Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 5 juni 2016 om 11:39
zondag 5 juni 2016 om 12:24
quote:yasmijn schreef op 05 juni 2016 @ 11:39:
[...]
Sorry, maar in mijn kringen komt dat niet voor.
Ik lees dat hier. Op Facebook heb ik ook niet van die gekkies.
Ik had er een paar.
Allemaal ontvriend.
Twee oud collega's die dat Sylvans Simons uitzwaaigebeuren geliked hadden ook.
Doei.
Meteen uitgezwaaid.
[...]
Sorry, maar in mijn kringen komt dat niet voor.
Ik lees dat hier. Op Facebook heb ik ook niet van die gekkies.
Ik had er een paar.
Allemaal ontvriend.
Doei.
Meteen uitgezwaaid.
zondag 5 juni 2016 om 12:25
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juni 2016 @ 12:15:
Maar dat je het IRL niet tegenkomt, wil niet zeggen dat het er niet is. Op de een of andere manier heb ik het wel leerzaam gevonden.
Ik vind ook dat het prima is om te weten dat het er is. Ik lees ook van alles.
Wil het alleen niet op mijn FB of zo.
Maar dat je het IRL niet tegenkomt, wil niet zeggen dat het er niet is. Op de een of andere manier heb ik het wel leerzaam gevonden.
Ik vind ook dat het prima is om te weten dat het er is. Ik lees ook van alles.
Wil het alleen niet op mijn FB of zo.
zondag 5 juni 2016 om 12:27
zondag 5 juni 2016 om 12:51
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 12:24:
[...]
Ik had er een paar.
Allemaal ontvriend.
Doei.
Meteen uitgezwaaid.
Dat Sylvana Simons uitzwaaigebeuren was natuurlijk totaal idioot maar goed dat is Sylvana Simons zelf ook vind ik..
Je bij een racistische partij als DENK aansluiten getuigd ook van provocatie en weinig intelligentie.
[...]
Ik had er een paar.
Allemaal ontvriend.
Doei.
Meteen uitgezwaaid.
Dat Sylvana Simons uitzwaaigebeuren was natuurlijk totaal idioot maar goed dat is Sylvana Simons zelf ook vind ik..
Je bij een racistische partij als DENK aansluiten getuigd ook van provocatie en weinig intelligentie.
zondag 5 juni 2016 om 12:55
quote:YellowDiamond schreef op 05 juni 2016 @ 12:51:
[...]
Ik ben het in een aantal opzichten niet met haar eens en eerlijk gezegd denk ik dat ze er ook weer uit gaat stappen maar ik vind haar niet totaal idioot.
Neuh.
Ik ken wel grotere idioten.
[...]
Ik ben het in een aantal opzichten niet met haar eens en eerlijk gezegd denk ik dat ze er ook weer uit gaat stappen maar ik vind haar niet totaal idioot.
Neuh.
zondag 5 juni 2016 om 12:57
quote:yette schreef op 05 juni 2016 @ 12:27:
Niemand zegt hier dat het er niet is. We kijken en luisteren allemaal naar het nieuws en lezen kranten. Ook irl hebben we het wel eens over politiek en actualiteiten, maar als ik het irl over bijv. vluchtelingen heb, kom ik alleen mensen tegen die vinden dat we moeten helpen.Nou ja ik spreek heus wel eens iemand die zijn vraagtekens heeft bij het vluchtelingengebeuren of zo, maar ook dan blijft het nog redelijk genuanceerd. Dat ongefundeerde onderbuikgeschreeuw hoor ik irl echt nooit. Maar misschien durven ze ook niet tegen mij, dat kan natuurlijk.
Niemand zegt hier dat het er niet is. We kijken en luisteren allemaal naar het nieuws en lezen kranten. Ook irl hebben we het wel eens over politiek en actualiteiten, maar als ik het irl over bijv. vluchtelingen heb, kom ik alleen mensen tegen die vinden dat we moeten helpen.Nou ja ik spreek heus wel eens iemand die zijn vraagtekens heeft bij het vluchtelingengebeuren of zo, maar ook dan blijft het nog redelijk genuanceerd. Dat ongefundeerde onderbuikgeschreeuw hoor ik irl echt nooit. Maar misschien durven ze ook niet tegen mij, dat kan natuurlijk.
zondag 5 juni 2016 om 12:59
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 12:55:
[...]
Neuh.
Ja het kan altijd ergens op de wereld erger..
En idd ik denk dat Sylvana sowieso niet in de tweede kamer terecht komt,gelukkig maar.!
[...]
Neuh.
Ja het kan altijd ergens op de wereld erger..
En idd ik denk dat Sylvana sowieso niet in de tweede kamer terecht komt,gelukkig maar.!
zondag 5 juni 2016 om 13:01
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 12:57:
[...]
Nou ja ik spreek heus wel eens iemand die zijn vraagtekens heeft bij het vluchtelingengebeuren of zo, maar ook dan blijft het nog redelijk genuanceerd. Dat ongefundeerde onderbuikgeschreeuw hoor ik irl echt nooit. Maar misschien durven ze ook niet tegen mij, dat kan natuurlijk.
Precies dit. We hebben het er op het werk echt wel eens over, maar het blijft wel normaal. Eerder filosoferend over wat de beste oplossing zou kunnen zijn.
