Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 20 juli 2010 om 19:19
Mijn neef heet ook zo. Ik ben bij zijn geboorte geweest, heel speciaal!
Fus, ik vind het zo ongelooflijk fijn dat jij zo hebt genoten van je zwangerschap en ik vind het zo ongelooflijk fijn dat jullie nu een gezond jochie hebben! Ik las op jouw topic dat je heerlijk ligt te genieten met een klein, warm jongetje op je buik
Fus, ik vind het zo ongelooflijk fijn dat jij zo hebt genoten van je zwangerschap en ik vind het zo ongelooflijk fijn dat jullie nu een gezond jochie hebben! Ik las op jouw topic dat je heerlijk ligt te genieten met een klein, warm jongetje op je buik
dinsdag 20 juli 2010 om 19:59
dinsdag 20 juli 2010 om 22:10