Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
Goedemiddag!

Hier druk druk druk!

Vanmorgen al vroeg in de kleren omdat het zonnetje scheen en ik met Toet wilde wandelen.

Toen ik weg wilde gaan vertrok het zonnetje en toen had ik geen zin meer.

Vriend is werken, heeft middagdienst en komt pas om 23.30 weer thuis.

Toet kletst je de oren van het hoofd.

Ben het huishouden aan het doen en ondertussen een vriendin helpen met relatiecrisis.

Lin, wat een leuke vooruitzichten!

High tea is altijd lekker!

Moeten we van de zomer eens met z'n allen doen!

Kip, gezellig, spelletjesavond!

Ik moet nog zoooooo lang wachten voordat ik dat met Toet kan doen!

Lijkt me zo leuk!

Toet slaapt dus ik sluip nu m'n bed uit, kan ik nog even strijken.
Ik mag morgen en 7 maart weer Aan high tea geen gebrek.

Relatiecrisis - is het ernstig? Dat is natuurlijk nooit leuk....
Ja het is ernstig.

Gisteren een telefoontje dat het voorbij was en toen ik net smste zaten ze te praten.

Ik weet het verder ook niet.

Mijn laatste high tea was vorig jaar zomer.

Toen zijn we met de moeders naar een pret echo bureau geweest en daarna een high tea.

Heerlijk!

We kregen 3 uur lang de lekkerste hapjes voor ons neus!

Nog een paar minuten en dan heb je weekend!
Tegen de tijd dat je dit schreef was ik al naar huis want ik mocht eerder gaan Gelukkig want er was echt geen r**t te doen.

Was je vriendin al lang samen met haar vriend? Woonden ze ook samen? Dat is extra moeilijk, dan komen er ook nog zoveel praktische zaken bij kijken.
Zo goeie middag dames.

Pff het sneeuwt hier alweer. Alles is hier weer wit.

Ik kan geen sneeuw meer zien.

Nou verder eigenlijk geen nieuws. Druk met de was bezig.

Nou jullie ook veel plezier vandaag. Heb trouwens een nieuw spelletje gekocht Little Big Planet. Zo leuk!
Hey!

Heb vanmiddag mam op visite gehad, was gezellig.

Verder in huis een beetje schoon gemaakt en opgeruimd.

Vriendin was een jaartje of 4 samen met haar vriend.

Ze hebben samen een koophuis, dat maakt het wel lastiger.

Misschien dat ze vanavond nog even langs komt.

Verder geen plannen.

Lekker tutten met Toet.

En morgen de hele dag niks doen!
Oh jeetje Whis, dat is wel erg! Ik hoop echt voor hen dat ze er uit komen...

Kip, is LBP een bordspel of computerspel of...? Vertel er eens wat meer over? Ik ken echt te weinig spellen. Jammer, want vind het wel heel leuk om te doen.

Vandaag dagje naar vriendinnetje geweest, high tea gedaan. Damn wat had zij veel gebakken zeg! Enorm lekker Nu weer thuis (net) en klaar voor mijn bedje.

Morgen dagje naar de sauna, dus jullie zullen me weinig zien
Zo goeie middag dames.

Nou het logeerpartijtje van kuiken is gelukkig voorbij. Pfff wat vreten kinderen energie zeg. Snap m'n moeder nu steeds beter. Wihis en ik sliepen ook veel bij elkaar. Arm mens.

Ik ga altijd 1 keer per 2 maand met mijn stiefzus lunchen en dan doen we ook altijd high tea. Zo lekker. In apeldoorn zo'n leuk plekje daar gevonden alleen de bediening is echt 3 keer niks.

Het speeletje is voor de PS3. Je hebt een poppetje en je moet allemaal levels voltooien en zo veel mogenlijk spulletjes verzamelen om je eigen level op te bouwen. Die kun je dan vervolgens op internet zetten, zodat andere mensen jou wereld kunnen spelen en ik die van hun. Je kunt je poppetje ook aankleden met gekke pakjes. Ik vind het helemaal geweldig. Ken je Animal Crossing daar lijkt het wel op maar dan nog uitgebreider.

Nou zometeen naar een verjaardag van m'n schoonzus. Maar eerst nog even een wasje draaien en de kattebak verschonen. Heb m'n achterstand bijna ingehaalt qua wasjes draaien.

Spreek jullie gauw weer.
Goede morgen!

Na een uitgebreide high tea en een dagje sauna weer aan het werk. Ben niet zo ontspannen als ik gehoopt had te zijn, maar dat doe ik meer mezelf aan.

Kip, misschien zijn er nog andere plaatsen waar je ook kunt high tea'en? Het komt op steeds meer plaatsen voor, een beetje een hype denk ik.

Ik ken het spelletje niet, ook Animal Crossing niet. Klinkt inderdaad wel grappig.
Hey meiden,

Hoe gaat het daar? Het is stil hier!
Ja stil he. Hoor vrij weinig van Whis. Zal haar vanmiddag wel even bellen. Even zeggen dat je geen topic kunt openen en vervolgens niks van je kunt laten horen. :-)

Nou verder is het hier rustig. Gisteren kleren gekocht met kuiken. Pfff wat een gedoe zeg. Er zijn maar weinig winkels die echt leuke kinder kleding verkopen zonder dat het meteen een rib uit je lijf is. Maar we zijn geslaagd.

Vandaag gaan we lekker niks doen. Beetje comp. enzo. Vanavond is mijn tv avond weer en morgen weer werken.

En ik begin alweer ziek te worden. Zo ben je nooit ziek en nu 2 keer kort achter elkaar. Maar nu ga ik niet uitzieken maar gewoon door gaan, dat doe ik normaal ook altijd en dat help vast wel. Want de vorige keer ben ik thuis gebleven.

He maar Lin heb je helemaal geen spelcomp., wat slecht zeg.

Ik ben ook niet zo heel erg van de bord spellen maar hier spelen we meestal kinder bord spellen. Kan ook leuk zijn. Op de Wii hebben we familie avond 1 en 2 dat is wel grappig. dan kun je 4 op een rij spelen en boggle en yatzee. Nou ja 12 spellen of zoiets.

Is het weer lekker rustig op je werk Lin?

Nou werkse en nog een fijne dag.
Principe kwestie hè Kip! Doe d'r maar de digigroetjes van mij

Waar ben je uiteindelijk geslaagd voor kleding? Dit soort dingen is voor mij handig om te weten voor over een paar jaar

Ziek zijn zit een beetje in de lucht. Ik voel me ook niet super. Gisteren ging het sporten ook helemaal niet goed. Heb het desondanks wel lang volgehouden, dus mocht toch wel trots op mezelf zijn, vond ik.

Haha geen spelcomp nee. Vriend gamet op zijn PC en ik heb voldoende aan mijn laptop. Iets anders komt er niet in. Niet dat we dat zouden kunnen betalen hoor Nou ja... Waar een wil is, is een weg natuurlijk, maar nee. Ik kijk liever TV of lees een boek... Of ga dus lekker sporten
We zijn geslaagd bij de coolcat de WE en V&D. C&A heeft normaal ook wel leuk spul maar dat was nu bagger.

Oh en lezen vind ik ook heerlijk hoor, maar ik heb altijd van de fases nu is het de spelcomp. en over een paar maand kan het weer lezen zijn of zoiets.

Whis is druk met Toet. Vandaar dat ze hier niet zoveel meer is. En haar balgehakt was ook thuis en die vraagt ook nog veel aandacht. :-) Nee dat laatste was een grapje.
Als kind droeg ik ook veel kleding van de C&A en Coolcat. Leuk om te zien dat dat nog steeds gangbare kledingwinkels voor kinderen zijn

Kip, je hebt gelijk. Die fases heb ik ook wel eens. Maar omdat ik geen spelcomputer heb, heb ik internet-fases. Lekker nutteloos.

Is Toet ineens zo veel meer aandacht opeisend geworden? Of zijn er andere zaken bij gekomen waarmee ze het nu zo druk heeft.

Vandaag lekker vrij. Naar de kapper, even de stad in en verder moet ik niks, dus ga ik denk ik lezen en tv kijken. Heerlijk!
Hey dames!

Was ik weer even.

Het gaat hier goed hoor, gewoon heel druk!

Toet is idd een beetje vervelend geweest de afgelopen dagen.

Ik heb nog niet echt bijgelezen, dat doe ik over een paar uur tijdens de volgende voeding.

Batterij van de aaifoon is leeg, dus ik ga weer.

Kom vanmiddag nog even uitgebreid verslag doen!
Goed, was ik weer.

Zondagavond om half 8 ging hier het licht uit, en dat bleef tot vroeg in de ochtend uit.

Stroomstoring.

Toen kon ik met kaarsen en waxinelichtjes in de weer.

Kon toen nie internetten nie.

Maandag gewoon een rustig dagje, niks bijzonders gedaan.

Gisteren naar de kapper geweest, een heel klein stukje eraf.

Het zit nu wel weer mooi, ook als het los is.

Vandaag weer een rustig dagje.

Vanavond komt schoonmoeder en ik ga met mijn moeder naar de Makro.

We denken dat Toet zich verveelt dus ik ga speelgoed inslaan!

Zo'n speelkleed met bogen erover met speeltjes eraan en een dvd van K3 of zo.

Muziek vindt ze erg leuk.

Morgenvroeg ga ik naar mijn tante met Toet en morgenmiddag komt onze kraamhulp koffie doen.

Dus ik denk dat ik hier morgen niet heel veel te vinden ben.

Zo, nu ga ik even jullie posts lezen en dan ben ik zo weer.
Lin, Je hebt geen spelcomputer?

Wasdanou?

Wii-en is echt zo leuk.

Wanneer ging je nou FarmVillen?

Kip, ja, bal gehakt moet ook aandacht.

Dat krijgt 'ie ook verder nooit hoor.

Ach, al met al ben je er maar druk mee en de dagen vliegen voorbij!
Zo, jij haalt meteen maar even voor de afgelopen dagen in?!

Ik ga eccccht niet FarmVillen. Heb daar helemaal niks mee en zet me er tegen AF! *koppig*

En ik ben ook naar de kapper geweest, net als Whis. Op hyves kun je m'n nieuwe coupe zien. Ik ben tevreden!
Lekker hè, naar de kapper gaan?

Ik voel me altijd helemaal leuk als ik daar weg kom.

Moet het nog wel even kleuren, nu is het zo saai!

En ik had idd de afgelopen dagen even ingehaalt.
Haha Lin, wat een leuk kapsel!

Ik wil naar lang en jij knipt het af.
zo goeden avond. je leeft nog whis! sorry maar ik gebruik geen hoofdletters want dat wil mijn mobiel niet.

oh je mag weer kopen,kopen,kopen whis.

ja de kapper zou ik eigenlijk ook weer eens moeten doen. ik ga jullie morgen even bekijken op hyves. ben benieuwd.

hier is alles rustig. spreek jullie gauw weer.
Je wilt lang haar maar je bent wel net naar de kapper geweest?! Logisch

Ik hoor heel veel positieve dingen over mijn haar dus dat is leuk. Werd gisteren op straat zelfs door een Italiaan aangesproken met 'bella'... Dat ie ging staren en er niks bij zei vond ik dan weer een beetje eng!

Kip, doe jij ook altijd forummen via je mobiel? Hoor dat steeds meer. Ik niet hoor... Gewoon via de ouderwetsche PC.
Goedemorgen!

Ja, ik moest even naar de kapper omdat m'n haar onderaan begon te slierten.

Maar ik wil het lang dus is er maar een milimetertje af gegaan.

Jij forumt met de pc?

Ik doe dat ook mobiel, heb ik wat te doen tijdens het voeden.

Ik heb gisteren niet veel gekocht.

Het speelkleed dat ik wilde hadden ze niet meer.

Ik heb DVD's van Nijntje gekocht en Toet heeft van oma een DVD van Baby Mozart gekregen.

Ik krijg zo visite dus moet nu gaan!
Baby Mozart ken ik niet. Is dat nieuw?

Ik heb niet eens een telefoon met internet Zou voor mij ook niet nuttig zijn, want zoveel reis ik niet (en op alle andere plaatsen kan je eigenlijk internetten). Enne... Ik hoef ook geen babietje te voeden ofzo

Misschien ooit een keer, als ik een andere baan vind.
Ik weet niet of Baby Mozart nieuw is, maar het is erg leuk!

Simpele figuurtjes en de muziek is ook erg mooi.

Wij hebben vroegâh nooit iets met muziek gedaan en dat vind ik eigenlijk wel jammer.

Vandaar dus dat ik Toet daar nu al kennis mee wil laten maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven