Date is onduidelijk

04-09-2018 19:26 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha,

Hier ook iemand met een onduidelijke date.

Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.

Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.

Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.

3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.

Dat ging er goed was er leuke middag!

4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.

Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.

Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.

Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.

Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.

Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.

Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,

Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
Vier dates al, je moet alles betalen, maar nog niet eens gezoend? Laat staan sex?

Verder klinkt het niet als een vrouw voor een relaxte toekomst samen.....
VelvetVolvo schreef:
05-09-2018 10:14
Vier dates al, je moet alles betalen, maar nog niet eens gezoend? Laat staan sex?

Verder klinkt het niet als een vrouw voor een relaxte toekomst samen.....
Geeft het betalen recht op zoenen of seks?
Dit hele topic schreeuwt :whut: run forrest run!
Giet46 reageert niet meer. Als jij of zij binnenkort kontakt opneemt, is het een al al ellende. Dan zeg jij: kom dan maar hier een poosje logeren. En binnen is binnen, die krijg je er niet meer uit hoor.
Dan denk je, ok, het is wel gezellig en zo. En dan na een paar maanden biecht ze opeens op dat ze ook nog een berg schulden heeft.... Tenminste, zo gaat het 9 van de 10x in zulke gevallen.
Ik heb deze voorbeelden al een paar keer in mn omgeving gezien, gehoord.
Echt, begin er niet aan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ha,

Ik heb ook idd twijfels, veel twijfels! Maar de verliefdheid zit er wel. Gaat tegen mijn verstand in.

Ik heb inderdaad alle dates betaald. (niet op haar verzoek hoor, maar meer omdat ik dacht laten we gewoon leuke dingen doen, zonder haar op kosten te jagen.. goedsul..... ze betaald wel kleine onderdelen mee.).

Vlieland was ook gratis voor mij omdat ik artiest was op het festival. Dat heeft dus niks gekost.

Het lastige is dat de tijd samen ook erg leuk is. Ze is spontaan, sprankelend. Ze toont ook interesse in mijn familie en ouders. Is best geinteresseerd. Vlieland was fantastisch samen. Haar eerste festival, fietsen, praten. We maken ook plannen voor andere uitjes.

Met de kleine ging het ook best goed. Haar ex is hem bij de geboorte gesmeert. Wilde er niet zijn voor kind. Daardoor is zij in de positie gekomen van alleen opvoeden. En dus ook fin krap komen te zitten. Ze heeft ook kleine familie, waardoor alleen ouders kunnen oppassen. Dat was met date plannen ook zoeken. Maar ze maakte de eerste dates de tijd vrij wel. Ze is ook heel zorgzaam met kleine, kleine wordt netjes opgevoed. Gaat nu voor het eerst naar middelbare school sinds deze week. Waar ze best nerveus voor was. Loslaten van de kleine meid.

Ze vraagt niet echt om fin hulp, ik ben ook bij haar thuis geweest. kleine en idd niet rijk. Maar wel netjes. Ze heeft wel lichamelijke ongemakken. Astmatisch, Enkelbanden gescheurd sinds kort, migraine. Maar komt wel over als een doorzetter. Ze loopt hinkelent door. Het is wel zo dat meeste innitiatief van mij komt. Dat vind ik lastig. Maar niet elke persoon is zelfde.

Dat zoenen vond ik niet het ergste. Ik weet dat vrouwen soms wat meer tijd nodig hebben. En was bereid dat te geven. alleen onze 3e en 4e keer dat we elkaar zagen was met de kleine. Dan maak ik geen moves op dat gebied. Dat voelt ongemakkelijk. Voor mij was de volgende date dan ook het moment om daar verder in te gaan en duidelijkheid in te krijgen.

Het app contact vind ik soms wat stroef. Ze is wel kort, maar houd ook echt niet van appen! Ik stuur ook maar 1 bericht per dag. Er is wel altijd reactie. Maar ze houd niet van hele gesprekken op de app merk ik. Dat kan, en daar moet ik me in beheersen dan. ik ben wel wat meer van appen. Dat maakt mij onzeker wel over de intenties. Ik heb ook in mijn laatste app gezegd dat ik dat best lastig vind!

Wat betreft de buren. Dat kwam er de tweede date uit. Ze woont in arme wijk en ik geloof best dat ze gediscrimineert daar wordt. Buurman schijnt express s nachts of s avonds laat te gaan boren! Ze zegt dat de buren ruzie haar wel uitgeput heeft. Heeft ze ook echt veel last van. Maar politie doet niet echt veel eraan. Komt wel langs. Ze geeft aan dat ze daardoor wel soms huilend thuis zit. Dat kruipt niet in de koude kleren. Ik had er ook een keer aan de telefoon daarover. En hoorde wel aan haar stem dat het niet lekker ging.

Wat betreft dochter. Ik heb van te voren gezegd denk daar goed over na! De eerste date was ze er ook super voorzichtig mee. Maar ik ben wel een persoon die snel vetrouwen krijgt. Ze belde me op een middag dat ze niet zo lekker zat. Daar hebben we over gepraat. Toen heb ik gezegd kom anders hierheen. Dan ben je er ff uit. De enige manier was dan wel dat haar dochter mee kwam. Dat vond ik eng, maar ik had ook zo iets als het zo is dan is het zo. Dat uitnodigen was ook mijn innitiatief. Ze zei ook echt van weet je het zeker. We willen je niet tot last zijn. Ik heb dat misschien zelf ook te snel laten gebeuren!

Wat betreft het contact. Het lastige vind ik de vrolijkheid van Vlieland en dan de dag erna een app krijgen dat ze niet lekker in haar vel zit en dat ze zegt ik vertel later wel wat er is.

Wat ik lastig vind is hoe daarmee om te gaan! Moet ik haar ruimte en rust geven dan, of moet ik haar juist supporten etc! Nogmaals ook hier vraagt ze nergens om. Het is eerder dat ze het er niet over wil hebben dan wel. Maar doordat ze het toch laat doorschemeren komt dat ook bij mij binnen en kan ik het ook niet helemaal negeren want dan ben ik ook een lul, maar het steeds er over hebben is ook niet fijn!

Ik heb haar dus gisteren avond laat een bericht gestuurd. Dat ik weet dat niet alles in haar leven goed loopt. Maar dat ik het lastig vind hoe ik moet reageren op haar berichten. wil ze dan rust en ruimte of wil ze juist iemand die mee kijkt en helpt. Dat is wat ik haar gevraagd heb. Ik kan toch ook niet steeds negeren en er niks mee doen. Ik ben bang dat ik haar van me af duw met bericht. Maar tegelijkertijd ben ik bang dat niks zeggen ook averechts werkt. Vooral omdat ik er stress van krijg. Ik stel me best kwetsbaar op door te zeggen dat me dat onzeker maakt. En dat ik niet precies weet hoe ik er mee om moet gaan richting haar. Heb tegelijk gezegd al je ruimte wil laat het weten, maar als ik je moet supporten laat het ook weten. Doordat ik nu niet weet wat ik er mee aanmoet wordt ik onrustig. Dus leek mij legitiem om daar open over te zijn. Kwetsbaar is niet zwak, of geen liefdesverklaring?
Tja, En waarom stap je dan in een date die gelijk al best wat gedoe heeft. Ik weet het niet. Als we uit zijn voelt het als een sterke vrouw met issues, maar die wel hard vecht.

Daarnaast vond ik niet dat ik een date op baan, huis etc moest beoordelen. ik ben zelf redelijk ok qua baan! Maar materialisme is geen streven. Ik wil liever met iemand leuke dingen doen dan materialisme na streven.

Daarnaast komt ze als persoon als je haar ontmoet echt zorgzaam over! Komt ze netjes over, en is best open minded in nieuwe dingen!

Ik heb vooral het gevoel dat we niet snel genoeg hebben gezegd wat de intenties waren. Hoewel die mislukte kus moet mijn intenties duidelijk gemaakt hebben. We hadden er misschien meer over moeten kletsen. maar het lastige app contact en de problemen die zal had maakte mij daar wat voorzichtig in. En dan ook 2x met haar dochter erbij voelde ook niet als het juiste moment! En ik zelf persoonlijk vond het gewoon lastig om gelijk al teveel druk er op te leggen. Maar doordat ik haar problemen al snel hoorde en haar dochter snel ontmoette vind ik het fijn om iets meer duidelijkheid te krijgen. Ik hoef niet te horen dat we gaan trouwen. Maar wil wel weten gaan we ergens naar toe werken. (zonder beloftes)

ik hoop dat de lezers het nog begrijpen tussen al de weerwar van gedachtes ;)
Afkappen die handel!
Het gaat ook niet om materie maar vooral om of iemand normale relaties heeft in haar leven. Zij heeft ruzie met haar ex, de buren, een slechte gezondheid, geen werk, slechte thuissituatie en zij stelt na 2 daar dates haar kind voor die daarna ook een heel weekend mee gaat. Zij is zelf de gemene deler in al die problemen ruzies en vastlopende relaties.

Zij kan ook dates voorstellen die geen geld kosten of weinig. Waarom wil je zo graag een relatie met haar? Het is een verbeterproject waarbij er van de andere kant heel weinig komt. Niet op het gebied van geld, maar ook niet op het gebied van contact of andere zaken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik denk niet dat jullie ergens naartoe gaan werken eigenlijk, VOLLEDIG eens met Viva amber
Lorem Ipsum
viva-amber schreef:
05-09-2018 14:05
Het gaat ook niet om materie maar vooral om of iemand normale relaties heeft in haar leven. Zij heeft ruzie met haar ex, de buren, een slechte gezondheid, geen werk, slechte thuissituatie en zij stelt na 2 daar dates haar kind voor die daarna ook een heel weekend mee gaat. Zij is zelf de gemene deler in al die problemen ruzies en vastlopende relaties.

Zij kan ook dates voorstellen die geen geld kosten of weinig. Waarom wil je zo graag een relatie met haar? Het is een verbeterproject waarbij er van de andere kant heel weinig komt. Niet op het gebied van geld, maar ook niet op het gebied van contact of andere zaken.
Ik vind je vrij voorbarig. Je weet niet waarom de ex spoorloos verdwenen is. Je weet ook niet of zij die burenruzie heeft veroorzaakt en of haar klachten niet deels voortkomen uit een slechte leefomgeving. Jij zat toch ook niet lekker in je vel toen je met jouw buren last had?
Het is dus wat subtieler misschien dan ik in eerste bericht schreef. Maar tegelijkertijd is ze wel een oude stempel dame. Dat kan ook met cultuur te maken heeft. Ze is hindoestaanse. En die achter grond kan ik niet weg wissen. Geboren in Nederland maar vanuit opvoeding zullen er ook gewoontes mee komen.

Het voelt voor mij alsof we niet genoeg gepraat hebben, maar tegelijktijd wil de eerste 4 dates toch ook wel luchtig houden voor zover het lukt.
Maar TO, ik denk dat je wel om duidelijkheid mag vragen. Of dat je in ieder geval vraagt wat haar intenties zijn.
Het afhouden van veel contact via de app zegt niet veel over haar intenties.
safrat schreef:
05-09-2018 14:49
Ik vind je vrij voorbarig. Je weet niet waarom de ex spoorloos verdwenen is. Je weet ook niet of zij die burenruzie heeft veroorzaakt en of haar klachten niet deels voortkomen uit een slechte leefomgeving. Jij zat toch ook niet lekker in je vel toen je met jouw buren last had?
De ex kan je niet aan haar verwijten. zij neemt wel de zorg voor het kind op haar. Haar ex doet niks. Betaald geen allimentatie. De burenruzie lijkt op jaloerse buren en discrimerende buren! Ze is anders dan de tokkies in haar buurt. En dat breekt haar op het anders zijn. De klachten komen door idd slechte leef omgeving en de stress die dat mee brengt!
safrat schreef:
05-09-2018 14:53
Maar TO, ik denk dat je wel om duidelijkheid mag vragen. Of dat je in ieder geval vraagt wat haar intenties zijn.
Het afhouden van veel contact via de app zegt niet veel over haar intenties.
Yes! Ik heb dat niet duidelijk gevraagd! Ik vond dat ook lastig. Als zij ff niet zo lekker in haar vel zit vraag ik minder snel waar gaan wij dan naar toe? En toen haar kleine erbij was 2x vond ik dat ook niet juiste moment.

Wel bericht gestuurd dat ik niet altijd weet hoe ik moet reageren als ze app stuur waarin ze zegt dat ze niet zo lekker in haar vel zit! Meer gezegd van moet ik je dan even alleen laten of wil je juist dat ik je support. Die berichten maken mij onrustig. Is dat gek? En gek om te vragen?
anoniem_375626 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 14:58
13.43% gewijzigd
safrat schreef:
05-09-2018 14:49
Omdat je 1 probleem hebt, heb je ze nog niet allemaal. Ik ben in die periode ook geen relatie met iemand begonnen en ik heb e.a. eerst opgelost. De vergelijking loopt mank want ik had een koopwoning, geld, een baan, een goede fysieke gezondheid en geen kind en geen ruzie met een ex. Deze dame heeft met werkelijk zo ongeveer alles in haar leven een probleem en is mogelijk helemaal niet toe aan het investeren in een relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kan zij vanuit haar gemeenschap/familie uberhaupt wel een relatie aan gaan met een kaaskop zonder allerlei stiekem gedoe?
viva-amber schreef:
05-09-2018 14:58
Omdat je 1 probleem hebt, heb je ze nog niet allemaal. Ik ben in die periode ook geen relatie met iemand begonnen en ik heb e.a. eerst opgelost. De vergelijking loopt mank want ik had een koopwoning, geld, een baan, een goede fysieke gezondheid en geen kind en geen ruzie met een ex. Deze dame heeft met werkelijk zo ongeveer alles in haar leven een probleem en is mogelijk helemaal niet toe aan het investeren in een relatie.
Ruzie met haar ex is niet juist woord! Haar ex is gewoon verdwenen omdat hij niet de verantwoordelijkheid van een kind wilde dragen! En heeft haar met de sores laten zitten.
viva-amber schreef:
05-09-2018 15:00
Kan zij vanuit haar gemeenschap/familie uberhaupt wel een relatie aan gaan met een kaaskop zonder allerlei stiekem gedoe?
Familie is modern! Ze is zelf ook een kaaskop. niet actief hindoestaans. Op wat eet gewoontes na. Maar je krijgt vanuit je opvoeding wel normen en waarden mee. Daar kan niemand omheen. Dat hoeft ook geen probleem te zijn. Maar verklaard kan wel sommig gedrag verklaren
Wanneer je hier echt mee verder wil dan kun je het beste gewoon jezelf zijn. Dus wanneer je zin hebt in contact het doen en je niet inhouden omdat zij geen contact met jou zoekt. Dus geen spelletjes spelen en doen wat je goed lijkt. Dan zie je vanzelf wel waar het eindigt en of het wederzijds is.

Je niet anders gedragen omdat je denkt dat dat voor haar beter is.
Zeeepje schreef:
04-09-2018 20:50
Ren ver en hard weg
Hmmm, beetje onzin.
Ieder huisje heeft zijn kruisje.

Wat als je eens iets meer afstand neemt?
Ik heb nu besloten na mijn laatste bericht iets meer afstand te nemen.

Hieronder laatste bericht. Ik heb de kop en er vanaf gehaald. Die was heel positief. Is onderstaande gek. Of zouden jullie heel hard weg rennen

“Ik wilde wat vragen, ik zat daar toch mee. Ik merkte door je bericht, dat je maandag niet helemaal lekker in je vel zat. Dat is nooit erg, ik schrik daar ook niet zo snel van, heb zelf een aantal jaar terug ook pittige jaren gehad, je hebt me al het e.a verteld de afgelopen weken. Ik vind die openheid fijn.

Nu moet ik bekennen dat ik het dan soms best lastig vind hoe ik daar mee om moet gaan bij het appen / contact en wat jij dan fijn vind. Dat maakt mij best onzeker. Dat ben ik normaal niet zo snel. Dus dat is ff wennen.

Ook doordat ik natuurlijk niet altijd weet wat er speelt. Dat is niet erg. Vertel wat je wil vertellen en vertel niet wat je niet wil vertellen. Easy like that.

Maar.....voor mezelf......What to do? Omdat ik je nog maar net ken, weet ik dat nog niet helemaal. Wat vind jij fijn? Ik weet dat je gevoelsmens bent. Ben ik ook. Ik wil je wanneer je ff niet lekker zit niet teveel appen en vooral ruimte geven, maar wil er dan ook zijn en je steunen / praten indien wel gewenst. Beiden zijn het tegen over gestelde ongeveer. Het liefst geef ik je een dikke knuffel / brasa

Ik ben ook geen mega apper en chatter hoor. Maakt me onrustig. En jij gaf al vrij snel aan dat je geen chatter bent. Real Life talk is vele malen leuker. 😁.

Ik weet niet of ik het zo goed verwoord. Of overbreng wat mijn onzekerheid hierin is. Maar ik moest dat ff kwijt.

En verder.... op naar vele (sushi) etentjes, goede gesprekken, mooie tijden, goed geluid tijdens auto ritjes, fietstochten. En veel knuffels en positieve energie😘.”
anoniem_375626 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 15:47
1.00% gewijzigd
viva-amber schreef:
05-09-2018 14:58
Ik vergelijk jou niet met haar. Ik schrijf alleen maar dat je voorbarige conclusies trekt en dat een zwakke gezondheid kan voorkomen uit een slechte leefomgeving en dat laatste heb je zelf meegemaakt.

Overigens en dat geheel terzijde heb je wel in die periode een halfbakken poging gewaagd om een relatie met iemand te beginnen. Een nog niet gescheiden man die je kende via NMLK. Of herinner ik mij dat niet goed?
Het maakt niet uit wat wij zeggen, je praat alles goed. Veel geluk dan maar.,
ik geef mn bek ook maar een douw
brr

haal even weg dat veel te lange stuk wat je naar haar gestuurd hebt

al was het maar voor de herkenbaarheid
Lorem Ipsum
Nee ik luister wel hoor! Heb nu ook besloten om het bij haar te leggen. Ik heb laatste bericht gestuurd en gezegd dat ik het best lastig vind. Hoe er mee om te gaan vanwege haar problemen.

Het is aan om te reageren nu. Als ik niks hoor dan weet ik genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven