Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
07-07-2017 13:54
Het was geen condeolance topic. Het condeolance topic was dat ándere topic. Daar had ik mijn reactie dan ook ook weggehaald.
Iedereen had het hier over de nagellak actie en hoe geweldig die was, Dan mag ik er ook wat van zeggen.
:facepalm:
Dymphnatam schreef:
07-07-2017 13:55
Welk gedeelte van mijn post?

Ohhh...wij hebben een incidentele disfunctionele communicatie...

(Ik weet nu wel over wie jij het hebt)
Oudblond schreef:
07-07-2017 13:52
Van mij mag je door voor de koelkast! Wat waren de woorden van de afgelopen jaren?
Guru?
Ehm.. Verder geen idee. ;)
Fee-de-Goede schreef:
07-07-2017 13:53
Behalve als het om Leo gaat toch. Dan mag het wel om een punt te maken.
Precies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Fee-de-Goede schreef:
07-07-2017 13:51
Jaaaa, open jij die dan? Ik wil ook wel eens wat winnen.
:rofl: Wat zou jouw inzending zijn dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:
07-07-2017 13:57

Mijn posts zijn ook niet verwijderd en volgens de mods moest dat voldoende zijn om aan te geven dat er niks mis mee was,
Als dat een argument is kunnen we dus met een gerust hart stellen dat er met je posts in Tijns condoleancetopic wel iets mis was, omdat ze immers verwijderd zijn.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 14:00
Als dat een argument is kunnen we dus met een gerust hart stellen dat er met je posts in Tijns condoleancetopic wel iets mis was, omdat ze immers verwijderd zijn.
Als je niet slechts een deel van mijn post quote, is het duidelijk dat dat juist mijn punt is.
Dat je daar niks uit kunt afleiden omdát er niet consequent gemodereerd wordt.
.
Fee-de-Goede schreef:
07-07-2017 13:58
Guru?
Ehm.. Verder geen idee. ;)
neuzelen! :cheer2:
Nouschi schreef:
07-07-2017 14:00
:rofl: Wat zou jouw inzending zijn dan?
Timewarp. Duh.
Stel je toch eens voor dat je voor jezelf , laat staan je medeforummers, toe zou moeten geven dat je een en ander soms niet helemaal aanvoelt en dat dat deze keer misschien ook wel het gval was en zo ja : spijtig . Zo veel erger dan iedereen tegen je in het harnas jagen.
Blaise* schreef:
07-07-2017 14:01
neuzelen! :cheer2:
Dat is een goed woord inderdaad.
Dymphnatam schreef:
07-07-2017 13:58
Ohhh...wij hebben een incidentele disfunctionele communicatie...

(Ik weet nu wel over wie jij het hebt)
nou zeg...typ ik iets...verstuur ik het en poef weg..

afijn, ik zei dus; wat een prachtige zin! Ik hou dr van. ( maar nu weet ik niet wie jij bedoelde)
blijfgewoonbianca schreef:
07-07-2017 14:03
Stel je toch eens voor dat je voor jezelf , laat staan je medeforummers, toe zou moeten geven dat je een en ander soms niet helemaal aanvoelt en dat dat deze keer misschien ook wel het gval was en zo ja : spijtig . Zo veel erger dan iedereen tegen je in het harnas jagen.
Ik vind dat er niks mis is en was met mijn reactie. Nog steeds niet. En ik heb er dus ook geen spijt van. De reacties van mijn medeforummers zijn voor hun rekening. Daar vind ík dan weer wat van.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 14:04
9.00% gewijzigd
.
Meer kunnen we er niet van maken. Ander onderwerp dan maar?
blijfgewoonbianca schreef:
07-07-2017 14:06
Zei de kleurenblinde ook na zijn aanhouding door de politie en reed meteen weer door rood.
Deze vergelijking gaat helemaal mank.
.
het lijkt wel een puzzel deze pagina..
impala schreef:
07-07-2017 14:05
Ik vind dat er niks mis is en was met mijn reactie. Nog steeds niet. En ik heb er dus ook geen spijt van.
Zei de kleurenblinde ook na zijn aanhouding door de politie en reed meteen weer door rood.
impala schreef:
07-07-2017 14:05
Deze vergelijking gaat helemaal mank.
Goed hoor.
impala schreef:
07-07-2017 13:48
Dat je er bewust voor kiest om het te noemen, is alleen maar kwalijker.
Maar sommige mensen mogen hier de regels met voeten treden en anderen worden al afgestraft als ze er alleen maar aan denken. Dat zie je maar weer.
Even omdenken hoor:
Dit is kwalijk, maar een een geannonimiseerde benoemen als voorbeeld (wat overduidelijk niet mag volgens de regels, blijkbaar valt het qua uitvoering mee), dat vind jij wel kunnen. Dus ja, jij mag idd de regels met handen en voeten treden en anderen niet.
Dymphnatam schreef:
07-07-2017 14:08
Ok...ik doe nog een poging...

Ik keek in de diepblauwe ogen van Pieter...ik zag meteen dat hij mijn soulmate was...dit had ik nog nooit bij een man gevoeld...Meteen brak de zon door... ik wist dat al mijn zorgen nu in één klap voorbij waren...Nooit meer hoefde ik mijn eigenwaarde van het Viva-forum te halen...Iedere vezel in mijn lichaam zei dat deze mooie man al mijn innerlijke leegte voor altijd op zou vullen...
ik dacht echt dat je mevrouw puntje puntje puntje bedoelde...niet dus?
dan weet ik het echt niet.
Blaise* schreef:

afijn, ik zei dus; wat een prachtige zin! Ik hou dr van. ( maar nu weet ik niet wie jij bedoelde)

Ok...ik doe nog een poging...

Ik keek in de diepblauwe ogen van Pieter...ik zag meteen dat hij mijn soulmate was...dit had ik nog nooit bij een man gevoeld...Meteen brak de zon door... ik wist dat al mijn zorgen nu in één klap voorbij waren...Nooit meer hoefde ik mijn eigenwaarde van het Viva-forum te halen...Iedere vezel in mijn lichaam zei dat deze mooie man al mijn innerlijke leegte voor altijd op zou vullen...
Blaise* schreef:

Die zin ben ik tegengekomen hoor met bijlezen............ergens.
Ik heb duidelijk toch een verkeerde afweging gemaakt, hoe goed bedoeld ook.

Dat spijt mij oprecht, Impala. Mijn excuses.
Het valt niet meer terug te draaien, ik heb een aantal posts verwijderd.
_Inkie_ schreef:
07-07-2017 14:09
Die zin ben ik tegengekomen hoor met bijlezen............ergens.

Ja vorige pagina geloof ik!
Oudblond schreef:
07-07-2017 13:52
Van mij mag je door voor de koelkast! Wat waren de woorden van de afgelopen jaren?
Sneerleverworst in ieder geval, de rest weet ik niet meer. Misschien Guru idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven