Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:25
Daar kun je indien gewenst een topic over openen.Star* schreef: ↑07-07-2017 11:23De gedachtegang dat er over de rug van een ziek kind winst wordt gemaakt? Net als bij de Postcodeloterij bijvoorbeeld? Wat is daar raar aan? Toch wel redelijk publiek geheim dat er bij grote organisaties vrij veel aan de strijkstok blijft hangen, dus ik snap de stap naar deze actie wel.
Vandaar dat ik zeg dat de timing nu ruk is en het niet ok is om het in dat topic te plaatsen, maar de discussie an sich snap ik.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:26
Das BeatrixGenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 11:23![]()
Beeld in mijn hoofd: een dame, mantelpakje aan, hoge hakjes, kapsel in het stijfsel met een handtas achter een argeloze voetganger aan![]()
Het is dat je nog net geen kroontje op hebt![]()
vrijdag 7 juli 2017 om 11:27
De timewarp inderdaad weer.
Dat van die postcodeloterij en andere goede doelen en de strijkstok snapt iedereen.
Dat is toch al jaren bekend. Maar dat heeft niets te maken met Tijn.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:28
Ah. En betrokkene deed niet dagenlang aan een hetze naar een andere forummer toe?doornroosje9 schreef: ↑07-07-2017 11:25Natuurlijk mag stoom afblazen, maar ik vind die hetze, zoals Star ook al zegt, heel verdrietig. Niet alleen nu hoor, vond ik hiervoor ook al.
Purlease.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:29
Heb je lang, heel lang geleden in Maastricht een HBO opleiding gedaan?
Mijn klasgenote heet Lin, ze was toen al bezig met een adoptieprocedure. Alleen al daardoor is zij me altijd bij gebleven. Het was sowieso een hele leuke klasgenote. En je ava doet me aan haar denken.
Ik kan je verzekeren, het beeld klopt en jazeker, wel een kroontje!GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 11:23![]()
Beeld in mijn hoofd: een dame, mantelpakje aan, hoge hakjes, kapsel in het stijfsel met een handtas achter een argeloze voetganger aan![]()
Het is dat je nog net geen kroontje op hebt![]()
doornroosje9 schreef: ↑07-07-2017 11:25Woorden zoals 'walgelijk' en 'smerig'? Serieus? Ik staf ook niet hoor, maar gaat dit niet te ver?
Je mag me staffen hoor
Ik vind dat inderdaad walgelijk en smerig. Als in laag bij de gronds ofzo. Dit komt bij me op als ik naar het gedrag van de laatste tijd kijk.
Mijn reactie is waarschijnlijk net zo goed walgelijk en smerig.
Ik had beter mijn mond gehouden maar goed, dat deed ik dus niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:30
Aha, dus jij hoeft geen inlevingsvermogen te hebben, maar je mag een ander wel verwijten dat ze het niet heeft?
Omdat die ander niet een aandoenlijk kind is dat is overleden?
Ik vind dat er hier horkerig gereageerd wordt op Impala, die zich als een hork gedraagt.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 7 juli 2017 om 11:30
Sorry maar ik vind niet dat ik horkerig gereageerd heb
vrijdag 7 juli 2017 om 11:31
Ik zei: dan heb ik geen inlevingsvermogen meer.
De bekende druppel.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:32
Ze schreef iets over de producent van de nagellak, ik snap de gedachtegang.
En nogmaals, niet gepast en niet ok dat ze de post niet wilde verwijderen, maar iemand vervolgens zo voor van alles uit te maken en toe te wensen vind ik ook niet ok.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:32
Nee joh, ik staf niet. Ik begrijp dat de reactie van Impala ongepast is hoor, maar dat vind ik van de reacties naar haar toe ook.Katalina schreef: ↑07-07-2017 11:29Je mag me staffen hoor![]()
Ik vind dat inderdaad walgelijk en smerig. Als in laag bij de gronds ofzo. Dit komt bij me op als ik naar het gedrag van de laatste tijd kijk.
Mijn reactie is waarschijnlijk net zo goed walgelijk en smerig.
Ik had beter mijn mond gehouden maar goed, dat deed ik dus niet.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:36
Wie de schoen past......
Ik heb geen idee wie wat gepost heeft. Ik heb een post als voorbeeld gequote, maar dat wil niet zeggen dat ik het alleen tegen die persoon heb.
Ik heb het gewoon tegen iedereen die over Impala schrijft op een manier die van Impala zelf wordt afgekeurd.
Every day offers a new opportunity to give up.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:36
Ik pas die schoen niet naar mijn meningSolomio schreef: ↑07-07-2017 11:36Wie de schoen past......
Ik heb geen idee wie wat gepost heeft. Ik heb een post als voorbeeld gequote, maar dat wil niet zeggen dat ik het alleen tegen die persoon heb.
Ik heb het gewoon tegen iedereen die over Impala schrijft op een manier die van Impala zelf wordt afgekeurd.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:38