Gierige acties deel X
dinsdag 13 augustus 2019 om 16:45
woensdag 1 april 2020 om 21:37
Huh wat? Hoezo had hij bij mij hetzelfde? Ik stuurde hem zijn ticket en hij maakte geld over. Ik had het helemaal prima gevonden als hij toen €30 had overgemaakt, hoor..lizenlotte schreef: ↑01-04-2020 19:10dikke kans dat broer destijds hetzelfde van jou gedacht heeft en nu denkt dan wil ik ook alles tot op de laatste cent terughebben als zus dan toch zo principieel is..
woensdag 1 april 2020 om 21:39
Hoe kom je hierbij zeg... Ik probeerde hem niet op te lichten en ik wilde er ook geen winst op maken. Wat een idiote gedachtegang.Marnamai schreef: ↑01-04-2020 19:33Hier zou ik mij toch ook afvragen waar mijn halve euro gebleven is en waarom je een halve euro winst moet pakken op een concert dat niet doorgaat.
Ik weet niet of ik iets zou laten weten, maar ik zou toch écht eens diep fronsen waarom mijn zus mij denkt op te lichten voor f*cking 50 cent.
(Als je 't dan goed wil doen, betaal dan niets terug en zeg dat alles al is doorgestort.)
woensdag 1 april 2020 om 22:05
He na 2 annuleringen is dat wel mooi een euroknaller bij de mac!

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

woensdag 1 april 2020 om 22:12
Doe ff normaal joh. Zonder de achtergrond te kennen zulke uitspraken doen. We hebben het over chips en appelsap.RocketScienceFiction schreef: ↑01-04-2020 14:48Dat zijn asociale acties. Jammer dat je niet betrapt bent en nu zonder werk zou zitten. Bah!
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
woensdag 1 april 2020 om 22:18
Nou inderdaad, als ik nou stelselmatig stiekem mn rugzak zou vullen. Maar gelukkig kon iedereen lachen op kantoor om mijn zelf toebedeelde bonus voor het ‘kantoorzitten’.Liebeskind² schreef: ↑01-04-2020 22:12Doe ff normaal joh. Zonder de achtergrond te kennen zulke uitspraken doen. We hebben het over chips en appelsap.

woensdag 1 april 2020 om 22:54
De situatie die je later schetste blijkt niet uit je eerste post. Daar heb je gewoon iets meegenomen van je werk omdat je niet in de rij wilde staan. Later bleek dat genuanceerder te liggen.
Als het diefstal is, zoals leek uit je eerste post, is ontslag meer dan terecht. Dat het om een relatief klein bedrag gaat doet er niet toe. Zo denkt de rechter gelukkig ook in Nederland.
Dus misschien wat duidelijker formuleren. Dan hoef je ook niet zo verontwaardigd te reageren op de commotie die ontstaat omdat je de suggestie wekt van je baas te stelen.
Daar zijn mensen terecht verontwaardigd over. Die verwarring zaai je zelf,dus pruillip weg!

woensdag 1 april 2020 om 23:23
MinkeDeWit schreef: ↑01-04-2020 22:57Ik had een tikkie gestuurd naar mijn dochter voor iets wat ik had voorgeschoten, €72,84. Even later kwam ik erachter dat het € 72,94 had moeten zijn, dus nog een tikkie voor € 0,10 gestuurd. Wij kunnen daar erg om lachen![]()
Niet!

donderdag 2 april 2020 om 07:38
Jullie kunnen daar om lachen?MinkeDeWit schreef: ↑01-04-2020 22:57Ik had een tikkie gestuurd naar mijn dochter voor iets wat ik had voorgeschoten, €72,84. Even later kwam ik erachter dat het € 72,94 had moeten zijn, dus nog een tikkie voor € 0,10 gestuurd. Wij kunnen daar erg om lachen![]()
Omdat het een gebbetje was? Want dan snap ik het..
Als je het serieus zou menen dan vind ik dat een beetje treurig.

donderdag 2 april 2020 om 07:39
Je maakt een grap toch?Marnamai schreef: ↑01-04-2020 19:33Hier zou ik mij toch ook afvragen waar mijn halve euro gebleven is en waarom je een halve euro winst moet pakken op een concert dat niet doorgaat.
Ik weet niet of ik iets zou laten weten, maar ik zou toch écht eens diep fronsen waarom mijn zus mij denkt op te lichten voor f*cking 50 cent.
(Als je 't dan goed wil doen, betaal dan niets terug en zeg dat alles al is doorgestort.)
donderdag 2 april 2020 om 08:46
Ja, zo zou ik het ook gedaan hebben. En als je band met je broer/zus/vriend/vriendin normaal is, snappen ze ook wel dat je misschien geen 50 cent hebt of vinden het niet heel relevant.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

donderdag 2 april 2020 om 08:57
donderdag 2 april 2020 om 08:58
Dat heeft ze toch al gezegd? Broer wilde het contant die dag nog omdat hij iets van makrtplaats op ging halen of zo.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
donderdag 2 april 2020 om 09:23
Gelukkig zijn er mensen die zo denken, anders was dit topic al een stille dood gestorven!Marnamai schreef: ↑01-04-2020 19:33Hier zou ik mij toch ook afvragen waar mijn halve euro gebleven is en waarom je een halve euro winst moet pakken op een concert dat niet doorgaat.
Wat eten we vanavond?

donderdag 2 april 2020 om 09:24
Overheen gelezen
donderdag 2 april 2020 om 09:25
Ja hoor, Appie zal vast handenwrijvend in haar vuistje gelachen hebben dat ze weer 50 hele eurocenten verdiend had op haar broerMarnamai schreef: ↑01-04-2020 19:33Hier zou ik mij toch ook afvragen waar mijn halve euro gebleven is en waarom je een halve euro winst moet pakken op een concert dat niet doorgaat.

‘Een halve euro winst pakken’
‘Oplichten voor fucking 50 cent’
Really?

donderdag 2 april 2020 om 09:29
Ja hoor.Marnamai schreef: ↑01-04-2020 19:33Hier zou ik mij toch ook afvragen waar mijn halve euro gebleven is en waarom je een halve euro winst moet pakken op een concert dat niet doorgaat.
donderdag 2 april 2020 om 10:15
Boekingskosten? Aangezien zij toch in eerste instantie de kaartjes had geregeld.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

donderdag 2 april 2020 om 10:16
mijn logica is dat hij dat bedrag van 30,50 wat hij aan jou heeft betaald ergens vandaan moet hebben gehaald. ik ging er vanuit dat dat bedrag van jou afkomstig was, gezien hij het aan jou moest betalen. maar dat is niet het geval begrijp ik?