uitgerekend half mei 2021

09-09-2020 11:37 541 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

het leek mij leuk om een groepje op te starten met mensen die uitgerekend zijn half mei.
Voor degenen die ook via fb willen kletsen; stuur Moeflon een privé bericht met je fb profiel, zij voegt je toe en in een geheime groep.

inlog; uitgerekendmei2021
wachtwoord; gewijzigd vanwege spammer. Ben je nieuw in dit topic vraag dan een van de zwangeren die al even meeschrijven voor het wachtwoord.
Naam LeeftijdHoeveelste kindHartje? Geslacht?uitgerekende datumbelangrijke afspraak
UnexpextedMum392:heart:9 mei15 december 20w echo
Boterkaaseitje26/272:heart:10 mei-
Limbogirly34/352:heart:10 mei20 oktober termijnecho
MQ1128/292:heart:12 mei-
Nikelover29/342 :heart: 13 mei21 december 20-weken echo
miss-oops35/362?15 mei-
Roos7312:heart:15 mei-
Maya88321 :heart: ca 16 mei-
Moeflon26/313?18 mei-
Beatle199029/312:heart:21 mei-
Grand_allegro34/341:heart:21 mei-
Appeltje252:heart:+/- 22 mei-
Liss_222:heart:ca 27 mei -
anoniem_400689 wijzigde dit bericht op 28-10-2020 21:50
67.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Grand allegro: heftig zeg. Sterkte met wachten tot vrijdag.

Morange en Maya: van harte welkom. Dat je nog niks voelt wil niks zeggen hoor. Ik geloof dat 20% bijvoorbeeld niet misselijk wordt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Mag ik ook meeschrijven?
Ik ben 29 jaar en ben er vorig weekend achtergekomen dat ik in verwachting ben van ons 2e kindje.

Ik heb al een zoon van bijna 12 en die vindt het geweldig om eindelijk grote broer te worden.
Mijn uitgerekende datum heb ik uitgerekend en komt op 15 mei. 1 oktober heb ik de eerste vroege echo. Super spannend allemaal, het is voor mij erg lang geleden dat ik zwanger was!

Ik ga eens beginnen met alle berichten lezen. Ik heb nog heel wat bij te lezen zo te zien! 😀
Grand_allegro schreef:
16-09-2020 15:58
Een korte update: Ik heb de echo gehad, er was ‘iets’ te zien in mijn baarmoeder, maar het was nog te klein om uit te sluiten dat het niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Mijn Hcg is eigenlijk te hoog voor de termijn, wat dan weer wel kan duiden op buiten de baarmoeder, dus nu moet ik vrijdag voor een nieuwe echo. Dat was wel even een tegenvaller. Hopelijk kunnen ze dan duidelijker zien waar het zit. :(

Vervelend Allegro dat er nog geen duidelijkheid is! Sterkte met het wachten.. :hug:
Grand Allegro wat naar dat je nu zo in onzekerheid zit. Heel veel sterkte nog met de tijd overbruggen tot vrijdag tussen hoop en vrees in. Duim dat je vrijdag goed nieuws mag ontvangen!

Denk dat ik wel wil weten wat het wordt. Vind het idd praktisch met kleertjes kopen en het kamertje inrichten. Maar vind het ook leuk om het te weten. Deel van de voorpret!

Welkom alle nieuwe dames en gefeliciteerd!
Welkom nieuwe dames!

Maya88 ik heb jullie in het wachtbankje gevolgd en wat super dat je aan kan schuiven, het is je echt dik gegund en zeker na zoveel jaar wachten en teleurstellingen! Welkom! :heart:

Nikelover das een flink verschil, wat leuk dat je zoontje er zo op reageert! Gaaf hoor :-D Zal misschien allemaal wel weer als de eerste keer voelen aangezien het zo lang geleden is hihi!

Welkom nieuwe dames!

Allegro, ik duim echt heel hard voor je, dat er vrijdag meer duidelijkheid komt en dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is!!

wij willen het wel weten ,vanwege het praktische en ik kan niet tegen verassingen :-*
@Maya gefeliciteerd! Wat fijn na zo lang proberen!!

@Allegro hoe gaat 't met jou?

Hier ook een update. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ik ga een verwijzing krijgen naar de POP-poli, op mijn eigen verzoek. Ik ben bekend met wat mentale klachten en wil hier graag ondersteuning bij. Ik wordt vanmiddag terug gebeld hierover, ben benieuwd!
Ik voel overigens niet heel veel verder, gespannen borsten en soms wat steekjes/krampjes. Ik merk dat ik daar makkelijk onzeker van word, kan niet wachten tot de echo die hopelijk bevestigd dat het allemaal goed is :hyper:
Grand allegro: heftig! Heel veel sterkte met wachten. Ik duim dat alles goed is.

Welkom Maya en Nikelover

Pokosla: goed dat je je hebt aangemeld. Wat gaan ze daar precies doen? Ik ken het niet.

Ik heb gister stiekem vast even wat lopen rondneuzen naar babykleertjes. Heerlijk weer die kleine kleertjes, maar ik koop nog niets. Eerst maar een kloppend hartje. Ik houd wel van unisex, dus geslacht maakt niet zoveel uit.
Appeltje-- schreef:
17-09-2020 11:15
Pokosla: goed dat je je hebt aangemeld. Wat gaan ze daar precies doen? Ik ken het niet.

Ik heb gister stiekem vast even wat lopen rondneuzen naar babykleertjes. Heerlijk weer die kleine kleertjes, maar ik koop nog niets. Eerst maar een kloppend hartje. Ik houd wel van unisex, dus geslacht maakt niet zoveel uit.
Op de pop-poli worden allerlei disciplines samengevoegd om een team van zorg te vormen, mochten moeder of kind dat nodig hebben. Een soort uitgebreide verloskundigekliniek ;-). Waaronder ook psychologen, gynecologen, etc. Net wat nodig is. Ik werd door een therapeut begeleid en wil graag een stukje extra ondersteuning tijdens de zwangerschap, vandaar de verwijzing. Hoe het nu precies verder gaat weet ik eigenlijk ook niet!

Leuk dat je al kleertjes bent wezen kijken! Zolang er nog geen kloppend hartje is probeer ik ook nog geen concrete dingen te plannen/doen :-D
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, na een enigszins verrassende positieve test vorige week zou ik hier graag komen meeschrijven. 31 jaar en mijn man is 33 en we hebben al een zoon van bijna 2 (december). Rond 15 mei uitgerekend en we hebben 5 oktober de eerste echo.
Ik heb nog amper/geen klachten dus ik vind t allemaal nog erg lastig om te geloven.

Ik zal even de eerste pagina's lezen om jullie te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag GA! Ik duim voor je... hoe voel je je? Nog aanvallen gehad?
Alle reacties Link kopieren
@Grand_allegro veel succes vandaag!
Sterkte vandaag Allegro! Hopelijk is je afspraak vroeg op de dag!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames! Ik heb er nog wel een paar gehad, maar die waren wel te managen. Vannacht kwam het duidelijk door mijn darmen, dus ik hoop dat dat de oorzaak blijkt te zijn en dat de frummel gewoon op de goede plek zit.
Ik heb gewoon weer gewerkt gisteren, dus dat bood de nodige afleiding. Wel met back-up, zodat ik er tussenuit kon indien nodig, maar het ging uiteindelijk wel. En we hebben onze ouders ingelicht. Niet op de manier hoe we het gewild hadden, maar wel zo handig nu. Stel dat het wel op de verkeerde plek zit, dan wil je ook niet dat ze schrikken. Ze waren wel heel (voorzichtig) blij :)

Goed dat je je hebt aangemeld voor de pop-poli pokosla. Ik ken iemand die daar ook bij heeft gelopen en die was heel tevreden over de begeleiding.

Welkom en gefeliciteerd ook nieuwe dames!
Heel veel succes vandaag, mijn duimen draaien.
En ik denk dat je er goed aan hebt gedaan het te vertellen. Zo kun je op steun rekenen, die heb je ook nodig met deze onzekerheid :|
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag Grand-allegro!

Kan iemand mij misschien toevoegen aan de tabel? Ik ben te misselijk om achter de pc te kruipen:(

Leeftijd: 39
Hoeveelste kind: 2
Uitgerekende datum: 10 mei
Eerste echo: 21 september
Oh jij ook al zo misselijk! Beterschap


Ik weet niet hoe ik de komende weken door ga komen zo. :sick:

Wil het liefste in bed blijven slapen en niks voelen maar dat kan natuurlijk niet :cry:
Alle reacties Link kopieren
Boterkaaseitje: Ik geef me er maar gewoon aan over.

Mijn man is momenteel in het buitenland, dus boodschappen en koken moet ik helaas wel doen. Ik kijk per dag hoe het gaat.

Zijn er dames die ook veel buikpijn hebben? Geen kramp gelukkig, maar zeurende pijn en soms ook steken.
Alle reacties Link kopieren
O, bedankt voor het toevoegen aan de tabel. Ik zie dat ik wel tien jaar jonger geworden ben:)
Haha dat was ik, zal het even wijzigen. Sorry.

Wat vervelend dat je zoveel last hebt! En jij ook Boterkaaseitje!

Buikpijn heb ik af en toe, niet de hele tijd door.
Alle reacties Link kopieren
Weer een update: het ziet er gunstig uit. Wat ze woensdag in mijn baarmoeder zagen is gegroeid, het slijmvlies is dikker geworden en hcg verdubbeld. Op andere plekken zagen ze geen gekke dingen, alleen wel vocht in de buik. Omdat dit ook bloed zou kunnen zijn en dat alsnog van een bbz kan komen, willen ze het nog in de gaten houden en moet ik volgende week terug. Maar de tekenen zijn goed :) Alleen nog steeds af en toe die pijnen.

Ik heb dus ook heel erge buikpijn UnexpectedMom, maar dat komt in aanvallen. Is wel echt extreme pijn bij mij af en toe, maar het lijkt nu door vocht in mijn buik te komen. Waar dat vandaan komt is nu nog een raadsel. Daarnaast wel wat steekjes af en toe. Maar dat klinkt niet zoals bij jou.

Vervelend dat jullie al zo misselijk zijn zeg! Ik moet het afkloppen, maar dat heb ik (nog) niet. Mijn moeder is bij haar zwangerschappen nooit misselijk geweest, dus ik hoop dat ze dat heeft doorgegeven ;-D
Alle reacties Link kopieren
GA: Goed om te horen. Laten we hopen dat je gewoon nog niet zo lang zwanger bent. Ik blijf voor je duimen.

Lijkt me heerlijk, zwanger zijn zonder misselijkheid:)
Alle reacties Link kopieren
Dat is voor nu prima nieuws GA, heel fijn. Al blijft het even spannend, gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Met een beetje geluk volgende week zelfs een hartje! Zeiden ze nu nog iets over de relatief hoge HCG waarde?

Vervelend voor degene die zo misselijk zijn, sterkte ermee allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen Grande! Hopelijk neemt het vocht af en ook de pijn!

Welkom nieuwe meiden!
Wij genieten van een vakantie dus vandaar dat ik wat minder schrijf.

Van de week bloedverlies gehad, best geschrokken maar heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Nu gelukkig geen last meer van!
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
fijn dat de tekenen goed zijn grande!

welkom nieuwe dames.

Ik lees nog wel mee hoor maar lukt niet meer om telkens overal op te antwoorden. begin het overzicht soms een beetje kwijt te raken :facepalm:

wij hebben hier eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien :heart:

1 oktober intake en nog extra echo omdat ik dan ongeveer 8 weken ben.
hopelijk blijft het goed gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Floor789!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven