Goed bedoeld maar helaas ........

07-07-2010 18:42 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrr, met veel moeite heb ik er een weten te scoren. EEN KATTENSPA. Krijg je op dit moment gratis bij Proplan HB. Ik begin nu toch ernstig aan hun intelligentie te twijfelen , ze vinden het niets. Of ze begrijpen het niet dat het lekkere bostels zijn en dat ze zichzelf dus ook lekker kunnen borstelen.

Nou moet ik ook zeggen dat het plaatje heel vertekend is, de achterkant is 20 cm en aan de voorkant iets van 35? Nou niet de 45 die ze hadden beloofd.

Ik ging jubelend naar huis om hun verbaasde blije koppies te zien, dat waren ze ook maar toen het geen eten bleek en even aan gesnuffelt te hebben, dachten ze, laat maar, wat is het? Het heeft niet eens hun interesse. Ik ben er net maar zelf naast gaan zitten in de hoop dat ze wilde kijken wat het was maar ik vrees dat het binnenkort de kast in gaat.

Hebben jullie ook wel van die "verrassingen" voor jullie katten die jezelf blijkbaar leuker lijkt dan de katten zelf?

Ik heb maar weer een (gratis) balletje voor Kane gemaakt van aluminiumfolie. Hij weer zielsgelukkig. Ik ook met mijn stomme ideeën.

waarderen jouw katten nieuwe speeltjes?

Totaal aantal stemmen: 50

ja (4%)
nee (6%)
soms (12%)
hangt vanaf wat het is (18%)
gratis speeltjes zijn meer favoriet (12%)
leuk voor baasje om mee te spelen (10%)
zonde van je geld (32%)
alleen als ik het gratis krijg (2%)
anders (4%)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
je hebt mail!
Oh ja, heb ook nog zo'n mandje. Niet gebruikt natuurlijk, schoon wasgoed ligt veel lekkerder. Stof in een tegengestelde kleur van hun vacht, zodat je tenminste goed ziet dat ze er op hebben gelegen doet het overigens altijd goed. Probleem is alleen dat ik een lichte en een donkere poes heb.
even het speelgoed van het jaar uploaden en dan wat actiefoto's van het activity center
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

de enige actiefoto met voor katten bedoeld speelgoed.Een krabtorentje van de lidl, heeft het drie dagen overleeft, daarna rijp voor de sloop
quote:dangeensuus schreef op 07 juli 2010 @ 19:25:

[afbeelding]

het snoezige rieten mandje ( zie hoe ongebruikt hij is... weggegeven aan de buuf) De hond uit het ouderlijk huis kon er -zoals iedere hond- ook wat van. Ma kocht een heus Fatboy hondenkussen en hond ligt er alleen maar naast.
quote:dangeensuus schreef op 07 juli 2010 @ 19:29:

[afbeelding]

de enige actiefoto met voor katten bedoeld speelgoed.Een krabtorentje van de lidl, heeft het drie dagen overleeft, daarna rijp voor de sloopWat een popje! Lijkt erg op één van die van mij! Zo mooi hè

speelgoed van het jaar

en dit doet mijn kat

quote:dangeensuus schreef op 07 juli 2010 @ 19:29:

[afbeelding]

de enige actiefoto met voor katten bedoeld speelgoed.Een krabtorentje van de lidl, heeft het drie dagen overleeft, daarna rijp voor de sloopIk heb een foto van mijn kat die precies op die van jou lijkt, maar die staat niet op mijn leenlaptop, maar hij lijkt op mijn Floyd;

wat een grappig ding om te zien! Even OT hebben jullie nog suggesties. Ik ga morgen voor een kitten kijken maar het is al weer wat jaren geleden dat mijn kater zo jong was.

Wat is handig om aan te schaffen?

Kitten komt half augustus dus ik heb nog even
Oh zo'n hangmat voor over de radiator is voor onze katten wel het walhalla hoor! Ligt altijd minstens één kat in
En als je nou iets kattenkruiderigs ofzo (kippenpoot? Vaak vervangen met dit weer ) in dat vakje doet? Dan ruikt het lekker en gaan ze dat proberen te pakken en schurken ze vanzelf lekker tegen de borstels aan
quote:Yoie schreef op 07 juli 2010 @ 19:39:

wat een grappig ding om te zien! Even OT hebben jullie nog suggesties. Ik ga morgen voor een kitten kijken maar het is al weer wat jaren geleden dat mijn kater zo jong was.

Wat is handig om aan te schaffen?

Kitten komt half augustus dus ik heb nog even

-Kattenbak

-Voerbakjes

-Voer

-Een oude krant of een rol aluminiumfolie voor propjes

-Zo begin volgend jaar een nieuwe bank waarschijnlijk
Dat is het gekke hier, alles is zoooo welkom. Muisjes, veertjes, bedenk het en ze vinden het leuk, ik heb echt honderden foto's hoe blij ze zijn, dus het was voor mij net zelf een teleurstelling dat ze niet eens willen kijken wat ik voor ze heb meegenomen.

Herkenbaar MV!

Alleen de wuppies vonden mijn katten super. Voor het overige kozen ze altijd speelgoed uit dat geen speelgoed was, zoals de afstandbediening, alle kabels en grote favoriet: de badkamermat.

Alle échte speeltjes werden besnuffeld en vervolgens werden ze genegeerd.
Herkenbaar MV!

Alleen de wuppies vonden mijn katten super. Voor het overige kozen ze altijd speelgoed uit dat geen speelgoed was, zoals de afstandbediening, alle kabels en grote favoriet: de badkamermat.

Alle échte speeltjes werden besnuffeld en vervolgens werden ze genegeerd.
Voor kitten:

balletjes, bolletje wol, speelstok, krabpaal, ligmandje, kitten-voer, antiworm spul, eigen voer+drinkbakje
quote:itsme26 schreef op 07 juli 2010 @ 19:37:

[afbeelding]

speelgoed van het jaar

en dit doet mijn kat

[afbeelding]

Maar wát doet het dan?

Speeltje he? Niet de kat
Hoef bij mijn kater maar met één speeltje aan te komen: van die kleine tennisballetjes die je dus nergens kunt kopen omdat dierenwinkels ze te saai vinden en dat verkoopt dus niet.

Tis dat ik 'connecties' heb in die richting, heb nu dus zo ongeveer voor heel zijn leven een voorraadje in de kast liggen
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:Waldorf114 schreef op 07 juli 2010 @ 19:31:

[...]

Wat een popje! Lijkt erg op één van die van mij! Zo mooi hè Popje? WTF? Killer bedoel je waarschijnlijk!
het speeltje ansich niets, tenzij ze er tegen aan tikken en het ding dus door de kamer geslingerd word. Dat schijnt hilarisch te zijn

Mijn katten die staan erbij en keken erna en ik het maar door de kamer lanceren. Denk dat die beesten denken dat ik niet spoor
MV wat een idioterie! Hij lijkt echt heel veel op mijn Julius!

Alleen een kleine maar, jouw Floyd is toch een brit? De mijne zou een sneeuwbengaal zijn maar volgens mij heeft zijn moeder een uitstapje gemaakt naar een britje....

O ja, muizen worden opgegeten door mijn huistijger. Of ze nu ooit hebben geleefd of niet. Die nepmuizen komen er dus niet meer in bij mij...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
en actie

luisteren waar de bal ligt

quote:Wintermuts schreef op 07 juli 2010 @ 19:46:

[...]

Popje? WTF? Killer bedoel je waarschijnlijk!Hahahaha nee ook niet, geen popje, en geen killer. Een log gevaarte van 7 kilo die bijna gaat huilen als je boe roept, een dikke schijtluis is het, maar zo lief. Als ie los gaat.. dan moet je wel maken dat je weg komt want dan komt de bengaal in hem los.
quote:Soezie81 schreef op 07 juli 2010 @ 19:45:

Hoef bij mijn kater maar met één speeltje aan te komen: van die kleine tennisballetjes die je dus nergens kunt kopen omdat dierenwinkels ze te saai vinden en dat verkoopt dus niet.

Tis dat ik 'connecties' heb in die richting, heb nu dus zo ongeveer voor heel zijn leven een voorraadje in de kast liggen

action....12 voor 2 euro

aluminiumfolieballen doen het hier briljant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven