Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me lekker, die soep. Ga ik proberen.

O jee, Sok, klinkt niet lekker zo onderuit gaan! Nog meer schade achtergaf -vraagteken-.

Ank, succes in de auto en hoe vonden de andere kinderen het schoene -vr-. Hier was Liz vannacht weer aan 't spoken (spanning) en heeft vanaf drie uur elk uur gevraagd of ze naar beneden mocht. Om zes uur kwam Annabel haar halen om naar beneden te gaan. Gelukkig zijn ze toen wel tot acht uur samen gaan spelen.
ow, Es: dat klinkt als een Heul Vermoeiende Nacht! Was het gisteren met Sintintocht wel leuk?

* zal heel stilletjes vertellen dat er hier weer pas om half 10 enig geluid te bespeuren was vanaf de kinderkamers*

Sint had goed gescoord: badfluiten en Carrs-auto. Badfluiten moesten uiteraard acuut uitgeprobeerd, dus nu zit het tuig gezamenlijk in bad, onder toeziend oog van Sokman.

Veel plezier vandaag Pammie en Anky. en succes emt onhandelbare Maby.

gisteren was dus een leuk feestje, maar mijn vader had het zichtbaar moeilijk met het feit dat mijn moeder er niet bij was, hij werd tot 2 keer toe emotioneel (en ik dus ook) Zuslief had het te druk om er bij stil te staan, maar had het 's ochtedsn ook moeilijk gehad.
Arme pappa (en arme Sok) dat moet heul moelijk zijn, dat soort gelegenheiden. *Knuffel*

De intocht was heel leuk, zie Vrouwonline. Maar ik ben de afgelopen weken echt een beetje te ver ben gegaan dus heb nu wat last van weerslag. Ik hoop tijdelijk, geen zin in namelijk :-)

Vandaag wel lekker met superrelaxed dagje thuis.
doe je voorzichtig Es? dat 'akkefietje' van de AK hakt er natuuirlijk ook goed in en je examens etc. en er komt nog een drukke tijd aan, dus een beetje rust in de tent is wel verstandig.

hier ook hangdagje; zit nu nog in ochtendjas. Slof gaat zo naar bed en dan ga ik eens douchen
Hier ook hangdagje: ben nl helemaal alleen. Heb net gedoest en zit nu met een kopje koffie. Alweer
Hier een toeristisch rondrendagje. Wel leuk!

Arme Sok met kapotte knieen. Had je ook nog publiek toen je onderuit ging?

Was dit het eerste feestje zonder je moeder?
quote:Miffy schreef op 15 november 2009 @ 13:07:

Hier een toeristisch rondrendagje. Wel leuk!

Arme Sok met kapotte knieen. Had je ook nog publiek toen je onderuit ging?

Was dit het eerste feestje zonder je moeder?vorige week toen Slof jarig was. maar toen had ik niet de indruk dat mijn vader er toen last van had, nu dus wel. wat wel weer fijn was: zuslief eheft een vriendin die ze al vanaf haar 5e kent. haar ouders waren/zijn ook bevriend met mijn ouders en die waren er ook. heb uitgebreid met de moeder gesproken en dat was heel prettig, ook al moest ik af en toe stevig slikken.
hoezo ben je alleen, Remma? Spul ergens aan het spelen? wat een lu-huxe!

hoorde gisteren ook dat mijn broer van de bank af was geavllen, tegen een stoel aan. resultaat: 6 hechtingen. nu is dat nog niet het ergste, maar hij mag er niet aan zitten en het is hem niet duidelijk te maken dat hij dat niet mag doen. Daarom zitten zijn armen nu vastgebonden in kokers.
Oef, Sok. Dat wil je niet, voor je broer, maar het is dan weer wel het beste. Moeilijk hoor

Remman is met het spul op stap
Wat sneu voor je vader Sok. En voor je broer. Lijkt me heel naar dat dat soort dingen nodig zijn.

Ik hoorde dat mijn opa vanmorgen ook even naar zus was gereden voor verjaardag neefje. Het was zo stil thuis

Wij hebben broer gehaald die nog een 'tikje' aangeschoten was van zijn feestje van gisteravond. Daardoor was hij nogal druk en maakte hij de kinderen achterin helemaal gek. Bij zus hebben we hem ook steeds gewaarschuwd eens wat rustiger te doen en toen heeft hij het spul mee naar buiten genomen. Ik moest wel om hem lachen maar vond het niet zo erg dat hij niet meereed op de terugweg

Mijn römertopf staat weer eens in de oven, lang niet gebruikt maar in de Allerhande stond een lekker recept met drumsticks, prei, appel, kastanjechampignons, knoflook, thijm en slagroom.

Pamman was voor het eerst weer een rondje rijden op zijn motor. Hij komt net aanrijden en ziet er gelukkig ongeschonden uit.

Waar is Remman heen Remma?

En Es,
vanmorgen nog aangeschoten van zijn feestje van gisteren? ik wil zijn promillage niet weten!
Hij lag om half 4 in zijn nest en om half 12 uur zat hij bij ons in de auto. Niet zo raar dat hij nog niet alles kwijt was

Bleh, ik moet alles gaan opruimen en ik heb totaal géén zin.
Superleuke middag gehad met de intocht, vorig jaar waren we te laat en zagen we er niets van, dit jaar stonden we helemaal vooraan. Limoen en Mandarijn waren helemaal niet bang, hebben allebei de Sint een handje gegeven, op de foto gegaan met de brandweerpiet en hebben zakken vol met pepernoten binnengehaald.

Ik moet nog van alles doen, dus ik kom later nog even bijlezen reageren.
fijn dat het geslaagd was, Citro! en wat een superstoere kinders, zeg! nu hopen dat ze niet gaan spugen van al die pepernoten

mijn dochter heeft me een bloedneus gekopt vanavond ze kwam wat abrupt omhoog toen ze in bed lag en ik op haar bed zat. gleuf dat ze er nog meer van schrok dan ik.
Pijnlijk Sok.

Wat rot trouwens van je broer, lijkt me erg naar om te zien, ik hoop maar voor hem dat het gauw geneest. Is afplakken geen optie? dat ie er niet meer bij kan? zal wel niet. En ook sneu voor vader, zal ie met de feestdagen waarschijnlijk ook wel moeilijk mee krijgen.

Heb je van je vrije middag genoten Remma?
afplakken is geen optie, want dat peutert-ie er gewoon weer af.

hij is 10 jaar geleden een keer gevallen (in de Efteling) tijdens een ernstige epileptische aanval. hij had een toen een verbrijzelde kaak. Hij is toen meerder malen geopereerd om te redden wat er te redden viel en het is redelijk goed gekomen, maar toen heeft hij maanden met kokers rondgelopen. dus, om het cynisch te zeggen, dit is peanuts in vergelijking met toen.
Es, hopelijk heb je de gelegenheid de komende tijd een beetje rustig aan te doen. Jullie Sint intocht klonk ook gezellig trouwens.

Anky, is het nog goed gekomen met Maby in de auto ?
Oef, das au SOkje.

Ik heb een heerlijke dag gehad, ze kwamen pas om half 9 thuis.
Wat heb je gedaan dan vandaag Remma?

Ik heb net een Sintcadeautje voor Mannie besteld; nieuwe regenlaarzen. Ik had een waardebon van kleertjes.com en daarmee heb ik superleuke Kidorable laarsjes gekocht. En het was uitverkoop dus ook nog 2 shirtjes en een polootje voor de kleine meneer.

Ik denk dat ik naar bed ga, ben 'De Waterspuwer' aan het lezen. Ben er gisteravond in begonnen maar tot nu toe intrigerend boek.
quote:Pammie schreef op 15 november 2009 @ 22:17:

Ik denk dat ik naar bed ga, ben 'De Waterspuwer' aan het lezen. Ben er gisteravond in begonnen maar tot nu toe intrigerend boek.

heb het even gegoogeld, maar het lijkt me idd wel een byzonder boek.

ben een beetje uit de boeken; heb moeite genoeg om mijn kranten en tijdschriften bij te houden.

kga ook maar eens slapen, denk ik. trusten
Goedemorgen!

4.5 uur autorijden van gisteren weer overleefd. Maby had niet geslapen en dus op terugreis 's avonds sliep ze wel in de auto. Heerlijk rustig rijden. Bezoekje aan schoonzus was leuk en kinderen vonden het ook erg leuk. Schoenzetten was groot succes, ze waren in de wolken met hun prullen.

Verder wou ik nog even reageren op akkefietje van Elessie op AK, maar kom er nu niet op. Wordt dus vanavond.

En Sokje, lijkt me moeilijk om je pa emotioneel te zien. En dan ook nog je broer en jijzelf gevallen. Wat een pechgedoe allemaal. Gelukkig dan wel weer uitslapende kinderen.

Remma, jouw dag alleen thuis klinkt heerlijk ook!

Pammie, hoe was je boek? Ikzelf ben al tijden aan een boek bezig, maar ik kom er maar niet doorheen. Ik ben nog steeds niet zo fit en als ik 's avonds vroeg naar bed ga kan ik na 3 blz al niet meer goed lezen en val ik in slaap. Echt te erg voor woorden, ik lijk wel een bejaarde .

A-man is gelukkig weer wat aan het opknappen en er komt ook weer wat meer uit. Is fijn, dan kunnen we weer wat meer samen doen.

En over precies een week gaan we naar Drenthe. Heerlijk, ik verlang er naar. Even een week niets hoeven en zonder klok leven.
Goedemorgen Anky! Je bent tien minuten vroeger dan anders

Succes met de laatste week.
morgen!

wat heerlijk dat Maby op de terugweg sliep! pak van je hart, I presume? en fijn dat Ankyman weer opknapt.

Anky: met jouw ritme is het niet héél raar dat je in bed in slaap valt, hoor! ik vrees dat ik met zo'n ritme niet eens meer een boek zou pákken.

hier vanmorgen een überdriftig mannetje dat iets wilde. Gelukkig was hij heel goed te doen toen we Poek gingen wegbrengen. We waren alleen Poeks tas vergeten, die we samen hebben nagebracht. daarna even met Slof naar de creche geweest, omdat hij vrijdag de verkeerde schoenen heeft meegekregen. Jammer genoeg waren de schoentjes er (nog?) niet (en geen idee hope eht kindje heet, was Sokman vrijdag vergeten te vragen) dus was een beetje zinloos bezoek. daarna even lekker door het park gefietst en treinen gekeken.
Fijn Anky, dat rijdt een stuk prettiger, met slapende Maby.

Vanmorgen hadden ze allebei een schoenkadootje. Mandarijn stiften (uitwasbare) want die jat altijd Limoen's stiften als ie de kans krijgt, hij was er onwijs blij mee. En Limoen strijkkralen (wat knap dat Sinterkllaas weet dat ik die nog niet heb mama! )

Handig Sok ,verkeerde schoenen, hopelijk wel dezelfde maat.
hier was een ietwat verwende kleuter beledigd dat ze (bijna) hetzelfde cadeautje kreeg als haar broertje. vanavond dus éven géén schoen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven