Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik oma. Jippie
zondag 26 december 2010 om 23:32
Gefeliciteerd Zoebie! Niets leuker dan zo'n enthousiaste oma!
Ik vond het heerlijk dat mijn schoonouders zo enthousiast waren toen wij het vertelden, de hele zwangerschap enthousiast waren en nu trots en verliefd zijn haha.
Zelfs mijn zwager, 'n beetje 'n stoere, zei van de week dat hij verliefd op z'n nichtje is!
Leuk wiegje trouwens! Muffin ligt ook in de familiewieg van M..
Ik vond het heerlijk dat mijn schoonouders zo enthousiast waren toen wij het vertelden, de hele zwangerschap enthousiast waren en nu trots en verliefd zijn haha.
Zelfs mijn zwager, 'n beetje 'n stoere, zei van de week dat hij verliefd op z'n nichtje is!
Leuk wiegje trouwens! Muffin ligt ook in de familiewieg van M..
maandag 27 december 2010 om 00:21
quote:Maleficent schreef op 26 december 2010 @ 23:02:
Wat een mooie wieg!
Dat er nu maar veel Zoebie-kleinkinderen er in mogen slapen
Mijn zoon wil het weer graag de familiewieg maken. Dus ik denk dat het wel gaat lukken Male. Hij zei wel tegen zijn andere broers dat zij nu moesten wachten met het volgende kleinkind, tot zijn kind eruit is gegroeid.
Ik geniet van alles en vind het helemaal te gek.
Morgen ga ik de wieg halen.
Wat een mooie wieg!
Dat er nu maar veel Zoebie-kleinkinderen er in mogen slapen
Mijn zoon wil het weer graag de familiewieg maken. Dus ik denk dat het wel gaat lukken Male. Hij zei wel tegen zijn andere broers dat zij nu moesten wachten met het volgende kleinkind, tot zijn kind eruit is gegroeid.
Ik geniet van alles en vind het helemaal te gek.
Morgen ga ik de wieg halen.
maandag 27 december 2010 om 11:46
maandag 27 december 2010 om 12:03
maandag 27 december 2010 om 21:39
Vanmorgen om 5.47 ben ik de troste Oma geworden van een ontzetten lief, mooi schattig, prachtig wondertje! Haar naam is Esmeé, ze weegt 3050 gram en is helemaal gezond!
Zo bijzonder, ik ben gewoon moeder van een moeder...!
Wat is dit speciaal!
Zo, dat wilde ik even delen haha, ik kan het wel van de daken schreeuwen, ben nog steeds helemaal hieperdepiep!
Zo bijzonder, ik ben gewoon moeder van een moeder...!
Wat is dit speciaal!
Zo, dat wilde ik even delen haha, ik kan het wel van de daken schreeuwen, ben nog steeds helemaal hieperdepiep!
dinsdag 28 december 2010 om 13:13
Van Harte Zoeb en Candy, leuk joh oma worden.
Wij hebben net deze kerst verteld dat er een kindje op komst is en het zijn geweldige dagen geweest. Zowel voor mijn schoonouders die er al een trits hebben als mijn ouders die nu voor het eerst opa en oma worden. Ze zijn allemaal reuzeblij voor ons. Geniet van elkaar en wat leuk van de wieg! (Ik heb van mijn moeder begrepen dat het ledikantje waar zowel mijn moeder als ik in hebben gelegen bij hen op zolder staat!)
Wij hebben net deze kerst verteld dat er een kindje op komst is en het zijn geweldige dagen geweest. Zowel voor mijn schoonouders die er al een trits hebben als mijn ouders die nu voor het eerst opa en oma worden. Ze zijn allemaal reuzeblij voor ons. Geniet van elkaar en wat leuk van de wieg! (Ik heb van mijn moeder begrepen dat het ledikantje waar zowel mijn moeder als ik in hebben gelegen bij hen op zolder staat!)