relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Een kleine update van deze kant (lees dit forum nog elke dag want het helpt mij ook)

Mijn ex neemt nogsteeds contact op, hij belt mij elke avond op skype om te zeggen dat hij me mist, of over het normale leven.. Gekke is dat het mij weinig meer doet en hij er meer moeite mee heeft het los te laten..
We zitten dan tot soms 3 uur te praten over onze dag en grapjes en kijken samen filmpjes.
Voorheen hadden we ook app & snap contact maar appen doen we niet meer, snappen enkel om de "streak" bij te houden (dit is kennelijk heel belangrijk voor hem)..

Hij geeft aan er moeite mee te hebben dat ik zo makkelijk door ga.
Nou heb ik elke dag wel volgepland, dit had ik ook toen ik in relatie met hem was.. Vriendinnen, werk, feestjes, dagjes weg.. Hij geeft aan alleen maar thuis te zitten en te werken, en op de zaterdag gaat hij uit (en probeert hij mij enorm jaloers te maken met verhalen over meisjes die 9/10 x niet eens waar zijn).

Nou ben ik afgelopen zaterdag uit gegaan met een vriendin, we hadden aanspraak met een paar jongens en ik heb een nummer gekregen.. Foto's gingen rond op snapchat en mijn ex zat met griep thuis dus was zelf niet uit en zat te zielepieten, was uiteindelijk gaan slapen. Hij zag dus de volgende dag die foto's en was helemaal beledigd dat ik met andere mannen was want "ik had de dag ervoor nog gezegd dat ik van hem hield en hem mist, nou blijkt wel weer hoe belangrijk hij voor mij was" toen ik hem confronteerde met dat hij degene is die het uitgemaakt had zei hij dat het maar een grapje was en ik moest doen wat ik wou.

Nou zei hij eergisteren al dat hij maandag a.s. langs kwam, ik dacht dat dit een grapje was maar hij zei vandaag n.a.v. mijn kat die stoer liep te mauwen: Pas maar op kat, maandag ben ik, DE ECHTE MAN weer in huis ! (We wonen 4 uur van elkaar vandaan dus elkaar zien is lastig)
Stiekem wil ik wel dat hij langskomt, aan de andere kant ben ik bang dat ik te veel hoop krijg terwijl dit nu weg is en hij me weer zal kwetsen...
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Callie_15 schreef:
29-11-2017 23:10
Ik had een redelijke dag vandaag, hoera :cheer:
Ik blijf wel twijfelen om toch te antwoorden op zijn sms, ookal zegt bijna iedereen dat ik het niet mag doen.

Deze avond wat gechat met tindermatches, maar op een of andere manier blijft ex bovendrijven. Precies het gevoel dat ik hem bedrieg, zo vreemd.
Je moet bij jezelf denken of je überhaupt wel wilt reageren..
Als je reageert krijg je reactie terug, of die leuk is of niet leuk is weet je nog niet.
Kan je de reactie handelen als die niet leuk is, of val je dan weer in verdriet?

Ik heb vaker gehad dat mijn ex contact zocht (Nu heb ik dat elke dag rond half 10, als ik terug kom van werk).. Ik heb gehad dat ik reageerde op mijn eerdere ex en hij terwijl hij initiatief nam op 1e bericht ineens heel hard en kil reageerde, alsof ik de boeman was die hem terug probeerde te winnen.. Was toen ook opeens geblokkeerd op alles terwijl ik reactie gaf op zijn bericht..
(Alles goed, ja met mij wel met jou? Waarom app je terug, wie denk je wel niet dat je bent -bam blokked-)

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat je niet weet wat hij wilt bereiken met dit bericht... Wees op het ergste bereid als je wat terugstuurd
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
xxmeisje1234 schreef:
30-11-2017 01:16
Een kleine update van deze kant (lees dit forum nog elke dag want het helpt mij ook)

Mijn ex neemt nogsteeds contact op, hij belt mij elke avond op skype om te zeggen dat hij me mist, of over het normale leven.. Gekke is dat het mij weinig meer doet en hij er meer moeite mee heeft het los te laten..
We zitten dan tot soms 3 uur te praten over onze dag en grapjes en kijken samen filmpjes.
Voorheen hadden we ook app & snap contact maar appen doen we niet meer, snappen enkel om de "streak" bij te houden (dit is kennelijk heel belangrijk voor hem)..

Hij geeft aan er moeite mee te hebben dat ik zo makkelijk door ga.
Nou heb ik elke dag wel volgepland, dit had ik ook toen ik in relatie met hem was.. Vriendinnen, werk, feestjes, dagjes weg.. Hij geeft aan alleen maar thuis te zitten en te werken, en op de zaterdag gaat hij uit (en probeert hij mij enorm jaloers te maken met verhalen over meisjes die 9/10 x niet eens waar zijn).

Nou ben ik afgelopen zaterdag uit gegaan met een vriendin, we hadden aanspraak met een paar jongens en ik heb een nummer gekregen.. Foto's gingen rond op snapchat en mijn ex zat met griep thuis dus was zelf niet uit en zat te zielepieten, was uiteindelijk gaan slapen. Hij zag dus de volgende dag die foto's en was helemaal beledigd dat ik met andere mannen was want "ik had de dag ervoor nog gezegd dat ik van hem hield en hem mist, nou blijkt wel weer hoe belangrijk hij voor mij was" toen ik hem confronteerde met dat hij degene is die het uitgemaakt had zei hij dat het maar een grapje was en ik moest doen wat ik wou.

Nou zei hij eergisteren al dat hij maandag a.s. langs kwam, ik dacht dat dit een grapje was maar hij zei vandaag n.a.v. mijn kat die stoer liep te mauwen: Pas maar op kat, maandag ben ik, DE ECHTE MAN weer in huis ! (We wonen 4 uur van elkaar vandaan dus elkaar zien is lastig)
Stiekem wil ik wel dat hij langskomt, aan de andere kant ben ik bang dat ik te veel hoop krijg terwijl dit nu weg is en hij me weer zal kwetsen...
Deze man speelt spelletjes met jou en neemt heel veel van je vrijgezelle tijd terwijl hij jou niet meer wil. Laat je niet aan het lijntje houden, en verbreek het contact. Als hij jou terug wil dan weet hij dat wel na een lange tijd geen contact.

HIj komt mij echt egoistisch over...sterkte meisje.
Sjaantje37 schreef:
30-11-2017 07:56
Deze man speelt spelletjes met jou en neemt heel veel van je vrijgezelle tijd terwijl hij jou niet meer wil. Laat je niet aan het lijntje houden, en verbreek het contact. Als hij jou terug wil dan weet hij dat wel na een lange tijd geen contact.

HIj komt mij echt egoistisch over...sterkte meisje.
Ik ben het met Sjaantje eens, ik zou echt alle contact verbreken.. door contact te houden kom je nooit echt van hem los.

Wat betreft dat gemist worden.. Ik denk niet dat hij mij mist, hij was immers na anderhalve week al met een ander samen en kalkt haar hele Facebook (ja sorry soms spiek ik nog op haar Facebook) vol met berichten dat ze zijn leventje is en zijn steun in goede en slechte tijden.. Mij ex is niet de man wie ik dacht dat hij was en voor hem zijn vrouwen gewoon inwisselbaar.. dus haar zal hetzelfde staan te wachten als wat hij bij mij heeft gedaan.. of niet natuurlijk en worden ze heel gelukkig samen.. mij interesseert het niet meer. Ik verdien beter als iemand die mij na anderhalve week inwisselt..

Die glazen bol zou ik dan weer niet willen.. die zou mij vast vertellen dat het contact (en een beetje rollebollen) met een man die 25 jaar ouder is op niks uitloopt.. en dat weet ik al, maar het is wel enorm goed voor mijn zelfvertrouwen.

En @Claire wat betreft de momenten dat ik denk heerlijk om met niemand rekening te hoeven houden.. die heb ik ook genoeg! Vooral nu het carnavalsseizoen weer gaat beginnen en ik weer ieder weekend weg ben met de vereniging (niemand die zeurt ben je nou al weer het hele weekend weg?!)
Eat glitter for breakfast and shine all day
Glitterbep, rollebolle met een man die 25 jaar ouder is? Vertel? :cheer2:
Nouuu hahaha, ik heb hem leren kennen op de feestavond van onze vereniging 2 weken geleden. En dat was een gezellige avond met veel apfelkorn.. en toen zijn we in bed beland.. maar door de apfelkorn heb ik alleen maar liggen kletsen (die arme man).. maar daarna nog eens afgesproken bij hem thuis en dat was gezellig en voelde goed en van het een kwam het ander (van kletsen tot zoenen tot rollebollen en blijven slapen) en de afgelopen 2 twee weken is dat nog een keer of 3 gebeurd.. en het is absoluut niet serieus (en dat weet hij ook) maar wel heel fijn en gezellig en naast het rollebollen is hij ook een hele goede gesprekspartner.. dus die hou ik nog wel even.. :A:
Glitterbep wat fijn om te horen! Ik ben echt blij voor jou dat je deze afleiding hebt.

Ik ben wel met een aantal mannen aan het praten maar merk echt hoe beschadigd ik ben geraakt door de afgelopen relatie, mijn zelfvertrouwen is echt 0,0.
Ik ben erg wantrouwig en denk bij alles wat ze zeggen ja ja...ondertussen vergelijk ik ze ook nog eens met mijn ex en dan vooral het uiterlijk. Want mijn ex was precies mijn type.

Maar goed het is nog vers pas een week of 3 geleden aan de andere kant merk ik dat ik de aandacht wel lekker vind.
Maar hoor steeds mijn ex zijn kritiek op mij in mijn hoofd...zo irritant...
Dag dames, hoe gaat het met jullie vandaag? Hier iets minder goed als gisteren, kan maar niet wennen aan dat drukkend gevoel op mijn hart. Maar straks een uurtje yoga, hopelijk kan ik mijn hoofd weer wat leger maken ...
Callie_15 schreef:
30-11-2017 19:25
Dag dames, hoe gaat het met jullie vandaag? Hier iets minder goed als gisteren, kan maar niet wennen aan dat drukkend gevoel op mijn hart. Maar straks een uurtje yoga, hopelijk kan ik mijn hoofd weer wat leger maken ...
Dat drukkend gevoel op je hart herken ik heel erg, super naar is dat. Yoga lijkt me wel fijn om even te ontspannen. Hoe was het?
Hier gaat het ook minder dan gister, merk dat ik om elke scheet moet huilen en ik hoef niks meer te eten. Ik voel me zo alleen en ben zo bang dat hij me al vergeten is :cry:
Dames, het zijn echt up and downs.

Vandaag is mij verjaardag, ben benieuwd of hij mij nog een felicitatieberichtje schrijft.
Denk het persoonlijk niet, en zit ik daar heel erg mee?

Aan de ene kant wel omdat we op een goede manier uit elkaar zijn gegaan, en hij vrienden wilde blijven.
Aan de andere kant denk ik als hij niets van zich laat horen dan weet ik zeker dat hij mij achter zich heeft gelaten.

Maar ik mag niet klagen ik zit vanmiddag in het vliegtuig op weg naar de zon met mijn beste vriend.
Komt allemaal echt goed dames heeft tijd nodig,
Sjaantje gefeliciteerd! :bigkiss: en geniet van je vakantie in de zon!
Gelukkige verjaardag Sjaantje!!! :cheers: :cheer2:
Bessa schreef:
30-11-2017 20:25
Dat drukkend gevoel op je hart herken ik heel erg, super naar is dat. Yoga lijkt me wel fijn om even te ontspannen. Hoe was het?
Hier gaat het ook minder dan gister, merk dat ik om elke scheet moet huilen en ik hoef niks meer te eten. Ik voel me zo alleen en ben zo bang dat hij me al vergeten is :cry:
Yoga was fijn, schrik er altijd van hoeveel deugd ik daar van heb.
Maar het gemis gaat er natuurlijk niet mee over. Weekend staat voor de deur, en dan slaat het gemis altijd iets harder toe. We zagen elkaar toen ook elke dag, nu zijn mijn weekends weer wat leeg en daar moet ik echt nog aan wennen.
Maar het komt wel goed, ik geloof erin 💪🏻

@sjaantje
Gelukkige verjaardag, geniet van de zon! :cheer:
Sjaantje37 schreef:
01-12-2017 10:03
Dames, het zijn echt up and downs.

Vandaag is mij verjaardag, ben benieuwd of hij mij nog een felicitatieberichtje schrijft.
Denk het persoonlijk niet, en zit ik daar heel erg mee?

Aan de ene kant wel omdat we op een goede manier uit elkaar zijn gegaan, en hij vrienden wilde blijven.
Aan de andere kant denk ik als hij niets van zich laat horen dan weet ik zeker dat hij mij achter zich heeft gelaten.

Maar ik mag niet klagen ik zit vanmiddag in het vliegtuig op weg naar de zon met mijn beste vriend.
Komt allemaal echt goed dames heeft tijd nodig,
Gefeliciteerd! :daisy:
Hoop dat je nog een fijne dag hebt gehad.
Altijd fijn het viva forum! Het gaat bij mij (nog altijd) met ups en downs. Het is nu circa 6 maanden uit. Na 8.5 jaar merk ik toch wel dat je leven ineens op de kop staat. Je moet (bij wijze van spreke) een heel ander (nieuw) leven opbouwen.

Ik onderneem geregeld (en gelukkig) leuke dingen met vriendinnen. Op sommige dagen mis ik hem totaal niet, terwijl ik op andere dagen denk mmm. Nu helemaal de feestdagen dichterbij komen.

Hebben jullie daar wel zin in trouwens? Om die feestdagen te vieren? Overal happy koppels en van die all you need is love (dingen) op tv ... Ik wil het liefst met een oerlelijke kersttrui in bed kruipen en jankfilms kijken, haha!
inwonderland92 schreef:
01-12-2017 22:07
Altijd fijn het viva forum! Het gaat bij mij (nog altijd) met ups en downs. Het is nu circa 6 maanden uit. Na 8.5 jaar merk ik toch wel dat je leven ineens op de kop staat. Je moet (bij wijze van spreke) een heel ander (nieuw) leven opbouwen.

Ik onderneem geregeld (en gelukkig) leuke dingen met vriendinnen. Op sommige dagen mis ik hem totaal niet, terwijl ik op andere dagen denk mmm. Nu helemaal de feestdagen dichterbij komen.

Hebben jullie daar wel zin in trouwens? Om die feestdagen te vieren? Overal happy koppels en van die all you need is love (dingen) op tv ... Ik wil het liefst met een oerlelijke kersttrui in bed kruipen en jankfilms kijken, haha!
ik kijk ook heel erg op tegen kerst en oud en nieuw. Ik vind het weekend al naar omdat ik me dan zo alleen voel.
Dames dank je wel voor de felicitaties.

Hij heeft mij niet gefeliciteerd met mijn verjaardag.
Vond dat niet tof, zeker omdat we goed uit elkaar zijn gegaan.
Heb mij echt vergist in hem.

Net hem ook verwijderd van mijn social media.

Ergste is zit hier heerlijk in Portugal en heb vannacht de ene kutdroom na de andere gehad over hem.

Maar denk dat mijn vermoeden klopt en dat hij nu samen is met een meid waarvan ik dacht dat ze mijn vriendin was.

Bah
Sjaantje nog gefeliciteerd ! Dat moet pijn doen... ook vervelend dat je al die rotdromen hebt over hem, ik heb dat ook weer de laatste tijd. Zal wel verwerking zijn, maar wel irritant dat het op je vakantie is !

Glitterbep supermooi verhaal haha ! Hoe gaat het nu met je?

Callie, yoga doet mij ook altijd zoveel goed!!

Ik zie ook zo op tegen kerst en oud en nieuw, precies om deze reden, Het liefst zou ik december overslaan.

Ik heb net wat gegeten met een gemeenschappelijke vriendin. Ze zei dat hij mij totaal niet miste. Hij miste het wel om niemand meer te hebben maar mij als persoon niet (AU!). Ze zei ook dat ze vond dat ik veel te goed voor hem was en dat het een eikel was, en dat ze dacht dat hij zich over een maand ineens een shock zou krijgen en zich realiseren wat ie kwijt is... ik denk dat eerlijk gezegd niet.

Ik voel me echt kut weer, ik heb het gevoel dat ik weer een paar stappen terug heb gezet want het ging best wel lekker (ook door die andere vent). Maar het doet gewoon zoveel pijn omdat ik met heel mijn hart van hem hield, alles voor hem deed, en hij heeft me toch aan de kant gezet. Het maakt niet uit hoeveel mannen mij zeggen dat ik mooi, slim, grappig, etc... ben, het blijft even kut voelen. In het begin dacht ik: dit doe ik nooit meer, mezelf zo geven. Maar ik kan niet anders, als ik van iemand hou doe ik alles voor diegene en krijg ik dat ook terug. Hij was alleen niet de juiste. Ik wil gewoon dat hij mij mist, maar ik wil hem niet terug. Paradoxaal ja, zal wel een ego dingetje zijn...
Ik ben trouwens zo blij met dit forum, ik voel me soms een beetje een zeikerd tegenover vrienden als ik weer voor de zoveelste keer hetzelfde verhaal afdraai. Lang leve de 21e eeuw!
claire1111 schreef:
02-12-2017 21:05
Sjaantje nog gefeliciteerd ! Dat moet pijn doen... ook vervelend dat je al die rotdromen hebt over hem, ik heb dat ook weer de laatste tijd. Zal wel verwerking zijn, maar wel irritant dat het op je vakantie is !

Glitterbep supermooi verhaal haha ! Hoe gaat het nu met je?

Callie, yoga doet mij ook altijd zoveel goed!!

Ik zie ook zo op tegen kerst en oud en nieuw, precies om deze reden, Het liefst zou ik december overslaan.

Ik heb net wat gegeten met een gemeenschappelijke vriendin. Ze zei dat hij mij totaal niet miste. Hij miste het wel om niemand meer te hebben maar mij als persoon niet (AU!). Ze zei ook dat ze vond dat ik veel te goed voor hem was en dat het een eikel was, en dat ze dacht dat hij zich over een maand ineens een shock zou krijgen en zich realiseren wat ie kwijt is... ik denk dat eerlijk gezegd niet.

Ik voel me echt kut weer, ik heb het gevoel dat ik weer een paar stappen terug heb gezet want het ging best wel lekker (ook door die andere vent). Maar het doet gewoon zoveel pijn omdat ik met heel mijn hart van hem hield, alles voor hem deed, en hij heeft me toch aan de kant gezet. Het maakt niet uit hoeveel mannen mij zeggen dat ik mooi, slim, grappig, etc... ben, het blijft even kut voelen. In het begin dacht ik: dit doe ik nooit meer, mezelf zo geven. Maar ik kan niet anders, als ik van iemand hou doe ik alles voor diegene en krijg ik dat ook terug. Hij was alleen niet de juiste. Ik wil gewoon dat hij mij mist, maar ik wil hem niet terug. Paradoxaal ja, zal wel een ego dingetje zijn...
Nee heb absoluut geen zin in de kerstdagen... Ik heb precies hetzelfde, december mag van mij razendsnel voorbij zijn. Als ik kerstmuziek hoor ren ik het liefst met mijn handen tegen m'n oren weg haha.

Ik denk oprecht dat het beter is om tegen je vrienden te zeggen om geen info meer te delen over je ex.. Het is mij ook overkomen en dat doet zoooveel pijn.. Ik heb ze daarna ook op het hart níets meer te delen over mijn ex, en echt, dat lucht nu al zo op!

(Nu wel slapeloze nacht.. malen malen)
Thisgirlm heb je nog een beetje kunnen slapen? Hier is het ook weer helemaal mis, huilen huileb huilen. Ik voel me zo afgedankt, hoe kan hij mij zo aan de kant zetten?? (God als ik het opschrijf besef ik me hoe cliché het klinkt).

Er komen ook stewleds weer nieuwe herinneringen bovendrijven; toen hij een tijdje geleden in zijn slaap me vastklampte en overal kusjes gaf. Of toen hij die ene keer thuiskwam en ik aan het koken was en hij zei: IK BEN ZO GEK OP JOU! Maar ook de desinteresse van de laatste tijd.

Ik wil hem echt niet terug, het is goed zo. Maar ik wil dat hij me mist, dat ik niet zo makkelijk aan de kant te zetten ben.

Wat doet dit pijn weer zeg !
claire1111 schreef:
03-12-2017 08:37
Thisgirlm heb je nog een beetje kunnen slapen? Hier is het ook weer helemaal mis, huilen huileb huilen. Ik voel me zo afgedankt, hoe kan hij mij zo aan de kant zetten?? (God als ik het opschrijf besef ik me hoe cliché het klinkt).

Er komen ook stewleds weer nieuwe herinneringen bovendrijven; toen hij een tijdje geleden in zijn slaap me vastklampte en overal kusjes gaf. Of toen hij die ene keer thuiskwam en ik aan het koken was en hij zei: IK BEN ZO GEK OP JOU! Maar ook de desinteresse van de laatste tijd.

Ik wil hem echt niet terug, het is goed zo. Maar ik wil dat hij me mist, dat ik niet zo makkelijk aan de kant te zetten ben.

Ja ik herken dit zó goed!! Ik voel ook precies hetzelfde.. Ik vind het zo verschrikkelijk dat hij dus nu een nieuwe relatie heeft. Je voelt je dan zó van de kaart geveegd, alsof het niets is!! Ik denk dat dit een van de meest vreselijke dingen is om doorheen te gaan.. Want je mist de persoon én je moet de 'afwijzing' verwerken. 'Hoezó ben ik afgewezen door de persoon waar ik alles mee deelde?'

Ik denk dat we het nooit zullen begrijpen... Ik denk dat we de tijd z'n werk moeten laten doen, maar ik ben zo ongeduldig.. Ik wil me NU weer happy voelen!!

Het is een troost dat we allemaal hetzelfde doormaken, ookal is dit iets wat je elkaar absoluut niet gunt. We kunnen er wel op deze manier voor elkaar zijn!

Sterkte vandaag :hug:
anoniem_359069 wijzigde dit bericht op 14-12-2017 00:09
1.49% gewijzigd
claire1111 schreef:
03-12-2017 08:37

Ah wauw ik heb weer precies hetzelfde, al die dingen die ineens weer boven komen. En ook precies wat jij zegt: ik hoef hem niet terug maar ik wil gewoon dat hij me mist, dat ik niet zo makkelijk weg te doen ben. En dan denk ik weer aan al die dingen waaruit bleek dat hij zo gek op me was. Het was tussen ons al eerder een keer uit, een half jaar lang. toen kwam hij uiteindelijk bij me terug omdat hij mij toch echt de leukste vond en niemand was zo lief als ik blablabla. Waarom ben ik nu dan ineens niet meer leuk of mooi? :"-(
Hebben jullie ook dat je om álles moet huilen? Ik weet niet hoe ik het moet stoppen want ik voel me zo dramatisch overal, ik wil niet het zielige huilende meisje zijn.
God Bessa :hug: :hug: het is niet normaal hoeveel ik herken. Echt alles wat je zegt heb ik ook. Ook dat huilen bij alles.

Tussen ons is het ook al eerder uitgegaan, hij kwam ook terug huilend (na een dag!) omdat ie nog van me hield.

Heb zo sinterklaas met de familie, echt totaaaaaaaaaaal geen zin in.

Wat een gezeik dit !
claire1111 schreef:
02-12-2017 21:05
Dit herken ik zo hard. Gaat het een paar dagen beter, is daar ineens weer een terugval, en maar huilen dan ...
Dat had ik vorige weekend, verschrikkelijk was dat.

Ergens hoop ik ook dat hij mij gaat missen, maar hij heeft iemand anders die nu mijn plaats inneemt, dus ga er maar vanuit dat hij mij echt niet mist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven