Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:28:

ik had een collega en die zei dat ik meer moest eten, omdat ik het koud had. Ook zo typische opmerking...

Ik zei dat ze af moest vallen, omdat ze het warm had.

Ze was al aan de Sonja Bakker en zei MAAR IK BEN AL X KILO afgevallen!

Ik: NOG NIET GENOEG, JE MOET HET KOUD HEBBEN!!Is dat dan de frustratie? Dat iemand zegt dat je meer moet eten?
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 23:28:

[...]

Ehm ja...het doel is afvallen. En dus...wat is je punt nou?

*Misschien stuur ik teveel aan op punten, maar kan niet zo goed tegen oeverloos geouwehoer*dat afvallen erg in trek is en er hier veel overwichtige dames zijn.
Goh, maar altijd koud hebben is niet erg goed hoor! Ben je er wel mee naar de ha geweest?
Wat ik me afvraag na alle post's gelezen te hebben. Veel slanke mensen hier, hebben veel commentaar op volslanke en dikkere mensen. Maar als je toch tevreden bent met je gewicht, als je zelf helemaal gelukkig bent en lekker in je vel zit. Dan interesseert je het overgewicht van een ander toch niet?

Waar ik echt op recht benieuwd naar ben is wat eigenlijk het daadwerkelijke probleem is van jullie slanke dames? Want jullie hebben er verder toch geen last van? Iemand die het me uit wil leggen?
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 23:30:

[...]

Is dat dan de frustratie? Dat iemand zegt dat je meer moet eten?

Nee, tuurlijk niet.

Maar dat slaat nergens op, dus vandaar dat ik zei dat ze pas genoeg afgevallen was als ze het koud zou hebben.

Daar had ze niet van terug
waar staat altijd?

Joh, ik werkte in een koud pand vol me dikke mensen
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 23:26:

[...]

Ja en dan? Dan moeten alle slanke mensen daar even hun plasje over doen met neerbuigende opmerkingen?

En als ze ermee zitten, denken de slanke mensen op dit forum dan dat ze die mensen een stap vooruit helpen door even hun gal te komen spuwen?

Ik heb echt de indruk dat slanke mensen zich drukker maken om overgewicht, dan mensen met overgewicht zelf.

uhm..ik ben nog nooit op een lijntopic geweest hoor, heb ik niks te zoeken.

En geef eens voorbeelden van neerbuigende opmerkingen van de slanke mensen dan? En kom dan niet aan met de grappen van Ksenia

Dit topic begon toch om juist de dikke vrouw op te hemelen? Er zijn veel meer dikke vrouwen en die steunen elkaar! Tegen dunne mensen( = minderheid) mag je alles roepen, want ja..die zijn toch dun.

Dát is de tendens die ik vaak zie. En daar bemoei ik me dan weleens mee, ja.
@ lichtpuntjes: daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
quote:lichtpuntjes schreef op 17 februari 2012 @ 23:31:

Wat ik me afvraag na alle post's gelezen te hebben. Veel slanke mensen hier, hebben veel commentaar op volslanke en dikkere mensen. Maar als je toch tevreden bent met je gewicht, als je zelf helemaal gelukkig bent en lekker in je vel zit. Dan interesseert je het overgewicht van een ander toch niet?

Waar ik echt op recht benieuwd naar ben is wat eigenlijk het daadwerkelijke probleem is van jullie slanke dames? Want jullie hebben er verder toch geen last van? Iemand die het me uit wil leggen?Andersom om ook, Abby? (ben je tweede nick even kwijt)
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 23:30:

[...]

Een dik tevreden mens wil niet afvallen. Dat heeft aan dat je toch iets niet goed vindt aan je lichaam. Dat kun je een ander niet aanrekenen, alleen jezelf.

Ja eens, de mensen die hier meeschrijven op een afvaltopic willen afvallen. Dat komt waarschijnlijk omdat ze niet tevreden zijn over hun lichaam. Maar als ze willen afvallen hebben ze dat toch zelf al bedacht? Wat heeft het nou voor meerwaarde om tegen iemand die bezig is met afvallen te roepen "je moet afvallen"? Dat slaat toch nergens op? Dat heeft die persoon toch zelf ook al bedacht?

En als iemand niet bedacht heeft dat hij/zij moet afvallen dan vindt hij/zij het blijkbaar wel prima zo. Ook prima toch? Eigen lichaam, eigen keuzes, eigen gevolgen dragen etc.
Waarom denk je dat er tegen dun van alles geroepen mag worden?
Ksenija, 2 minuten geleden

waar staat altijd?

Joh, ik werkte in een koud pand vol me dikke mensen

Ik las verkeerd
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 23:34:

[...]

Ja eens, de mensen die hier meeschrijven op een afvaltopic willen afvallen. Dat komt waarschijnlijk omdat ze niet tevreden zijn over hun lichaam. Maar als ze willen afvallen hebben ze dat toch zelf al bedacht? Wat heeft het nou voor meerwaarde om tegen iemand die bezig is met afvallen te roepen "je moet afvallen"? Dat slaat toch nergens op? Dat heeft die persoon toch zelf ook al bedacht?

En als iemand niet bedacht heeft dat hij/zij moet afvallen dan vindt hij/zij het blijkbaar wel prima zo. Ook prima toch? Eigen lichaam, eigen keuzes, eigen gevolgen dragen etc.

HOHO, dit schrijft niemand!

je gaat wel erg ver om je het slachtoffer te maken, he!
@Miss: kan een HA niks mee.

Ben gezond, hooguit wat kouwig aangelegd.

Iedereen is anders.

Maar lief dat meedenkt.

Waar ik echt op recht benieuwd naar ben is wat eigenlijk het daadwerkelijke probleem is van jullie slanke dames? Want jullie hebben er verder toch geen last van? Iemand die het me uit wil leggen?

-neem nog een plakje cake, jij kunt het hebben

-jij bent zo dun, jou schuif je gewoon onder de deur door

-als je daar van achteren neemt, splijt ze in tweeen

-je hebt een kindermaat

-jezus wat heb jíj een enge polsjes

-jij bent geen echte vrouw, want je hebt geen echte borsten en billen. Mannen willen jou niet

ff een greep uit tien jaar vrouwenkift. Gewoon, gezellig aan de koffietafel. Need I say more?
wat jammer was vanmiddag zon leuk respectvol topic...

ik denk dat iedereen een eigen vookeur heeft en bij de 1 zal dit voller zijn en bij de ander slanker..

nogmaals jammer
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:33:

[...]

Andersom om ook, Abby? (ben je tweede nick even kwijt)

Ik heb helemaal geen tweede nick.. Weet niet hoe je er bij komt. Denkt dat je je vergist met een andere forummer!

Denk trouwens dat het hier een beetje gaat om actie - reactie. Maar geef toch eens antwoord op mijn vraag. Heb je in het algemeen iets tegen vollere mensen? Als het een aardig iemand is, zou het dan bijvoorbeeld een vriendin kunnen zijn van je, of bij voorbaat al niet, omdat ze voller is?

Dit is eigenlijk ook mijn vraag. Ik snap de drukte niet zo goed.

Ik heb een blauwe voordeur, ik vind dat het mooist. Andere mensen in de buurt hebben een groene of een rode. Denk je nou echt dat ik die mensen ga overtuigen van de meerwaarde van een blauwe voordeur?? Wat boeit mij het nou wat andere mensen doen/hoe ze eruit zien. Ik spreek mijn buurvrouw toch ook niet aan op die verschrikkelijke broeken die ze draagt?
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 23:36:

[...]

-je hebt een kindermaat

-jij bent geen echte vrouw, want je hebt geen echte borsten en billen. Mannen willen jou niet

ff een greep uit tien jaar vrouwenkift. Gewoon, gezellig aan de koffietafel. Need I say more?

durf het niet te schrijven, maar die ken ik.

(al was ik toen een puber)
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:31:

[...]

Nee, tuurlijk niet.

Maar dat slaat nergens op, dus vandaar dat ik zei dat ze pas genoeg afgevallen was als ze het koud zou hebben.

Daar had ze niet van terug Tsja ook een reden om trots op jezelf te zijn.
quote:lichtpuntjes schreef op 17 februari 2012 @ 23:36:

[...]

Ik heb helemaal geen tweede nick.. Weet niet hoe je er bij komt. Denkt dat je je vergist met een andere forummer!

Denk trouwens dat het hier een beetje gaat om actie - reactie. Maar geef toch eens antwoord op mijn vraag. Heb je in het algemeen iets tegen vollere mensen? Als het een aardig iemand is, zou het dan bijvoorbeeld een vriendin kunnen zijn van je, of bij voorbaat al niet, omdat ze voller is?

werd in een ander topic door star genoemd (weet ff niet welke, die van Prins Floris, denk ik)

Ik vind dikke mensen juist gezellig!
helemaal eens met letgo
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 23:37:

[...]

Tsja ook een reden om trots op jezelf te zijn.zij begon...
quote:DeKenau schreef op 17 februari 2012 @ 23:36:

[...]

-je hebt een kindermaat

ff een greep uit tien jaar vrouwenkift. Gewoon, gezellig aan de koffietafel. Need I say more?Ja, ik snap dat dit soort opmerkingen heel vervelend zijn. Ik heb hier zelf dus absoluut geen ervaring mee, want ik heb dit soort dingen nooit tegen iemand in mijn naaste omgeving gezegd en ook nooit gehoord dat het gezegd werd tegen een ander en als ik eerlijk ben denk ik zoiets niet eens. Ik kijk meer naar een persoon in het geheel!
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 23:38:

[...]

werd in een ander topic door star genoemd (weet ff niet welke, die van Prins Floris, denk ik)

Ik vind dikke mensen juist gezellig!Oké toch nog een positief punt dus Nee.. ik weet niet hoe ze er bij komen, maar dit is mijn enige nick sinds jaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven