Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Heeft haar ring zojuist afgedaan... *pinkt traantje weg*
Leest ie in dit topic???
Peas on earth!
Wat staat er op t programma vandaag ?

Ik moet naar de Gamma om een steel voor een schep met zwanehals te kopen. Zwager heeft maar raar iets op zijn lootje staan..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 12:06:

Leest ie in dit topic???

Ja P op de E ... , had gezegd dat ik t zo sneu vond dat Xan de enige man is. Dus hem gewezen op dit topic..

Nu leest ie zichzelf even in ..

Hem maakt een roze dekbed niet uit en volgens mij kijkt ie ook niet naar ringen
aangezien mijn vibo's overspannen zijn geraakt afgelopen weken... Vermaak ik mij met de douchekop ..

Ga zo graag douchen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 12:02:

[...]

Prinses herkent dat soort opmerkingen ook en vindt dat ook de meest onzinnige opmerkingen, evenals:

* ach je komt snel genoeg iemand tegen

* het komt wel goed

* je bent hartstikke leuk, dus ik weet zeker dat je snel iemand aan de haak slaat

* etc

Prinses vraagt zich trouwens af of het iemand ook opvalt dat de mensen in dit topic voortdurend in de derde persoon over zichzelf praten...?

Ja, vind dat zo onderhand zwaar irritant worden. Ook nog zo'n opmerking: "Ben jij nog niet getrouwd?????, Heb je geen kinderen??? Nooou jaaaa, dat begrijp ik écht niet hoor"

Ik wordt daar wel moe van om eerlijk te zijn. MOET je dan al op je 39e gesetteld zijn? Neuuuhhhh, lijkt me..... (maar het zou wel lekker zijn....;-) )

Ik praat ook weleens in derde persoon...hahaha! Xan vind dat....blabla...Xan vind zo.... blieblieblaa!
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 12:10:

Ja P op de E ... , had gezegd dat ik t zo sneu vond dat Xan de enige man is. Dus hem gewezen op dit topic..

Nu leest ie zichzelf even in ..

Hem maakt een roze dekbed niet uit en volgens mij kijkt ie ook niet naar ringenPrinses zegt HOI tegen Man3 (en zou het erg grappig vinden als ie ook inlogt als Man3 )
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 12:11:

aangezien mijn vibo's overspannen zijn geraakt afgelopen weken... Vermaak ik mij met de douchekop ..

Ga zo graag douchenOver open en eerlijkheid gesproken....wieuuuw!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 12:15:

[...]

Prinses zegt HOI tegen Man3 (en zou het erg grappig vinden als ie ook inlogt als Man3 )Ja, Man3....kom d'r maar in hoor...gezellig. Ik kan mijn harem niet meer aan
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 12:14:

Ik praat ook weleens in derde persoon...hahaha! Xan vind dat....blabla...Xan vind zo.... blieblieblaa!Het gaat met Xan en Prinses eigenlijk NOG slechter, want er zijn zelfs alter-ego's in't spel: X. Ander, directeur van De Pimp, P. op de Erwt, directrice kerstplan-bureau....
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 12:17:

[...]

Het gaat met Xan en Prinses eigenlijk NOG slechter, want er zijn zelfs alter-ego's in't spel: X. Ander, directeur van De Pimp, P. op de Erwt, directrice kerstplan-bureau....

Hahaha!....ja.....nu ik er zo over nadenk.....het gaat SUPER slecht met ons lijkt het wel. Maar Xan, Prinses en Sun zijn dan ook de enige die NIET met deets bezig zijn at the moment....en ja....dat KAN een slechte zaak zijn.

Huishoudelijke mededeling: Deze jongen springt onder de douche, maar gaat zich NIET vermaken met de douchekop...daar zijn andere truukjes voor....
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 12:22:

Hahaha!....ja.....nu ik er zo over nadenk.....het gaat SUPER slecht met ons lijkt het wel. Maar Xan, Prinses en Sun zijn dan ook de enige die NIET met deets bezig zijn at the moment....en ja....dat KAN een slechte zaak zijn.

Maar dat KAN ook een hele goede zaak zijn!

Voel me er eigenlijk wel relaxed bij
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 12:23:

[...]

Maar dat KAN ook een hele goede zaak zijn!

Voel me er eigenlijk wel relaxed bij Xan voelt zich er ook momenteel relax bij...en vind het ff prima allemaal zo....
Xan ben jij al 39 ? Jeetje dan word t t wel tijd voor trouwen kinderen krijgen enzowww... ;)

douchen was heerlijk , geloof dat t tijd wordt voor een nieuwe douchekop
Mogge !
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 12:29:

Xan ben jij al 39 ? Jeetje dan word t t wel tijd voor trouwen kinderen krijgen enzowww... ;)

Hahahahaha
Peas on earth!
Overigens had ik er toch wel al een klein beetje op gegokt dat Xander 39 is, gezien Xander68
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 11:53:

Wat mij trouwens opvalt: Dat Vleer en HM van voetbal houden......dat hoor je niet vaak! Xan is GEEN voetballiefhebber en kijkt liever naar een judowedstrijdje.

HM houdt idd van voetbal en dit wordt door mannen sowieso als verrassend ervaren, maar niet altijd als een pluspunt.. Ex hield ook van voetbal, maar vond het zeer frustrerend dat HM er meer verstand van heeft dan hij... Was niet goed voor zijn mannelijkheid. HM heeft overigens wel een lichte voorkeur voor mannen die van voetbal houden, aangezien HM het heerlijk vindt om samen met een vent voetbal op de bank of in de kroeg te kijken... HM wil echter geen seizoenskaart met eventuele vriend (had ze ook niet met ex) aangezien de heer in kwestie dan dingen ziet van HM die ze liever niet laat zien (schreeuwen, schelden, springen, zingen, fluiten, enz). HM is niet op haar vrouwelijkst in het voetbalstadion, daarbuiten kan zij zich redelijk inhouden.

(Mhhh en HM heeft trouwens ontdekt dat leuke jongen nog meer voetbalkennis heeft dan HM, HM moet daarom weer even aan de slag met alle voetbalnieuwtjes om niet te dom over te komen...)
quote:Miranda01 schreef op 15 december 2007 @ 12:30:

Mogge ! goeiemoggel
HM praat ook in het echte leven over zichzelf als derde persoon (ook al er geen andere mensen bij zijn). HM heeft echter ontdekt dat dit topic dusdanig invloed begint te krijgen dat HM ook in haar hoofd tegen zichzelf praat als HM, ipv echte naam! Zou dit een begin van een verslaving zijn???

HM heeft trouwens ooit met exvriendje ontdekt dat praten in de derde persoon soms heel makkelijk kan werken, wij hebben ooit iets uit het verleden uitgepraat op deze manier, blijkbaar zeg je dan makkelijker dingen dan met 'ik' ervoor!

Ondertussen is HM nog bezig met optutsessie, HM is gescrubt en voor een groot gedeelte in de bodymilk, nu nog teennageltjes lakken, benen epileren (au!!!) en gezichtje subtiel in de make-up zetten... (Oja en die handdoek moet ook nog uit mijn haar...)

HM is het trouwens eens met de analyses over man 1, 2 en 3 en is ook heel benieuwd of man3 zich hier nog meldt!!!
Muisje is ook geschrobt , ringen af , nagels gevijld, benen niet geschoren , neem toch niemand mee in mijn bed.

Heeft klamboe weer opgehangen (deze lang vanochtend op mij en dekens op de grond, vandaar dat ik t zo koud had)

Ik heb trouwens een paars dekbed mag dat wel in de Pimp ?
Man3 houd wel van voetbal, misschien moeten we eens met zn allen bij hem gaan kijken en zo meer voetbalervaring opdoen..

Nog harder schreeuwen , gillen , juichen e.d
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 12:46:

Ik heb trouwens een paars dekbed mag dat wel in de Pimp ?

Paars matcht ontzettend goed met die roze rollator!

Prinses trouwens ook gescrubt met overrrrrheerlijke

Peas on earth!
Man3 was gister jarig heb hem de roze rollator kado gegeven
Help .. sigaretten zijn op ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven