Wanneer verwarming aan?
woensdag 19 september 2012 om 18:56
Man zat ook al te klagen ; Ik heb het koud.Ik zeg : Dan trek je toch een blouse met lange mouwen aan.
Daarna een trui en daarna pas gaat hier de kachel aan (ben van het zuinige type, we krijgen ook meestal geld terug van de stookkosten).Dat zal dus oktober worden.
Zelf draag ik ook nog iets aan mijn voeten tegen de kou.
Daarna een trui en daarna pas gaat hier de kachel aan (ben van het zuinige type, we krijgen ook meestal geld terug van de stookkosten).Dat zal dus oktober worden.
Zelf draag ik ook nog iets aan mijn voeten tegen de kou.
woensdag 19 september 2012 om 19:01
Ik heb binnen nog een hemdje en korte broek aan en slaap snachts onder een laken. Ik hoop hem nog lang niet aan te doen. Elk jaar kreeg ik geld terug van de Nuon maar mijn maandelijkse bijdrage is nu zo laag dat ik quite speel eind van het jaar. Wel jammer dat je niet een leuke verrassing terug krijgt, ook al is het je eigen geld . Het lukt me niet meer om nog meer erop te bezuinigen. (ps, ik heb niet een heel koud huis hoor, hier is het nog 23 graden denk ik, zal straks een kijken)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 19 september 2012 om 19:03
Van de week is ie even aan geweest. Als ik het koud heb met vest aan dan gaat ie gewoon aan hoor. Ik ga geen kou lijden in mijn eigen huis.
Vorig jaar heb ik m wel hartje zomer aan gehad. Ik was jarig (eind juli) en mijn ouders (bejaard) zouden komen. Toen heb ik m ook maar aan gezet. Kan ze niet in de kou laten zitten toch? Vond dat wel heeeeel raar hoor, eind juli de verwarming aan doen.
Vorig jaar heb ik m wel hartje zomer aan gehad. Ik was jarig (eind juli) en mijn ouders (bejaard) zouden komen. Toen heb ik m ook maar aan gezet. Kan ze niet in de kou laten zitten toch? Vond dat wel heeeeel raar hoor, eind juli de verwarming aan doen.
woensdag 19 september 2012 om 19:04
Zomer? Hier niet hoor, de dode bladeren vliegen je al voorbij. Ik heb momenteel de verwarming (een hele oude) op 1 staan, en heb het enorm koud.
Draag een hemd, een long sleeve, een fleece vest, een lange broek, lange sokken en pantoffels. Had net nog een fleece deken om me heen maar dat is niet zo handig met koken.
Draag een hemd, een long sleeve, een fleece vest, een lange broek, lange sokken en pantoffels. Had net nog een fleece deken om me heen maar dat is niet zo handig met koken.