ook deelnemer openhuizendag?
zaterdag 9 oktober 2010 om 10:56
zaterdag 9 oktober 2010 om 14:18
Ha Mieke
We weten nog niet helemaal wat we willen. Ergens tussen de 2 en de 3,5... De vraag is: gaan we weer voor een tussenwoning of willen we perse een stap (of twee) vooruit?
We wonen nu in een tussenwoning. Groot, 5 slaapkamers, Alles vernieuwd in de afgelopen zes jaar, in een prachtige buurt. Tussen de weilanden en de vrijstaande huizen in, op een kwartier fietsen van de binnenstad.
Wat heb je te ruilen? Welke straat?
We weten nog niet helemaal wat we willen. Ergens tussen de 2 en de 3,5... De vraag is: gaan we weer voor een tussenwoning of willen we perse een stap (of twee) vooruit?
We wonen nu in een tussenwoning. Groot, 5 slaapkamers, Alles vernieuwd in de afgelopen zes jaar, in een prachtige buurt. Tussen de weilanden en de vrijstaande huizen in, op een kwartier fietsen van de binnenstad.
Wat heb je te ruilen? Welke straat?
zaterdag 9 oktober 2010 om 14:20
zaterdag 9 oktober 2010 om 14:30
zaterdag 9 oktober 2010 om 14:33
zaterdag 9 oktober 2010 om 14:39
Wat een drukte hebben we gehad...niet normaal meer. Het laatste uur hebben we er geloof ik zes gehad. Al die kijkers kwamen elkaar ook tegen (mijn man en ik waren echt vol aan de bak; ging hij naar boven en was ik beneden met een ander stel) en toen ze hun naam achterlieten, zagen de lijst met alle namen natuurlijk.
zaterdag 9 oktober 2010 om 14:42
Hier nog geen één kijker geweest, had het ook niet echt verwacht (maar wel gehoopt....) één troost, onze concurrent ook niet.
Nja, we hebben wel een heel schoon en opgeruimd huis.
Ik heb hetzelfde gevoel als Marels, waarom komt er niemand kijken? Ik wordt er zo onzeker van. Toen het in de verkoop ging dacht iedereen dat het zo verkocht zou zijn, wij hadden daar nog wel bedenkingen bij.
Maar gewoon niemand wil komen kijken!!!!
Nja, we hebben wel een heel schoon en opgeruimd huis.
Ik heb hetzelfde gevoel als Marels, waarom komt er niemand kijken? Ik wordt er zo onzeker van. Toen het in de verkoop ging dacht iedereen dat het zo verkocht zou zijn, wij hadden daar nog wel bedenkingen bij.
Maar gewoon niemand wil komen kijken!!!!
zaterdag 9 oktober 2010 om 14:43