IUI, wie ook?

20-08-2010 14:03 431 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die ook in het IUI traject zitten:

NaamPogingZwangerReden van IUIJill2JAAAA onbegrepen infertilitietVechtertje3JAAAA Sbanini3Puck1JAAAA Roos2Rhona2i312Piplilly5Stephanietje1Ignormagirl1

Wil degene d]ie in de tabel wil dit aangegeven
He Puck.... Oh wat spannend!!! Was de test wel direct donker positief of nog heeeel licht?

Ik denk dat we je gewoon heel voorzichtig mogen feliciteren. Waarom bel je het ziekenhuis niet gewoon even of je een bloedtest mag komen doen? Mag dat echt donderdag pas? Ik zou gewoon de stoute schoenen aantrekken hoor.

Ik ben vanmorgenvroeg weer naar het ziekenhuis geweest voor een uitgangsecho. Zag er allemaal prima uit. Geen cystes oid, dus mag vanavond weer beginnen met prikken. Maandag weer terug voor een FM. Zal dus volgende week ook wel weer iui zijn. Ik ga een beetje uit van woensdag of donderdag en heb er een goed gevoel over. Gek is dat. Nou we zullen het zien.

Eerst maar even Puck afwachten en daar heel hard voor juichen. Hoop, hoop, hoop!!!
Heb ziekenhuis gebeld, mag geen bloedtest, doen ze nooit zeggen ze. Moet gewoon afgaan op die test, als die zwanger zegt is het zwanger. Had zo'n digitale, dus staat gewoon zwanger of niet zwanger op, niet licht of donker.

Zal van de week ook nog even andere doen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben.
Nou Puck, volgens mij mogen we je gewoon feliciteren! Dus bij deze, van harte!!

Moet wel heel onwerkelijk zijn na 6 jaar!

Vandaag echo gehad, morgen terug komen voor FM, en waarschijnlijk vrijdag IUI al, het gaat ineens snel.

Succes SBanani en Jill met de volgende ronde!
Puck, wauw, wat geweldig!! Na 6 jaar, jeetje...

Jullie hadden dit topic eerder moeten openen, het gaat goed hier

Tazzle, vrijdag waarschijnlijk iui, spannend weer. Ik hoop dat je een paar mooie follikels hebt die gaan springen, zet 'm op!
Ja, ik geloof het nog niet echt hoor, als het eind van de week nog steeds positief is, dan geloof ik het beter. Ben nog steeds bang dat ik positief op Pregnyl test.
Nee joh, die pregnyl is het niet, Puck.

Ik heb 2x op dag 13 getest na de iui en toen was de test overduidelijk negatief. En daarna werd ik ongesteld.

Jij zit nu op dag 14, dus je bent gewoon echt zwanger hoor.

Jajajaja, Puck is gewoon zwanger !!!
Hoi hoi, begin nu langzaam aan te denken dat het misschien inderdaad wel echt is, maar na 6 jaar.. kan het nauwelijks geloven. Vanochtend 2 testen gedaan, 1 digitale (woord Zwanger) en 1 met zo'n plusje (dikke vette plus), beide Clearblue. Weet als geen ander hoe frustrerend dit eigenlijk is voor diegenen die nog bezig zijn, maar aan de andere kant geeft het jullie misschien ook hoop dat het allemaal nog kan! Zelfs na 6 jaar nog. Ik ben nog nooit zwanger geweest, ook geen miskraam, dus dat ik nu überhaupt zwanger ben is voor ons al zo'n enorme stap. Natuurlijk kan er nog van alles gebeuren, maar dit hebben we in ieder geval en ookal gaat het nog mis, dan weten we in elk geval dat de kans er wel degelijk is! Heb in de afgelopen jaren wel eens weken gehad dat ik er behoorlijk depressief van was en 2 weken ziek thuis zat. Zag het soms helemaal niet meer gebeuren. Maar de wonderen zijn de wereld blijkbaar nog niet uit, en als dit kleine wondertje zou mogen blijven... dan zijn wij zo ontzettend dankbaar, dat is niet te beschrijven. Zit hier nu gewoon te typen met tranen in mijn ogen, ben zo ontzettend blij en tegelijkertijd ook nog zo ontzettend nerveus. Ik hoop dat jullie dit allemaal nog mogen meemaken. Ik blijf duimen voor allemaal. Als alles goed blijft gaan, hebben we 15 okt de echo. Ik hou jullie in elk geval op de hoogte van hoe en wat. En nog wat... er zaten 2 eitjes...

Een hele dikke kus van een compleet beduusde Puck.
Och Puck, ben zoooooo blij voor je!

Ik heb er echt een heel goed gevoel over hoor, je bent echt zwanger. Dit is niet van de pregnyl, echt niet!

En dat je nerveus bent is ook logisch toch. Kan me levendig herinneren wat voor hel die eerste weken zijn (nog niet zo lang geleden), die blijdschap in combinatie met de angst. Hopelijk kun je er gewoon ook echt van genieten, want het is zo speciaal.

Dikke voor jou. En een

Voor de anderen duim ik nog even keihard door. Hopelijk is dit een heel vruchtbaar topic, het lijkt er wel op in ieder geval.
YEAH!!! Bij deze echt voluit:

Puck: GEFELICITEERD!!!!!

Wat heerlijk is dit zeg. Ik weet zelf maar al te goed hoe bijzonder dit voor jullie is. Wij hadden dit na 4 jaar en ik heb me 9 maanden zo vreselijk bijzonder gevoeld. En nog. Als ik naar die meid van me kijk kan ik af en toe nog steeds tranen in mijn ogen krijgen.

Ook toen ze net op mijn buik werd gelegd nadat ze was geboren... Het eerste wat ik zei: 'Jij hebt ons papa en mama gemaakt'. De verpleegkundige zat me eerst een beetje vreemd aan te kijken, maar toen ik van de IUI vertelde kreeg ze ook waterige ogen. Het is zooooo mooi. Dus: geniet, geniet, geniet. Op naar de 1e echo!
Puck wat een fantastisch nieuws, ik kan me zo goed voorstellen dat je er compleet ondersteboven van bent.

Na 6 jaar proberen heb je de hoop echt wel verloren lijkt me, maar gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Dus bij deze : VAN HARTE GEFELICITEERD, JE BENT ZWANGER!!!

Ik ben net terug van het ZH, vanavond om 22:30 pregnylspuit en vrijdag om 12:00 de IUI, spannend dus weer, hoop zo op een keer goed nieuws.

Jill en SBanani, hoe is het met jullie??
He Tazzle,

Gaat goed hier hoor. Ben sinds gister weer aan het spuiten. Maandag terug voor eerste FM. Denk dan woensdag of donderdag 2e IUI.

Jij al weer bijna bij de volgende poging. Meid, ik hoop dat ze dit keer bij jou ook raak schieten. Ga je vragen of je man/vriend het mag doen?

We gaan weer heeeel hard duimen voor je. Zettumop!!!
Ik ben trouwens, sinds we weer zijn gestart met het hele ziekenhuisgebeuren, ontzettend emotioneel. Word niet goed van mezelf. Als ik iets zieligs lees, zie of hoor dan staan de tranen gewoon direct in mijn ogen.

Vast die vreselijke hormonen. Hebben jullie daar ook meer last van?

Weet iemand misschien hoe ik een foto/afbeelding kan plaatsen bij mijn naam? Ik zie nu zo'n raar grijs gezichtje en wil er wat anders op zetten, maar kan niet vinden hoe ik dit moet doen...
anoniem_104953 wijzigde dit bericht op 29-09-2010 13:47
Reden: aanvulling
% gewijzigd
JAAAAA Gelukt!!! (even gekeken bij FAQ)
Gefeliciteerd Puck, wat een fantastisch nieuws!!

wat heerlijk voor je!

Ik slik geen extra hormonen en voel me eerder heel erg verdoofd als ik denk aan zwanger worden, ik durf nog niet te hopen denk ik.

Het is misschien heel stom maar ik ben nog heel druk bezig met praktische dingen. Ik heb nog niets verteld op m'n werk (waar er 3 zwanger zijn, allemaal meteen raak en ik geen zin heb om er over te praten) Dus moet ik steeds smoesjes verzinnen om elke keer naar het ziekenhuis te kunnen, pffff gedoe allemaal!

Het is voor een goed doel dus ik moet maar gewoon niet zeuren maar af en toe is het wel fijn om even te klagen!!
Steph je mag best klagen hoor. Het is echt niet niks wat wij allemaal door moeten maken. 9 van de 10 mensen weten echt niet wat het is de Medische Malle Molen. Als je sommige hoort over het NEMEN van kinderen en het plannen wanneer ze zwanger zullen worden, zodat het verlof lekker valt... Jij mag klagen net als iedereen hier. We hebben tenminste een rede om te klagen. (helaas)
SBanani, hij doet het hoor je afbeelding,

Ik ben ook super emotioneel, echt heel erg, bij de finale van my name is, traantjes.. belachelijk toch, zo ben ik nooit.

Bij de paardenkeuring van mijn zus, traantjes, en ik vind paarden niet eens leuk..!

Maar goed, hoort erbij zeggen ze.

En ik wil dat idd gaan vragen, of mn vriend het leeg mag spuiten.

Steph, je mag echt wel even je gal spuwen en klagen zoals jij het noemt, het is allemaal niet niks!

Ik ben trouwens blij dat ik uiteindelijk de stap heb gezet het wel te vertellen op mijn werk, ik wist op een gegeven moment geen smoesjes meer, en ik krijg nou alle ruimte en medewerking, das wel fijn.
wow puck van harte gefeliciteerd met je zwangerschap wat geweldig toch nog hoop voor degene die nog steeds bezig zijn net als ik ik moet 4 oktober bellen want ik moest eigenlijk 5 oktober naar de gynocoloog voor een echo om de eitjes te meten maar ze zeiden dat hij helemaal vol zit ik zou volgende maand me eerst iui behandeling onder gaan mijn vriend is ook getest die heeft alleen traag zaad en ik heb het probleem dat ik met een baarmoederhals vernauwing zit waar ze dus niks aan kunnen doen wij zijn nu ookal 3 jaar bezig met een kleine op de wereld te kunnen zetten maar het bleef alsmaar niks dus ben ik maar eens naar het ziekenhuis gegaan en van alles besproken en geprobeerd 1,5 jaar en nu zijn we op weg voor de eerste iui behandeling is het pijnlijk zon'n behandeling of voel je er eigenlijk niks van en kun je gewoon alles doen na die behandeling of moet je alles rustig aan blijven doen

groetjes Nathalie
Hey allemaal,

Puck wat een GEWELDIG nieuws!! Van harte gefeliciteerd. De verbazig en het gevoel dat het onwerkelijk is, herken ik helemaal. Je hoopt er zo lang op en nu is het zover!! Mijn advies; gewoon genieten. Dat doen wij nu ook en je voelt je heel bijzonder.

Andere dames; hou hoop, het is schijnbaar toch een vruchtbaar topic!Ik duim voor jullie.

Bij ons is het momenteel rustig. Donderdag krijgen we onze eerste echo. Heb af en toe wat zwangerschaps kwaaltjes maar t valt nog mee. Je hoort mij niet mopperen. Ik merk wel dat de spanning op loopt, als alles maar goed is. We zullen zien.

Ik denk aan jullie en hou jullie taai!
Heey Vechtertje

Wat leuk je 1ste echo ik hoop dat ik ook eens goed nieuws krijg na 3 jaar dat ik de eerste behandeling krijg ik hou jullie op de hoogte

xxx
Hoii,

nou, ik heb het eindelijk aan iemand verteld, aan m'n zusje. En ze was zo blij en positief dat ik dat nu ook weer ben! Nog steeds niet aan de rest, misschien doe ik dat nog maar voorlopig niet.

Spannend Nathalie! Ik ga de 5de ook voor een echoscopie en daarna voor de eerste iui (na 2 jaar proberen)

Ik denk niet dat het pijn doet, maar ik vond alle testen tot nu toe eigenlijk geen pijn doen. En als we ooit hopelijk gaan bevallen, valt dit helemaal mee denk ik!

Ik ga nu een lekker glaasje wijn inschenken nu het nog kan haha!
Goed zo Steph. Het is af en toe heerlijk om toch even van je af te praten met iemand die iets dichte bij je staat. Bij mij weet een vriendin het en een collega. Heerlijk om af en toe eens uit te blazen.

Ignorama. Jij ook heel veel succes en sterkte. Hopen op snel positiviteit.

Hier verder weinig te melden. Prikken en wachten tot maandag op de eerste fm van deze ronde.

Vechtertje. Heerlijk om snel je eerste echo te krijgen. Als je dan een kloppend hartje ziet... Neem zakdoekjes maar mee hihi.

En Puck. Bij jou al een beetje doorgedrongen dat het echt zo is?

Ben zo ontzettend blij voor jullie. Heerlijk gewoon.
Puck, dit is toch geweldig! Na 6 jaar de eerste keer raak. Kan me helemaal voorstellen dat het dan even duurt voordat je het echt gelooft.

Gefeliciteerd!!

Tazzle, succes vandaag ( als je inseminatie tenminste vandaag is).

Ik baal een beetje. Was maandag dus voor fm en was nog weinig te zien
Sorry, bericht verstuurde al maar ik was nog niet klaar, haha.

Vervolg: maandag ( 10) dus weinig te zien. Oen donderdag weer geweest, links twee eiblaasjes rechts eigenlijk niets. Links waren ze 13 en 15 mm. Nu moef ik pas maandag weer komen, en ben zo bang dat het dan al te laat is. Als het per dag 2mm groeit zit ik maandag op 21 en 23 mm, dat is toch veel te groot? Zijn ze dan niet het weekend al gesprongen?? In het weekend doen ze geen metingen dus vandaar maandag pas. Misschien moet ik nog even bellen maar ik wil ook geen zeur zijn... Blegh, ik weet het even niet!
He Jill, balen is dat steeds met het weekend er tussen he!? Bij ons doen ze op zaterdag wel een meting, maar IUI doen ze nooit in het weekend. Ben je dus een hele cyclus voor Jan met de korte achternaam aan het spuiten. Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt.

Zorg in elk geval dat je het in het weekend heeeel gezellig hebt met je lief Wie weet. Als ze nou toch springen in het weekend, ben je er in elk geval op tijd bij. Anders wordt het maandag pregnyl en woensdag IUI, dus dat is ook nog eens goed voor de zwemmers van je lief.

Nou sterkte meid.

Tazzle. Succes vandaag met de IUI. Dat er maar een hoop goede zwemmers zijn die er allemaal zin in hebben Hihi.

Duimen draaien weer volop.
Hoi Hoi

Hier alles nog ok, alhoewel, vind het allemaal dooooodeng. En nee, ben er nog niet echt aan gewend... Wordt pas echt als de echo goed is denk ik...

Bij ons doen ze in weekend wel alles, zowel de FM als de IUI zelf. Dit doen ze op de ivf-poli. Ben zelf afgelopen periode ook op zaterdagochtend heengeweest omdat dat net zo uitkwam.

x Puck

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven