Albert Heijn winkeltjes actie

09-04-2012 21:14 188 berichten
Albert Heijn heeft in de komende weken weer een nieuwe actie: je kunt miniboodschapjes sparen, om winkeltje mee te kunnen spelen. Er is zelfs een echt winkeltje met een toonbankje bij.

Ik ben erg benieuwd. De hamsterbingo vond ik niet zo geslaagd omdat je vrijwel niets kon winnen. De muppetactie was ook een domper omdat de muppets te snel op waren.

Maar deze actie lijkt mij erg leuk; vooral voor mijn kleuterdochter.
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry.. zat top gear te kijken op de belg (en heb wel twintig keer geroepen dat Matt LeBlanc grijs is.. grijs is, grijs is... Sorry dak effe afgeleid was...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Off topic: Da's Joey toch? Grijs?? Misschien wel heul mooi!
quote:molly74 schreef op 09 april 2012 @ 21:59:

Da's Joey toch? Grijs?? Misschien wel heul mooi! Sow sexy! *swoon*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik ga het sparen voor mezelf, helemaal leuk!
quote:neweve schreef op 09 april 2012 @ 21:43:

Als iemand interesse heeft wil ik ze wel sparen voor diegene. (weet niet hoeveel ik er krijg, 15 euro is meestal de bovengrens)

Edit: uiteindelijk je missende aanvullen kan natuurlijk ook Ik zou dat wel heel leuk vinden voor mijn neefje en nichtje!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 april 2012 @ 22:07:

[...]

Ik zou dat wel heel leuk vinden voor mijn neefje en nichtje!In dat geval zal ik mijn best doen: hebben ze al voorkeuren voor mini's? (of krijg je er random eentje...)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik ga ook sparen :$, wil proberen hem compleet te krijgen.

Hoop het hethethethet met heel mijn hart..
Ziet er erg schattig uit, hoop dat ze wel meer op voorraad hebben. Ik heb geen een muppet kunnen bemachtigen.
quote:angel__ schreef op 09 april 2012 @ 22:12:

Ik ga ook sparen :$, wil proberen hem compleet te krijgen.

Hoop het hethethethet met heel mijn hart..Ga je er van stotteren Angel?
quote:Yavanna schreef op 09 april 2012 @ 22:59:

Ziet er erg schattig uit, hoop dat ze wel meer op voorraad hebben. Ik heb geen een muppet kunnen bemachtigen.

Zoals ik het begreep is het vergelijkbaar met de voetbalplaatjes. Bij 15 euro krijg je een zakje met daarin een mini.

Ik krijg bijna de nijging om ze zelf te sparen. Ze hebben een mini-kassa en mini-winkelmantjes, een reclamebord, (mini)boodschappentas, nepgeld
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik geloof zowaar dat ik ook ga sparen: net vandaag de eerste vier mini's in mijn handen gedrukt gekregen van de kassiere, en dat winkeltje zag er leuk uit in de AH.
quote:neweve schreef op 09 april 2012 @ 21:47:

15 * 51 = 765. Dat zijn wel een hoop euro's die je moet uitgeven om ze allemaal te verzamelen.

Tot 13 mei dus wel 34 dagen (als ik goed kan tellen) 765/34 = 22.5 dus iedere dag komende maand heel luxe eten!

Ik had er vandaag al 9, want een hoop actieproducten (had maar voor 18 Euro boodschappen).

De Venz hagelslag puur en de Grand Italia sugocasa heb ik al dubbel
We hebben al 13 mini's. Ze zien er mooi uit. Ik heb inmiddels ook een winkeltje gekocht en in elkaar gezet. En een schortje, en een kratje en een winkelmandje. Mijn dochtertje vond het heel erg leuk, we hebben er al even mee gespeeld.

Wel is natuurlijk de vraag hoe lang dit leuk blijft, want op zich ben je snel uitgespeeld. We zijn allebei een keer klant en een keer winkeljuffrouw geweest; mijn fantasie is nu wel op.
@mieomij ja, is het een beetje goeie kwaliteit? of druk je die dingen zo kapot (ik bedoel...action kwaliteit ofzo....) pfff had voor 14,70 boodschappen gedaan en kreeg er geen :(
Het winkeltje is van stevig karton. Met een beetje voorzichtige kleuter kun je daar wel een tijdje mee doen. Het is denk ik niet berekend op rausende peuters die aan de kartonnen toonbanken gaan hangen of door raampjes willen klimmen. Dan is tie zo aan flarden. Mandje, kratje en schortje zijn wel van prima kwaliteit. En ook de mini's zelf.
Hier staat het winkeltje ook al

Ze waren er niet uit te slaan vanmiddag.

Vanmorgen boodschappen gedaan en ik kreeg gelijk de mini die ik het allerliefste wilde hebben voor mijn zoon, de pot pindakaas !

I AH
Ik heb twee nutella's en een Calvé pindakaas Ze zijn echt TE schattig.
Voor dochter had ik het minizakje Lays, moet je alleen oppassen dat het niet klapt want er zit lucht in haha !

En oma kwam aan met de minibonuskaart met plastic muntjes.
quote:tonkje schreef op 09 april 2012 @ 21:23:

Ik zag er daarnet bij het boodschappen doen al vanalles van in de winkel. Leuk voor mijn peuternichtje.

En voor mezelf!

Ik ben bang dat dat nichtje pech heeft.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
ik HAAT de appie, maar oh wat leuk zijn die mini's! vandaag had ik er 7, waarvan helaas 3 kookboeken.

maar dubbele zijn niet zo erg; dan ligt er gewoon meer in het schap van je winkel. (ik spaar ze trouwens niet voor mezelf hoor, voor mijn nichtjes)
Ik wilde wel dat ik al zwanger was.

Ik wil die mini's ook. Maar ja, (nog) geen kind(eren).
quote:christiane__04 schreef op 10 april 2012 @ 22:21:

Wat geef je daar nou om ? Gewoon zelf sparen !

Ik had voor Sinterklaas de Playmobil kerstboom met lichtjes gevraagd omdat ik die zo leuk vind en hij zat in de zak hoor !
Zit er ook die manager bij?
quote:christiane__04 schreef op 10 april 2012 @ 22:21:

Wat maakt dat nou uit?

Gewoon lekker voor jezelf sparen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:steph schreef op 10 april 2012 @ 22:28:

Zit er ook die manager bij?

ja wanneer krijgen we nu eens die manager?! er was al een hyves en fb pagina over.

Wij willen het AH mannetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven