Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
dinsdag 15 juli 2008 om 20:11
quote:Xander68 schreef op 15 juli 2008 @ 20:09:
Hi Vievje,
Héél erg vreemd...betreffende berichtje stond eerst in de relatiepijler...vandaar! En de eerste reactie daarop was niet van Poezewoes, maar van iemand die schreef dat oproepjes niet mochten op de relatiepijler...
Nogmaals.....vreemd!
U zij gegroet....
Hey Xan!
Klopt hoor, stond eerst op de relatiepijler. Iemand was je voor...
Hi Vievje,
Héél erg vreemd...betreffende berichtje stond eerst in de relatiepijler...vandaar! En de eerste reactie daarop was niet van Poezewoes, maar van iemand die schreef dat oproepjes niet mochten op de relatiepijler...
Nogmaals.....vreemd!
U zij gegroet....
Hey Xan!
Klopt hoor, stond eerst op de relatiepijler. Iemand was je voor...
zaterdag 19 juli 2008 om 14:05
quote:Joeysmiles schreef op 19 juli 2008 @ 13:23:
Angel, oproepje: "Gezocht lieve vriendin".Thnx, is verplaatst naar het prikbord.
Angel, oproepje: "Gezocht lieve vriendin".Thnx, is verplaatst naar het prikbord.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 19 juli 2008 om 14:40
Angel5, ik ben niet blij dat je mijn reactie hebt weggehaald op het topic van vriendin gezocht. Ik schrijf een stuk over dat hij beter eerst aan zichzelf kan werken en die second opinion dan zich in een relatie te storten op dit moment terwijl je het leven niet ziet zitten. Geheel ontopic en goedbedoeld en welgemeend. Raar dat je dat weghaalt. Misschien ziet hij een vriendin als vlucht maar je mag iemand toch serieus wijzen dat hij beter nu direct hulp kan zoeken. Dat advies is gegeven na het lezen van het andere topic. Ik heb zelf in zo'n situatie gezeten en was blij met dat advies. Dat jij er misschien anders tegenaan kijkt wil toch niet zeggen dat ik dat advies niet mag geven? En lees mijn stukje maar terug als je het nog hebt, geheel serieus.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 19 juli 2008 om 14:44
zaterdag 19 juli 2008 om 17:11