Op FB kom ik dit geschreeuw echt nooit tegen. Waarschijnlijk heb ik normale FB contacten.
[...]
Nou ja ik spreek heus wel eens iemand die zijn vraagtekens heeft bij het vluchtelingengebeuren of zo, maar ook dan blijft het nog redelijk genuanceerd. Dat ongefundeerde onderbuikgeschreeuw hoor ik irl echt nooit. Maar misschien durven ze ook niet tegen mij, dat kan natuurlijk.
Precies dit. We hebben het er op het werk echt wel eens over, maar het blijft wel normaal. Eerder filosoferend over wat de beste oplossing zou kunnen zijn.
Op FB kom ik dit geschreeuw echt nooit tegen. Waarschijnlijk heb ik normale FB contacten.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zondag 5 juni 2016 om 13:04
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 13:01:
[...]
Op FB kom ik dit geschreeuw echt nooit tegen. Waarschijnlijk heb ik normale FB contacten.Op FB had ik ze wel, maar die heb ik er allemaal af gegooid. Ik heb FB voor mijn plezier weet je wel.
[...]
Op FB kom ik dit geschreeuw echt nooit tegen. Waarschijnlijk heb ik normale FB contacten.Op FB had ik ze wel, maar die heb ik er allemaal af gegooid. Ik heb FB voor mijn plezier weet je wel.
zondag 5 juni 2016 om 13:09
zondag 5 juni 2016 om 13:19
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 13:01:
[...]
Ik heb mijn pijn in mijn hart een groep eraf gegooid, die groep huisvestte nigal wat weirdo's.
Verder kom ik het niet tegen. Ik lees nu niet meer die topics op Actueel maar toen ze startten heb ik met open mond zitten lezen en me vreselijk lopen ergeren.
[...]
Ik heb mijn pijn in mijn hart een groep eraf gegooid, die groep huisvestte nigal wat weirdo's.
Verder kom ik het niet tegen. Ik lees nu niet meer die topics op Actueel maar toen ze startten heb ik met open mond zitten lezen en me vreselijk lopen ergeren.
Je bent zelf een theepot
zondag 5 juni 2016 om 13:46
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juni 2016 @ 13:19:
[...]
Gisteren was ik zo suf weer eens te lezen daar en posten.
Zonde van de energie.
[...]
Gisteren was ik zo suf weer eens te lezen daar en posten.
Zonde van de energie.
zondag 5 juni 2016 om 14:27
Yas, ik spreek redelijk wat mensen van jouw stichting en die hebben rare ideeën hoor. Misschien roepen ze het op het werk niet hardop, dat kan. En verder denk ik dat er een groep is die a zegt maar b denkt (en stemt) Maar dat is mijn onderbuikgevoel, je weet het gewoon niet. Je leuke collega, buurman, slager weet ik veel, kan wel lid zijn van de PVV, Pegida of erger.
Dat je in je drecte vriendenkring geen racisten hebt zitten geloof ik wel, die heb ik ook niet. Maar de kring net daarbuiten, daar kunnen ze gewoon zitten en daar doe jij dan heel gezellig tegen omdat je het niet weet. dat bedoel ik met steen.
Ik heb de meeste racisten ook van mn FB afgegooid, want daar kom ik voor mn lol. Zo af en toe duikt er nog eens iemand op, meestal block ik die dan.
Dat je in je drecte vriendenkring geen racisten hebt zitten geloof ik wel, die heb ik ook niet. Maar de kring net daarbuiten, daar kunnen ze gewoon zitten en daar doe jij dan heel gezellig tegen omdat je het niet weet. dat bedoel ik met steen.
Ik heb de meeste racisten ook van mn FB afgegooid, want daar kom ik voor mn lol. Zo af en toe duikt er nog eens iemand op, meestal block ik die dan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 5 juni 2016 om 14:31
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 09:10:
Ik ga het ook niet meer doen, ook al vind ik het jammer.
Niet om anderen te overtuigen maar soms worden er aanwijsbare leugens geschreven.
Nu ik bij Vluchtelingenwerk van alles leer over de wetten en regels vallen die bedenkverzinsels extra op.
Maar het is zinloos inderdaad. Je hebt gelijk."Wij van WC-eend raden U aan... WC-eend!"
Ik ga het ook niet meer doen, ook al vind ik het jammer.
Niet om anderen te overtuigen maar soms worden er aanwijsbare leugens geschreven.
Nu ik bij Vluchtelingenwerk van alles leer over de wetten en regels vallen die bedenkverzinsels extra op.
Maar het is zinloos inderdaad. Je hebt gelijk."Wij van WC-eend raden U aan... WC-eend!"
zondag 5 juni 2016 om 14:34
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 13:40:
Jemig hoeveel nicks moet je aanmaken. En een mooie topic verpesten. Mods zouden wat aan die proxy's moeten doen dit is dweilen met de kraan open.De grap van een proxy is natuurlijk dat er niets aan te doen is. Op negeer zetten.
Jemig hoeveel nicks moet je aanmaken. En een mooie topic verpesten. Mods zouden wat aan die proxy's moeten doen dit is dweilen met de kraan open.De grap van een proxy is natuurlijk dat er niets aan te doen is. Op negeer zetten.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.