De grijze dagen

14-09-2013 10:49 108 berichten
Vandaag is het in Rotterdam grijs, droog en 17 graden.

De balkondeur staat open en het is lekker, maar niet gezellig natuurlijk en vanaf maandag kunnen we op 13 graden rekenen en net zo'n grijze toestand, dus de tijd is aangebroken dat we het zelf gezellig moeten gaan maken.

Ik zag van de week gigantisch grote bolchrysanten in de aanbieding. Leuk voor op het balkon en misschien koop ik dit jaar ook wel buitenverlichting, iets met lampionnetjes of zo.

Binnen branden natuurlijk de kaarsen weer en als de deur dicht is dan brand ik kaneelolie, den en muskachtige geuren.

Wat doen jullie om het gezellig te maken.

Alle inspiratie is welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Van Cateau's zaterdagtopics begin ik net zo'n weekendgevoel te krijgen als van Johannes van Dam in het Parool, heerlijk. Niets op tegen. En kletsen doen we hier allemaal, van actueel tot zwanger
quote:sri schreef op 14 september 2013 @ 17:34:

Wat een leuk topic weer! Terwijl ik een fanatiek tegenstander zou moeten zijn, want ik haat de herfst, en heb verschrikkelijk de p. aan snuisterijtjes en accessoires (ik ben een aartsminimalist en ben bezig een betoninterieur te plannen) en met draadjesvlees krijg je me de deur uit, maar jullie zijn zulke gezellige mensen!

Bovendien ben ik dol op klassieke muziek, van Bach tot Satie en (vrijwel) alles ertussen.

Maar voor mij nog even geen definitieve herfst: ik hoop heel oktober nog in de zon te zitten, bij 22+ graden. En als ik mij dan verkneukel bij het idee dat het thuis rotweer is, weet ik tenminste dat jullie zitten te genieten. Ook weer fijn Haha wat een lieve reactie!
quote:sri schreef op 14 september 2013 @ 17:52:

Van Cateau's zaterdagtopics begin ik net zo'n weekendgevoel te krijgen als van Johannes van Dam in het Parool, heerlijk. Niets op tegen. En kletsen doen we hier allemaal, van actueel tot zwanger
Door dit topic ga ik zin krijgen in de herfst. Ach, ik hou van alle seizoenen.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Vorig jaar, of was het het jaar ervoor, lag ik op 1 oktober op het strand. In bikini, in Kijkduin.

Daar hoop ik nog even op en anders ga ik idd maar soep koken. Ook goed.
Kan kloppen, in 2011 zat ik in Antwerpen op 1 oktober heerlijk een hele middag op terrasjes. Knapjes warm ook nog, alleen aan het eind van de middag snel afgekoeld.

Nog geen week later lag ik met vliegende longontsteking in bed, maar dat had geen causaal verband .

Waar ik wel altijd zin in krijg in de herfst: paté maken. Maar de herfst duurt tot vlak voor de kerst, dus de maand oktober snoep ik er nog lekker af!
quote:hiltje schreef op 14 september 2013 @ 22:10:

Vorig jaar, of was het het jaar ervoor, lag ik op 1 oktober op het strand. In bikini, in Kijkduin.

Daar hoop ik nog even op en anders ga ik idd maar soep koken. Ook goed.Ik ook, wat een heerlijke dag was dat! Ik hoop ook op nog wat nazomer weer in een weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven