December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
He Nurse, wat k*t... wat Mette zegt, misschien kun je ze overdag even uitbesteden en zelf bijslapen/rusten?

Ik heb M er gisteravond na anderhalf uur toch maar uitgehaald, hij bleef maar wakker. Ben samen met hem in ons bed gaan liggen (geen prikkels meer). Ik sliep nog eerder dan hij!!! Ik denk dat hij dus pas om elf uur sliep. misschien moeten wij het middagslaapje ook maar gaan inkorten, want het is de hele week eigenlijk al raak.

Verder leuke tips gezien hier. Ik werk vier en de laatste tijd soms vijf dagen in de week en heb daardoor geen puf voor creatieve dingen. Ga meestal fietsen met M op mijn vrije dag. Zaterdag is huishouden en verder hebben we elk weekend wel iets (grote familie).

Oef, lijkt mij ook een goeie instelling: het over je heen laten komen straks.. het lijkt me wel heel erg leuk, een tweeling.

M. telt trouwens ook: hij wil bijvoorbeeld in elke hand een plakje kaas: 'een twee'. En gister kwam hij met een tweede toetje aanzetten: 'twee?' Verder heel erg met kleuren bezig: blauw, groen, geel, rood, zwart. Blauw is favoriet, laatst wilde hij zelfs een blauwe trui aan! Ik wist niet wat ik hoorde, meneer had kledingwensen

Nu weer aan het werk. Ik heb niet op iedereen gereagerd, dat kan beter 's avonds.

Groetjes Falcon
Nog even voor Falcon:

Plastic bekertje, ontbijtkoekje erin. Rietje met plaatje erin. Cellofaantje eromheen en een sliertje eromheen.

Op een sateprikker de spekjes prikken. Halve sinaasappel in aluminiumfolie wikkelen en daar de prikkers indoen.
Ben op de bank geploft, meiden net op bed.

Heb wel snel bijgelezen maar even geen puf om uitgebreid te reageren...

Fijne dag iedereen.

xx
Kon je nu maar eens fijn bijkomen op je werk he Nursje
AINNEEEEEEEE WAAR BEN JE NOU????? MELDPLICHT VOOR U!!!!!!!!
Yora:

Idd hihi.

Maarre, jij nog tips?

Moet ik de bv weer opkrikken?
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 20-11-2008 14:01
Reden: smiley vergeten
% gewijzigd
Ja Nurse!

Leg die kinderen aan de tiet. Hang ze in een draagdoek. En neem ze zodra ze huilen direct bij je in bed!

Zo doe ik het ook. Zo ongeveer

Maar gelukkig heb ík nu een heerlijk slapend kindje. Slaapt lekker door in haar eigen kamer in haar eigen bed

Zo flauw he van mij

Maar het is wel heel vervelend voor je heur.

Hebben ze het trouwens ook niet te warm of te koud? Omdat ze nu ineens alletwee zo bezig zijn?

Nachtlampje? Wel/Niet grote bed van Roxanne?
Falcon: volgens mij heb ik je gevonden op youtube. Maar dan ga je ook naar een andere site. Jouw naam begint met een S. en die van je vriend met een H.?
Yora:

Sow, das gemeen ja!

Enne, nee, het gaat echt om een voeding... bij allebei...

Oh, Roxanne word wakker, ga dr zo halen en in de babybjorn hangen, ben benieuwd hoe ze dat vind.

xx
Update van Marloes op HM!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ja en bij deze vind ik dat we moeten verhuizen van HM naar privehyves ofzo. Stomme HM! Werkt niet op alle pc's
Yora, ik wist nog niet de vorderingen van Yora's slapen. Maar ik lees dus dat ze nu in haar eigen bedje heerlijk slaapt. Heeft voor jou ook even wat bloed zweet en tranen gezorgd, maar het is je gelukt !
dank je nurse voor het virus.. Gistermiddag begon Casper te spugen... tot vanacht, en toen was het weer over en vandaag was ik aan de beurt.. Gelukkig hebben we dus de milde vorm, maar het was een goede ontslakkingskuur.. Ben helemaal leeg...

casper kan trouwens boos worden.. Heerlijk.. Hij wilde zijn vlees bij het eten, maar geen groenten of aardappels eten.. Dus hij kreeg de helft, en daarna stuiteren.. Op een gegeven moment had hij wel door dat hij niet meer kreeg, dus moesten we maar naar de keuken om zijn toetje te halen..

ainne, ben je bang dat ik je weer ga aanvallen, echt niet hoor, heb ik ook nooit zo bedoeld....

falcon, 4 dagen werken is geen excuus voor geen creatieve dingen.. Maar wel of het je hobby is of niet...

oja, en het circus, was dus leuk, maar niet voor Casper.. Hij was echt super vrolijk,. dus we hadden zoiets van het moet wel kunnen, maar we kwamen daar aan, en hij had alles er weer uit gegooid. Dus ik ben rechtsomkeert weer naar huis gegaan. en heb later Renske weer opgehaald...
Sannie:

Sorry meis, hopelijk blijft de rest van de family gespaard, klote virus ist.

Ben vanavond nog wat aan het klussen geweest aan het babykamertje, morgen de wand voorbehandelen en dan kan ik van t wknd gaan behangen.

Nou, laat t hier even bij.

Hopen op een goede nacht!!

Kuss!
Tja Nurse, jammer dat het grote bed niet werkt en dat je dat al hebt geprobeert want ik zou dat als advies geven. Nu het nog kan ogen dicht en vooral niet doorlezen !!!!

FLOORTJE HEEFT DOORGESLAPEN !!!!

Men, wat heerlijk een nacht doorhalen !!

Sannie; balen zeg dat virus !!! Hou je het nu even bij je ?!?!?! Nou, straal het in elk geval niet verder door !!
Joni; pedersuiker mengen met water of met dat kant en klare suikerspul..........sjees ben de naam kwijt. Je hebt van die dagen........
Yora, yes, gevonden! Jammer dat ik niet op HM kan, ik ben ook benieuwd naar jullie.

Sannie, nee geen excuus maar inderdaad geen prioriteit..

Ik ben nu trouwens wel de kamer aan het versieren, hopelijk legt hij morgen wel een link tussen versierde kamer, wij zingen en cadeautje.

Joni, tip van bekertje heb ik overgenomen voor de neefjes en nichtjes die komen!

...en hij is er alweer uitgehaald door papa. hmpf, het gaat hier ook niet bepaald lekker met slapen. Ik wil mijn avonden terug! Zal hem zo er maar weer instoppen.

Jeetje mijn bovenbuurvrouw is flink bezig, wat een herrie (heeft ze nooit, alleen af en toe lijkt het of ze de kamer verbouwt)

Mainecoon, waar ben je? Toch niet ziek?
glazuur!

ga ik ook op cakejes smeren zaterdag om er smarties op te plakken

en super dat Floor doorsliep. In haar grote bed dus?

Klimt ze er niet uit?

Nurse, ik duim voor je voor vannacht!
Ohhh, Flodder! Nee, ben alleen blij voor je!

Wat heerlijk voor jullie en voor jullie Floor!

Super! hopelijk weet ze nu wat de bedoeling is.!

Merkte je overdag vandaag ook verschil in gedrag nu ze zelf ook goed had geslapen en was je vanmorgen niet ongerust omdat je dr nog niet gehoord had?
Dat heet idd glazuur

enne, Falcon, balen zeg dat M. weer op is... zou ik ook helemaal kriegel van worden.

Succes en een goede nacht gewenst!
Wat leuk zeg dit weekend al weer de eerste verjaardagen! Wij zijn volgend weekend al weer aan de beurt!

Ik zat te denken om als tractatie een lange vinger met een vingerpoppetje er op te doen en dan in een leuk mandje/ emmertje zetten ofzo.

Falcon, gefeliciteerd met M!!!!! (het is toch vandaag de echte dag?)

Flodder, ja de kids vonden het geweldig dat papa en mama mee mochten doen en dan kijken wie het het beste kon!

Wat goed dat het grote bed zo'n succes is!!!!!!!!!!!!!!!!!

begin je ook al een lekker buikie te krijgen of zie je het nog niet zo?

Oef, lekker zo'n lijstje van het kdv!

He Amber is wakker...even halen hoor! Dan typ ik later weer verder...

nurse, en beetje geslapen?

A1mee, balen is dat dat je steeds het gevoel hebt dat je allert moet zijn...

Succes met je moeder!

Mette, Ja Justin is gek op zwemmen! Vorige wek mocht hij weer een badje verder met les, dat vindt hij dan wel even spannend, maar later toch ook wel erg leuk!

Ik hoop dat Noof niet ziek gaat worden...

Gezellig zo'n meidenweekend!

Joni, wij hebben ook zo'n boekje, zijn inderdaad wel leuk!

Ainne, hoe is het er mee??

Sannie, jammer dat het circus niet door ging voor Casper...gelukkig was het kort maar krachtig!

Ik ga eens eveneen douche nemen!

Tot later!
En weer doorgeslapen !! Heerlijk. Nurse, schrik niet zo snel hoor en zeker niet als ik slaap :-). Gister was ze wel vrolijk maar vandaag zitten ze elkaar lekker in de haren.

Maar Floor is weer aan het hoesten en snotteren dus. Heb zelf ook weer hoofdpijn. Bah.

Wat een wind heey !!!! Had ik eigenlijk niet verwacht/gehoord. De schuttingen waaien er zowat uit hier man.
HOi meiden,

Weer ff een snelle. Ik werk maar tot 12u ivm een crematie van een oude oom. Ik heb dus geen tijd om bij te lezen en heb thuis nog steeds geen internet!

Dus ik wilde alleen ff zeggen dat Manu van zijn avontuurtje op het kdv afgelopen woensdag weinig last heeft gehad. Hij was wel erg onrustig 's nachts, maar dat kan ook komen omdat hij zijn middagslaapje had overgeslagen. Gisteren was hij gewoon zijn eigen zelfje.

Ik moet snel wat dingetjes doen voor ik weg moet straks. Ik kom dinsdag weer verder beppen!

X
JOEPIE de eerste jarige

Gefeliciteerd M en dat je maar mooie, grote cadeau's mag krijgen en heul veul taart !!

Oh krijg nou wat, dat krijg je als je niet bijleest... sorry!

M!! Gefeliciteerd kereltje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven