Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Tjolk.

Althans, ik dènk dat ik het mis. Waarschijnlijk is het nu echt heel smerig
quote:Chipper schreef op 09 december 2011 @ 14:48:

[...]

MeeuweflatsenHaha die ja, wat grappig!
Caractère kaas, was echt verslaafd eraan en ineens werd het nergens meer verkocht!
ik mis de oude taksi (zonder zuivel) kindercola en iets dat volgens mij kinderchampagne heette (smaak leek op cola)

van die harde spekblokken (geel/roze)

jellopudding in allerlei smaakjes

de oude fristi (de nieuwe smaakt zo vies)
oe dummies vond ik ook lekker! en splash ken ik ook, helaas kocht mn moeder die bijna nooit. en van de waterijsjes dubbellikkers ofzo iets (met 2 stokjes) waar zijn die gebleven.

Vervelend is wel dat de AH niet alles heeft.
quote:xdienx schreef op 09 december 2011 @ 14:40:

Meeuwenflatsen!

Die snoepies...er waren nog meer varianten met van die fijne namen.Mierentietjes en droplullen
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 09 december 2011 @ 16:32:

[...]

Mierentietjeszeikers en droplullen vieze luierssnotapen en hondescheten ...
-
Weet iemand of deze

nog ergens te krijgen zijn? Ik zie ze nergens meer en vond ze erg lekker.
quote:miss_marvellous schreef op 09 december 2011 @ 15:37:

van die harde spekblokken (geel/roze)Die zijn nog gewoon verkrijgbaar hoor! Ik kom ze ook wel eens 'los' tegen, nog altijd erg lekker
quote:nieuwemaan11 schreef op 09 december 2011 @ 17:39:

Weet iemand of deze

[afbeelding]

nog ergens te krijgen zijn? Ik zie ze nergens meer en vond ze erg lekker.

nee die zijn uit assortiment

ik was dol op de earth pakjes ... mmmmmm
quote:miss_marvellous schreef op 09 december 2011 @ 15:37:

ik mis de oude taksi (zonder zuivel) kindercola en iets dat volgens mij kinderchampagne heette (smaak leek op cola)

van die harde spekblokken (geel/roze)

jellopudding in allerlei smaakjes

de oude fristi (de nieuwe smaakt zo vies)

Champagnepils bedoel je.....heerlijk was die.

Je had ook de rode variant (gazeuze) en de gele die ik erg lekker vond...weet helaas niet meer hoe die laatste heet.

Enige tijd (paar jaar terug) verkochten ze het nog bij de Dirk van de Broek onder het merk 3-es
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
-
quote:mayhem schreef op 09 december 2011 @ 17:47:

@ miss_marvellous:

champagnepils inderdaad, deed me altijd een beetje denken aan kauwgomballensmaak. die harde geelroze schuimblokken vond ik ook altijd lekker. Heb beiden ook vorig jaar nog bij de plus gezien maar die is hier verdwenen dus geen idee of 't er nog is, maar die schuimblokken zouden ze toch nog wel gewoon moeten hebben neem ik aan?Bij de Jamin!
iemand enig idee waar dit nog te koop is ?

Champagnepils is nog te koop bij Bas van der Heijden

en die thee heb ik ook nog pas gezien even denken hoor.

Kent iemand nog die waterijsjes zwart en smaakte naar drop ooh heerlijk waren die
@mayhem, inderdaad die zwarte zakken. Zoo lekker! Ik baalde ontzettend toen die de handel uitgingen. maar ja ik vind altijd de smaakjes lekker die de rest van het land niet te pruimen vind geloof ik.

Die roze/gele blokken kun je nog bij de sligro kopen trouwens. En dubbellikkers heb ik vorige zomer bij de plus nog gehaald.
-
Ik zou wel weer eens een ijsje uit mijn jeugd willen eten; roze waterijsje met frambozen smaak in een roze papiertje... Naam weet ik niet meer maar viel in dezelfde categorie als het raketje, lekker en niet duur...

Als iemand toevallig naam weet...?
Was dat misschien een 'Speedy', Pippertjepepernoot?...
quote:Ligeia schreef op vrijdag 09 december 2011 20:09 Was dat misschien een 'Speedy', Pippertjepepernoot?...

Ohjaaaaa! Zo heette die!

Thanks!

Als ze m nu ook nog ergens zouden verkopen...
Ik dacht ook meteen speedy en die zijn bij speeltuinen en kantine van de sportclub
Of misschien bij een groothandel verkrijgbaar?...
Is champagnebier hetzelfde als Shandy? Dat dronk ik vroeger nog weleens. Bestaat dat eigenlijk nog?
quote:sprokkelientje schreef op 09 december 2011 @ 17:43:

Champagnepils bedoel je.....heerlijk was die.

Je had ook de rode variant (gazeuze) en de gele die ik erg lekker vond...weet helaas niet meer hoe die laatste heet.

Enige tijd (paar jaar terug) verkochten ze het nog bij de Dirk van de Broek onder het merk 3-esVerkopen ze gewoon bij Albert Heijn hoor. Bij ons ook in het roze en in het geel.

Kijk ook hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven