Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik doe het nu andersom. De kinderen tot in den treure vervelen met klassiekers waar ik en manlief dan ook uitvoerig bij gaan uitleggen waarom het een klassieker is. Of metal. Als wraak en omdat ik nog regelmatig midden in de nacht wakker schiet en dan ‘zwieber niet stelen’ schreeeuw.
nou ilse ik denk niet dat de TD een muts op jouw bloem gaat plakken. daarbij staat dat niet eens mooi.
Ana_Isabel** schreef:
17-12-2018 12:03
:proud:

Liever de oude k3 dan de nieuwe.

Leeft Neil trouwens nog?
Ja, anders had je mij hier wel overstuur zien zijn. Heb hem vorig jaar nog live gezien in Ziggodome en toen moest ie zijn World Tour afbreken omdat de Parkinson toesloeg. Touren wordt hem niet meer maar hij maakt nog wel muziek.
Heb hem heel vaak live gezien godzijdank.
Laatste keer zagen we iets maar we konden de vinger er niet op leggen. En toen twitterde hij dat hij de tour moest afbreken ivm zijn Parkinson.
Geen bijzonderheden
Een topic openen op de sekspijler over je voorkeur voor vrouwenkleren, maar dan stug volhouden dat dat níet seksueel is.
Thordis* schreef:
17-12-2018 15:34
Een topic openen op de sekspijler over je voorkeur voor vrouwenkleren, maar dan stug volhouden dat dat níet seksueel is.

Er zitten de laatste tijd sowieso een hoop mafketels op de sekspijler. Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte voor mijn geslacht. :-[
RikM schreef:
17-12-2018 15:44
Er zitten de laatste tijd sowieso een hoop mafketels op de sekspijler. Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte voor mijn geslacht. :-[
De laatste tijd is de afgelopen 15 jaar sowieso hoor. Al heb ik de mocropiemelpromotor al lang niet meer gezien.
Thordis* schreef:
17-12-2018 15:34
Ik snap dat ook niet. Vooral dat stuk over bh niet.
RikM schreef:

Alleen maar vanwege de sekspijler? :proud:
Grrrr, ik ben in mineur. Gesolliciteerd op een leuke functie. Dit weekend was de deadline, a.s. woensdag gesprekken. Ik heb niets gehoord, dus zal wel niet uitgenodigd worden. Balen!
(heb wel een ander soll gesprek donderdag, maar bovenstaande baan leek me zo leuk)
Op het Lidl topic zegt iemand dat ze sneeuwpepernoten gespot heeft bij de Aldi.

Respons:

"Dit is een Lidl topic!"

:rofl: :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Head* schreef:
17-12-2018 15:53
Alleen maar vanwege de sekspijler? :proud:

Dat topic over die bizarre dates hielp ook niet echt. :sigh:
RikM schreef:
17-12-2018 16:02
Dat topic over die bizarre dates hielp ook niet echt. :sigh:

Dat heb ik gemist.
Maar......mannen zijn leuk hoor, ook al lopen er hier mafketels bij. :there:
Er lopen hier ook heeeeeeel veeeeeel mafketelinnen. Daar krijg ik geen plaatsvervangende schaamte van.
Nouschi schreef:

Respons:

"Dit is een Lidl topic!"

Wat een onbeschaamdheid, iets zeggen over aldi op het lidl topic!
Nouschi schreef:

Respons:

"Dit is een Lidl topic!"

:P dat de kaders maar helder zijn.

Head, wat jammer!
Ja, jammer. Hopelijk komt er iets uit dat andere gesprek.
Star² schreef:
17-12-2018 09:51
Peppa moet je bacon van maken.
Afbeelding
Tjezus, wat vals
Head* schreef:
17-12-2018 16:00
Grrrr, ik ben in mineur. Gesolliciteerd op een leuke functie. Dit weekend was de deadline, a.s. woensdag gesprekken. Ik heb niets gehoord, dus zal wel niet uitgenodigd worden. Balen!
(heb wel een ander soll gesprek donderdag, maar bovenstaande baan leek me zo leuk)
:hug: balen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
MevrouwJack schreef:
17-12-2018 16:07
Afbeelding
:rofl:

Zelf geknutseld of goed gejat?
JollyRider schreef:
:hug: balen

Yep. Maar goed, ik heb een gesprek! Daar ben ik al heel blij mee, want op een gesprek kan natuurlijk ook gewoon zomaar een baan volgen. Dat zou ik heel fijn vinden.
:rofl:

Zelf geknutseld of goed gejat?
Gejat uiteraard :proud:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
Afbeelding
:rofl: echt, hoe leg je dit uit aan je kinderen?
yasmijn schreef:
17-12-2018 15:22
Ja, anders had je mij hier wel overstuur zien zijn. Heb hem vorig jaar nog live gezien in Ziggodome en toen moest ie zijn World Tour afbreken omdat de Parkinson toesloeg. Touren wordt hem niet meer maar hij maakt nog wel muziek.
Heb hem heel vaak live gezien godzijdank.
Laatste keer zagen we iets maar we konden de vinger er niet op leggen. En toen twitterde hij dat hij de tour moest afbreken ivm zijn Parkinson.
Aaah.. Wat naar zeg... :|Parkinson is een vreselijke aandoening.
Gelukkig heb je hem nog kunnen zien.
RikM schreef:
Wacht maar totdat straks de Kerstvakantie weer begint.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Head* schreef:
17-12-2018 16:00
Ah, wat stom! Fijn van dat gesprek donderdag, maar echt balen dat je die leuke functie misgelopen bent.
Life is short. Eat dessert first.
Wat jammer Head. Hoop voor je dat het donderdag een heel prettig gesprek wordt waardoor deze functie toch een stuk leuker dan de andere blijkt te zijn! :)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven