Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:43
Ik denk dat je een ander toontje moet lezen.Ana_Isabel** schreef: ↑16-10-2018 16:41Nee hoor.
Zo moeilijk is het niet. Als je de juiste informatie hebt, heb je de kennis.
Waarom je ineens op je achterste benen staat, ontgaat mij volledig.

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:44
Dat klinkt fijn, dank je wel

dinsdag 16 oktober 2018 om 16:51
Oh, maar het zijn niet alleen van die obvious gekkies als die van gister. Ook een aantal mannen bijvoorbeeld.yette schreef: ↑16-10-2018 13:46Ze bespringen gezamenlijk iedereen die een van hun tegengas geeft. Gelukkig worden ze niet vaak zo persoonlijk als gisteren. Maar dat komt misschien ook omdat tegenstanders die hun niet blokkeren, zien met wie ze van doen hebben en dus voorzichtiger zijn met het geven van persoonlijke informatie?
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:03
Wat irritant.fashionvictim schreef: ↑16-10-2018 16:51Oh, maar het zijn niet alleen van die obvious gekkies als die van gister. Ook een aantal mannen bijvoorbeeld.
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:28
+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:32
Bij mij stond mm al onder de negeer en F5 nu ook. Ik kan niet over haar heen lezen.Baudolino schreef: ↑16-10-2018 13:51Sinds het Megan en Harry topic begon bij mij te dagen dat Missie en Fleurtje dezelfde zijn. Ik heb Missie niet op de negeer, maar ik lees standaard over haar heen, en reageer nooit meer op haar. Gewoon nooit. Zelfs niet als ze een reactie geeft op iets wat ik gepost heb. Dat heb ik met Fleurtje nu net zo. Gewoon negeren. Ook niet staffen, of mailen naar de mods, of over praten in napraat. Gewoon niets. En als iedereen dat nou gewoon doet, wordt het een stuk leuker van.
Want een discussie met dit soort mensen voeren is bij voorbaat al kansloos. En sowieso onmogelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:02
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:52
Wie was dit??? Op anoniem gegaan:
Geachte moderators,
Gezien jullie het toestaan dat users op dit forum elkaar pesten, zo staan er in mijn topic teksten over dat ik het verzin en Zweedse teksten die verwijzen naar trollen, vraag ik jullie mijn account te anonimiseren.
Wat jullie laten gebeuren is ontoelaatbaar.
Met vriendelijke groeten,
Geachte moderators,
Gezien jullie het toestaan dat users op dit forum elkaar pesten, zo staan er in mijn topic teksten over dat ik het verzin en Zweedse teksten die verwijzen naar trollen, vraag ik jullie mijn account te anonimiseren.
Geen bijzonderheden
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:56
O, iemand die pas een paar dagen geleden een account aangemaakt had. Een paar forummers geloofden haar verhaal niet en blijkbaar vond zij dat pesten.yasmijn schreef: ↑16-10-2018 18:52Wie was dit??? Op anoniem gegaan:
Geachte moderators,
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:57
Een troll.yasmijn schreef: ↑16-10-2018 18:52Wie was dit??? Op anoniem gegaan:
Geachte moderators,
¡Apagando las luces!