goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor jullie allemaal omdat jullie je moeder moeten missen
Waar is Yellow?

Waar is Mika?

Ik mis Panter. Heb je nog wel contact Yellow?

Ik moest vandaag ineens aan Green denken. Ook al zo lang geleden. Hoop dat het goed met haar gaat!
Knuffel voor jullie meiden.

Mijn vader overleed toen ik 3 was. Mijn moeder kon weinig over hem spreken ze kon het niet aan. Het enige wat ze wel eens zei over hem was dat ik de kloven in mijn vingers van hem had gekregen. Jarenlang gedacht: fijne vent heb alleen maar vervelende kloofjes van hem gekregen.

Maar sinds mijn moeder is overleden wordt er vaker over mijn vader gesproken door familie en leer ik hem beter kennen en zeker na het overlijden van patrick snap ik mijn moeder beter.

Mijn vader is vermoord en ook daar sprak mijn moeder niet over. Pas na haar overlijden kwamen mijn zussen en ik er allemaal voor uit dat we stuk voor stuk naar de bibliotheek zijn geweest om in kranten van die tijd te kijken en uit te printen. Allemaal in verschillende tijden van ons leven gedaan.

Hoeven jullie verder niks mee moest er gewoon ineens aan denken.

Forum ligt er om 00.00 uit he dames!
Oh dat had ik niet gelezen over forum Ibi? Hoe lang is dat dan?

Aangrijpend verhaal van je vader

Hier ben ik Chat. En nee, ik heb panter nog gebeld en gemiaild, maar geen reactie, hoop dat het goed met haar gaat
tot 02.00 volgens de planning. Poeh neem maar gauw me pillen in anders heb ik straks niks te doen.
Ah daar ben je Geel!

Heftig Iebel van je vader. Moord, dat is toch vreselijk!

Maar goed dat het forum eruit gaat straks. Kom ik ook eens aan mn slaap toe.
Ja hier ben ik.

heb net spelletjes gespeeld met vrienden thuis. Dik verloren En gekookt voor iedereen, maar ik vond het eigenlijk zelf niet zo lekker geworden moussaka was het.
quote:_yellowlove_ schreef op 13 juli 2011 @ 23:23:

Ja hier ben ik.

heb net spelletjes gespeeld met vrienden thuis. Dik verloren En gekookt voor iedereen, maar ik vond het eigenlijk zelf niet zo lekker geworden moussaka was het.Moussaka heerlijk juist. Aubergines, gehakt, aardappelschijfjes, belchamelsaus. Je mag er mij voor wakker maken
jammer dat je het niet lekker vond yellow! Welk spelletje heb je gespeeld?
Ik had geen bechamelsaus. Ik had rode pastasaus met vegagehakt, en dan aardappelpuree (ik heb braaf het recept gevolgd) en bovenop kaas met kwark. Het was wel ok ofzo, maar niet dat ik denk ik wil vanaf nu elke dag moussaka (zoals ik wel denk bij patat sate met uitjes )

Ik had een salade gemaakt, met balsamico, en nu zit er balsamico op mijn roze jurk. Iemand tips hoe dat eruit kan? Heb jurk nu in een sopje, maar lijkt niet te werken..
tjonge er wordt wat afgekoeid vandaag in MV haar topic werd ook om een wasadvies gevraagd. Die kreeg de tip van afwasmiddel dus ik gooi hem er hier ook maar in: yellow probeer het eens met afwasmiddel.

*En mompelt houdt nu eens op over die patat met pindasaus. Ik loop al dagen naar de snackbar maar om onduidelijke reden heel de tijd dicht*
kwark? Echt kwark dat je als toetje eet? Hmm nee dat trekt me niet zo eerlijk gezegd.
Ik hartje kwark

Goedenavond!
quote:chocolover schreef op 13 juli 2011 @ 23:44:

Ik hartje kwark

Goedenavond!

bovenop je aardappelpuree en kaas? Nou ja het zal natuurlijk kunnen dan sta ik denk ik minder open voor bijzondere combinaties dan jullie

hoe is die chooc?
Nee ik vond het ook heel gek, maar dat stond in het recept. Je proeft er niets van Ik zal er afwasmiddel opsmeren, je weet maar nooit of het werkt
Quarque kan best wel hoor. Is toch lekker fris. Je mot natuurlijk geen aardbeienquarque nemen, maar de naturel. Lijkt mij best te pruimen. Nee geen pruimenquarque, maar naturelle

Ik ga slapen meisjes, ik word vervelend en het forum ligt er zo uit.

Oant moarn
ow haha ligt dus niet aan mij dat het een beetje gek is. Nou ja wie weet probeer ik het wel eens baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen.

Maarre welk spelletje heb je nou gespeeld?
Slaap lekker mama Chat

Ibi ik heb kolonisten van Catan gespeeld. En ik had 4 punten ofzo, en we gingen tot 10 wegens tijdgebrek. Die andere 4 mensen hadden allemaal 8 of 9 punten (e nde winnaar 10)
Sorry ik was ff hoppen en via daar op youtube beland. En wauw, ik heb mijn nieuwe hobby gevonden!

Youtube maar op water marble.

Supertof!

Maar ik ga naar bed. Sorry was kort maar krachtig Trusten ladies!
Ibi bij mijn moeder geeft het me nog een soort van rust dat ze het zelf heeft gekozen. Maar als iemand anders ervoor kiest lijkt me dat erg zwaar.

Fijne dag vandaag.
goedemorgen allemaal! Wat een rotweer hoop niet dat we dit weer zaterdag hebben. Misschien loop ik enorm achter maar hadden we behalve winkelen al andere dingen op de planning? Of zien we gewoon waar de behoefte ligt?

Wat een rotweer he! Regent echt enorm hier.

Weet je zo slecht was het niet dat viva eruit lag vanacht ben echt snel in slaap gevallen hoewel het ook zou kunnen schelen dat ik echt hard gewerkt en veel gefietst had gisteren en overdag al veel jankbuien had zodat het in de nacht rustig was op dat front.

Ben een half uurtje wakker bijna klokje rond dus.
Hee allemaal! Tijdje niet geweest hier, heel erg druk met mijn scriptie.. Hoor ik nu net dat ie is afgekeurd. Zucht, komt hier ooit een eind aan? En op dit moment mis ik gewoon iemand die mij kan knuffelen. Mijn vader heeft het alleen maar over een plan van aanpak en zoeken naar een baan, maar dat interesseert mij nu gewoon even niet! Maarja gelukkig ga ik vanavond naar de bioscoop, kan ik het even vergeten . Sommige dagen zijn gewoon zwart.
ow das goed balen venti kan me voorstellen dat je ff een behoefte hebt aan een knuffel. wel digitaal maar beter iets dan niets. Sterkte

Ga je naar Harry?
Knuf van mij venti hoop dat je een leuke avond hebt

Yellow die mousaka van jou dat klinkt niet echt lekker Je gaat zaterdag toch niet koken he

Ik ben sacherijnig en reageerde net op een topic vraagt er iemand waar ik last van heb of ik PMS heb Sommige mensen voelen toch wel de stemming door een forum heen. Is eigenlijk wel grappig maar ik reageerde ook wel vel. Nou soit, boeit me vandaag niet tis klote weer en zaterdag krijgen we ook regen. Moeten we maar iets binnen opzoeken. Yellow is er een balorig in de buurt?? Kunnen we daar spelen
Hè dat is balen venti!

Sommigen heb een neus voor chagrijnige buien Mika haha. Niks van aantrekken hoor. Van dit weer word je ook niet vrolijk. Tot op mijn hemd zeiknat geregend. Paraplu helemaal verrot gewaaid. Echt hondenweer. Ja ik was er met de hond uit en moet je niet denken dat hij schijt, Tjonge, ik doe het voor hem hoor, ga niet voor mijn eigen lol naar buiten nu!

Zaterdag ook heel de dag regen zag ik net. Kunnen we het niet uitstellen? Is ook zo wat. Pfff jammer hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven