Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Miran; leuk dat je een fijn weekend hebt gehad. En fijn dat TM zo geintereseerd is !

Ingel heeft weer een rustig weekje; weinig werken en verder weinig te doen; zeker nu de verbouwing en alles achter de rug is.

Is zich stiekem al voor aant bereiden op 11-11; de inluiding van het carnavalsseizoen (ja, nu al). We gaan waarschijnlijk met een paar man naar M'tricht; warm pakkie van de zolder halen en uitgedost feesten (jeej). Bij mij ist de laatste jaren zo dat de carnaval zelf wat tegenvalt, maar de feesjes vooral des te leuker zijn
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Viel tegen zon ochtend werken . heel veel veranderd.. Paar bewoners die ernstig ziek zijn geworden in mijn vakantie.. Mijn liefste bewoonster doodziek , terminaal zag mij en zei Vleertje je bent er weer, ik heb je zo gemist mijn lieve schatteboutje. De schat.. ze zei voor mijn vakantie : Lieverd ik ga je missen hoor , 3 weken is lang. Tis zon lekker westers wijffie. Zo triest om haar zo ziek op bed te zien liggen.

Andere bewoonster zag mij en wilde mij gelijk knuffelen , andere bewoner zat al vol smart op mij te wachten met een plantenspuit *grrr* Toen ik hem aan t douchen was heb ik mooi ff de koude kraan aangedaan.. Rotmeid gilde hij *gnagna* wacht maar ik pak je wel terug komende weken *vleer is zeer benieuwd wat hij gaat uitvreten*

Heel grappig ik heb een nieuwe bewoonster toegewezen gekregen , en dat is de zus van mijn opa.. Heb voor de zekerheid maar gevraagd of iik wel persoonlijk begeleider mag zijn van mijn *tante* (moeders tante dus) was geen probleem tenzij tante of ik er problemen mee heb.. Nee beide vinden we het heel erg leuk !

Morgen gesprek met mijn leidinggevende over alle veranderingen, hoorde collegas allemaal verschillende verhalen vertellen , het leek mij verstandig om mijn direct leidinggevende maar aan te spreken hierover. Dus morgen een gespreken over alle toeters en bellen van afgelopen weken.

Nu ff bij kkomen zo ff douchen en dan met dinnetje naar t ziekenhuis voor controle.. En natuurlijk ff bij oma langs in t zkh
Miran leuk zon weekendje.. en helemaal te gek dat TM zo into you is nu ..TOP !!

Mozza u bent weer geweldig met de samenvatting !

Ing : ooh waarom hebben ze geen carnaval in t noorden va het land ? Tis altijd zo gezellig
quote:Mozzarella schreef op 04 november 2008 @ 12:05:

Samenvatting... zo even uit mijn hoofd kom ik op het volgende:

Xenia had weekend met GG afgezegd vanwege zzp, maar zzp heeft nog steeds niks laten horen. De eikel. Nog steeds spinnenwebben dus.

Vleer had spontaan bezoek van RPplayer, werd bijna ingepakt door zijn charmes maar na een dronken telefoontje van Vleer ging 'ie helemaal stom doen en bleek weer 10 nieuwe hyvesvriendinnen te hebben. Weg ermee dus.

Ingel is keihard aan het hyperen bij het jc

WM zat ff ergens mee qua VM (heb niet gelezen wat) maar verder gaat het wel de goede kant op

Erykah had spannende date (meteen bij binnenkomst al zoenen) maar hoe gaat het daar eigenlijk mee, Eer?

Moz heeft al paar keer met PD gedate, is erg leuk, vooral tegen de spinnenwebben, maar nog geen vlinders.

Jeetje wat heb ik veel gemist!

WM, Moz, Ingel, Pop klinkt goed allemaal...

Vleer, weer maffe actie! Met jouw baan moet je je ook wel afreageren soms toch? Leuk en lief dat de mensjes je hebben gemist. Hoe gaat het met de katjes?

Erykah wowwww, wat een verhaal haha, en nu ??

Ingel, ik ben ook carnavalfan !

Xen, gatver ZZP ! Wat nu? Lynchen met z'n allen....??
Jullie zijn van harte welkom carnavalsliefhebbers !
Dank je wel, maar ik heb m'n vaste stekkie
Katjes gaan goed , ze voelen zich steeds vrijer in mijn huis.

Wel balen is dat ze er zon teringzooi van maken als ze in de kattenbak gaan. Echt overal die houtkorrels liggen. (gelukkig al van de grind overgestapt want heb al een kras op mijn laminaat daarvan). Deze katten zijn niet gewend om in een dichte bak te gaan, dat willen ze ook pertinent niet. Dus een open bak en ik kan elke dag met vegertje en blikkie de korrels van de grond vegen en terug doen in de bak.. (opzuigen met de stofzuiger vink zonde haha ) 1 kat is veel ruimte nodig om te poepen , en soms valt er dan wat naast .. weet wel dat je t ff moet laten liggen en dan pas opruimen als je t direct doet dan is t dweilen met de kraan open zo dun.. Als je t ff laat liggen wordt t hard (haha wat een info he ? )

Maar goed als dat alles is ? Zolang ik mijn gordijnen en bank maar heel blijven tot nu toe gaat dat goed.. Ze zijn al gepromoveerd tot de woonkamer ipv alleen de keuken en hal snachts.. Slaapkamer en mijn kleedkamer komen ze niet..

Opa is zaterdag wezen kijken en heeft tegen mij gezegd dat ze t goed hebben hier.. Ook de rest van de familie heeft afgelopen dagen moeten aanhoren van opa dat de katten een daalders plekkie hebben gekregen. Mijn naam kan ie niet onthouden , (opa en oma hebben zo''n 21 kleinkinderen en 25 achterkleinkinderen)maar ik ben de kleindochter met de katten iedereen weet dan gelijk over wie hij het heeft.

Ook de zusters van de afdeling van opa weten inmiddels allemaal wie ik ben. LEUK ! Zelfs die vroegen gisteren naar de katten toen ik even snel bij opa langs ging.
Ben enorm aant twijfelen of ik mijn wellicht-potentiele-niet-zo-snel-terug-smser/gewoon een leuke jongen waar ik het goed mee kan vinden (doorhalen wat niet van toepassing is) moet smsen dat ik donderdag vrij ben en offie behoefte heeft in een fruitmand (omdattie met een pijnlijke enkel zit).

Omdattie ook al niet echt reageerde om andere directe voorstellen, ben ik bang dat ik toch voor niets sms...
Lastig Ingel.....

Je zou het kunnen doen en dan zien als laatste poging en als hij dan nog niet reageert het erbij laten zitten?
Ing zeflde advies als dat Miranda geeft.. Laatste poging.. als hij dan nog niet hapt .. dan laat maar zitten .. u verdiend beter !

Weet je waar ik zon onwijze schurft hekel aan heb .. Ben je gewoon beetje aan t rondneuzen op t internet. Krijg je een msn berichtje van iemand met een vraag hoe het gaat e.d Hardstikke leuk dus ik reageer erop. Vervolgens ff zitten msnen met diegene, vervolgens zegt diegene *momentje* dus ik reageer oke ik wacht wel even. Maar dat even momentje duurt dan inmiddels al 10min .. Vind dat zo onbeschoft eigenlijk , waarom kan men niet gewoon zeggen , Sorry momentje ff telefoon od , of ik ben even bezig met wat anders.. Nee MOMENTJE .. terwijl bij mij momentje hooguit een paar min kost. Want dan zeg ik of meld ik even dat t langer duurt o.d.

Hoe doen jullie dat ?
Hee lieve medesingelmeisjes,

Ik zit nog op mijn werk en ga zo bij een vriendin eten.

Hee Miranda fijn dat je weekend zo leuk was! En dat TM je gebeld heeft!!

Ja ik had een spannende date. Ik had zin in iets spannends en dat was het zeker :-) Ik heb alleen bericht via Paiq gekregen van hem, antwoord op een bericht van mij. Voor de rest niets gehoord, geen smsje ofzo...had ik wel verwacht maar vind stiekum toch niet zo leuk. Dat is volgens mij echt zo'n vrouwending...gaat toch beetje je gevoel opspelen hoewel ik geen vlinders heb oid.

Ik weet niet of ik het zo laat of toch een bootycall-sms ga sturen...ben ik nog niet over uit.

Mozz....wat ga je nu doen met die ene RP-meneer. Laat je het zo of ga je toch op onderzoek uit?

Xenia...wanneer ga je een genadeloos smsje naar ZZP sturen? Vind idee van Miran een goed idee....met zijn allen hem lynchen.

Ik ga er vandoor....tot later allemaal!!!
Halloooooo!

Ook weer thuis! Kon van8, net als Vleer, ook niet slapen, dus sufsuf hele dag. Maar wel weer lekker gewerkt na 4 dagen vrij, altijd leuk dat mn baas zo duidelijk laat merken dat ie me gemist heeft (en hij was heel trots dat ie me niet had gebeld!).

Miran, leuk dat je zon leuk weekend had en dat contact met TM goed is. Denk aan jezelf he en al onze wijze woorden :-)

Ingel: idd nog 1 poging en als ie dan nog niet aan je hengel hangt.....misschien kun je t nu gewoon direct zeggen dat je m graag wilt zien ipv hengelen naar een reactie (dus niet erotisch getint zeg maar, sommige mannen weten niet hoe dat werkt).

Vleer: tja, momentje kan natuurlijk wel eens uitlopen, ik zou daar wel begrip voor hebben. Ik had 1x tijdens de speeddate bij paig (die dus max. 5 minuten duurt) iemand die ook een momentje nodig had, maar die duurde bijna 4 minuten, komt ie terug, zegt ie: moest ff pissen! hilarisch! meteen gedelete natuurlijk.

Pop: je klinkt blij! leuk voor je!

WM: heb je VM nog gesproken? en Erykah: heb jij nog wat gehoord?

Ik verder gn nieuws..sprak vandaag even collega over zzp en zij vroeg wat ik dan tegen hem gezegd had. En ja, ik heb zelf gezegd dat ie maar moet bellen als ie weer in de buurt is om het zoals hij ook zei, nog wat vrijblijvend te houden. Maar dan nog, als je emand echt leuk vindt geef je wel een teken van leven.

Ga nu echt proberen t van me af te zetten, heeft me al 2 weekenden onrust bezorgd en dat is ie echt niet waard.
Hier nieuws van RelatiePlayer.. hij vroeg of we zaterdag gaan afspreken
En Vleer, wat heb je geantwoord of ga je antwoorden?
Heb geantwoord dat ik zaterdag wel kan en dat ik hem wel of niet zie verschijnen. Ik hoor nog aldus RPlayer
??????????????????????????/
Rustig he Vleer! of bedoelde je dat niet?

Ik net heel lang aan foon met goeie vriend. laat gegeten en ff wat mannen afgewimpeld op rp (3 dagen gratis lidmaatschap). Ga morgen mn account ook echt deleten, heb t helemaal gehad daar....trieste bedoening. Zal waarschijnlijk anders zijn in jullie leeftijdscategorie hoor.
yeps Xenia .. idd rustig ..

hier zit een goede vriend van mij (player ten top haha)een boek van mij door te nemen

* de ideale vrouw is een bitch*

Hij zegt elke single vrouw moet dat boek gaan lezen het klopt exact wat er in staat..

Vleer gaat straks gelijk weeeeeeer dat boek lezen
Hela ! Ben benieuwd wat je RPlayer doet; lijkt me een wat vreemde vogel; gekke opmerkingen maken en wel willen afspreken.

Over afspreken gesproken. Dus toch maar gesmst over dat ik as do. wel langs kon komen voor een fruitmand. Krijg ik terug dattie dat wat overdreven vindt dat ik helemaal daar naar toe kom en dattie dan nog vaker bij mij in dorp komt, maar bedankt voor het aanbod......

grrrr; loop een beetje blauw aan volgens mij.

Wel positief dattie uberhaupt terugsmst, maar duidelijk dattie het niet ziet zitte; een fruit-date met mij. En bij mij langskomen.... man ik woon nog thuis (!).

Anyway. Get over it en ga weer verder !
quote:Vleermuis28 schreef op 04 november 2008 @ 18:54:

Heb geantwoord dat ik zaterdag wel kan en dat ik hem wel of niet zie verschijnen. Ik hoor nog aldus RPlayerZou je niet eens werken aan een nieuw motto, Vleer?
Ah niet leuk, Ingelke!
quote:Xenia66 schreef op 04 november 2008 @ 21:55:

[...]

Zou je niet eens werken aan een nieuw motto, Vleer?
Xen .. volgens die vriend die hier nu bij mij thuis zit ben ik juist reuze interessant voor Rplayer omdat ik niet gezoend heb met hem. En wanneer Rplayer idd langskomt moet ik volgens vriend voorstellen om naar de bios of dergelijke te gaan en niet thuis te gaan zitten anders is de verleiding te groot om andere dingen uit te spoken.. En daar kan ik mij dan ook wel weer in vinden...

Lastig welke versie zal ik volgen haha
Wat je ook doet en hoe je er ook instaat, je blijft een optie...en nr. 50198 in zn hyveslijst. Wil je een nachtje rollebollen, dan zou ik het ook niet laten hoor!
Ing... rare kwast die meneer van jou .. Ga je hem nog iets terug sturen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven