HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Ik herken op zich wel heel veel namen, maar 'ken' iedereen niet zo goed. Weet niet van iedereen meer precies wie ze zijn en waar/hoe ze posten.

Meer die dat hebben? Is dat erg?
Je kan moeilijk van iedereen weten waar die post hoor tink.

TD, haalde jou met iemand anders in de war. (zie je tink ik weet ook niet alles) Voor jou is het maar goed dat je nog niet bevallen bent. Nog lekker laten groeien.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Tinkeldel schreef op 25 oktober 2009 @ 20:29:

[...]

Durf jij wel bij mij in de auto?

Mijn moeder waarschuwde al dat ik een vreemde mee zou nemen. ("Denk je er wel een beetje om") :-D

Als ik je niet vertrouw, rijd ik je gewoon voorbij! Haha! *Koopt vast een treinkaartje voor het geval dat...*
quote:Tinkeldel schreef op 25 oktober 2009 @ 20:30:

Ik herken op zich wel heel veel namen, maar 'ken' iedereen niet zo goed. Weet niet van iedereen meer precies wie ze zijn en waar/hoe ze posten.

Meer die dat hebben? Is dat erg? Nee hoor, same here!
quote:Tinkeldel schreef op 25 oktober 2009 @ 20:30:

Meer die dat hebben? Is dat erg? Je weet toch wel dat iedereen een schriftelijke overhoring bij binnenkomst krijgt he?
denk dat iedereen dat wel zal hebben Tinkeldel, ik ken ook lang niet iedereen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ken eigenlijk vooral de namen.

Ibi, ben ook heel nieuwsgierig naar jou Jij bent dan de enige die ik wel een beetje ken!
quote:Tinkeldel schreef op 25 oktober 2009 @ 20:44:

Ik ken eigenlijk vooral de namen.

Ibi, ben ook heel nieuwsgierig naar jou Jij bent dan de enige die ik wel een beetje ken! Voelt zich nu enorm beledigd!
Ibi en ik schreven samen in een topic. Joh ik snap dat nooit hoe mensen het hier de hele dag bij houden. Ik lees denk ik vooral heel veel.

Maar Zwieb, heb je in korte tijd heel goed leren kennen

(Dit is typisch ik, onderdachte opmerkingen maken )
quote:Zwieber schreef op 25 oktober 2009 @ 20:35:

[...]

Je weet toch wel dat iedereen een schriftelijke overhoring bij binnenkomst krijgt he? *noteert op haar to-do lijstje: onder alle loepjes van de meeters kijken...*
quote:Tinkeldel schreef op 25 oktober 2009 @ 20:51:

Ibi en ik schreven samen in een topic. Joh ik snap dat nooit hoe mensen het hier de hele dag bij houden. Ik lees denk ik vooral heel veel.

Maar Zwieb, heb je in korte tijd heel goed leren kennen

Dit is typisch mij, onderdachte opmerkingen maken Ik ben gewoon zo'n forumsloerie die bijna iedereen kent.
Staat genoteerd voor de overhoring.
*veegt zich zweet van voorhoofd*

Nou, de mailtjes zijn tot nu toe beantwoord en de codes verstuurd.
goed werk Min, hoe is de stand tot nu toe?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat grappig dat JIJ nu degene bent die de codes verstuurt Min en je wacht al zo lang om ze zelf te ontvangen...
quote:Zwieber schreef op 25 oktober 2009 @ 21:08:

Wat grappig dat JIJ nu degene bent die de codes verstuurt Min en je wacht al zo lang om ze zelf te ontvangen...
Zijn die wachtwoorden trouwens willekeurig, of hadden jullie bepaalde associaties bij mensen ofzo?
quote:Tinkeldel schreef op 25 oktober 2009 @ 21:10:

Zijn die wachtwoorden trouwens willekeurig, of hadden jullie bepaalde associaties bij mensen ofzo? Ik heb een lijst met wachtwoorden gemaakt en Min heeft ze gekoppeld aan mensen. Ik weet niet of daar een bijzondere psychologische verklaring voor is of gewoon op volgorde van wat ik geschreven had en binnenkomst van de reply's
quote:Tinkeldel schreef op 25 oktober 2009 @ 21:10:

Zijn die wachtwoorden trouwens willekeurig, of hadden jullie bepaalde associaties bij mensen ofzo?

Goede vraag Tink, ik ben er ook wel benieuwd naar!

Zelf leg ik die associatie niet zo met mijn wachtwoord.
Nee ik gelukkig ook niet, was misschien wel leuk geweest. Ik weet alleen niet of Min of Zwieb het dan bekend hadden moeten maken
Ik ben heel blij met mijn wachtwoord. Doet me aan goede dingen denken. Heeft Minny vast aangevoeld.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik zet de mijne maar in mn foon want k vergeet m toch...
ik mag toch hopen dat mijn wachtwoord niet aan mij persoonlijk gelinkt is. hihi
Grmbl...ben enorm schieuwnierig naar mijn wachtwoord, en nu mag ik op mijn werk niet naar haaifs....bah!
quote:Zwieber schreef op 25 oktober 2009 @ 21:08:

Wat grappig dat JIJ nu degene bent die de codes verstuurt Min en je wacht al zo lang om ze zelf te ontvangen...Wat eens te meer bewijst dat sommigen van ons (noemt geen namen) nou eenmaal beter weten wat ze met codes moeten doen dan anderen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven