dan weet je dus vantevoren wat de reactie achteraf zou zijn en hoef je niet moeilijk na te denken over je keus.



Groet Rob

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven