Viva meet part 3!
zondag 2 mei 2010 om 22:33
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!
Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!
Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com
Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.
Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!
Plaats voor de meet is: Utrecht
Komt allen en vreest niet!
het commitee,
Q, Dushi & Biol
Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.
Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,
Even een toevoeging op de algemene regels:
Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!
Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com
Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.
Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!
Plaats voor de meet is: Utrecht
Komt allen en vreest niet!
het commitee,
Q, Dushi & Biol
Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.
Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,
Even een toevoeging op de algemene regels:
Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 3 mei 2010 om 21:19
maandag 3 mei 2010 om 21:21
quote:Digitalis schreef op 03 mei 2010 @ 19:01:
Oh ik ben benieuwd naar Delphi, Babsjuh en Iris1969. Naar méérderen hoor, maar deze namen vielen me even op.
Niet naar m'n tieten staren he. Voelen mag, kijken niet.
Wat een eer om genoend te worden en zeker door zo'n illustere dame als jij.
Ik ben vooral ook erg benieuwd naar mijn mede-zeurpieten van het Napraattopic en ik hoop dat ze allemaal komen (dus ook jij MV en Iry!)
Oh ik ben benieuwd naar Delphi, Babsjuh en Iris1969. Naar méérderen hoor, maar deze namen vielen me even op.
Niet naar m'n tieten staren he. Voelen mag, kijken niet.
Wat een eer om genoend te worden en zeker door zo'n illustere dame als jij.
Ik ben vooral ook erg benieuwd naar mijn mede-zeurpieten van het Napraattopic en ik hoop dat ze allemaal komen (dus ook jij MV en Iry!)
maandag 3 mei 2010 om 21:22
quote:Digitalis schreef op 03 mei 2010 @ 21:19:
En Babsjuh, ik ben volgens sommigen een kutwijf dus ook jíj bent niet alleen.
Moeten we nu vast de hoeken van de tent onderverdelen of maakt er eens per half uur iemand een rondje die alle eenzame zielen naar één en dezelfde hoek dirigeert? Laatste is voor 't beeld wel prettiger denk ik
En Babsjuh, ik ben volgens sommigen een kutwijf dus ook jíj bent niet alleen.
Moeten we nu vast de hoeken van de tent onderverdelen of maakt er eens per half uur iemand een rondje die alle eenzame zielen naar één en dezelfde hoek dirigeert? Laatste is voor 't beeld wel prettiger denk ik
Iets anders
maandag 3 mei 2010 om 21:22
quote:Ratteke schreef op 03 mei 2010 @ 21:17:
[...]
Kan je dan geen vrij vragen/krijgen?
Dan moet ik ruilen met collega en de week ervoor en daarna wil ik ook niet werken.
Misschien kan ik iemand uit een ander filiaal zo gek krijgen.
Weten jullie al waar de meet is?
Kan ik misschien na het werk komen.
[...]
Kan je dan geen vrij vragen/krijgen?
Dan moet ik ruilen met collega en de week ervoor en daarna wil ik ook niet werken.
Misschien kan ik iemand uit een ander filiaal zo gek krijgen.
Weten jullie al waar de meet is?
Kan ik misschien na het werk komen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 3 mei 2010 om 21:25
Ik zou wel graag weer mee willen doen, maar 11 september 2010 is ver vooruit. Het blijkt op een zaterdag te vallen. Ik kan dus niet zeggen of ik kan.
Er is ook nog een persoonlijke reden die mij misschien af doet zien van een meeting. Voor de vierde meeting is deze reden minder doorslaggevend.
Verder vind ik dat Zwieber en Minny erg veel inzet hebben getoond en werk hebben verzet, om de eerste twee meeting die zij georganiseerd hebben, tot een succes te maken. Ik heb veel bewondering voor hen.
Er is ook nog een persoonlijke reden die mij misschien af doet zien van een meeting. Voor de vierde meeting is deze reden minder doorslaggevend.
Verder vind ik dat Zwieber en Minny erg veel inzet hebben getoond en werk hebben verzet, om de eerste twee meeting die zij georganiseerd hebben, tot een succes te maken. Ik heb veel bewondering voor hen.
hans66 wijzigde dit bericht op 03-05-2010 21:31
Reden: Vreemde zin veranderd.
Reden: Vreemde zin veranderd.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
maandag 3 mei 2010 om 21:27
maandag 3 mei 2010 om 21:33
quote:pooky schreef op 03 mei 2010 @ 21:27:
Pooky, ik ben volgens sommigen ook een autist dus je bent niet alleen. En Babsjuh, ik ben volgens sommigen een kutwijf dus ook jíj bent niet alleen.
X-D[/quote]
Hahaha! Dat wordt gezellig! Een stelletje autistische kutwijven bij elkaar. Gaan we heel narrig niks tegen elkaar zeggen. Daar hoeven we niet voor naar de meet natuurlijk, kan ook prima hier op 't forum
Pooky, ik ben volgens sommigen ook een autist dus je bent niet alleen. En Babsjuh, ik ben volgens sommigen een kutwijf dus ook jíj bent niet alleen.
X-D[/quote]
Hahaha! Dat wordt gezellig! Een stelletje autistische kutwijven bij elkaar. Gaan we heel narrig niks tegen elkaar zeggen. Daar hoeven we niet voor naar de meet natuurlijk, kan ook prima hier op 't forum
anoniem_72372 wijzigde dit bericht op 03-05-2010 21:34
Reden: quote vergeten
Reden: quote vergeten
% gewijzigd
Iets anders
maandag 3 mei 2010 om 21:36
Ik ben die lomperik op naaldhakken die alles omgooit en valt over de dichtstbijzinde amoebe. Dat jullie het weten. En ik roep vaak 'kút!' En ik ben telkens buiten om te paffen want kettingroker, en als jullie flessen wijn missen: hoe dúrven jullie MIJ te verdenken!
Ligeia, kom jij nou? Lijkt me cool!
(Zul je zien dat ik weer niet kan wegens lompe handelingen)
Ligeia, kom jij nou? Lijkt me cool!
(Zul je zien dat ik weer niet kan wegens lompe handelingen)