Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
hoi saaie elfjes.

nou snjo best een saai landje daar bij jou!!! ik ben ook weer goed saai;vanmorgen gewerkt,huisje gepoetst,gestofzuigt en gedweild,ook boven dit x,daar maak ik weinig gebruik van dus afentoe ff bijhouden,wasje gedaan.zomerschoenen naar beneden gehaald,paasspullen opgeruimd,

ga van de afspraak maken voor ha.de rest vd dag ga ik fijn met saaie ondjes spelen....
Wauw Snjookie wat een saai IJsjesland zeg. Nu weet ik wat een vertragingsfuntie is, behoorlijk saai iets.

Dez is ook weer goed saai bezig zeg.
Jullie zijn saai bezig zeg.
Hallo, saaie meisjes!

Mag ik even een berichtje voor Doezel achterlaten? Ik ben nl al mijn vrienden kwijt.... Viva heeft ze opgeslokt... ben ook nog maar 0 dagen lid in ene...

Doezel, ik heb je gemaild op je yahoo!

Hoop dat alles goed is met de saaie meisjes hier!

Zoen, Lys
Known to cause insanity in laboratory mice
Hi Lys,

Bye Lys
Hey Snjookie, hvernig hefur þú það?
quote:Lys schreef op 14 april 2010 @ 22:01:

Hey Snjookie, hvernig hefur þú það?Ég hef það bara fínt, þakka þér fyrir. Hvað með þig?
Íslenskan mín er lélég....

Vondur...sæmilegur....

Faðir...dauði ...að sorga... líkbrennsla is aanstaande föstudagur.

Nou je ziet het... mijn Ijslands is meer dan crappy, maar ik denk dat je vast wel begrijpt.

Dikke zoen!
die is zeker op z'n plaats.

Pabbí þín er látinn og þú ert að syrgja. Bálför hans verður næst komandi föstudag.

Hij is helemaal duidelijk hoor.

Nog een knuffel en een zoen.
Ik kan niet alle woorden vinden, Snjookie. Maar de strekking is me duidelijk (dmv de zelfstandige naamwoorden en werkwoorden). Na vrijdag is alle 'afleiding' weg, zie ik wel tegenop.

Dank je, erg lief van je!

Ik ga je gewoon nog een keer terugknuffelen
Lys, jemig hoe weet jij al die tekens te vinden? Kan er niets van maken maar dat is voor Snjookie. Mag ik je ook knuffelen?
Ja tuurlijk en ik knuffel je ook terug, komt ie:
Je bent wel behoorlijk saai Lys (anders krijgen we een gele kaart). Je knuffelt lekker meid.
Lys heeft vanavond alleen maar saai geknuffeld. Daar sta ik als TO volledig garant voor. Geen gele kaarten vanavond!!!

Lys: Ik zal een kaarsje voor je branden vrijdag.
hey Lys.hoe gaat het nou?hou ja taai hoor meisss!!! ik wil ff mopperen,de brandstoftank van mn auto lekt.ik had um net volgetankt,toen ik het zag,drupte behoorlijk.zit wel tamelijk hoog,denk bij de aanvulslang.want hier terug thuis, lekte ut niet meer.hopelijk kan het gemaakt worden zonder al teveel kosten....hij moet ook apk gekeurd worden...pphff.
Dez toch, jij hebt het geluk ook niet meezitten zeg. Nu dit weer. .

Saaierds (Dez ook), het is rustig vandaag.

Ik heb saai het huishouden gedaan, saai gewerkt met mensen naar een kleine farm gelopen en wat gedronken.

Saai mijn nagels, weer, laten doen. Nu saai wrecken en tv kijken (en op Lief wachten die om1900 thuis zou zijn).
nou de apk viel niet tegen.

paar kleine dingen die gebeuren moeten.maar ut valt te behappen.tis een auto van 93 maar motorisch echt nog super en voor de rest ook nog goed genoeg om jaar verder te kunnen.joeppieeee.nu ff afspreken met mn autoklusman wanneer hij eea kan fixen voor mij.mn andere klusman komt morgen met zn dinnetje.we gaan de trapkast betimmeren en werkblad/boekenplanken maken voor mn pc en studieboeken.zn dinnetje en ik gaan lekker eten koken en ijs en taart maken.

mn leukelekkereaanwaai-man komt zondag....hihihi.

SNJO: hoe is ut in ijsjesaswolkjesland????????

heb je last van de vulkaanuitbarsting?
Dez, jij hebt wel echt pech zeg. Maar gelukkig mannetjes die het voor je maken. Veel plezier met aanwaaiman (die lekker is).

Saaie dag hier, poetsen (ik snap niet waar die stof vandaan komt Snjooooo) en koken.
Gelukkig zelf geen last van de aswolk of de asregen. De ringweg is op 3 plaatsen kapot en er worden meer overstromingen verwacht.

Lys:
gelukkig dat jezelf geen last heb van die aswolk!!!
Ik kom hier maar weer even saai posten.

Was vandaag toch maar een saai dagje.

Ben nu saai tv aan het kijken en uiteraard saai aan het forummen.

Ga zo even lezen wat voor saaie dingen jullie nog allemaal gedaan hebben.
Heb saai met m'n zusje aan de telefoon gehangen en daarna eens gekeken wat het kost om hier een auto te huren. Gelukkig komen er steeds meer alternatieve verhuurbedrijven dus de prijzen beginnen saai mee te vallen.
Saai hoor snjokorn.

Ik blijf maar even saai forummen.

Wat is het leven toch saai he, haha.
Baal en ben triest, straks schoonmams aan de foon. Word haar jongere broertje (heeft kaakkanker in stadium we kunnen niets meer voor u doen) morgen bediend......Zo triest zeg. Het zat eraan te komen maar dan toch.
Steph, Zelfs al zit het er aan te komen dan nog komt het als je er (nog) niet aan toe bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven