Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ben ondertussen stukken minder blij met It Blue My Mind
Allemaal serieus spannende dingen dus maandag!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Omdat je helemaal blauwe vingers hebt? Dat heb ik met de blauwe OPI lakjes.
Ja! Niet normaal Zwup! Ik ben nu klaar met verwijderen, maar helemaal onder mijn nagels zit nog wat, krijg het met geen mogelijkheid weg.
Ja, zo stom. Misschien even met je vingers in een bakje nagellakremover weken?
Dat is wel een idee, ja...
en daarna met een wattenstaafje er onder prutsen ofzo?
ja, het wattenstaafje had ik al geprobeerd met nagellak remover, maar dat werkte maar tot een bepaalde hoogte. Als ik eroverheen lak zie je het ook niet meer

Dat is een waarheid als een Koe
Spijker, wat leuk om te lezen allemaal Doet me denken aan het begin van mijn eigen relatie...niet qua omstandigheden, maar gewoon al die spanning, gevoelens...
Ff uitgeklust, nou ja straks weer verder, maar ik moet tussen de bedrijven door met de kat van mn ma naar de dierenarts. Beestje is op, in laten slapen dus.

Wat ik voor werk doe? Nou ik werk in de verslavingzorg, nix spannends aan. 36u en ben bijna altijd op vrijdag vrij.
Oei, dat is vervelend glitterzzzz! Is hij/zij heel oud?

Ik heb altijd, altijd geroepen dat ik de verslavingszorg in wilde, maar nu het zo ver is durf ik niet. Ik ben helemaal niet van "die wereld". Ik ben jong en onervaren. Ze zien me aankomen
Glittertje!

Wat naar dat je de kat van je moeder moet laten inslapen

Klinkt wel als een gave baan glitter
Heftig verhaal spijker, wel herkenbaar sommige dingen. Je schrijft het mooi.

Zo, en nu ga ik douchen en bedenken wat ik met deze nagels ga doen. Hopelijk morgen weer fit. Ziek zijn zuigt.
Indigo, die French hoe krijg je die erop?

Sterkte met het ziek zijn.

idd, keuzes. Was bij de Hema, niet mijn kleur erbij (heb ook maar 4 kleuren) en bij Kruidvat was het te druk. Toen naar ICI paris van Clinique een mooie bronze nagellak gekocht. Alleen het aanbrengen, rampzalig. (Thank god voor de remover).

Glitterzzzz, dikke beesje inslapen is niet niets.
Zo hee, jullie kletsen wat af tijdens mijn afwezigheid

En aangezien ik helemaal niet nieuwsgierig ben wil ik niet weten wat jullie allemaal geschreven hadden.

tuuk wil ik dat wel, een nieuwsgieriger iemand dan ik moet nog geboren worden

En laten we het over mijn leeftijd maar helemaal niet hebben dan!
Haaaaaaaaaaaaaaaaai Steph, leuk dat je er bent
Help, ik heb jullie hulp weer nodig! Morgen een feestje, wil vanavond alles netjes in de lak zetten, nu is van mijn wijsvinger de nagel ingescheurd, tot onder het wit en vanaf de zijkant bijna tot de helft! Hoe kan ik het hoekje verstevigen zodat ik het toch kan laten zitten?
Kiko, ga langs het Kruidvat, Essence heeft daar wel wat voor. SOS Nail Repair Pads. Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar dit staat er op de website:

"when you stick them on the torn nail area and apply nail polish on top, they become transparent and can be filed into shape once dry."

Elle, is je vloer weer in orde? Volgens mij ging het vooral over werk en studie vanmorgen.
steph het merk Nubar adverteert met 'vegan nailpolish' en ze hebben een waanzinnige kleurcollectie.

Heb er zelf (nog) geen ervaring mee, Elle was jij dat die Nubar wel erg langzaam vond drogen?

Ik heb nu Bohemian Bordeaux op v Ellen Betrix, is diep paars maar ik heb er zo'n lading op gedaan dat t bijna zwart is
quote:indigoblue schreef op 03 september 2010 @ 16:32:

Elle, is je vloer weer in orde?

Zo goed als

Nog één keer met dat spul in laten weken ( er zitten nog een paar vlekjes ) dan is de vloer schoon genoeg dat als je het niet weet het niet opvalt
quote:tijgermeisje schreef op 03 september 2010 @ 17:21:

Heb er zelf (nog) geen ervaring mee, Elle was jij dat die Nubar wel erg langzaam vond drogen?

Yep klopt, ik heb Nubar Verde, en ik vond het idd verrekte langzaam drogen

Maar ik heb nu Seche.......dus misschien dat het dan beter gaat worden
Tijgermeisje, dank je voor die tip. De droogtijd daar kan ik wel tegen.

Elle wat heb je er op laten vallen?
De Nubar Shandy shimmer, Funky opal die vind ik mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven