Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

dinsdag 18 mei 2021 om 13:57
Dat zou ik niet doen, dates op je FB toelaten, die je nog niet echt kent. Ik wil je pret niet bederven, maar straks loopt het anders of vervelend en dan heb je hem al toegelaten tot je innercircle.
Maar misschien ben ik ouder( wets).
Ik wil geen vreemden op mijn FB. Dan had ik al tig manenn moeten verwijderen
Maar misschien ben ik ouder( wets).
Ik wil geen vreemden op mijn FB. Dan had ik al tig manenn moeten verwijderen
dinsdag 18 mei 2021 om 14:39
Oh wat klink je vrolijk!Lovelylady89 schreef: ↑18-05-2021 13:43Ik voel me zo'n stuiterbal op moment. Heb gewoon zó zin om date te zien. We zijn nu ook vrienden op FB, dus ik heb zijn profiel al helemaal bekekenHij lijkt me zo leuk!

dinsdag 18 mei 2021 om 15:05
Leuk Lady!
Heerlijk dat gevoel, geniet ervan!
Dat mis ik bij online daten heel erg, dat je ernaar uitkijkt om iemand te zien. Ik denk dat je na een paar mislukte dates gewoon niet meer die energie op kan brengen om echt enthousiast te zijn voor iemand. Tenminste, dat mis ik bij de mannen die mij aanspreken. Het voelt alsof er een lijstje afgewerkt moet worden. Als ik merk dat ik zelf die interesse voor de ander niet meer kan opbrengen las ik ook weer ff een datepauze in.
Dat mis ik bij online daten heel erg, dat je ernaar uitkijkt om iemand te zien. Ik denk dat je na een paar mislukte dates gewoon niet meer die energie op kan brengen om echt enthousiast te zijn voor iemand. Tenminste, dat mis ik bij de mannen die mij aanspreken. Het voelt alsof er een lijstje afgewerkt moet worden. Als ik merk dat ik zelf die interesse voor de ander niet meer kan opbrengen las ik ook weer ff een datepauze in.

dinsdag 18 mei 2021 om 15:27
Leuk dat jullie voor een tweede date gaan! Wat niet is kan nog komen..

dinsdag 18 mei 2021 om 15:52
Ja echt dit dus.Potpourri schreef: ↑18-05-2021 15:05Leuk Lady!
Heb sowieso al best wel moeite om out of the blue zomaar opeens interesse in iemand te hebben. Dan kan iemand er nog zo leuk uit zien ; ik ben gewoon allergisch voor de koetjes- en kalfjespraat. Mijn vorige relaties kwamen eigenlijk ook allemaal voort uit bijbaantjes, waar ik de mogelijkheid had iemand gaandeweg te leren kennen, en dan ontstaat er wel interesse.
Maar voor een ''random'' iemand op tinder? Lastig. Gesprekken verlopen toch allemaal min of meer hetzelfde. Of je moet écht de uitzondering op de regel gaan uithangen door met allemaal vreemde vragen/plottwists in gesprekken te komen, maar zo ben ik in real life ook niet, dus zo ga ik me ook niet voordoen op een dating app.
Vaak duurt het gewoon wat langer voordat je iets aan iemand ontdekt waarvan je denkt of voelt : hey, dat vind ik interessant. Dat iemand je echt ''pakt'' zeg maar en dat je met zo'n persoon in je hoofd rondloopt. Vaak voordat dat eenmaal kan gebeuren, is het contact alweer in de kiem gesmoord.

dinsdag 18 mei 2021 om 15:58
dinsdag 18 mei 2021 om 16:05
Niemand zo veranderlijk als JulusJulus schreef: ↑18-05-2021 15:58Zie ook allemaal mannen die ik nooit ben tegengekomen. Dus dit lijkt echt iets nieuws, wat velen nog niet kennen misschien? Zit goed in elkaar!
Ik snap er niks van. Hier krijg ik allemaal likes en berichten met allerlei complimenten. En op Bumble kreeg ik amper likes. Dus ik blijf even hangen![]()
Grapje hoor maar wat ik van je lees ben je nogal sceptisch over het hele dating gebeuren maar ergens laat het je toch niet los
dinsdag 18 mei 2021 om 16:07

dinsdag 18 mei 2021 om 16:09
Ja lachen toch! Af en toe een gesprekje en al die likes zijn leuk.
Dat neemt niet weg dat ik minimaal wil daten. Dat doe ik al jaren zo.
dinsdag 18 mei 2021 om 16:39
Dat is ook leuk!
Ik had mijn tinder match maandagochtend een bericht gestuurd, weer geen reactie helaas..
Ik zal ook eens kijken naar Youlove..

dinsdag 18 mei 2021 om 16:53

dinsdag 18 mei 2021 om 17:05
dinsdag 18 mei 2021 om 17:06
dinsdag 18 mei 2021 om 17:08
Oh klinkt veelbelovend!Julus schreef: ↑18-05-2021 15:58Zie ook allemaal mannen die ik nooit ben tegengekomen. Dus dit lijkt echt iets nieuws, wat velen nog niet kennen misschien? Zit goed in elkaar!
Ik snap er niks van. Hier krijg ik allemaal likes en berichten met allerlei complimenten. En op Bumble kreeg ik amper likes. Dus ik blijf even hangen![]()
Ik wacht even af wat jouw ervaringen zijn. Ik ben vaak de eerste dag verrast en daarna wordt het prut.