Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Laatst een topic van 12 jaar oud!
Moiren’ schreef:
21-01-2018 20:53
Laatst een topic van 12 jaar oud!
Er staat toch ergens wel dat het gaat om een oud topic of vergis ik me?

Ik dacht iets in de trant van: er is al meer dan ... weken niet regeageert op dit topic staat
anoniem_358010 wijzigde dit bericht op 21-01-2018 20:57
20.79% gewijzigd
Bjort schreef:
21-01-2018 20:56
Er staat toch ergens wel dat het gaat om een oud topic of vergis ik me?
Ja, er staat een melding ipv een reageerscherm. Je moet eerst doorklikken voordat je kan reageren.
Moiren’ schreef:
21-01-2018 20:57
Ja, er staat een melding ipv een reageerscherm. Je moet eerst doorklikken voordat je kan reageren.
Dan snap ik cht niet dat iemand dan alsnog reageert
Ok. intussen weet ik wel dat als ik een topic aanklikt waarop ik eerder reageerd, ik bij mijn eerste reactie uitkomt. Maar reteirritant dat ik niet via ... een pagina een cijfer in kan vullen. De optie is dan pag 1...5.6 of zo. Zoek het maar uit en klik je suf voor je weer bij kan lezen. :whip:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik vind die middelbare scholieren zo gruwelijk irritant.
Moiren’ schreef:
21-01-2018 21:39
Ik vind die middelbare scholieren zo gruwelijk irritant.
Heb je een huis vol middelbare scholieren?
Oudblond schreef:
21-01-2018 21:37
Ok. intussen weet ik wel dat als ik een topic aanklikt waarop ik eerder reageerd, ik bij mijn eerste reactie uitkomt. Maar reteirritant dat ik niet via ... een pagina een cijfer in kan vullen. De optie is dan pag 1...5.6 of zo. Zoek het maar uit en klik je suf voor je weer bij kan lezen. :whip:
Dit is idd heel irritant
Oudblond schreef:
21-01-2018 21:46
Heb je een huis vol middelbare scholieren?
Nee, di zijn over het algemeen leuk.
Moiren’ schreef:
21-01-2018 22:02
Nee, di zijn over het algemeen leuk.
Welk topic dan?
Oudblond schreef:
21-01-2018 22:15
Welk topic dan?
Meerdere. Sommigen al geruimd of samengevoegd.
Is die cokesnuiver op het cokesnuivende dochter topic de cokesnuivende vader die een prostitué bezwangerd heeft?
Neen.
Die zou misschien nog wel iets nuttigs aan dat topic toe kunnen voegen :idee:
Moiren’ schreef:
21-01-2018 22:29
Is die cokesnuiver op het cokesnuivende dochter topic de cokesnuivende vader die een prostitué bezwangerd heeft?
Dat zou wel hilarisch zijn :hihi:

Ik vraag me soms af of die cokesnuivende dochter wel echt bestaat..
Labalade schreef:
21-01-2018 23:09

Ik ook.
Don't waste your time or time will waste you.
Labalade schreef:
21-01-2018 23:09

Inmiddels ben ik daar gestopt met schrijven. Ik geloof er niet meer in. Zoveel domheid en nergens van schrikken en niets willen aannemen van ervaringsdeskundigen, daar kun je niet tegenop.
En ik ging me ineens ergeren aan de niet terzake doende details. De dure Chanel tas.
Er is coke gevonden in een tas van dochter maar er moet bijgezegd worden dat het een Chanel tas is.
Nee, ik steek er geen energie meer in. Na 3 weken is er nog niets gebeurd.
Het moet nep zijn.
Geloof dat ook niet.
yasmijn schreef:
22-01-2018 13:04
Inmiddels ben ik daar gestopt met schrijven. Ik geloof er niet meer in. Zoveel domheid en nergens van schrikken en niets willen aannemen van ervaringsdeskundigen, daar kun je niet tegenop.
En ik ging me ineens ergeren aan de niet terzake doende details. De dure Chanel tas.
Er is coke gevonden in een tas van dochter maar er moet bijgezegd worden dat het een Chanel tas is.
Nee, ik steek er geen energie meer in. Na 3 weken is er nog niets gebeurd.
Het moet nep zijn.
Het was een Gucci :whip:

Weet je, ik ken echt zulke mensen. Mn ouders hadden zulke vrienden. Ben zelf ooit oppas geweest bij mensen in die wijk, die op dezelfde manier opvoedden. Handje geven is voor later. Netjes gedag zeggen als je binnenkomt ook. Als een peuter bij twee crèches (!) wordt weggestuurd dan ga je ermee praten(!). En neem je een nanny die het kind wel begrijpt (lees:genoeg betaald krijgt). Want arm klein kindje, regels en je wil opleggen is heel erg Niet Onze Stijl. Het beetje verhevene tegenover mensen die een meer strikte opvoeding hanteren. Echt ik kan ze uittekenen. Daarom geloof ik het ook weer wel. Op het randje. Want het verhaal begint te veranderen.. en dat is een rode trolvlag, toch? (Ben nog steeds niet goed in ze herkennen lol)
Okee jullie hebben gelijk. De coke topic is fake. Nu komt moeder zelf ook op feestjes waar ze met de XTC pot rondgaan... chapeau voor 60 pagina’s trollen, dat wel. Voel me wel een beetje rot want ik maakte me oprecht zorgen en ik ben daarom best openhartig geweest af en toe. :frusty:
Wat een schitterende wending bij de cokesnuivende dochter. Moeders komt op feestjes waar de potten met partypillen rondgaan en daardoor liggen volwassen kerels te stuiptrekken boven in de kinderbedden :lol:
Ze schreef jaren geleden al in het minnaar-topic...
O, als ze wapfeestjes doet kloppen die potten met pillen natuurlijk wel.

Ik heb ook collega’s die samen uit gaan en fiks gebruiken. Ieder zijn ding ofzo :-P
En dan doet ze zo onwetend en onschuldig over coke de witte sloper.

Ik geloof er niets meer van.
Ik geloof nog minder van de gepikeerde adviesgevers.
:mrgreen:
simbalabimba wijzigde dit bericht op 22-01-2018 14:52
0.79% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven