Kind in je Uppie - Deel 6

19-11-2014 21:46 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 van kind je uppie.

We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies

Ww: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.

Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:

Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)

UMCU (Utrecht)

Geertgen (Elsendorp, Brabant)

Rijnstate (Arnhem)

Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)

Nij Barrahûs (Wolvega)

UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)

Isala Zwolle

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:

http://www.bam-mam.nl/

http://www.alleenmetkinderwens.nl/

http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst

NaamLeeftijdKliniekStatusSnoopy7736Rijnstate Arnhemintake nov. 2014Linnie_198332UMCwachtlijst sinds feb. 2015Deb8727UMCUwachtlijst sinds juli 2014Sammetje1985?UMCwachtlijst sinds 5 meiHope198035MaasstadIntake januari 2016Blij_ei32GeertgenIntake 16 maart 2016

Fase 2: ZI/IUI/IVF

NaamLeeftijdKliniekStartNODWies34ZInov. 2014Novaa37GeertgenIUI start jun. 2014LKN32Geertgenstart IUI mei 2015Dinobaby29Geertgenstart IUI mei 2015Ocean198035Rijnstatestart IUI juli 2015Walmart34ZIstart juni 201520 juniRosings38ZI (bekende donor)start januari 2014member7935ZI/IUI/IVFstart september 2015honeybaby31Rijnstate Arnhemstart IUI juni 2015san9223Geertgenstart IUI september 2015Bamma34AMCstart IUI november 2015anniebammer32UMCUstart januari 2016Hope198035Maasstadstart IUI januari 2016

Fase 3: Zwanger!

NaamLeeftijdKliniekStartUitgerekendVlinder0928Geertgenmei 2014LKN32geertgenapril 201518-04-2016Becauseiamhappy32Rijnstate Arnhemstart IUI feb 2015JustJiggles35Bekende donoriui juni 201529-04-2016wannabe7936IsalaIUI juli 2015Noa-Lynn32GeertgenStart mei 2015

BAMmers die ons voorgingen:

2016 - Chica-1983, Char-ade, Frizz - 2015 - thefiepie - 2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007 - 2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, NYC, E123 - 2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild - 2011 - Chilles

Voorgaande delen:

http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... ges/197365

http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... s/183569//

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m11707554

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m9870869

Kind in je uppie?
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Intake jan 2015 bij nij geertgen. Ben door de intake heen volgende week gesprek over keuze. Bank geertgen, deense of duitse bank, of wederkerigheid.

Bij mij staat op 1 hun eigen bank, op twee bank elders, drie wederkerigheid.

Iemand ervaring met het traject?
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Intake jan 2015 bij nij geertgen., Ben door de intake heen volgende week gesprek over keuze. Bank geertgen, deense of duitse bank, of wederkerigheid.

Bij mij staat op 1 hun eigen bank, op twee bank elders, drie wederkerigheid.

Iemand ervaring met het traject?

gr LKN 82
Goed nieuws dus Linnie, wat fijn! Op naar de volgende stappen!

Wat is het hier trouwens rustig de afgelopen dagen... Niemand leuke nieuwtjes?
Thnx jiggles en chica!
Ik zit op het wachtbankje, ik word een beetje moe van alle errors op het forum!
Het word inderdaad best wel vervelend, hoe vaak het forum foutmeldingen geeft.
Ik zie het in de tabel inderdaad rosings, 24 feb nod, spannend weer! Ik ga weer heel hard voor je duimen. Zit je alweer een beetje beter in je vel?

Pffff echt he, super irritant dat het forum al een tijd zo slecht werkt!
Dubbel... stomme errors.
Ik wacht rustig door, haha, geen nieuws op dat vlak. Als je de uitnodiging voor de intake hebt ontvangen dan wordt het in ieder geval wat echter allemaal. Ik vind dat het hoog tijd is dat hier weer eens bij iemand het grote nieuws van een zwangerschap wordt aangekondigd!
Hoi allemaal,

Ik heb lang niks meer op het forum geschreven maar nu toch even een berichtje. Ik sta inmiddels 7 maanden op de wachtlijst, de tijd gaat best snel.

Helaas heb ik de laatste maanden een hele onregelmatige cyclus soms langer dan 40 dagen. Nu werk ik op de kraamafdeling dus kan ik makkelijk even wat aan een gynaecoloog vragen. De gynaecoloog denkt dat ik PCOS heb, heeft een van jullie dat of er ervaring mee? Heb het natuurlijk opgezocht maar als ik dat lees wordt het lastiger om zwanger te worden en moet ik hormonen gaan spuiten etc.

Het openingsbericht is erg overzichtelijk geworden nu, zou ik er misschien weer bij mogen in fase 1: Deb87 27 jaar UMCU wachtlijst sinds juli 2014. Ik hoop dat de tabel met dames die zwanger zijn snel wat langer wordt!

Gr Deb
Hier helaas nog geen nieuws! Geen uitnodiging gehad tot nu toe. Verwacht deze nu pas op zijn allervroegst in april.

Spannend rosings, hoop dat het raak is!
De tabel is echt heel mooi! En het forum werkt echt voor geen meter op mijn mobiel.

Is het de bedoeling dat we de nod telkens aangeven? In dat geval is mijn nod de 23e...

Rosings welkom op het bankje Ik warm hem telkens al een beetje op voor je ;)
quote:char-ade schreef op 18 februari 2015 @ 19:33:

Rosings welkom op het bankje Ik warm hem telkens al een beetje op voor je ;)

Ja we lopen echt een beetje gelijk he? Is jouw cyclus ook zo vlug? (ik zit tussen de 24 en 26 dagen)

De ovulatie was nu wel later dan ik had verwacht, dus ik denk dat m'n NOD is mee geschoven, maar we zullen het zien.

Nee, dat velletje van mij heeft momenteel even alle rek nodig die het krijgen kan. Dus fijn dat iemand anders ook kan bijwerken. Zo'n extra 'moet' kan dan net even te veel zijn. (wacht maar tot er een kleine is denk ik gelijk, dan MOET je ook ineens heel veel. Maar ik ga er toch maar vanuit dat dat 'anders' is )
Haha Ocean en Honeybaby we zijn allemaal aan het wachten op het moment lijkt wel. Gelukkig beschikken we over engelengeduld. En ik ben het 200% met Ocean eens, het wordt hoog tijd voor een zwangerschap aankondiging hier!

Deb87, leuk dat je er weer bent! Geen ervaring met pcos hier... Ik ga je wel weer toevoegen in de tabel!

Charade, ja als je het fijn vind dat het in de tabel komt dan inderdaad graag even zelf doorgeven, ik pas het dan aan in de OP. Ik ga je nod toevoegen!

Graag wijzigingen voor de tabel zoveel mogelijk dikgedrukt vermelden, dan kan ik alles het snelste terugvinden.
Zenuwachtig voor morgen, gesprek met de psycholoog
succes Linnie!!

Hier ook nog steeds wachten.. Op een donor match.. Half maart mag ik bellen of ze al iets weten.. Spannend..
If destiny speaks, I don't ask questions..
Dank je wel! Ook spannend dinobaby. Wachten komt hierna pas voor mij
En????
If destiny speaks, I don't ask questions..
Gesprek ging wel goed dinobaby. Nu afwachten of het echt goed ging! Ik hoop zo op goed nieuws bij mijn volgende gesprek.
Ik heb net een brief gekregen van het UMC dat zij in verband met het tekort aan donoren hebben besloten te gaan samenwerken met Cryos. Wellicht interessant voor mensen om te weten?

Ik hoop dat hun wachtlijst erdoor gaat slinken en ik dus sneller aan de beurt ben door hun samenwerking met Cryos!
Ja dat had ik tijdens mijn gesprek ook gehoord frizz. En bij cyros geen wachtlijst. Als ik word goedgekeurd, blijf ik ook liever wachten op een donor uit hun eigen bank. Maar misschien heeft het een positief effect op die wachtlijst
Ik ben hier eventjes niet geweest, op mn telefoon vind ik het forum echt 3x niks.

Ik mag dinsdag weer naar GG.
Spannend hoor Noa!

Linnie laten we samen duimen.
Zeker spannend noa!

En ik duim mee frizz.
Ik heb de brief van het UMC ook gehad maar kies zelf niet voor cryos. Ik hoop idd dat daardoor de wachtlijst iets korter wordt. Heeft iemand enig idee hoe lang de wachtlijst nu is? Tijdens de intake werd gezegd 1 jaar maar ik heb het gevoel dat het veel langer gaat worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven