Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
donderdag 8 juli 2021 om 17:03
Wij in ieder geval niet. Je hebt ook een rolexen van 80.000e of meer natuurlijkhavermout1 schreef: ↑08-07-2021 16:55Wie schiet er 5 keer op iemand (waaronder op zijn hoofd) om een Rolex te stelen? Zoveel zijn die dingen ook weer niet waard.
Let’s Go Brandon!
donderdag 8 juli 2021 om 17:09
Die bestaan, maar de meeste zijn tweede hands niet meer dan €20k waard.Lange-met-een-korte schreef: ↑08-07-2021 17:03Wij in ieder geval niet. Je hebt ook een rolexen van 80.000e of meer natuurlijk
Zelfs in écht bananenrepublieken wordt er niet zo gehandeld is berovingen.
Let’s go Brandon!
donderdag 8 juli 2021 om 17:29
Wat ik lees in de Parool is dat omstanders hebben gezien dat de desbetreffende auto opvallend langzaam reed en vervolgens de dader in zagen stappen. Diegene die aan de politie heeft doorgeven dat het om een Zilverkleurige Renault Khadjar ging, verdient een lintje. Je moet dit maar zo herkennen!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
donderdag 8 juli 2021 om 17:44
donderdag 8 juli 2021 om 17:52
Gerel P was nummer 1 op de Nederlandse lijst most wanted... echt fijn dat hij weer gepakt is..
donderdag 8 juli 2021 om 18:00
Juist... of ze laten een ander zeggen dat hij de opdracht heeft gegeven. Gebeurd ook. Die gaat dan brommen...havermout1 schreef: ↑08-07-2021 15:44Zelfs de rapper weet dat je niet kunt snitched. Dan is hij (of zijn kind) de volgende.
Ik denk dat jullie Mick van wely bedoelen of zo iets... zit ook in die docu van John vd heuvel op netflix..
donderdag 8 juli 2021 om 18:03
Nee joh.... er zijn zat vergismoorden geweest. Vooral uit de hoek mocro maffia gaat het wel eens fout... ze gebruiken broekies..Rijksmuseum schreef: ↑08-07-2021 16:00Dat stel ik me meer voor bij een opdracht van Taghi of Holleeder. Niks overlaten aan toeval.
donderdag 8 juli 2021 om 18:05
donderdag 8 juli 2021 om 18:06
Juist en dat is juist zo beangstigend.Nummer*Zoveel schreef: ↑08-07-2021 16:33Toch is dat precies wat er volgens de politie steeds meer gebeurt.
donderdag 8 juli 2021 om 18:41
Ja, daar zeggen ze ook dat 1 van die 2 waarschijnlijk het beruchte filmpje gemaakt heeft.redbulletje schreef: ↑08-07-2021 11:31Op Geenstijl noemen ze dat 'de spotters' die wellicht aan de grote baas doorgeven dat de missie geslaagd is en het land in rep en roer brengen door de video's gelijk online te delen.
donderdag 8 juli 2021 om 19:00
Iemand die zwaar onder druk is gezet? Of iemand die denkt dat als hij dat doet het goed is voor z'n carrière in een criminele groep en niet doorheeft dat de mensen die aan de touwtjes trekken totaal niks om de uitvoerenden geven. Er uit stappen is meestal geen optie meer als je er al te ver in zit.havermout1 schreef: ↑08-07-2021 16:55Wie schiet er 5 keer op iemand (waaronder op zijn hoofd) om een Rolex te stelen? Zoveel zijn die dingen ook weer niet waard.
donderdag 8 juli 2021 om 19:06
Voor de opdrachtgevers is het lot van de daders helemaal niet belangrijk. Die gaan echt geen perfect vluchtplan voor je bedenken. Als de schutters gepakt worden, jammer voor ze. Genoeg andere pionnen. En als ze je lang hebben wijsgemaakt dat je helemaal geen gevaar loopt gaan sommigen dat vanzelf geloven. Ik denk dat heel veel mensen in de zware criminaliteit denken dat ze onschendbaar zijn. Anders ga je die dingen niet doen. Die mensen moeten sowieso anders denken dan normale mensen.Lange-met-een-korte schreef: ↑08-07-2021 14:57Wat ik denk is dat het meer een waarschuwing moest zijn. Want waarom wisselen ze niet van vluchtauto? Waarom hebben ze niet gewacht tot hij in de auto stapte? Waarom in zo een drukke straat met getuigen? Zelfs als de schutter zwakbegaafd is zijn dit toch dingen die hij ook kan bedenken?
donderdag 8 juli 2021 om 19:07
donderdag 8 juli 2021 om 19:25
Ik zag gister Arno Kantelberg al over Peter vertellen en net deed hij het in Boulevard weer. En ik weet niet wat het is, maar hij kan zo mooi en zo ontroerend vertellen wat Peter voor hem betekend heeft (en het zou me niet eens verbazen als Peter dat zelf helemaal niet weet en Arno dit voor het eerst hardop uitspreekt) dat ik er zowel gisteravond als net van moest huilen.
Echt de moeite waard om even terug te kijken. Hij vertelt helemaal niks bijzonders hoor, juist hele alledaagse dingen, maar de liefde en het respect en het ontzag dat hij voor Peter heeft spát er werkelijk vanaf.
Ik vond Arno Kantelberg altijd al een bijzonder mannetje (in the good way) maar nu vond ik hem echt lief.
Echt de moeite waard om even terug te kijken. Hij vertelt helemaal niks bijzonders hoor, juist hele alledaagse dingen, maar de liefde en het respect en het ontzag dat hij voor Peter heeft spát er werkelijk vanaf.
Ik vond Arno Kantelberg altijd al een bijzonder mannetje (in the good way) maar nu vond ik hem echt lief.
Am Yisrael Chai!
donderdag 8 juli 2021 om 19:27
Dat weet niemand want daar is helemaal niets over bekend gemaakt. Het enige dat we weten is dat er veel onzeker is (dat zei zijn zoon) en dat de situatie nog steeds kritiek is (dat vertelde Peter vd Vorst).
Am Yisrael Chai!
donderdag 8 juli 2021 om 19:33
NOS schreef:De toestand van Peter R. de Vries is ongewijzigd.Dat laat de familie van de dinsdag neergeschoten misdaadjournalist weten aan het programma RTL Boulevard. "Er zal tijd overheen gaan voordat er meer duidelijkheid komt." De familie
zegt verder blij te zijn met de goede zorg die De Vries krijgt.
donderdag 8 juli 2021 om 20:14
Dit weten alleen de mensen om hem heen natuurlijk.
Doorgaans, wanneer iemand in een comateuze toestand is door schoten in het hoofd, wordt na een paar dagen beoordeeld of iemand hersendood is.