Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Jonna, het ziet eruit alsof hij de boel heeft gemanipuleerd. Nou ja, is wel een onderdeel van zijn ziekte, maar niet iets waar ik iets mee kan. Als ik naar hem toe ga ben ik de volgende die gemanipuleerd wordt en daar heb ik geen trek in.

Pips, klinkt helemaal prima zo!

WSW aanvraag is ingevuld, nu nog een bak met kopieen maken.
Middag Dames,

Ik ziet hier op mijn laptopje in de tuin...wat n luxe!

Voor zover mogelijk zijn vakantiespullen ingepakt,man wat moet je een hoop zooi mee voor kleine!

En ik heb er zo'n zin in!!

Kinderen hadden een leuke kaart gestuurd,ik mis ze enorm dus heb even wat traantjes gelaten..

Vanochtend naar mw geweest,plan van aanpak voor dochter is dat ze een assertiviteitscursus gaat volgen.Zo kan ze haar eiegn grenzen leren bewaken en beter voor zichzelf opkomen.Dit gaat in samenwerking met school dus staat op agenda voor 1e schoolweek.

Oh en ik word gek van vriend en auto's!!Geloof dat we nu toch met die po##$rbak gaan.Ga me er niet mee bemoeien en zie wel in welke auto ik zaterdag kan instappen...maar leuk vind ik het niet!Word er erg onrustig van...

Nu eerst even bijlezen
Ik ben in de kelder begonnen. Wat een drama is dat.Mag ik het ook per vierkante meter gaan doen? Dan heb ik er nu 2 af. geschrobt en schoon. Diepvrieskast in mijn uppie eruit gesleept (dus trap op) want manlief mag toch niet tillen en dan moet ik weer op één van de kinderen wachten en daar heb ik geen geduld voor. Nou ja dat ding woog niet zoveel dus was blij dat ie buiten stond. Nog 10 vierkante meter te gaan.

goedemiddag,

ik had al gestemd en ik ga heel hard duimen dat boro het nu een keertje wordt. Ze heeft het zo verdiend

Ik ga niets meer doen. Vandaag gewerkt en naar de tandarts geweest. Vanavond even lekker bankhangen en misschien wat computeren

coebergh veel plezier op vakantie

mooie boot zoeb, ik heb pas een keer echt gezeild en ik vond het geweldig

gefling ik ben benieuwd naar je bank

mamz welkom terug (of had ik dat al gezegd)

jonna heb je nog wat gevonden bij de intratuin

o mijn eten is klaar, dus ik ga eerst even eten tot strakjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hoi!

Jonna, wat balen van die baan. Hoop dat er snel iets nog veel leukers op je pad komt. Nog iets moois gevonden bij Intratuin?

Hoi Hizzel, ik geloof niet dat wij elkaar kennen maarre, welkom terug!

Goldie, fijne dag gehad met je pleegmutti?

Zoebie, ik dacht dat je vandaag ging zeilen maar dat komt dan zeker nog. Veel succes nog met al die vierkante meters kelder.

Gelfling, leuk zeg, ook al een nieuwe bank. Als 'ie niet gewoon past, welke opties heb je dan nog?

Enne, bij de overtreffende trap is het 'dan' wilde je vast echt heeeel graag weten...

Mamzelle, wat rot. Kan me goed voorstellen dat je niet goed weet wat je ermee aan moet. Volgens mij zo'n typisch geval waarin je nooit weet wat wijsheid is.

Coebergh, hoe oud is je dochter en hoe heet die assertiviteitstraining? Is het vergelijkbaar met sova-training?

Its, alles goed bij de tandarts?

Hier een drukke dag gehad vandaag. Ga lekker vroeg naar bed.

Fijne avond!

Ik zwaai even vlug!

Ontzettend leuke dag gehad met Mutti. Ze (en ik ook hoor) heeft genoten.

En ik heb iets vreselijks beschamends gedaan.....: paarse nep Croccs gekocht...

Morgen D-day.!

Voor het eerst in tijden kijk ik er naar uit

Als ik daa klaar ben, naar de markt, helpen met podium opbouwen.

Tussen de bedrijven door boodschappen doen en

Stofzuigen.

Nu: Moe. Dus

Grouphug !!!!
Hahaha, Goldie, nepcrocs nog wel? Dat is helemaal erg!! ;) Ze lopen heerlijk hè, die dingen, snap ook niet zo goed waarom ze er dan zo stom uit moeten zien...

Dankjulliewel allemaal voor het warme welkom terug! Ik hoop dat ik snel weer een beetje up-to-date ben met wat er allemaal speelt in iedereens leven, maar dat komt vast helemaal goed..

Zoebie, wat een mooie boot hebben jullie! Zijn jullie nou vandaag nog wezen varen? Heb je genoten?

Gelfling, spannend van de bank! Hopen maar dat hij gewoon past...

Mamzelle, lastige situatie met je ex zeg..! Lukt het je een beetje om je ervoor af te sluiten? En krijgen je kinderen er iets van mee?

Hier een leuke dag! Ik heb een heel lang lijstje met allemaal korte internet-dingen, en op de één of andere manier weet ik dat altijd heel goed uit te stellen... Of ik moet mijn vakantiefoto's orderen, nou, dat gaat natuurlijk gebeuren als ik eigenlijk mijn scriptie moet schrijven ;) Maargoed, als het maar gebeurt, toch?

Nu duik ik erin, morgen weer een nieuwe dag!

Slaap lekker!
Môgge allemaal.

Straks ga ik een hele lieve meid van het forum ontmoeten. Die heeft ook heel wat bagage om mee te slepen. Ik ga eerst bij haar op de koffie en dan gaan we samen een wandeling met de honden maken. Ik vind het best wel spannend.

Nee we zijn gisteren niet met de boot weggeweest. Oudste heeft vakantie en is een paar dagen met de motor weg en wij kunnen de accu's niet dragen. Het komt nog wel. Bovendien had ik al een paar nachten erg slecht geslapen. Gisternacht zelfs maar één uur. En dat heb ik gisteren tussen de bedrijven door ingehaald. Was zo moe dat als ik ging zitten ik ook sliep.

Ik viel gisteravond om negen uur in slaap op de bank en dat heb ik om 12 uur verder gedaan in bed. Nu ben ik heerlijk uitgerust.

Nu eerst koffie.

Mamz, wat een vervelende situatie weer bij jou. Wat Hizzel zegt, kun je ermee omgaan of vreet zoiets weer energie? Jammer dat je zo terug moet komen van een heerlijke vakantie. Het geeft toch een domper.

Gold wat errug.....paarse nepcrocs. Schande . Maar wat zitten ze lekker hé? Zo lekker, dat ik ze in de tuin ook altijd aan heb. Alleen als ik in het ziekenhuis die verpleging ermee zie lopen, griezel ik wel. 't Ziet niet uit.

Gelfling wanneer komt de bank? Hoop echt voor je dat ie past.

Jonna hadden ze nog iets bij Intratuin? Hier stond niet zoveel meer. Ik hoorde dat er voor het weekend nieuwe spullen bijkwamen. En zaterdag is er ook een extra uitverkoopactie op tuinmeubelen las ik ergens.

Geniet, het is weer bijna weekend.
Goedemorgen ladies!

Helaas niets kunnen scoren bij Intra tuin. Jammer.

Doe haar mijn groeten Zoeb

Ixsje is er, man is jarig, straks visite, eerst boodschappen doen, dus lekker druk vandaag!

Geniet!
Jonna, krijgen ze bij jou Intratuin ook geen nieuw spul voor het weekend? Hier wel namelijk. Dat hoorde ik gisteren een medewerker zeggen. Bovendien krijg je dan extra korting.
Heb ik ze niet over gehoord Zoeb. We vonden het sowieso wat tegenvallen wat er aan tuinmeubelen stond. Ons dakterras is niet zo heel groot, er moet een kleinere set staan en dat stond er helemaal niet. Of met een heel hoog prijskaartje.
Mogu Dames!

Jonna gefeliciteerd met man!

Gold...succes vanavond!al last van plankenkoorts?

Zoeb..mooie boot!!hoop dat jullie snel weer kunnen varen!

Vandaag:

laatste dingetjes voor vakantie halen

beetje opruimen

nog 1 was draaien

voor ukkie inpakken

Vanmiddag komen de ouste 2 weer thuis!

Vanavond even naar kermis hier om de hoek met mijn ouders.

Als kinderen vanavond slapen dan nog even stofzuigen en op tijd naar bed.Morgenochtend 7u vertrekken we!
goedemorgen

ik was weer wakker

Jonna gefeliciteerd met manlief

zoeb veel plezier vandaag en forummers ontmoeten is niet zo heel eng hoor. Ik heb tot nu toe alleen maar leuke mensen ontmoet

gold succes vandaag

hizzel ook wat mij betreft welkom

1609, ik heb dus een gaatje, nou ja ik heb een kies waar een stukje vanaf gebroken is. Dus ik moet terug en als ik ergens een hekel aan heb is het wel de tandarts (en dan gewoon tegen bewoners zeggen joh het is niet eng)

Coebergh mocht ik je niet meer spreken Geniet

Mijn lijstje is kort

-was vouwen

-werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Poeh.. ik zit hier even flink te balen, mag ik eigenlijk niet van mezelf want het is maar een bank maar... hij past dus niet!

Hij zal door het raam naar binnen moeten, raam moet er dan uit, er moet een lift gehuurd worden (130,- euro extra) en dan kan het...

Baal er enorm van maar ik kan zo slecht met dit soort dingen omgaan.. overzie het dan meteen niet meer. Wie moet dat raam er uithalen en weer terug erin zetten? Wij zijn zelf allebei helemaal niet handig. Gaan de kozijnen niet zo erg beschadigen dat we meteen alles opnieuw kunnen gaan verven? Hoe ga ik dit allemaal regelen en plannen?

Had me er zo op verheugd dat hier volgende week een nieuwe bank zou staan maar goed, dat gaat dus nog even duren.

Vandaag maar even kijken of ik een plannetje kan bedenken om dit op te lossen.

Krijg meteen koppijn.. en ik altijd maar zeggen dat dat heus niet psychisch is.. nou de laatste tijd kom ik er meer en meer achter dat dat dus wel zo is.

Goed, ik ga nog een half uurtje verder balen met een kop koffie en dan.. gewoon een oplossing zoeken!
Welkom Hizzel.

Gefeliciteerd met je man, Jonna, en en fijne dag!

Iedereen succes vandaag. Ik ga me weer met dozen bezighouden.
Gelfling..waar woon je?als het in buurt is.vriend heeft zo'n lift,al zijn we wel volgende week op vakantie.
Dubbeldedubbel
Pips hoe gaat het met MrN?

Gister trouwens nog even naar mijn oude werkgever geweest.Als accountant groen licht geeft eind volgende maand willen ze mij weer in dienst nemen!!Daar word ik blij van!Heb daar met zoveel plezier gewerkt,als crisis niet zo was toegeslagen had ik daar nog gewerkt.Dus duim af en toe een beetje voor me...
Zo, goedemorgen allemaal!!

Nu weer even gewoon sociaal...

(ik kan even niet de reageer-optie met smilys kiezen jammergenoeg dus maar ff saai dan)

Mamz wat een heftig bericht over de vader van je kinderen, als ik het goed begrijp heb je daar al wel meer mee meegemaakt.

Heavy hoor.. trek je het een beetje?

Zoebie jammer dat het varen niet is doorgegaan, maar.. je kunt je er wel alvast op verheugen misschien.

Goed bezig trouwens in je kelder maar wel oppassen met sjouwen met vrieskisten hoor!! Straks ga je door je rug ofzo en dan ben je verder van huis. Maar goed, ik begrijp het wel, soms wil je iets gewoon NU af.

Vandaag ben ik vrij en wil ik even een beetje genieten van een dagje vrij en in mn uppie thuis zijn maar.. misschien toch ook aan die ene kamer beginnen. Heb er nu ff helemaal geen zin in maar als ik nou eens een muziekje aangooi en gewoon een begin maak... wie weet krijg ik dan wel zin?!

1609, ja dat wilde ik zeker graag weten! Ik vind het namelijk heel suf dat ik dat niet wist. Spelling doe ik eigenlijk puur op gevoel en de regels erachter weet ik meestal niet. Gelukkig doe ik het meestal wel goed maar dit is dus zo'n ding waarmee ik altijd de fout inga.

Livre, zet em op met je dozen. Wat onze wijze mede-bezemers mij hebben geleerd is.. ook tevreden zijn met kleine stappen. Dus 1 doos is ook goed!!
ik sta met autopech na een superleuke wandeling met een medeforummer. Anwb komt eraan. (hoop ik) de koppelingskabel kapot,
Balen Zoeb.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ben weer thuis. ANWB kon hem dus niet maken. Was wel erg leuk. Het was de schoonzoon van mijn vriendin van de ANWB. Die heeft onze auto gereden zonder koppeling en ik in de bus van de ANWB. Maar ik had blijkbaar met mijn tas de knop van het zwaailicht geraakt, dus de hele weg met zwaailicht aan gereden. Vond wel dat de mensen allemaal vriendelijk waren.

Dus ik stap thuis uit, zegt die jongen dat ik wel erg belangrijk ben, dat ik met zwaailicht reedt. Lol dat wel. Nu nog de auto maken. Manlief kan het niet, dus straks oudste zoon bellen als ie weer thuis is.
zoen doet de auto het alweer? jonna gefeliciteerd met je man ¶ balen van je bank Gelfling. Even laten rusten en dan oplossing bedenken? ¶ reageer straks op meer. Zit nu in de trein met Zoonlief. Heb al flink gebezemd want caravan gepoetst nu weer lekker maar huis. Wel druk weekend want plafond schilderen en zondag is Lief jarig. ¶
ah alweer thuis. Wél met een mooi verhaal Zoen ik merk dat ik geen nieuwe regels kan schrijven met de mobiel. Worden dus lange regels zo
Ja leuk verhaal he. Die jongen had goed even kunnen stoppen en zeggen dat het zwaailicht aanstond, maar hij had er denk ik wel lol aan. Oh jee ik ga voor de bijl als ik weer eens op een feestje bij mijn vriendin ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven