Scheten laten in bed !?
dinsdag 29 januari 2019 om 22:00
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:24
Doet een ander niet wat u niet wilt dat het u geschiedt gescheet.
Mijn mening is gestippeld.
Je toekomstige schoondochter (of schoonzoon) zal je daarvoor danken.
Zit zij anders later met zo'n ruftig stinkmonster opgescheept
Ja dat zeggen ze, maar dat werkt helemaal niet. Hij zegt overal ‘NEE!!! NEE NEE NEE MAMA NEEE!!!!’ op.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:26
Komt vast goed. Mijn man heeft het allemaal nauwelijks meegekregen, die vond mijn pijn vooral heel heftig.
En jaaaa komt vast goed maar moet nog even wachten. Eerst afstuderen
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:27
Geen buikpijn om een ander.....met andere woorden...lekker laten gaan.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:28
dinsdag 29 januari 2019 om 23:29
Dat is helemaal geen kleine moeite, zeker als ik net lekker in mijn warme bed lig.
En ja, dat is vast en zeker dé reden dat je geen relatie hebt.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:30
Wij laten in onze relatie de scheten de vrije loop het hoort bij de spijsvertering.
Wel is het één keer gebeurt hij had op zijn werk een pizza gegeten en ik thuis krieltjes met broccoli.
Het was 's nachts twee uur en ik voelde er een opkomen, boeboe baba,ik schrok zelf van de vergane verrotte broccoli lucht hij sliep als een blok maar werd er wakker van en sloeg op de vlucht verder heeft hij in de logeer kamer geslapen ik bleef gaan en het was echt niet te banken.
Moraal van het verhaal laat gerust alles de vrije loop maar pas op met koolsoorten.
Wel is het één keer gebeurt hij had op zijn werk een pizza gegeten en ik thuis krieltjes met broccoli.
Het was 's nachts twee uur en ik voelde er een opkomen, boeboe baba,ik schrok zelf van de vergane verrotte broccoli lucht hij sliep als een blok maar werd er wakker van en sloeg op de vlucht verder heeft hij in de logeer kamer geslapen ik bleef gaan en het was echt niet te banken.
Moraal van het verhaal laat gerust alles de vrije loop maar pas op met koolsoorten.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:34
Op mijn werk is poep meestal een belangrijk gespreksonderwerp.Pipostippels schreef: ↑29-01-2019 23:28Geweldig als volwassenen 'poep?!' roepen als er iemand per ongeluk een scheet laat. Op het werk bijvoorbeeld.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:39
Mensen van wie ik hou mogen scheten laten bij mij. En ik laat ook scheten bij de mensen van wie ik hou. De eerste x dat mijn ex een scheet liet bij mij dacht ik dat er een schietpartij was in de straat.(Serieus) Het was zo ontzettend luid.
Wildvreemde mensen die rondom mij scheten laten, daar ga ik van over mijn nek. Gek he? Bekende scheten stinken niet. Ik ben trouwens wel benieuwd of darmen op zich zo stinken, of het de standaard geur is daar van binnen. Lijkt me ook niet chill als je een arts bent met een darm gerelateerde operatie opdracht.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:41
Heeft toch niets met schaamte te maken, wel met basisbeleefdheden richting een ander mens voor mij. Ik hoef andermans scheten niet te horen en te ruiken, zeker niet in bed. En andersom ook niet. Prima als je dat wel doet hoor, en het is heus geen drama als er eens een scheet ontsnapt, maar bewust liggen scheten vind ik voor mezelf vrij smakeloos.
Net als plassen met de deur open of waar de ander bij is. Voor mij niet nodig, ik ben volkomen op mijn gemak bij mijn partner, al 20 jaar, hij heeft bevallingen en andere ellende gezien en we hebben elkaar heus kotsend aangetroffen, maar dat zijn zaken waar je niet onderuit kunt. Daar doen we verder niet moeilijk over, levert geen schaamte op of andere ellende. Maar ik het normale dagelijkse leven als er geen mensen op de wereld gezet worden of mensen heel ziek zijn hou ik het graag een beetje beleefd qua lichaamssappen, gassen of andere functies.
Net als plassen met de deur open of waar de ander bij is. Voor mij niet nodig, ik ben volkomen op mijn gemak bij mijn partner, al 20 jaar, hij heeft bevallingen en andere ellende gezien en we hebben elkaar heus kotsend aangetroffen, maar dat zijn zaken waar je niet onderuit kunt. Daar doen we verder niet moeilijk over, levert geen schaamte op of andere ellende. Maar ik het normale dagelijkse leven als er geen mensen op de wereld gezet worden of mensen heel ziek zijn hou ik het graag een beetje beleefd qua lichaamssappen, gassen of andere functies.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:44
Dat heb ik nog nooit een volwassene horen doenPipostippels schreef: ↑29-01-2019 23:28Geweldig als volwassenen 'poep?!' roepen als er iemand per ongeluk een scheet laat. Op het werk bijvoorbeeld.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:45
dinsdag 29 januari 2019 om 23:46
Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 22:09Doe ik ook, maar ik vang ze met de hand en vervolgens open ik mijn hand onder zijn neus.
Non so perché gli altri si aspettano qualcosa da me.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:47
Toilet in de badkamer.Thordis* schreef: ↑29-01-2019 23:41Heeft toch niets met schaamte te maken, wel met basisbeleefdheden richting een ander mens voor mij. Ik hoef andermans scheten niet te horen en te ruiken, zeker niet in bed. En andersom ook niet. Prima als je dat wel doet hoor, en het is heus geen drama als er eens een scheet ontsnapt, maar bewust liggen scheten vind ik voor mezelf vrij smakeloos.
Ik plas rustig terwijl hij zijn tanden staat te poetsen.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:47
Ja die geur zit ook vanbinnen. Mondkapjes hebben een dubbel doelSjulia schreef: ↑29-01-2019 23:39Mensen van wie ik hou mogen scheten laten bij mij. En ik laat ook scheten bij de mensen van wie ik hou. De eerste x dat mijn ex een scheet liet bij mij dacht ik dat er een schietpartij was in de straat.(Serieus) Het was zo ontzettend luid.Wildvreemde mensen die rondom mij scheten laten, daar ga ik van over mijn nek. Gek he? Bekende scheten stinken niet. Ik ben trouwens wel benieuwd of darmen op zich zo stinken, of het de standaard geur is daar van binnen. Lijkt me ook niet chill als je een arts bent met een darm gerelateerde operatie opdracht.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:49
Zie je. Dat bedoel ik nou. Geen land mee te bezeilen.Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 23:27Zo een heb ik er nu ook rond lopen en dan heb ik er ook een die de hele tijd zegt “IK WIL NIET”.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:51
Als je nooit scheten laat zou ik als ik jou was maar even een bezoekje aan de huisarts brengen.. Dat is namelijk echt niet normaal en/of gezond.