December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ohja, LOEWYZ

(ik doe het even zo...heb even geen tijd voor mail)

Joeri woog zoveel op 01-11 en niet op 27-08!

anoniem_203 wijzigde dit bericht op 28-11-2007 06:00
Reden: smileys om het bericht meer op te laten vallen, en ik moet NU echt weg!
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Goedemorgen!

Ik hou het kort want ik ga zo naar m'n zus toe.

Knor; he get, vervelend dat Joeri niet lekker is.. Fluister je hem even toe dat hij wel helemaal fit moet zijn voor zijn verjaardagsfuif?

Raar trouwens dat je buurman het dan niet even langs brengt...

FLodder; jaa hahaha, ik was eigenlijk ook aan het twijfelen, ik vond het wel een dure poppenwagen maar had het er wel voor over. Tris iets minder hahahaha! Doorslag gaf dat Noof achter die we nu hebben beter kan leren lopen, en aangezien ze pas laat zelfstandig kan gaan lopen, gaat dat voor de smaak van moeders Maar ik vind hem helemaal te gek! Ik had m trouwens van een andere site. Weet niet of er prijsverschil in zit?

Wat ontzettend schattig van die graafmachine!! Wat een heerlijk joch is het toch!

Nurse; Enenenen?? Succes bij de VK! En lekker lunchen met mams, veel plezier!

O ik moet me nu gaan aankleden,

xx
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 28-11-2007 08:50
Reden: Plaatje weggehaald
% gewijzigd
quote:Mette Mare schreef op 27 november 2007 @ 20:41:

Oef; hahaha, dat maakt het nog grappiger, allemaal stoned of dronken.. Hoe kwamen jullie daar terecht dan?

Peet had het georganiseerd met een vriend van m. In dat huis wonen een aantal leden van zn band en een goede vriendin van hem. Vandaar. Tja het was ook wel heel grappig eigenlijk alleen ging t zoooo langzaam. Maar ja dat krijg je he als het grootste gedeelte er niet meer 'bij' is haha

Ha Nursie, nou ja dat kan dus niet hé geen computer. DIe moet prioriteit krijgen dat lijkt me duidelijk

Nog even 2 daagjes je benen bij elkaar houden he? Dat is praktischer.

Goh Roxanne al 2 kiezen? Heeft ze er veel last van gehad? Koorts of zo? Brian is er echt ziek van geweest raar genoeg.

Zo'n ragdoll wil ik ook wel, kan je lekker rondsjouwen.

Flodderwat schattig van Timo. Ohh ik kan bijna niet wachten tot Brian wat groter is.. Lekker knutselen (waarschijnlijk gooien..) naar de efteling, de speeltuin, zandbak LEUK!

Knor op een of andere manier heb ik t idee dat jou leven echt te druk is hoor. Wat is dat nou weer voor tijd om een berichtje te posten? Wel gezellig hoor maar ik vraag me af of jij niet ondertussen op je tandvlees loopt?

Wel raar dat dat pakketje niet is afgegeven.

A1mee hoe is t nou? Is de bv inderdaad gestopt nu? En is het nog gelukt om naar je concert te gaan? Logistiek best lastig als vent er niet is. Of is ie al weer terug?

Gucci vertel s hoe gezellig t is nu je moeder er is! Ik vind het zo leuk voor je

Yora wat leuk dat je ff een avondje uit hebt kunnen regelen trouwens. Wij werden zaterdag ook gebeld hoor dat Brian niet wilde slapen of we weer naar huis konden komen. Zo gaat dat he. Nog even en ze slapen echt echt door en dan hebben ze niet meer in de gaten dat er een oppas thuis zit.

Zo vandaag afgesproken met een oude vriendin van mij. Ze is ruim een jaar op reis geweest door zuid-amerika.

Terwijl ze weg was ben ik bevallen van Brian en ze gaat m vandaag voor t eerst live zien. Ik ben heel benieuwd hoe t met haar is joh. En ik vind het ook wel spannend. Elkaar lang niet gezien en bij ons allebei is ons leven enorm veranderd. Ben benieuwd hoe de klik is.

ok

doei!
Goeiemorgen... ben een beetje verdrietig want ik kom net op mijn werk en ik werd meteen voor een gesprek met mijn baas en collega het kantoor binnengevraagd. Mijn collega vertelde me namelijk dat hij weggaat!! Ik vind het HELEMAAL NIET LEUK! Ik ken hem al 10 jaar, hij is een hele fijne kerel en behalve dat hij mijn collega is, heeft hij de laatste jaren ook veel taken van mijn baas overgenomen waardoor hij min of meer een leidinggevende is geworden. Hij gaat voor zichzelf beginnen vanaf april dus we hebben alle tijd om een vervanger voor hem te zoeken, maar hij is echt een soort steunpilaar hier waar het bedrijf zowat om draait. Er werken hier maar 3 vormgevers: hij, ik en en nog een meisje dus we vormen best een hecht team. Baal echt...
tinus, da's balen dat een goede collega weg gaat.. Anderzijds, geeft het leuke promotiekansen voor jou, of wil je dat niet..

oef, en hoe was het met je vriendin. Ik vind het wel grappig, als e soms oude vriendinnen weer eens spreekt na jaren, dan gaat het gewoon op de oude voet verder..

Casper is gelukkig weer wat opgeknapt. Gister sliep hij nog wat meer dan normaal, maar hij eet weet goed en speelt weer vrolijk.. Dus toen dachten we, dat hbben we gehad, begon Renske vanacht te huilen. En ze kreeg koorts. Dus nu is de ene weer beter en de volgende ziek.. Renske ligt nu te slapen/hangen op e bank voor de tv...

succes met de arboarts Mette.

zo nu alvast posten en dan nog even de vorige pagina lezen
knorretje, wat was jij vroeg wakker, en dan al achter viva... beterschap met Joeri ook en succes met de H&M bestelling..

ha floddertje.. Ik had ook net bedacht dat ik voor Casper iets wilde gaan tracteren met gevulde wc-rolletjes.. Had ik zondag bedacht, en even later bedacht ik dat ik net allerlei wc-rollen had weggegooid en we of nu aan de diarree moeten raken of ik de wcrollen met overrollen of het papier weggooien en dat vond ik ook wat overdreven... Dus nog even verder verzinnen.. Dat vind ik het moeilijke op deze leeftijd. Ze hebben nog niet heel duidelijk specifieke interesses waar je iets mee kan...

nurse, en hoe was het bij de hema.. (oh, daar wil ik ook heen)... Nou, die 2 dagen hou je nog wel vol, en dan is je vent alweer thuis...

ik kom vanmiddag nog wel even terug om te kijken of alles nog rustig is in huize nurse..

gr. sannie
Sannie: Wat zielig dat Renske nu weer ziek wordt!! Zo ging het bij ons thuis vroeger ook altijd: eerst mijn zus en dan ik... Zo blijven de mama's en papa's lekker bezig.

Heb je geen Hema in de buurt? Wat een ge-mis!! Ben echt Hema-fan!!!

Over die wc-rollen: je kan ook voorzichtig de rolletjes er tussenuit friemelen en het papier gewoon gebruiken, toch? En vraag eens bij je buren!

Ja grappig... dat realiseerde ik me ook ineens van die carriërekansen... Aangezien we zo'n klein bedrijf hebben zal ik niet vaak een kans krijgen om meer te bereiken in mijn huidige baan. En ik ben er het langste in dienst, heb het meeste ervaring, ben de oudste en heb volgens mij ook meer kwaliteiten dan dat ik nu gebruik met alleen de vormgeef-klussen. Het enige wat mij minder geschikt maakt is dat ik nu maar 3 dagen werk. Goh, ik zie ineens allemaal positieve dingen!! (al blijf ik het jammer en 'eng' vinden om zonder hem door te gaan straks... maar daar komen we ook wel weer uit)
de hema's zitten hier allemaal zo'n 15 km vandaan.. Op zich goed te doen met de auto, maar ja, met de zieken in huis...

Ja, ik kan de wcrollen eruit halen, maar ik verzin wel wat anders.. Ik heb desnoods nog boeken genoeg om iets uit te zoeken, maar verzin liever wat zelf.. (metde laatste tractatie van Renske heb ik nog een prijs gewonnen, dus nu wil ik iets wat nog leuker i...)
He meiden,

Zo ik ben weer thuis. Nova is echt aan het oefenen met optrekken, echt heel grappig. Bij m'n zus heeft ze meer optrekmogelijkheden dan hier, dus ze was erg zoet. Wel is het moeilijk voor haar om haar rechterarm erbij te zetten, maar meestal gaat dat met een hoop gesteun en gekreun toch goed. Vergeet ze de arm erbij te zetten dan kukelt ze om.

Tinus; Jammer dat je leuke collega weggaat. Maar zoals jullie al zeiden, misschien komt er dan wel een mooie kans voor jou!

Sannie; sterkte met de ziekenboeg..

Oef; ik verheug me ook op de tijd dat Nova wat groter is, knutselen, zoals Flodder al zei bv schoenzetten, en dat ze gaat praten. Lijkt me zoo grappig!

Ik ga zo even wat rijmen maken,

Dikke kus!
Hahah Flodder wat een eigengereide kater is Elmo zeg hihihihi.

He Knorrie ja grappig is dat he dat de overgebleven kat toch dingetjes over gaat nemen van de overleden kameraad. Dat merken wij met Elmo ook die babbelt ook terug vaak als je wat tegen hem zegt en hij is nu wel wat meer binnen sinds Kiara overleden is. Is wat knuffelbaarder geworden. En lekker zo'n witte kat die met uitlaten of iets gaat knuffelen hahaha. De hond van mijn ouders die had weleens de neiging om met stront te gaan "knuffelen". Word je ook niet zo vrolijk van hihih. Hopelijk is Joeri weer gauw helemaal beter!

Mette veel plezier bij je zus!

Oef heel veel plezier met je vriendin van vandaag!

Jeetje Tinus wat balen zeg dat je collega weg gaat! Hopelijk kunnen jullie een goede vervanger vinden voor hem das wel belangrijk.

Jeetje Sannie denk je weer rust in de tent te hebben...... sterkte met je zieke meisje! Ik wilde ook aan de wcrollen maar had ook niks liggen hihihihi. Dus ik heb nu 3 boekjes (oud hollandse kinderliedjes) gekocht bij de blokker voor 1 euro per stuk en dan die blaadjes gebruikt en de uiteinden verstevigd met wat dun karton (of bijvoorbeeld stevig papier) dat ik rond had gebogen. Ziet er best vrolijk uit zo. Ben nog niet helemaal klaar maar ja moest er dan ook 20 maken. En ik heb er een doosje rozijntjes in en een ballon. Verder ga ik nog danoontje halen voor de kinderen die er op dinsdag zijn zodat ze gezelli met z'n alle kunnen smullen.

Tinus dat eng vinden had ik ook wel een beetje ja toen de helft van ons bedrijf een andere baan had gevonden hahaha maar ja ik zal hierdoor ook meer taken krijgen als ik weer beter ben. Hoewel ze is nu weer bezig om zich over te laten nemen door een internationaal bedrijf dus maar ff afwachten hoe dat uit gaat pakken. En vrijdag ga ik sowieso even met mijn schoonzusje naar de carierebeurs van de overheid in Den haag.
Sannie; ik trakteer ook altijd met mijn eigen verjaardag op de groep. Afgelopen keer had ik doorzichtige bakjes, met koekiemonstertjes (getekend op blauw papier) erop. Het mondje eruit gesneden, en dus in het mondje de koekjes (jip en janneke koekjes voor de grotere en de kleintjes een zonnaturakoekje) gedaan. Was erg leuk geworden en iedereen was erg onder de indruk terwijl het maken eigenlijk niets voorstelde.

Zal eens een foto opzoeken;

Zo ga nu echt aan het rijmen beginnen

xx
Ik trakteerde op mijn verjaardag omdat ik daar toen werkte natuurlijk..
Nurse: Ligt die kleine in stuit dat je m voelt trappen in je kruis??? Of is er toch iets anders aan het wrikken?

knorretje: Ik krijg het beeld van jouw buurman in jouw kerstjurkje maar niet uit mn hoofd

Oef: De borstvoeding is echt voorbij. Ben er wel weemoedig onder want ik wilde echt nog even doorgaan. Maar Kaya wil gewoon niet meer en drinkt gelukkig met veel smaak haar flesjes volle melk.

Lief is idd nog in Polen en ik ga morgen naar Editors. Heb daar echt zooooveel zin in dat ik er een heel toestand van heb gemaakt om het voor mekaar te krijgen. Kaya gaat morgen naar mijn ouders en blijft daar dan logeren. Ik ga dan met de honden naar mijn werk (die blijven dan in de auto) en na mn werk rij ik door naar Den Haag. Mijn vriendin woont om de hoek van t Paard dus we kunnen er gewoon heen lopen! Ben zo blij dat ik die kaartjes voor t Paard heb want ze spelen tegenwoordig alleen maar in grote zalen en dit schijnt een bijzonder anders-dan-anders-concert te worden... Ben benieuwd!

Oja, als Peet een keer in de buurt van Tilburg/Eindhoven moet spelen laat je dat dan ff weten? Ik heb veel vrienden die helemaal weg zijn klezmer!

tinus: Zoals Cruijff al zei: elke collega die vertrekt heb weer een voordeel

mette: Zien jullie eigenlijk al verbetering aan Nova's arm na de operatie? Je schreef destijds dat het na een jaar ongeveer pas te merken was, maar misschien zegt de fysio er iets over of zien jullie zelf ook wat?

sannie: Nachtzuster, wat moet ik zonder jou beginnen

Hier gaat het allemaal wel goed eigenlijk. Heb het wel drukker dan anders nu lief er niet is, maar dat overleef ik wel. Ben alleen dus een beetje aan het rommelen met Kaya's nieuwe ritme.

Vannacht trouwens echt een but-nacht gehad. Ik werd wakker van de hoofdpijn, heb toen maar een ibuprofen genomen (dat is dan wel weer een voordeel bij het stoppen met de bv!) Val ik eindelijk weer in slaap. 2 Uur later werd ik wakker van een gek geluid. Het was duidelijk een beest, en niet 1 van ons... en weer en weer en weer... verrek, het lijkt uit de badkamer te komen (zit aan onze slaapkamer vast zonder deur dr in)... Ikke weer uit bed, zit er een muis in bad! Die sprong dus de hele tijd tegen de rand op omdat ie er niet meer uitkon... best sneu voor dat beest, en nog sneuer voor mijn nachtrust Kon m gelukkig heel makkelijk vangen èn, dierenliefhebber die ik ben, heb ik m aan de kat gegeven.... nee hoor ... ik heb m buiten gezet, kan de kat m zelf gaan vangen!

En gisteren heeft Kaya nog geprobeerd of de hondenbrokken ook lekker zijn... Yikes... kon er zo 1 uit dr mondje vissen... Vies kind
mette, super idee, maar Heleen (vriendinnetje van Renske) heeft hetzelfde al getrakteerd. Alleen inplaats van een plastic bakje eronder, hadden zij een koffiefilter als mond, waar wat in zat...

dit was trouwens de tractatie van Renske afgelopen keer..
a1mee, balen van de borstvoeding.. Herken het helemaal. CAsper drinkt nog 1 keer, maar het gaat vaak slecht, vanmorgen ook bijten.. Enerzijds is het duidelijk, van hem hoeft het niet echt meer. Anderzijds, ik had zo graag het jaar vol gemaakt. Ben nu ongesteld, dus hoop dat het komende week weer bijtrekt. En anders. We hebben ze een goede basis gegeven en dat is het belangrijkste!!!

nu even naar CAsper toe, die jongen wordt ook nog een keertje wakker, ligt er ook alweer 3 uur in..
hallo dames, doe eens even rustig aan ik hou het niet meer bij!!!!

Heb het hier druk met alles regelen rond de huizen! Maar we hebben net de eerste bezichtiging gehad en vrijdag komt de 2e!!

Ga eens kijken hoever ik kom met reageren:

Alle jarigen nog gefeliciteerd en zo te lezen waren de feestjes erg gezellig!!!

Joni, leuke foto's ook!

Mette, bedankt voor je kaartje! Crea hoor! Hij lag gisteren op de mat!

Wat knap dat Nova aan het optrekken is!

leuk die koekiemonster bakjes!

Kidon, wij hebben het voor het eerst over 2 dagen versprijd en dat is eigenlijk wel goed bevallen! Morgen op de echte dag doen we niks meer, we hebben zelf wel vrij genomen, dus dan gaan we wel wat gezelligs doen!

Yora, ja vooral met dat staartje krijgt ze echt al zo'n eigenwijs peuterkoppie!

Yora is inderdaad niet de dikste hier, maar zo te lezen eet ze prima!

lekker weer eens zo'n avondje voor jezelf!

Gucci, leuke foto's! Is je moeder er nog?

Tinus, moest stiekum ook wel lachen hoe je het beschreef dat manuel uit de bocht vloog! Zie het al helemaal voor me!

En dan nog het verhaal van je moeder die aan het stoeien is met de wagen! Moest ze ver lopen??

Balen dat je collega weg gaat, op zo'n klein team merk je dat wel ja! Maar wie weet kun je er inderdaad wel een stapje op vooruit gaan!

A1mee, getsie een hondenbrok lijkt me niet echt smakelijk nee!

Veel plezier morgen!

"Gezellig" zo'n muis in bad!

Ainne, jammer dat je overdag niet meer kunt viva-en!

Floddertje, ik zou ook niet kunnen kiezen uit de 2 wagentjes! Leuk zeg!

Hier ook zo'n gillende keukenmeid!!

ja, elke leeftijd heeft weer wat leuks!

Nog een beetje kunnen slapen vannacht?

Loewyz, is het nog gelukt met knutselen?

Hoe is het nu met merijn, nog ziek?

Ondertussen Justin uit school gehaald, gegeten en de post bekeken, Ainne en Joni jullie ook bedankt voor de kaarten!

Nurse, hoe was het bij de vk?? Je maakt het wel steeds spannend hoor!

lekker dat je vent bijna thuis is! dan mag brusje zeker komen!

Knorretje, succes met je zieke ventje, is niet leuk he om dan te gaan werken....

Kun je het niet bij de buurman vragen van het boek??

Oef, hoe was het met je vriendin?? Lijkt me inderdaad wel vreemd om elkaar na zo'n tijd weer te zien als er zo veel gebeurd is!

Sannie, succes met je zieke kindjes!

Leuk die ernie's!

Zo, ben weer bij!!!!

Marloes
Even vanaf het werk, dus uitgebreid reageren op iedereen zal helaas niet gaan.

@Marloes

Ik ben zo creatief bezig geweest al zeg ik het zelf.

Zn verjaardagshoed is klaar... natuurlijk wil meneer hem niet op. Heb ook al kaartjes voor de uitnodiging in huis. En de tekst erin geplakt. Nu alleen nog de foto maken (als dat dus gaat lukken) laten ontwikkelen en op t kaartje plakken. Foto van mn creatie kan ik wel even maken komt later.

Overigens had Merijn vanmorgen nog steeds koorts 38,4 wil maar niet zakken, ja met een paracetamolletje wel, naar 37,2 dus prima, maar zodra die is uitgewerkt vliegt ie weer omhoog. Hij is wel gewoon heel tevreden en eet en drinkt ook gewoon zoals normaal, gister wat veel geslapen, maar goed op het KDV komt ie vaak niet verder dan een uurtje per dag, terwijl hij er thuis minstens 2 tot 3 uur maakt. Ik heb hem vandaag gewoon weer naar het KDV gebracht... denk als ie echt ziek gaat worden bellen ze maar hoor...

@Tinus

Balen van je collega!! Zeker binnen een klein bedrijf kan dat best een impact hebben.

@Mette

Heeeee die traktatie kwam ik net tegen, zag hem staan op peuterplace.nl

best makkelijk te maken... ik surf nog even verder, maar hij is zeker leuk.

@Sannie

Die Ernies zijn ook leuk!!!!
Wat maken jullie allemaal superleuke dingen zeg!!! Die Cookiemonsters had ik ook al op een website voorbij zien komen. En die Ernies zijn ook heel erg leuk!

Ik denk dat ik het redelijk simpel hou en mijn creativiteit bewaar voor als de kids wat groter zijn en het meer wordt gewaardeerd. Net als die verjaardagshoed van Merijn!! Zit Loewyz haar stinkende best te doen, wil meneer hem niet op!! Nou moe!

Ik heb al een mail gestuurd aan de betreffende collega dat ik straks dolgraag wat taken van hem wil overnemen. Ik kreeg meteen al een hele positieve reactie dat hij en de grote baas daar ook al over hadden gesproken en dat hij me vanavond na werktijd wel even belt om het e.e.a. te bespreken (rest van de collega's weten het nog niet). Spannend!!

Ik ga nu weer even verder, laterrrrr!
Nou even stiekem snel hoor, 't is lunchpauze dus kan best vind ik!!

Wilde even zeggen dat ik jullie tractaties zo bewonder, jeeeemig, je kunt wel merken dat ik NL niet meer gewend ben, mijn mond valt gewoon open! Hier wordt niet getracteerd met verjaardagen, sterker nog, als je jarig bent is het de bedoeling dat er een taart voor jou gekocht wordt!

Op de creche doen ze taart met de groep voor verjaardagen (die moet je trouwens wel zelf aanleveren), maar verder geen tractaties dus (en eigenlijk vind ik dat niet zo erg, ben niet zo'n knutselmoeder vrees ik voor Leah. Al heb ik wel een kleurboek en waskrijtjes voor haar gekocht en we kunnen best gezellig samen kleuren ;o) ).

Afgelopen weekend zijn we druk geweest met Christmas shopping. De komende twee weekenden ben ik weg en om een week voor kerst nog te gaan winkelen heb ik geen zin in, de stad begint nu al per dag drukker te worden. Gisteren driftig alle cadeautjes aan het inpakken geweest, ben nog nooit zo vroeg geweest als dit jaar! Gelukkig dat we hier geen sinterklaas hebben, anders hadden we daar ook nog voor moeten winkelen, aaaargh! Leahs verjaardag valt natuurlijk ook nog eens op eerste kerstdag, maar nu ze nog zo klein is gaan we niet dubbel cadeautjes kopen, ze krijgt al genoeg!!

Komend weekend hebben we bedrijfskerstfeest, moet ik elk jaar organiseren. Er gaan dit jaar 190 mensen, dus best een grote klus, locatie, band, DJ, bus, overnachtingen regelen voor wie dat wil (inclusief mijzelf, jippie) en nog 100 dingen. Ik kijk voornamelijk uit naar de overnachting, uitslaaaaapen! Al mag ik eigenlijk niet klagen, tegenwoordig kunnen we Leah best tot zo'n 8 uur rekken voordat ze écht écht op wil in het weekend.

Sorry, dit was hartstikke ego, heb wel alles gelezen hoor, echt waar!! Kom misschien vanavond wel weer.
Hoii!!

Meld meld meld.

Nog niets hier.. vanmorgen wel wat buikkrampen maar die zijn weer opgehouden en momenteel word ik getrakteerd op flinke schoppen in mn kruis..

Snap dr niets van, kleine ligt al mooi ingedaald, koppie naar beneden, klaar voor de start.. en toch die gemene steken...

Lijkt wel ofdat ie zich van boven af zet met de voetjes en dan zich zo naar buiten/onder/mn kuis in duwt (AUW!! )

Het zou me soms niet verbazen als dr een handje naar buiten steekt van onder , zo voelt t.

Controle vk was helemaal goed, bloeddruk ietsjes hoger dan anders, misschien een teken dat dr íets gaande is... Maar goed, nog 1 dag mn benen bij elkaar houden, lijkt me verschrikkelijk M. naar huis te moeten bellen van zn werk, hij moet dan nog 1,5 uur rijden voordat ie thuis is... (moet vanuit R'dam komen)

Dus....

Nou, heb flink ingeslagen bij de HEMA en een lingerie zaak, heb nu weer fatsoenlijke onderbroeken, sokken en strings.

Vind het toch zo voor schut als de kraamhulp van die verwassen katoenen verkleurde strings ziet liggen/tegenkomt.

Verder heb ik een lekker soort fleece 'huispak' gekocht, zwart, ideaal voor na de bevalling, hoef ik ook niet steeds mn kamerjas aan in de tijd dat ik mn eigen kleding nog iet aankan.

En mocht ik ooit nog willen gaan trimmen, daar is ie ook geschikt voor

Wat schrijven jullie toch veel trouwens!

Ik heb een hoop leuke dingen voorbij zien komen, die ernies en koekiemonsters zijn geweldig!

Foto's van Boyd zijn ook mega leuk (jeeeeeee wat een groot mannetje al! ik bedoel, hij lijkt al zo mobiel!!!)

A1mee, balen van de bv zeg...kan me voorstellen dat afscheid dr van nemen best heel moeilijk is....

Heb ook weer helemaal zin om straks voor de bv te gaan, hopelijk hou ik het lang(er) vol als bij Roxanne.

Nou, ik hou het hier weer eventjes bij..

Kom dr net trouwens achter dat ik helemaal niet heb nagedacht over wat we vanavond zullen eten (hoezo dom?!?! ) en ik heb volgens mij ook niet echt iets in huis... .

Ahum.

xx
Nurse, gewoon een pizzatje bestellen dan, heb jij het lekker makkelijk!!
Hee Nursie, lekker patatje halen vanavond!! mmmmmm!!

Wat maf dat brusje ineens 'vanonder' schopt! Zou hij/zij (aangenomen dat het geslacht nog steeds geheim is) gedraaid zijn? Kan dat uberhaupt nog????

Of misschien zwaait hij/zij wel naar zijn mama!

Haha, moet wel lachen om het feit dat je nieuwe onderbroeken gaat kopen omdat de kraamhulp straks misschien ziet dat er iets geks in de kast ligt!

Ainne: Leuk Xmas-shoppen!!!

Sorry, alleen maar tijd voor losse flodders vandaag!
Jeetje Nurse weet je wel zeker dat het trappen is? Wat zei de vk er van?
hahaha Nurse, nee wij schrijven niet veel, maar nu je minder post lijkt het ws meer Moet je nagaan hoeveel het was toen je nog zo'n 3 keer per dag postte

Lekker dat je nu qua ondergoedjes alles in huis hebt. Echt nesteldrang he?! Volgens mij gaat Brusje het weekend zijn/haar lieve mama, papa en grote zus ontmoeten!

Tinus; Oeiii ik ben benieuwd wat ze in hun hoofd hebben voor je! Kom je het snel vertellen zo?

Ainne; leuk xmas shoppen! Kerst lijkt nog zo ver weg.. Eerst nog sint en dan Noof d'r verjaardag, daarna Tris nog jarig. Maar het is idd al snel!

Ik ga even op de bank, heb zo'n last van m'n rug/bekken Ongesteld geworden, dus daar komt die extra pijn vandaan..

xx
Mette balen van de pijn!

Zo wij zijn net terug van uiteten Davina ligt alweer te tukken hihihi. We zijn lekker naar de griek gegaan voor ons 2 jarig huwelijk was erg lekker en gezellig. En Davina heeft zich ook prima gedragen en heeft ook gezellig met mama meegegeten. Rijst en musaka en 3 kleine hapjes ijs een klein schijfje mango en peer en thuis gekomen nog een flesje erachter aan en toen hup naar bed. Verder zitten wij binnenkort weer tijdelijk zonder internet (hoewel we nog steeds op het netwerk van de buurman kunnen) dus zal hier waarschijnlijk iets minder vaak komen. En wij gaan van 17 t/m 20 december naar Winterberg in Duitsland hebben al geboekt heb daar onwijs veel zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven