/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Ik was vandaag naar mijn nieuwe tandarts! Jeetje daar wil ik ook wel eens mee wakker worden. Ben benieuwd hoe dit avontuur af is gelopen.

Laat je het ons weten?
Zijn ze gelijk op huwelijksreis gegaan ofzo?

En wat mijn tandarts betreft? Ik lig liever met 40 graden koorts in bed!
Nee ze is ontvoerd......
Heb ik al die onzinnige 38 pagina's gelezen omdat ik benieuwd was naar die climax! het begon zo mooi, maar waar blijft ML's reactie..... Zou ze nog onder verdoving zijn?
In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola
Jammer, nog geen update...
Ik denk dat ze hier zit.
joehoe ML, waar zit je?
still crazy after all these years
Ja ML, waar blijf je nou?!
up
Mensen, ik begin de moed te verliezen hoor.
Up (ben ook benieuwd...)
Volgens mij bedoelde hij met borrelen, gewoon het spoelen met water na het trekken.

Niks geen cafe...

Hooguit mondwater voor de nazorg.
jongens,

ik ben bij de tandarts geweest!!!!!!!!!!

En het was echt gezellig, zelfs zijn moeder was geïnteresseerd.

Vrijdag een sms gestuurd en direct een sms terug dat hij zo zijn best had gedaan me geen pijn te doen.

zondag avond een sms gestuurd, ik ben morgen in de buurt, drankje doen?

Maar niets gehoord... shit he ?
Ik geloof echt geen biet van dit hele verhaal. 'Het was zo gezellig en zelfs zijn moeder was geinteresseerd'. Als het al echt waar is, ziet ie volgens mij niet meer in je dan een goed betalende patiënt. Kijk maar uit, straks trekt ie alle tanden en heb je een kunstgebit!
Hey ML, kun je even wat smeuiger en in detail vertellen hoe dat vrijdag dan ging? Want we zitten al weken in spanning te wachten en dan vertel je nu dat het "echt gezellig" was. Nemen wij natuurlijk geen genoegen mee!
Ik heb het ook altijd zo gezellig bij de tandarts als ze mijn kies trekt En hoe kan die moeder dan geinteresseerd zijn, klets nogal makkelijk met al die ellende in je mond. En nou weer een "clifhanger".......

Zijn jullie nou wat wezen drinken? En was zijn moeder mee of zo? Of is alleen je kies getrokken? Want dan lijkt het me niet echt een date??
Dus NOG geen date... He, dit schiet niet op!!!! Had je nou t gevoel dat MarkDeTandarts je wel ziet zitten? En was je met je broertje mee of had je zelf een afspraak? Wat zei z'n moeder? Wat had je aan? DETAILS willen we!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag ook een bezoek aan de tandarts gebracht en dat was re-te gezellig

Terwijl ik daar lag moest ik nog aan ML denken, zouden we ooit nog wat horen? En dan láát ze iets horen, is het zo summier
Zoals de meesten: Ik geloof er geen reet meer van!

En mocht het wel waar zijn...meisje, stop alsjeblieft met smsen. Dit wordt echt te triest voor woorden. Jullie zijn dus helemaal niets wezen drinken, hij is niet geinteresseerd. (pff, deze situatie doet me denken aan een oude scharrel die ik duidelijk moest maken dat ik van em kotste voor hij me eindelijk eens met rust liet)...
Bij mijn tandarts is de assistente & receptioniste ook supergezellig! hele verhalen... vooral met de receptioniste. Nu kom ik er ook heeeeeeel vaak ( slecht gebit ) dus daar kan het ook aan liggen.
quote:marielouise4 schreef op 25 mei 2009 @ 15:38:

En het was echt gezellig, zelfs zijn moeder was geïnteresseerd.

Waarin, als ik vragen mag?
quote:Lotte35 schreef op 25 mei 2009 @ 19:23:

[...]

Waarin, als ik vragen mag?Oók in ML natuurlijk!!! Dat snap je toch wel? Ze is zo leuk!
ML vertel meer meer méér!

Het is nu alweer een paar dagen geleden en met zo'n kort berichtje weten wij niet genoeg hoor Details willen we
quote:Wiebenik81 schreef op 25 mei 2009 @ 20:00:

[...]

Oók in ML natuurlijk!!! Dat snap je toch wel? Ze is zo leuk!Oh ja, dat was me even ontschoten. Stom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven