Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
donderdag 8 juli 2021 om 22:15
hollebollegijs schreef: ↑08-07-2021 22:10Weet je wat ik schijnheilig vind.
Heel populistisch rechts inclusief Wilders konden zijn bloed wel drinken en vice versa en nu migranten een aanslag op Peter R hebben gepleegd gillen Wilders (maar ook de Baudet aanhang) moord & brand op Twitter.
Voor de liefhebbers neem eens een kijkje op Twitter.
Meejanken met de meute terwijl het niet oprecht is is schijnheilig. Gewoon een keer je mond houden op een plaats en moment dat jouw mening even niet zo belangrijk is niet.
donderdag 8 juli 2021 om 22:17
Je kan je stokpaardje echt niet los laten he?hollebollegijs schreef: ↑08-07-2021 22:10Weet je wat ik schijnheilig vind.
Heel populistisch rechts inclusief Wilders konden zijn bloed wel drinken en vice versa en nu migranten een aanslag op Peter R hebben gepleegd gillen Wilders (maar ook de Baudet aanhang) moord & brand op Twitter.
donderdag 8 juli 2021 om 22:19
Vorige week al 'ns aangehouden wegens zwaaien met 'n vuurwapen en gelijk weer terug vrij gelaten.
Tijd dat ze dat soort jongens opsluiten ipv vrij rond laten lopen.
Misschien toch tijd om de dienstplicht voor jongens weer te herinvoeren: afbeulen die gasten.
donderdag 8 juli 2021 om 22:20
Nou inderdaad!
We hebben het hier over een mens.
En of je het nou eens bent met zijn blik op het leven of niet, dat doet er nu even niet toe in een situatie als deze.
morduchen wijzigde dit bericht op 08-07-2021 22:21
1.46% gewijzigd
donderdag 8 juli 2021 om 22:20
Dat was die Pool.redbulletje schreef: ↑08-07-2021 22:19Vorige week al 'ns aangehouden wegens zwaaien met 'n vuurwapen en gelijk weer terug vrij gelaten.
Tijd dat ze dat soort jongens opsluiten ipv vrij rond laten lopen.
Misschien toch tijd om de dienstplicht voor jongens weer te herinvoeren: afbeulen die gasten.
Die hadden ze vorige week omdat ie zo nodig ergens moest rondlopen met een wapen.
Delano hadden ze een jaar of 4 geleden als jeugd-delinquent.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 8 juli 2021 om 22:25
Het IS dan ook een accessoire, want veel zal ie zijn kind de komende jaren niet zien.
Arm kind. En arme moeder van dat kind.
wissewis wijzigde dit bericht op 08-07-2021 22:25
2.13% gewijzigd
Is dit nu later?
donderdag 8 juli 2021 om 22:25
Weet je wat wanstaltig is? Op basis van politieke voorkeuren een fatsoenlijk mens veroordelen die in z'n hoofd geschoten is. Gelukkig laat je zo wel goed zien hoe jouw aard is.
donderdag 8 juli 2021 om 22:31
Want men mag natuurlijk alleen medeleven tonen als men het met het slachtoffer eens is.hollebollegijs schreef: ↑08-07-2021 22:10Weet je wat ik schijnheilig vind.
Waarvan akte.
Dat Wilders zelf ook een migratie-achtergrond heeft vergeten mensen vaak.
Let’s go Brandon!
donderdag 8 juli 2021 om 22:40
hollebollegijs schreef: ↑08-07-2021 22:10Weet je wat ik schijnheilig vind.
Deze post toont wel aan hoe simplistisch je denkt. Zelfs Wilders en Baudet kunnen blijkbaar het onderscheid maken tussen persoon en politiek. Nu jij nog.
donderdag 8 juli 2021 om 22:45
Kan er weinig anders van maken.
Als het klopt dat het een Pool en een Antilliaan de daders zijn gaat Wilders zijn gelijk halen en dat is propaganda technisch natuurlijk zijn goed recht.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
donderdag 8 juli 2021 om 22:55
donderdag 8 juli 2021 om 22:58
Clarice was er ook dinsdag bij en zit er ook al 2 dagen nu.
Am Yisrael Chai!
donderdag 8 juli 2021 om 23:02
donderdag 8 juli 2021 om 23:13
Ik lees en schrijf vanaf het begin van dit topic mee. Waar ik op dat moment behoefte aan had was een plek om te delen hoe geschrokken ik was, hoe erg ik het vind dat dit gebeurt en om hoop en steun te vinden bij mensen die net zo van slag waren en zijn als ik. En dat is precies wat ik hier vond, pagina's lang.
Het is heel naar en vervelend dat er dan mensen binnenvallen die niet alles gelezen hebben en het topic de richting van een discussietopic op willen sturen of een sensatietopic. Ik vind namelijk geen hoop en steun uit beschrijvingen van niet hoopgevende beelden en ook niet van kibbelende forummers. Tegelijkertijd kan ik dat de reageerders niet kwalijk nemen, want uit de titel van dit topic blijkt niet wat voor topic dit precies is. Eigenlijk kan alleen TO zeggen wat de insteek van dit topic is.
Omdat we hier blijkbaar niet allemaal met dezelfde verwachtingen zijn, zullen we elkaar in de haren blijven vliegen en onbedoeld kwetsen of ergeren. Dat kan sowieso niet de bedoeling zijn van dit topic. Misschien kan TO uitsluitsel geven of het een steun-, discussie- of speculatietopic is? Een combinatie werkt niet, zo is gebleken.
Het is heel naar en vervelend dat er dan mensen binnenvallen die niet alles gelezen hebben en het topic de richting van een discussietopic op willen sturen of een sensatietopic. Ik vind namelijk geen hoop en steun uit beschrijvingen van niet hoopgevende beelden en ook niet van kibbelende forummers. Tegelijkertijd kan ik dat de reageerders niet kwalijk nemen, want uit de titel van dit topic blijkt niet wat voor topic dit precies is. Eigenlijk kan alleen TO zeggen wat de insteek van dit topic is.
Omdat we hier blijkbaar niet allemaal met dezelfde verwachtingen zijn, zullen we elkaar in de haren blijven vliegen en onbedoeld kwetsen of ergeren. Dat kan sowieso niet de bedoeling zijn van dit topic. Misschien kan TO uitsluitsel geven of het een steun-, discussie- of speculatietopic is? Een combinatie werkt niet, zo is gebleken.
Ik vind hier dingen van.
donderdag 8 juli 2021 om 23:14
En hij heeft ook meegedaan aan So you think you can dance. Volgens het ad dan.miekemv schreef: ↑08-07-2021 23:02Is nu ook op NPO 1 en ad;
https://www.ad.nl/binnenland/verdachte- ... ~a523ff3b/
donderdag 8 juli 2021 om 23:18
Aan een echo kamer en safe space heeft niemand iets.redbulletje schreef: ↑08-07-2021 23:15De combinatie werkt juist prima. Anders bloedt het topic dood.
Let’s go Brandon!
donderdag 8 juli 2021 om 23:24
Dan open je een eigen echo kamer topic?
Let’s go Brandon!