SMS

03-09-2008 17:45 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me bijna om het te schrijven omdat er al zoveel over geweest zijn hoogstwaarschijnlijk(maar nooit gelezen omdat ik dacht zal wel) en nu zelf in het schuitje. Wat zullen jullie je afvragen, het is niet dramatisch of zo,maar het volgende is het geval.

Vorige maand kreeg ik intesiever sms contact met jongen waar ik daar voor twee a drie keer in een week mee smste. Gewoon gezellig hij wilde een afspraak maar nog even afgehouden. De ene dag sms hij 50 keer en de andere dag 1 keer en als je dan vraagt is er iets "nee, ik sms zelf toch naar je dan is er toch niks, maar kan toch niet de hele dag sms en. heeft hij gelijk is maar toch begrijp ik het niet helemaal eerlijk gezegd.Terwijl hij het heel gezellig vind zegt hij, maar toch begrijp ik hem neit helemaal meer. Jullie nog wel.
quote:jonkie schreef op 05 september 2008 @ 18:08:

30 dat maakt het nog erger. door het zakelijke kennen we elkaar geven namelijk bestellingen aan elkaar door en dat gebeurde altijd al via sms

Je lijkt wel 14 joh! Jeetje, get a life!!!

Bel die man gewoon op en vraag of ie zin heeft om ergens een drankje te doen en stop met dat achterlijke gesms. Wat een kut communicatiemiddel kan dat zijn zeg!
ach ja moet kunnen twee volwassenen van 40 en 30 die 14 lijken heeft ook wel weer wat toch
quote:jonkie schreef op 10 september 2008 @ 11:28:

ach ja moet kunnen twee volwassenen van 40 en 30 die 14 lijken heeft ook wel weer wat tochGroot gelijk hoor hahaha, heerlijk toch? Je weer een keertje puber voelen?
2.5 week? kon het niet eerder?

(klinkt bijna alsof ik degene ben die moet deeten haha)
klinkt gek maar we hebben het alle twee erg druk dus vandaar dat zoeits echt ingepland moet worden. misschien dat we daarom alle twee nog single zijn
moet toch iets anders verzinnen want de speed boot gaat niet door dus dat wordt weer wat anders
daar ben ik weer as vrijdag is het zover en heb maar besloten eerst heel afgezaagd naar de euromast te gaan en daarna naar hotel new york om wat te drinken en eten.Is kijken of je met de water taxi heen en weer kunt.

nou dit rond en nou ga ik weer zitten denken wat meot ik doen als ik hem ontmoet een hand een hand en drie zoenen, wat kan een mens het zich ingewikkeld maken. En dan te bedenken dat hij nu inmiddels weet hoe ik er uit zie en andersom nog niet.

iemand nog tips.
quote:Summerdance schreef op 09 september 2008 @ 18:16:

[...]Ik zwijmel even met je mee, heb ook zo'n soortgelijke herinnering

Welja. T is hier één groot hartvormig romantisch candlelight- walhalla Echt hoor, je moet hier veel moeite doen om die laag overscherende roze wolken steeds maar te ontwijken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Lekker riskant, zulke uitgebreide plannen met iemand die je nog nooit gezien hebt. Straks is hij spuuglelijk ofzo, zit je daar een hele avond aan vast. Was gewoon een bakkie koffie gaan doen, voordat je een hele uitgebreide trukendoos opentrok.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 21 september 2008 @ 14:08:

Lekker riskant, zulke uitgebreide plannen met iemand die je nog nooit gezien hebt. Straks is hij spuuglelijk ofzo, zit je daar een hele avond aan vast.

En lelijke mensen kunnen niet leuk zijn. En zijn bij uitstek ongeschikt voor een relatie. Hebben per definitie geen humor, zijn slecht in sex en stinken. En hebben sowieso geen recht op een leuke avond.

Have fun, TO, hopelijk is ie wat beter te pruimen dan FV.
dacht bij mezelf beter iets te doen te hebben dan onder dat bakkie koffie niet weten wat te zeggen. En ja lelijk zijn is een apart begrip wat jij misschien lelijk vind t vind ik misschien wel weer knap.
quote:jonkie schreef op 21 september 2008 @ 13:07:

nou dit rond en nou ga ik weer zitten denken wat meot ik doen als ik hem ontmoet een hand een hand en drie zoenen, wat kan een mens het zich ingewikkeld maken. En dan te bedenken dat hij nu inmiddels weet hoe ik er uit zie en andersom nog niet.

iemand nog tips.

Meid, ga je nou niet druk lopen maken over dit soort dingen, het wijst zich allemaal vanzelf hoor als je elkaar ontmoet....

Heel veel plezier hoor vrijdag!!
quote:jonkie schreef op 21 september 2008 @ 13:07:

daar ben ik weer as vrijdag is het zover en heb maar besloten eerst heel afgezaagd naar de euromast te gaan en daarna naar hotel new york om wat te drinken en eten.Is kijken of je met de water taxi heen en weer kunt..Klinkt misschien suf maar ik zou, als ik iemand nog niet eerder gezien had, gewoon gezellig wat zijn drinken in de stad. En dan als het zou klikken een hapje gaan eten...
quote:Very Cherry schreef op 21 september 2008 @ 16:09:

[...]

En lelijke mensen kunnen niet leuk zijn. En zijn bij uitstek ongeschikt voor een relatie. Hebben per definitie geen humor, zijn slecht in sex en stinken. En hebben sowieso geen recht op een leuke avond.

Have fun, TO, hopelijk is ie wat beter te pruimen dan FV.Als je een date hebt, is het op zijn minst handig als je er ook op valt, of niet soms? Als je al bij de eerste aanblik denkt "oh nee, op jou zou ik het nog niet kunnen als ik ervoor betaald kreeg" dan heeft het weinig zin om romantisch te gaan dineren.
Am Yisrael Chai!
quote:jonkie schreef op 21 september 2008 @ 17:09:

dacht bij mezelf beter iets te doen te hebben dan onder dat bakkie koffie niet weten wat te zeggen. En ja lelijk zijn is een apart begrip wat jij misschien lelijk vind t vind ik misschien wel weer knap.

Nou ja, ik bedoelde dan ook dat JIJ hem misschien wel spuuglelijk vindt. Of heel erg saai. Of raar. Of eng.

Ik vind het gewoon niet zo handig om met iemand al een avondvullend programma af te spreken als je alleen maar hebt gesms-t. Misschien is het wel een enorme creep, zit je daar in je watertaxi. Ik zou gewoon wat zijn gaan drinken, en als dat beviel dan een date afspreken. Dan had je ook niet zo lang hoeven wachten als nu .
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 21 september 2008 @ 18:32:

Als je een date hebt, is het op zijn minst handig als je er ook op valt, of niet soms? Als je al bij de eerste aanblik denkt "oh nee, op jou zou ik het nog niet kunnen als ik ervoor betaald kreeg" dan heeft het weinig zin om romantisch te gaan dineren.Oh, ik dacht even dat ik "lelijk' zag staan.
Ben het wel eens met FV

ik vind een drankje doen eigenlijk wel zat voor een eerste date..

met een eventuele uitloop naar een restaurant.

Waarom gaan jullie niet eerst bellen als ik vragen mag?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat heeft het nou voor zin om TO nu nog onzeker(der) te maken over haar beslissing? Met wat voor doel? Dat ze vanaf nu wakker gaat liggen over hoe ze hem het beste kan sms-en dat de afspraak ingekort wordt? Iedereen ziet zonder bril dat ze onzeker is over vanalles en nog wat, een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad hier. De afspraak staat, dat heeft ze helemaal zelf zo gepland en besloten, omdat ZIJ zich daar goed bij voelt. En ook, waarschijnlijk, omdat ZIJ blijkbaar wél wat meer tijd wil nemen om iemand te leren kennen, en niet op de eerste indruk wil afgaan, bij een snelle bak koffie. Ik vind dat voor haar pleiten. Ze gaat toch niet meteen een weekend weg? Hotel New York ligt op nog geen honderd meter van de Euromast, dat is niet bepaald een wereldreis.

Go for it, TO.
quote:Very Cherry schreef op 21 september 2008 @ 18:46:

[...]

Oh, ik dacht even dat ik "lelijk' zag staan.Meestal val je niet op mensen die je lelijk vindt, of wel soms? Sjongejonge zeg, je kan zo gaan mierenneuken, maar het was toch volkomen duidelijk wat ik in deze context (date nog nooit gezien) bedoelde?
Am Yisrael Chai!
Nou voor mij was het niet duidelijk FV, maar ik steek dan ook anders in elkaar. Ik heb heel wat lelijke vriendjes gehad, terwijl ik toch zo verliefd als de neten was. Maar goed dat ik niet op de eerst indruk ben afgegaan bij die betreffende heren, dan had ik heel wat gemist.

"Of niet soms?"
Jonkie, ik zou het heel leuk vinden als mijn date me mee zou nemen maar de Euromast en daarna lekker iets eten en/of drinken. Lijkt me gezellig en je heb inderdaad gelijk wat om over te praten. Veel plezier!

(trouwens, een rondvaart door het havengebied zou ik ook leuk vinden als niet-Rotterdam-kenner)
quote:Very Cherry schreef op 21 september 2008 @ 19:04:

En ook, waarschijnlijk, omdat ZIJ blijkbaar wél wat meer tijd wil nemen om iemand te leren kennen, en niet op de eerste indruk wil afgaan, bij een snelle bak koffie.

Go for it, TO.

Nou, ik denk eerder dat het een kwestie is van al hele hoge verwachtingen hebben omdat ze al tijden zich suf smst. En dat kent iedere dater wel, lijkt mij. Dat je op basis van de mails of in dit geval de smsjes al het gevoel hebt dat het onwijs goed klikt en dat de man in kwestie superleuk is, omdat je er in je hoofd al een plaatje bij gevormd hebt. En dat plaatje is negen van de tien keer veel leuker in je hoofd dan in het eggie. Kan geen kwaad daar rekening mee te houden en inderdaad nu zich niet in allerlei bochten gaan wringen en gewoon zien hoe het loopt op die Euromast. TO had het immers alleen nog maar over ideeën, en had naar ik begreep nog niet definitief gereserveerd oid.

Was dus juist als tip bedoeld.
Am Yisrael Chai!
quote:Very Cherry schreef op 21 september 2008 @ 19:12:

Nou voor mij was het niet duidelijk FV, maar ik steek dan ook anders in elkaar. Ik heb heel wat lelijke vriendjes gehad, terwijl ik toch zo verliefd als de neten was. Maar goed dat ik niet op de eerst indruk ben afgegaan bij die betreffende heren, dan had ik heel wat gemist.

"Of niet soms?"

Ik vind iemand waar ik verliefd op ben of waar ik op val nooit lelijk, ook al voldoet ie niet aan het schoonheidsideaal. Als ik iemand spuuglelijk vind, betekent dat dat ik er niet mee kan zoenen of seksen. En dat kan zelfs gelden voor iemand die anderen superlekker vinden.

En dat bedoelde ik dus ook.
Am Yisrael Chai!
quote:Very Cherry schreef op 21 september 2008 @ 19:04:

Wat heeft het nou voor zin om TO nu nog onzeker(der) te maken over haar beslissing? Met wat voor doel? Dat ze vanaf nu wakker gaat liggen over hoe ze hem het beste kan sms-en dat de afspraak ingekort wordt? Iedereen ziet zonder bril dat ze onzeker is over vanalles en nog wat, een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad hier. De afspraak staat, dat heeft ze helemaal zelf zo gepland en besloten, omdat ZIJ zich daar goed bij voelt. En ook, waarschijnlijk, omdat ZIJ blijkbaar wél wat meer tijd wil nemen om iemand te leren kennen, en niet op de eerste indruk wil afgaan, bij een snelle bak koffie. Ik vind dat voor haar pleiten. Ze gaat toch niet meteen een weekend weg? Hotel New York ligt op nog geen honderd meter van de Euromast, dat is niet bepaald een wereldreis.

Go for it, TO.

Je hebt ook gelijk VC,maar ik krijg niet de indruk dat ze zich haar heel erg lekker bij voelt zoals je schrijft...

Ze ziet hartstikke veel beren op de weg.

EN das logisch...ik denk dat ik die ook zou zien als ik een dagprogramma zou hebben met een onbekende...

Vandaar dat het wellicht handiger was geweest als de het tijdsbestek voor haarzelf wat overzichtelijker had gehouden...

Dat was wat ik bedoelde in elk geval...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:fashionvictim schreef op 21 september 2008 @ 19:16:

Ik vind iemand waar ik verliefd op ben of waar ik op val nooit lelijk, ook al voldoet ie niet aan het schoonheidsideaal. Als ik iemand spuuglelijk vind, betekent dat dat ik er niet mee kan zoenen of seksen. En dat kan zelfs gelden voor iemand die anderen superlekker vinden.

En dat bedoelde ik dus ook.Nou gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven