Streekproducten

05-09-2009 10:48 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Omdat de oorspronkelijke OP mensen deed vermoeden dat het ging om marktonderzoek, pas de OP aan. Hieronder de aangepaste versie. Excuses voor het misverstand, ik ben nieuw.

Hallo,

Ik ben een kookgek en denk (soms) ook aan het milieu. Daarom gebruik ik graag streekproducten. Dit zijn voor mij:

- kaas (van de kaasboerderij)

- honing (direct bij de imker vandaan)

- jam

- druiven

- tomaten, komkommers en paprika.

De kaasboer is natuurlijk met name leuk omdat je daar gewoon de koeiestal in kan lopen en mijn kind dan de koeien kan aaien en hooi kan voeren. (wel goed douchen na afloop )

Welke streekproducten vinden jullie lekker of merken jullie het verschil niet met de komkommer van de super? Ik proef het wel met name met de kaas. Of vinden jullie het teveel gedoe om helemaal naar een boer te gaan?

Zou jji streekproducten kopen?

Totaal aantal stemmen: 29

Ja, daar rijd ik graag voor om. (55%)
Ja, maar alleen als het bij mij in de supermarkt ligt. (34%)
Nee, geen interesse (10%)
quote:ColeTurner schreef op 23 september 2009 @ 13:05:

@appelsientje: Mijn vrouw wil graag een keer 'shoppen' in Haarlem, misschien krijg ik haar zo gek dat we even binnenvallen bij de Marq't.Hoor ik shoppen????
Dit weekeinde was ik op Voorne-Putte. Daar is een pompoenenkweker met een winkeltje waar ze veel streekproducten verkopen, waaronder natuurlijk pompoensoep, pompoenjam, pompoenchutny, etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven