Postcrossing 4
maandag 19 april 2010 om 16:07
Nou dames, mijn vliegtuig bleef aan de grond vanochtend.. dus ik blijf in Nederland! Lekker een weekje vrij, is met dit weer ook niet verkeerd dacht ik zo.
JJ, heel veel plezier!
Ligaa, niet teveel kopen he. Ik ben vorige week nog geweest, ook nog even 2 pakjes kaarten gescoord.
Ik heb nog onderweg:
Duitsland
Finland
USA
China
JJ, heel veel plezier!
Ligaa, niet teveel kopen he. Ik ben vorige week nog geweest, ook nog even 2 pakjes kaarten gescoord.
Ik heb nog onderweg:
Duitsland
Finland
USA
China
maandag 19 april 2010 om 16:31
maandag 19 april 2010 om 17:34
quote:Ligaa schreef op 19 april 2010 @ 16:32:
IKEA = veel gekocht en veel geld uitgegeven. Zoals het hoort dus
Inderdaad zoals het hoort .
Lukt mij nooit om daar niets mee te nemen hoor.
Vanmiddag ook 2 kaarten in de brievenbus.
1 official uit NL, hier maar 17 km vandaan en een lief kaartje van een mede-forumster.
IKEA = veel gekocht en veel geld uitgegeven. Zoals het hoort dus
Inderdaad zoals het hoort .
Lukt mij nooit om daar niets mee te nemen hoor.
Vanmiddag ook 2 kaarten in de brievenbus.
1 official uit NL, hier maar 17 km vandaan en een lief kaartje van een mede-forumster.
maandag 19 april 2010 om 18:31
JJ: veel plezier in Zeeland.
Ligaa: inderdaad zoals het hoort. Ik geef daar ook altijd (te) veel geld uit.
Noa: Goed advies van je HA.
2 kaartjes voor mij vandaag....... 1 official uit USA (ja, daar wordt wel naar/van gevlogen) en jullie kaartje van de meeting. Dank jullie wel.
Ligaa: inderdaad zoals het hoort. Ik geef daar ook altijd (te) veel geld uit.
Noa: Goed advies van je HA.
2 kaartjes voor mij vandaag....... 1 official uit USA (ja, daar wordt wel naar/van gevlogen) en jullie kaartje van de meeting. Dank jullie wel.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 19 april 2010 om 19:30
Hier is het ook even rustig qua postcrossen.
Op mijn hoofdaccount raakt over 3 dagen een adres expired, dus die kan vervangen worden. De andere 5 zijn net een paar dagen onderweg of liggen op Schiphol te wachten om de grote plas over te steken.
Wel heb ik al bijna een week geen kaarten meer ontvangen. Ik had dan ook gerekend op een of meer kaarten vandaag. Helaas helemaal nog niets.
Op mijn 2e account is alles al 8 dagen of meer onderweg. Daar verwacht ik juist elk moment wel een Hurray nu.
Lampje
Op mijn hoofdaccount raakt over 3 dagen een adres expired, dus die kan vervangen worden. De andere 5 zijn net een paar dagen onderweg of liggen op Schiphol te wachten om de grote plas over te steken.
Wel heb ik al bijna een week geen kaarten meer ontvangen. Ik had dan ook gerekend op een of meer kaarten vandaag. Helaas helemaal nog niets.
Op mijn 2e account is alles al 8 dagen of meer onderweg. Daar verwacht ik juist elk moment wel een Hurray nu.
Lampje
maandag 19 april 2010 om 20:25
Gisteren een ontzettende gave hurray ontvangen vanuit NL. Echt ontzettend gaaf gereageerd op mijn kaartje!! Alleen het kaartje was doormidden... dus gesealed. Maar dat mocht de pret niet drukken voor diegene 
Heb weer twee adressen aangevraagd een mag er naar duitsland, wil graag view kaarten. En de andere mag naar een 11 jarig meisje in Finland. ( wil graag kaarten met eten erop,)
Mag er wel meer versturen maaaaaaaaaaaaaar mijn postzegels binnen europa zijn op,... en heb nog geen geld
O juuf... hoop dat het weer zo blijft, kan je hier ook lekker genieten.
Jee er is weer veeeel te veeeeel geschreven... Er ontstaat zo wel een mooie soap, hoop dat het niet snel eindigt noa-lynn
Doe lekker rustig aan, denk aan jezelf. Relaxxxxxxxxxx ( lees: wreckkkkkkkkk ze
)
uh...... Tine, heb je al een dag meegedraaid? zo ja.... ENenenenenenenenenenenenennnnnnn oja... heb nog geen rood wit gestreepte legging gevonden..... In onze maat dan
:P
Wel de streep over dwars wilde je he
uh.. graaf graaf in mijn geheugen.... AU... nee sorry ben het kwijt ..... Reageer later wel.. heb denk ik ook al last van zonnesteek, men ben zondag gewoon verbrand... naja mijn nek dan.
Heb weer twee adressen aangevraagd een mag er naar duitsland, wil graag view kaarten. En de andere mag naar een 11 jarig meisje in Finland. ( wil graag kaarten met eten erop,)
Mag er wel meer versturen maaaaaaaaaaaaaar mijn postzegels binnen europa zijn op,... en heb nog geen geld
O juuf... hoop dat het weer zo blijft, kan je hier ook lekker genieten.
Jee er is weer veeeel te veeeeel geschreven... Er ontstaat zo wel een mooie soap, hoop dat het niet snel eindigt noa-lynn
uh...... Tine, heb je al een dag meegedraaid? zo ja.... ENenenenenenenenenenenenennnnnnn oja... heb nog geen rood wit gestreepte legging gevonden..... In onze maat dan
Wel de streep over dwars wilde je he
uh.. graaf graaf in mijn geheugen.... AU... nee sorry ben het kwijt ..... Reageer later wel.. heb denk ik ook al last van zonnesteek, men ben zondag gewoon verbrand... naja mijn nek dan.
maandag 19 april 2010 om 20:29
Hier gebeurt vandaag helemaal niks, geen post, geen hurrays
Nog even een huisje geregeld voor de meivakantie, dit jaar niet naar iets exotisch, ver weg, 'gewoon' naar Limburg. De kinderen zijn er nog nooit geweest, dus we kunnen alle kanten op. Ben nu al aan het aftellen
Hoe zit het met de hyvesruil? Is er al een vrijwilliger die het gaat regelen? De enige van jullie met mijn hyvesadres is Snjokorn.
Nog even een huisje geregeld voor de meivakantie, dit jaar niet naar iets exotisch, ver weg, 'gewoon' naar Limburg. De kinderen zijn er nog nooit geweest, dus we kunnen alle kanten op. Ben nu al aan het aftellen
Hoe zit het met de hyvesruil? Is er al een vrijwilliger die het gaat regelen? De enige van jullie met mijn hyvesadres is Snjokorn.
maandag 19 april 2010 om 20:40
maandag 19 april 2010 om 20:50
quote:justme80 schreef op 19 april 2010 @ 20:25:
)
Ja een soap met een echte cliffhanger.. .
De buurman is nu weer dagen niet thuis waarschijnlijk, maar jah als tie thuis komt heb ik dat door want ben ook nog de hele week thuis.
quote:neferisis schreef op 19 april 2010 @ 20:29:
Ik ben ook nieuwsgierig hoe en wat met de hyvesruil..
@Neferisis: is jouw hyves-url een uitspraak van een kinderserie?
Wil het hier niet zo neerzetten, maar heb iemand gevonden op Snjokorn dr hyves .
De buurman is nu weer dagen niet thuis waarschijnlijk, maar jah als tie thuis komt heb ik dat door want ben ook nog de hele week thuis.
quote:neferisis schreef op 19 april 2010 @ 20:29:
Wil het hier niet zo neerzetten, maar heb iemand gevonden op Snjokorn dr hyves .
maandag 19 april 2010 om 21:03
quote:noa_lynn schreef op 19 april 2010 @ 20:50:
[...]
[...]
Wil het hier niet zo neerzetten, maar heb iemand gevonden op Snjokorn dr hyves .Er staan op mijn Hyves 2 namen die je nog niet hebt.... Andrea doet niet aan postcrossen (in ieder geval niet dat ik weet....)
[...]
[...]
Wil het hier niet zo neerzetten, maar heb iemand gevonden op Snjokorn dr hyves .Er staan op mijn Hyves 2 namen die je nog niet hebt.... Andrea doet niet aan postcrossen (in ieder geval niet dat ik weet....)
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 19 april 2010 om 21:19
Dag allen
zo, weer een boel moeten bijlezen!
ik ga echt een keer een kladblok naast mijn laptop neerzetten want mijn warhoofd is nu alweer vergeten wat ik hier neer wou zetten (je zou zeggen ouderdom, maar volgens mij ben ik een van de jongsten hier )
allemaal een beetje een fijn weekend gehad? kben voor de verandering weer in Just-Medorp geweest
even op bezoek bij vriendinnen en omalief!
en ik heb wel zin in een hyvesruil
whoeptiedooo!!!!
ik ga echt een keer een kladblok naast mijn laptop neerzetten want mijn warhoofd is nu alweer vergeten wat ik hier neer wou zetten (je zou zeggen ouderdom, maar volgens mij ben ik een van de jongsten hier )
allemaal een beetje een fijn weekend gehad? kben voor de verandering weer in Just-Medorp geweest
en ik heb wel zin in een hyvesruil
maandag 19 april 2010 om 21:23
quote:chayuz schreef op 19 april 2010 @ 21:19:
Volgens mij wel ja..
Heb even op hyves gespiekt maar vermoed dat je gelijk hebt.
(dat je een van de jongste bent dan he )
Volgens mij wel ja..
Heb even op hyves gespiekt maar vermoed dat je gelijk hebt.
(dat je een van de jongste bent dan he )
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 19-04-2010 21:28
Reden: Aanvullinkje
Reden: Aanvullinkje
% gewijzigd