Klootzak dat ik ben
donderdag 29 juli 2010 om 15:42
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.
Dat is wat er gebeurt is.
Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.
Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.
Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
Dat is wat er gebeurt is.
Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.
Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.
Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
donderdag 29 juli 2010 om 20:14
donderdag 29 juli 2010 om 20:16
donderdag 29 juli 2010 om 20:17
donderdag 29 juli 2010 om 20:18
quote:Rasa schreef op 29 juli 2010 @ 20:11:
[...]
Jahoor!
Ontzettend slecht spellende, oost-indisch dove, zichzelf volwassen noemende 21-jarige doet zijn beklag omdat hij zijn Grote Liefde (GL) kwijt is geraakt. GL gaf er de brui aan toen ze bedreigd werd door slachtoffers van de oplichtingspraktijken van eerdergenoemde 21-jarige. En nu doet dit sujet al een pagina of 15 erg zijn best om zichzelf als groot slachtoffer te presenteren. Hij slaagt hier maar matig in. Kwalificaties die hij bij andere bezoekers van dit topic oproept liggen meer in de sfeer van dom, onbetrouwbaar, ongeloofwaardig, vaag en narcistisch. Omdat onze 21-jarige slechts kan raaskallen, draaien een club vrouwen en het sujet al pagina's lang in cirkels rond.
Mijn dank is groot.
Er is al een link gelegd met de TO die recent schreef over haar ex-to-be die allerlei mensen via Marktplaats (toch?) opgelicht bleek te hebben?
[...]
Jahoor!
Ontzettend slecht spellende, oost-indisch dove, zichzelf volwassen noemende 21-jarige doet zijn beklag omdat hij zijn Grote Liefde (GL) kwijt is geraakt. GL gaf er de brui aan toen ze bedreigd werd door slachtoffers van de oplichtingspraktijken van eerdergenoemde 21-jarige. En nu doet dit sujet al een pagina of 15 erg zijn best om zichzelf als groot slachtoffer te presenteren. Hij slaagt hier maar matig in. Kwalificaties die hij bij andere bezoekers van dit topic oproept liggen meer in de sfeer van dom, onbetrouwbaar, ongeloofwaardig, vaag en narcistisch. Omdat onze 21-jarige slechts kan raaskallen, draaien een club vrouwen en het sujet al pagina's lang in cirkels rond.
Mijn dank is groot.
Er is al een link gelegd met de TO die recent schreef over haar ex-to-be die allerlei mensen via Marktplaats (toch?) opgelicht bleek te hebben?
donderdag 29 juli 2010 om 20:18
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 20:13:
[...]
Misschien komt ze het tegen. Misschien denkt ze dat het niet meer goed kan komen, ik hoop het niet.
Dit was het enige wat ik me kon bedenken.Haha...ach nee, nu begin ik zelfs een beetje medelijden met je te krijgen. Maar als ze dit allemaal leest, zal ze alleen maar gesterkt worden in haar beslissing om met je te breken door al die posts hier van (verstandige!!) vrouwen die vierkant achter haar staan.
[...]
Misschien komt ze het tegen. Misschien denkt ze dat het niet meer goed kan komen, ik hoop het niet.
Dit was het enige wat ik me kon bedenken.Haha...ach nee, nu begin ik zelfs een beetje medelijden met je te krijgen. Maar als ze dit allemaal leest, zal ze alleen maar gesterkt worden in haar beslissing om met je te breken door al die posts hier van (verstandige!!) vrouwen die vierkant achter haar staan.
donderdag 29 juli 2010 om 20:19
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 20:17:
[...]
Het gaat me er niet om dat ze dit leest. Dat zou ws. alleen maar nadelig zijn voor mij.
Je lult jezelf klem en zelfs als je daar op gewezen wordt wil je het niet zien.
quote:Ik had/heb advies nodig. En dat krijg je niet van een vriend.
Twee dingen: advies heb je gekregen. Heel veel advies. Maar je trekt je er niks van aan.
En als je van je vrienden geen advies kunt krijgen, moet je dringend op zoek naar nieuwe vrienden!
[...]
Het gaat me er niet om dat ze dit leest. Dat zou ws. alleen maar nadelig zijn voor mij.
quote:Ik had/heb advies nodig. En dat krijg je niet van een vriend.
Twee dingen: advies heb je gekregen. Heel veel advies. Maar je trekt je er niks van aan.
En als je van je vrienden geen advies kunt krijgen, moet je dringend op zoek naar nieuwe vrienden!
Iets anders
donderdag 29 juli 2010 om 20:19
quote:Evidenza schreef op 29 juli 2010 @ 20:18:
[...]
Amari, ik zie dat jij hier al langer lid bent en ergens schreef je volgens mij dat je achter in de dertig bent. Dus jij kan de ex van posel toch niet zijn? Toch reageer je alsof je dat wel bent.
Ik twijfel. Het kan maar zo.
Niet als ze in de dertig is.
[...]
Amari, ik zie dat jij hier al langer lid bent en ergens schreef je volgens mij dat je achter in de dertig bent. Dus jij kan de ex van posel toch niet zijn? Toch reageer je alsof je dat wel bent.
Ik twijfel. Het kan maar zo.
Niet als ze in de dertig is.
donderdag 29 juli 2010 om 20:20
quote:Babsjuh schreef op 29 juli 2010 @ 20:19:
[...]
[...]
Het gaat me NIET om het feit dat ze dit leest.
Ik trek me er zeker wat van aan.
Mannen zijn hier niet goed in doorgaans.
[...]
[...]
Het gaat me NIET om het feit dat ze dit leest.
Ik trek me er zeker wat van aan.
Mannen zijn hier niet goed in doorgaans.
donderdag 29 juli 2010 om 20:22
quote:elastiekje schreef op 29 juli 2010 @ 20:21:
Scheer lekker ff alle mannen over 1 kam. Spreek gewoon voor jezelf en zit niet zo te generaliseren (waarom reageer ik hier nog uberhaupt? in de hoop dat hij toch stiekem es wat oppikt? .. )
Dat is vaak zo met mannen, veel, niet allemaal.
Ik pik wel wat op hier, ja.
Scheer lekker ff alle mannen over 1 kam. Spreek gewoon voor jezelf en zit niet zo te generaliseren (waarom reageer ik hier nog uberhaupt? in de hoop dat hij toch stiekem es wat oppikt? .. )
Dat is vaak zo met mannen, veel, niet allemaal.
Ik pik wel wat op hier, ja.
donderdag 29 juli 2010 om 20:23
Lekker thuiskomen op de donderdag avond
Net 29 pagina's gelezen
Slotconclusie hier
TO:
* gaat niet vreemd
* gaat echt niet vreemd
* wil nog even extra benadrukken dat hij niet vreemd gaat
* geeft veel ontwijkende antwoorden (of eigenlijk geen antwoorden)
* heeft spijt, geen berouw
* Wil van alles, doet net niets
* en wij wachten hier met zijn allen op de mysterieuze vriendin van TO....
*pakt even koffie*
Net 29 pagina's gelezen
Slotconclusie hier
TO:
* gaat niet vreemd
* gaat echt niet vreemd
* wil nog even extra benadrukken dat hij niet vreemd gaat
* geeft veel ontwijkende antwoorden (of eigenlijk geen antwoorden)
* heeft spijt, geen berouw
* Wil van alles, doet net niets
* en wij wachten hier met zijn allen op de mysterieuze vriendin van TO....
*pakt even koffie*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 29 juli 2010 om 20:23
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 20:22:
Ik geloof dat mijn welgemeende advies tot niks leidt, dus ik verlaat deze schertsvertoning voorlopig. Uiteraard vind ik het gepost naar elkander amusant, lichtelijk, maar misschien is het toch handig om ff te bellen?
Ik neem je advies aan.
Ik denk niet dat amari74 mijn ex is.
Ik geloof dat mijn welgemeende advies tot niks leidt, dus ik verlaat deze schertsvertoning voorlopig. Uiteraard vind ik het gepost naar elkander amusant, lichtelijk, maar misschien is het toch handig om ff te bellen?
Ik neem je advies aan.
Ik denk niet dat amari74 mijn ex is.