Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 6 februari 2018 om 08:39
Dat liedje was bij mij ook vaste prik sinds iemand (jij?feow schreef: ↑05-02-2018 18:51Nah, ik hou ook niet van jou. Lekker puh.
En ik ben blij dat je op anoniem bent, want dat scheelt dat liedje in mijn hoofd. ( tenzij mijn brein rare verbindingen gaat maken en ik straks bij het netnummer van mijn geliefde stad elke keer aanslaat op hoofdhangliedje)
Ben ook wel blij dat je enkel anoniem bent en niet weg hoor!![]()
dinsdag 6 februari 2018 om 14:47

dinsdag 6 februari 2018 om 14:52
Iedereen mag zijn mening geven is niet verboden. Ik ken haar al sinds ik lid ben van viva, maar goed, ik vind haar anders geworden. Normaal zegt ze verstandige dingen met empathie.Grobbekuiken_ schreef: ↑06-02-2018 14:47Waarom niet? Volgens mij geeft ze alleen haar mening en ben jij het nu niet met haar eens. Kan toch?
dinsdag 6 februari 2018 om 14:57
Normaal gesproken kun je je vinden in wat ze zegt, maar nu niet. Dat maakt niet dat ze minder of niet empathisch is maar gewoon dat je over een bepaald onderwerp anders denkt.
There is always something happening, and it's usually right now

dinsdag 6 februari 2018 om 14:59
Dit is heel anders.Grobbekuiken_ schreef: ↑06-02-2018 14:57Normaal gesproken kun je je vinden in wat ze zegt, maar nu niet. Dat maakt niet dat ze minder of niet empathisch is maar gewoon dat je over een bepaald onderwerp anders denkt.

dinsdag 6 februari 2018 om 15:26

dinsdag 6 februari 2018 om 15:28
Lees mijn topic en dan ena laatste reactie.
dinsdag 6 februari 2018 om 15:29
Mijn mensenkennis is goed en ik had er ook last van.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 6 februari 2018 om 15:56

dinsdag 6 februari 2018 om 16:30
Klopt, alleen had ik dat bij haar niet verwacht.Grobbekuiken_ schreef: ↑06-02-2018 15:56Volgens mij probeert ze nog steeds uit te leggen waarom zij er wel om kon lachen, maar misschien heb ik het mis.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 6 februari 2018 om 16:32
En ik blijf er maar op ingaan

dinsdag 6 februari 2018 om 16:39
dinsdag 6 februari 2018 om 16:44
Ze heeft gewoon wat meer uren in de dag dan een ander en geen behoefte om tijd met haar man door te brengen. Of kind.
Wel apart dat ze als zwangere niet of nauwelijks op die pijler te vinden is.