- - - Ju(n/l)i 2007 - - -

26-10-2009 18:26 668 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wéér een nieuw topic !

Link naar het vorige topic:* * Ju(n/l)i 2007 * *

What matters most is how you see yourself
Peetje: Haha precies hetzelfde dus, grappig. Eva hoeft trouwens ook niet altijd 's morgens meteen te plassen. Kan een hele tijd overheen gaan.

Wat sneu zeg voor Luuk, heel vervelend.

Feetje: Ah dus jullie waren er ook? t Was leuk he? Fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn voor schoenen voor Hugo en Pepijn. Leuk dat Sint Maarten bij jullie ook zo geslaagd was.

Weet je al wat jullie vanmiddag gaan doen, of al aan het doen zijn?

Aan het einde van de middag/begin avond komt mijn nichtje logeren, ze blijft tot dinsdag. Erg gezellig. Ga nog even snel badkamer schoonmaken en logeerbed op orde maken.
Ik zit zo ongeveer de hele middag al op de laptop, op zoek naar een vakantie voor volgend jaar... Femke kijkt zo ongeveer al de hele middag tv Nou ja, het is ook zulk rotweer buiten, het is gewoon al bijna donker. P. is boven aan het werk op de computer en Luuk ligt al lang in bed, volgens mij al wel een uur of 3 ofzo...

Gezellig dat je nichtje komt Metis, hoe oud is ze?

Feetje, ik zal eens kijken of ze welede crème hebben. Ik doe het nu met maizena, dat schijnt ook te helpen. Gisteren toen we bij vrienden waren heb ik het ingesmeerd met neutral crème, daar zweert zij bij.

Peetje, heb je misschien al ervaring met Bepanthen? En ja Weleda is bij ons in de winkel, al heb ik er nog niet veel verhalen over gehoord moet ik zeggen. werk ik nog tekort voor. Beterschap Peetje!

Heb je nog een vakantie gevonden?

Leuke Sint verhalen Feetje en Metis!

Wij hebben thuis gekeken, vond het ook wel erg sfeervol... en het schoentje zetten was ook een succes, leuk hoor, genieten..

Gister een heftig dagje gehad want na maanden van geen contact heb ik mijn schoonouders gebeld en uitgenodigd voor de koffie gister. Het was echt dramatisch in eerste instantie... Mijn schoonmoeder heeft alleen maar zielig zitten doen en huilen (slachtoffer rol) en wij kwamen er niet aan te pas. Net toen ik dacht dat deze relatie gewoon niet meer te lijmen is en we misschien maar onze bruiloft moeten afzeggen ( als zij er niet bij zijn..) draaide mijn schoonmoeder als een blad aan de boom om en zei ze opeens dat ze zo'n goed gesprek met ons had gehad. Heel apart want wij waren nauwelijks aan het woord gekomen..

Heb wel weer vertrouwen dat ze niet onze bruiloftsdag gaan boycotten dus dat is fijn. Maar jonge jonge , wat een scenes gingen daar aan vooraf...

Familie..... pfffffffffff...

Heerlijk weer hier dus ik ga even genieten. Weet er misschien hier iemand een goede DJ om op een bruiloft te draaien?

Liefs!
Hallo,

Alles goed met iedereen? Wij hebben weer een lekker rustige zondag. P. zit momenteel met de kinderen in bad te spelen. Ze krijgen straks hun pyjamaatjes alvast aan en kunnen er op tijd in dan. Hebben wij ook weer een lange avond. Maar goed, we mogen niet klagen want tegenwoordig liggen ze gewoon tot half negen te slapen ofzo. En als Luuk dan wakker wordt is hij een beetje aan het zingen en lachen totdat we hem eruit halen (was vandaag en gisteren rond negen uur). Dus we kunnen een beetje bijslapen. Alleen van donderdag op vrijdag riep Femke al om 5 uur. Toen hebben we haar bij ons in bed genomen en heeft ze tot acht uur geslapen...ook goed.

Ik was alleen (weer eens) erg misselijk wakker geworden van donderdag op vrijdag. Buikpijn, opgezet gevoel en misselijk. Uiteindelijk, na een uur pijn te hebben gehad moest ik overgeven en ging het wel weer. Vooral nadat P. mij had laten liggen en ik uit kon slapen. Femke las mij heel lief een boekje voor en zei dat ik nog maar even lekker moest gaan slapen...zo lief.

Pfff..Um, wat een rare schoonouders heb jij toch. Fijn dat het dan nu weer "goed" is, maar je houdt er wel een raar gevoel aan over lijkt me zo.

Femke had gisteravond haar schoen gezet en was wel nieuwsgierig of er wat in zat. Ze wilde eerst haar schoen niet zetten, maar uiteindelijk wel gedaan. En met resultaat, dus een volgende keer wil ze waarschijnlijk wel. Ik had klei gekocht (4 potjes voor ¤ 2,50) want de andere had ik laatst weggegooid (was helemaal uitgedroogd). Dus daar hebben ze lekker mee gespeeld vandaag.

Metis, gaat met jou alles goed? Wanneer heb je de 20-weken echo eigenlijk?
Een hele tijd geleden dat ik geschreven heb dus hoog tijd weer eens te komen buurten.

UM: Pfff wat een gedoe met je schoonouders zeg. Hoe is het nu? Al een DJ gevonden? Ik ken er geen dus van mij geen tips voor je.

Peetje: Wat een lieve, zorgzame Femke, schattig zeg. Inmiddels hopelijk weer helemaal opgeknapt?

De 20 weken echo heb ik morgenochtend, spannend!

Ik heb fijn de griep te pakken gehad, blegh. Gelukkig nu alleen nog wat verkouden/keelpijn, dus zo goed als beter.

Vannacht alleen de halve nacht wakker gelegen door zo'n nare droge hoest, bleef maar doorgaan. M heeft me vanmorgen dan ook heel lief laten slapen. Ik heb niets gemerkt dat Eva en hij eruit gingen enzo. Heb tot 9 uur geslapen, heerlijk want dat was al heel lang geleden.

Zondagmiddag hebben we voor het eerst een film gekeken met Eva, Cars. Erg leuk. Ze vond het fantastisch.

Voor de rest gaat het goed, mijn buik groeit erg hard, iedereen is erg verbaasd dat ik nog maar een kleine 19 weken ben. Maar erg veel kom ik niet aan trouwens, ben nu 1.5 kg aangekomen denk ik. Daar was ik dan wel weer erg verbaasd over hahaha, dacht dat er al minimaal 10 kg bij zat
Jaaaa wat een rust hier. Vroeg me laatst nog af hoe het nu met Zonnetje, Tinok, DD en Emmetje zou zijn. Tis alweer zo'n tijd geleden, maar ja, de kids worden alweer bijna 4, de tijd gaat hard!!

Metis, oeiiiiiii wat spannend, heel veel succes morgen!! Hopen dat jullie kindje zich alive en kicking laat zien! Leuk toch dat je buik al zo zichtbaar is ( en er nog slank bij blijven ook!!). Mooi buik foto op hyves zetten? ( hint hint..)

Ik voel me stukken beter sinds, ondaks de rare middag, er weer contact met mijn schoonouders is. We kunnen weer volop verder met het regelen van de bruiloft omdat ik er nu van uit ga dat ze er iig bij zijn. Er is toch wel een last van onze schouders gevallen na maanden. Op mijn werk bevalt het me ook nog heel goed, ik ben echt gelukkiger dan toen ik huismoeder was..

Volgende week gaan we een weekend weg naar Landal, joepie, heb er zo'n zin in..

Verder nog iemand nieuws?!
Hier mijn echonieuws...: Alles was helemaal oke! Kleine lag overal goed voor dus ze konden alles erg goed checken/opmeten etc. Ook was uk vrolijk aan het zwaaien, spartelen, drinken, plassen etc De groei en hoeveelheid vruchtwater, wat bij de 20weken van Eva dus allemaal onder gemiddelde was, zag er allemaal goed uit. Ze zei er wel gelijk bij dat groeiafwijkingen meestal pas na 24 weken zichtbaar zijn maar toch...voor nu zijn we helemaal blij iig.

Het geslacht wilden we dit keer wel weten...blijft kleine preuts met de knietjes gebogen liggen, was dus erg lastig te zien. Wel heeft ze, door een glimp op te vangen, voor 80% het idee wat het is, en dat heeft ze ons ook verteld, maar ze adviseerde om nog niet de babykamer knalblauw of blauwroze te schilderen.

Maar poeh, wat een opluchting weer zeg. We kregen ook nog 7 foto's mee trouwens, erg leuk en had ik totaal niet verwacht.

Ik zal M even vragen foto te maken, zet ik foto inderdaad wel even op Hyves.

UM: Wat lekker even weg naar Landal. Heerlijk hoor er even tussenuit. En fijn joh dat het zo goed bevalt op je werk.
Joehoe Metis! super!

maarre ik begrijp dat je de 80% kans nog niet hier bekend maakt? Of hou je het sowieso geheim?

Mmm... moet ik nog een paar maandjes wachten met mijn nieuwsgierigheid..

Fijne Sint allemaal!
Ik heb het op Hyves gezet
Hallo,

Wat een rust hier. Iedereen een leuke sinterklaas gehad? Wij wel, we hebben het bij P's moeder gevierd. Was wel gezellig. Ik had Femke al een beetje in de boekjes laten zien wat wel leuk zou zijn om te krijgen (oftewel...ik heb haar "lekker" gemaakt zodat ze die cadeautjes wel wilde) dus die was helemaal enthousiast toen ze dat dan ook nog kreeg. Heel grappig om te zien. P. was helemaal verbaasd dat ze zo blij was en vroeg of ze het kende van de crèche (ze kreeg een paar spelletjes, een wiebelboom en hans en grietje spel).

Sinds gisteren staat hier de kerstboom. P. was vrij en heeft hem opgezet en opgetuigd, dus we zijn al vroeg in de kerststemming.

Metis, fijn dat de echo goed was, wanneer krijg je de volgende? Ik ben benieuwd of het de 80% is of toch de 20% kans...

Ik hoef nu nog maar een weekje te werken en dan heb ik een week vakantie. Heerlijk hoor, het is dan ook alweer zo'n beetje een half jaar geleden dat we vakantie hadden, dus ik en er ook wel aan toe en heb het ook wel verdiend vind ik zelf. P. heeft de week tussen kerst en oud en nieuw ook nog vrij, ik moet dan werken, maar gelukkig maar 2 dagen, dus dat is te overzien.
Haha Peetje, ik wilde ook net gaan zitten voor een berichtje hier.

Hier was pakjesavond ook een groot succes. Wij hebben het bij mijn ouders gevierd, was ontzettend gezellig.

Ze heeft van ons Kolonisten van Catan voor kinderen, stickers, knutseldoos, sjaal en badkrijtjes gehad. Van mijn ouders een grote kleiset met allerlei vormpjes, scharen, deegrollers etc, stickerboek en een chocoladeletter en van mijn broer een nieuw oefenboekje voor mini Loco. Van mijn schoonouders kreeg ze nog: Electro (dat spel), pyjama voor de zomer, vouwblaadjes, potloden, chocoladeletter en een speculaaspop gehad. Ook nog een hele grote adventspop (brrrr). Van een andere broer van mij kregen we ook nog allemaal een chocoladeletter dus Eva was er 3 rijker

Al met al verschrikkelijk verwend dus. Voor elkaar hadden we ook wat kleinigheidjes dus we hebben best een tijdje gezeten eer de zakken allemaal leeg waren. Erg leuk.

Eva is ontzettend blij met wat ze gekregen heeft, ze vond het helemaal super en bij elk cadeautje werd er met een stralend gezicht "dank u wel Sinterklaas" geroepen

Haha ja ik ben zelf ook erg benieuwd. De 16e moet ik weer op controle maar geen idee of ik dan een echo krijg. Zodra ik meer weet, zet ik het wel weer op Hyves.

Oh ja, had ik nog niet verteld volgens mij, ik voelde de kleine zo weinig maar nu blijkt mijn placenta voor te liggen. Dus wel logisch dat ik minder voel dan bij Eva (toen lag placenta gewoon achter namelijk)

M is vanavond/vannacht de hort op, feestje van het werk. Dus die verwacht ik voorlopig nog niet terug Eva en ik hebben net dan ook lekker makkelijk soep en stokbrood op, heerlijk.

Wij hebben gisteravond ook de kerstboom opgezet! Echt zo gezellig weer.

Lekker joh, bijna vakantie. Nog plannen of gewoon lekker thuis?
Ik had dat bij Femke, dat de placenta ervoor lag. Femke voelde ik vrij laat. Luuk voelde ik eerder en ook veel meer, die voelde ik continu. Nou is hij buiten de buik ook wel een stuk beweeglijker dan Femke

Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd de 22e en gaan een week op een vakantiepark in een huisje zitten. Wij mogen dan ook een paar dagen langskomen en mijn broer en vrouw en dochter komen dan ook een paar dagen.

Morgen gaan we op de foto als cadeautje zeg maar. Alleen Femke heeft een grote kras op haar wang, veroorzaakt door broertje-lief, en Luuk viel dinsdag met z'n voorhoofd en wang tegen een hoek. Nou ja, het is bijna weg, de rest foto-shoppen ze maar weg...
En, de foto gelukt? Wat een leuk cadeau trouwens, zo'n foto van het hele gezin voor je ouders.

Gisteren weer bij gynaecoloog geweest en alles was goed. Ze deed nog even een snelle echo en, sorry Peetje , maar zij gokte hetzelfde als de echoscopiste qua geslacht. Maar wederom met een slag om de arm want de knietjes lagen weer stijf tegen elkaar aan.

10 januari moet ik weer en dan krijg ik de eerste groeiecho.

Verder alles lekker z'n gangetje hier. Van t weekend gaan we grote schoonmaak en opruimactie houden, is best nodig zeg maar. En, behalve de wekelijkse boodschappen, geen bijzondere plannen verder.

M is vanmorgen naar KNO-arts geweest trouwens. Hij heeft al vaker onderzoeken gehad maar tot op heden is er nooit wat uitgekomen, hij wordt namelijk vaak erg benauwd tijdens het eten. Heel vervelend. Nu krijgt hij toch weer een ander onderzoek (FEES heet dat) op 17 januari. Hopelijk dat daar wat uitkomt zodat er wat met uitslag gedaan kan worden.

Fijn weekend allemaal!
ja rustig hier. Zou het de sneeuw zijn?

Wij zijn heerlijk een weekend weg geweest. Ik vind die sneeuw eigenlijk best leuk. behalve als ik er met Fiene uit moet ( op de fiets naar de peuterspeelzaal..), levensgevaarlijk...

Ben al best in de Kerststemming zo. Vanvond uit eten met vrienden, heerlijk... en de babyfoon naar de buren, ideaal.

Wij gaan eerste Kerstdag naar mijn ouders en 2e zijn we thuis. Even wennen, ik ben al aan het denken wat we gaan eten of doen om er een beetje een bijzondere dag van te maken, iemand ideeën?

Metis, ik wacht nog op jouw buikfoto, ik ben zo benieuwd hoe je er nu uitziet!!

Fijn weekend allemaal!
Ja, we zijn met z'n drietjes overgebleven geloof ik, de rest lijkt afgehaakt te zijn.

Hoe gaat het met iedereen?

Lekker, een weekend weg UM.

Wij hebben vandaag een dagje met z'n tweetjes. F en L zijn naar de crèche en wij gaan straks ergens lunchen. Alleen jammer dat P. zich niet echt lekker voelt.

Morgen gaan we een paar dagen weg met mijn familie. Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd. We komen vrijdag weer thuis en gaan dan zaterdag naar P's moeder. Zondag zijn we met z'n vieren thuis, ook gezellig.

Deze week zijn we dus vrij, volgende week moet ik 2 dagen werken en is P. nog de hele week vrij. Ach ja, iemand moet het geld verdienen...

Metis, leuk dat je steeds een echo krijgt. Doet ze dat om de groei in de gaten te houden, omdat Eva dysmatuur was? Ga je daarom ook naar de gynaecoloog? Ik weet het even niet meer.

Ik ben ook benieuwd naar een foto van je buik.

Over foto's gesproken, wij zijn op de foto gekomen, samen met gezin van m'n broer. Als cadeau voor mijn ouders. Er zit best een leuke foto bij, toch afwachten met drie kleine kinderen...
Peetje: Veel plezier! Fijn dat de foto's leuk zijn geworden, is inderdaad altijd maar afwachten.

Ik krijg inderdaad veel echo's ivm groei. Ik loop bij gynaecoloog omdat ik medicijnen slik tegen epilepsie en nu, als bijkomende reden, dus ook omdat Eva dysmatuur was. Maar ook al was Eva reus van baby geweest, had ik toch onder controle gestaan bij gyn. Vanwege epilepsie moet ik sowieso in ziekenhuis bevallen en na de bevalling ook minimaal 24 uur blijven met baby ivm medicijngebruik tijdens zwangerschap.

UM: Lekker uit eten geweest? Wij zijn tweede kerstdag ook thuis en wij gaan, lekker standaard haha, gourmetten. Eerste kerstdag gaan we naar mijn ouders uitgebreid aan het kerstdiner.

Ik ga een dezer dagen foto maken, beloofd!

Gisteren hadden we een bak...M wil van het werk weggaan, hij was bezig met zijramen aan het krabben. Hoort tie ineens een knal...springt zo de achterruit er in zijn geheel uit! Gelukkig kon hij meteen gisteravond terecht bij Carglass en hebben ze er direct een nieuw raam ingezet.

Nou, ik ga eens aan t kokkerellen. Fijne avond allemaal!
Peetje: Fijne vakantie!!

Metis: wat fijn die strenge controle!!! Binnenkort even een kopje thee drinken?

UM: hoe bevalt het werken je?

Heb hier zo'n tijd niet geschreven. Was druk met van alles en nog wat....... Met Hugo gaat het eindelijk de goede kant op, we zijn nu na de operatie 3 antibiotica kuren en aardig wat kweekjes en bloedprikken verder en de 3e kuur is nu aangeslagen!!! Hij wordt weer ondeugend wat natuurlijk een goed teken is, maar voor deze mama ook errug vermoeiend, hi hi.

Ik kijk erg uit naar de feestdagen, lekker genieten met z'n allen en met de kids in de sneeuw spelen. Feetje is volgens mij echt toe aan de basisschool, heeft het ook de hele tijd erover en mag in april al gaan starten met proefdraaien. Ben benieuwd hoe ze dat ook echt vindt. Twee weken geleden heeft voor het eerst een vriendinnetje bij haar geslapen (docher van vrienden van ons), jeetje wat hadden de meiden een lol. Gelukkig vielen ze rond 21:00 uur in slaap en werden ze pas rond 07:00 uur weer wakker.

Pepijn en Hugo zijn onderhand de grootste boefjes van het kdv, zo leuk om de verhalen te horen. Hier krijgen we nog aardig wat mee te stellen.

Ik schrijf binnenkort weer even wat vaker, maar ga nu echt naar bed toe.
Een gezond en gelukkig 2011 gewenst voor iedereen!

Leuk weer wat van je te lezen Feetje. Dus Pepijn en Hugo zijn echte boefjes. Luuk ook, hij kan héél lief zijn maar ook o zo ondeugend.

Iedereen fijne feestdagen gehad? Wij hebben het gezellig gehad. Bij mijn ouders was het leuk en met kerst ook (2e kerstdag lekker thuisgebleven) en met oudjaar zijn we naar vrienden geweest. Was allemaal erg gezellig. Nu zijn we weer aan het bijkomen, is ook wel nodig.

Femke en Luuk hebben vorige week een paar onrustige nachten gehad; de ene nacht lag Femke bij ons in bed (had oorpijn, moest steeds hoesten en jammerde maar wat de hele tijd) de nacht erop lag Luuk tussen ons in (wilde absoluut niet meer in bed liggen, was panisch als ik hem weer naar bed bracht, dan klampte hij zich echt aan me vast)

Maar vanaf 30 december ging het weer goed gelukkig.

Gaat alles goed met jou Metis? Nog een paar maanden, je bent nu over de helft... dan lijkt het opeens zo snel te gaan vind je niet?

groetjes!
Iedereen een heel gelukkig 2011 gewenst!

Hier ook erg leuke feestdagen gehad. Eerste kerstdag naar mijn ouders geweest en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag weer naar huis, eind van de middag kwam vriendin en hebben we lekker gegourmet. Wat ook erg gezellig was. Daarna lekker een weekje vakantie gehouden met z'n drietjes. Niets bijzonders gedaan hoor, lekker gerelaxt, spelletjes gedaan etc.

Met oud en nieuw waren we thuis. Lekker uitgebreid hapjes gehaald en gemaakt voor 's avonds. M had kinderchampagne meegenomen Dus 's nachts om 12 uur hebben we met z'n drietjes geproost en heerlijke appelchampagne op haha. Eva vond het geweldig allemaal, sowieso al dat ze midden in de nacht uit bed was natuurlijk, maar ook het vuurwerk vond ze geweldig mooi.

Vanmiddag onze laatste oliebol voorlopig op.

Verder alles goed hier. Baby is erg druk, houdt me toch regelmatig wakker. Plus dat baby op de een of andere manier mijn blaas als stootkussen gebruikt en ik dus af en toe om de 3 minuten het idee heb dat ik uit elkaar knap, zo nodig dat ik moet plassen, wat dus dan helemaal niet zo is. Volgende week maandag de eerste groeiecho, dus ben erg benieuwd!

Gaat inderdaad erg snel hoor. Verbaas me er steeds weer over. Wat ik altijd heb is dat voor mijn gevoel die eerste 12/13 weken voorbij lijken te kruipen en dan ineens gaat het best rap.

Eva is ook toe aan de basisschool, herkenbaar wat jullie daarover schrijven. Alleen moet zij nog wachten tot september, dan begint zij pas. Ze heeft er echt ontzettend veel zin in en we merken ook echt dat ze zich af en toe echt verveelt op de opvang.

Aankomend weekend viert mijn moeder haar verjaardag. Eva is dus net druk aan het knutselen geweest om wat voor oma te maken.

Zometeen lekker op tijd eten, Eva in bad en mooi op tijd naar bed. Morgen voor t eerst weer naar de opvang dus ze zal wel weer moeten wennen aan het vroege opstaan. Vanmorgen kwam ze er ook pas 0915 uit en dat was beetje standaard tijd voor haar in de vakantie, de uitslaper!

Feetje: thee is goed, gezellig!
Hoi allemaal,

ik wil jullie nog een gezond en gelukkig 2011 wensen.

ik zit nog weinig achter de pc omdat Izabel en Rozalie keelonsteking hebben. ze drinken erg weinig en als ze drinken duurt het zo lang voor dat ze de fles op hebben. borstvoeding is niet meer. hadden ze geen geduld meer voor. gelukkig zijn we wel aan de beterende hand door de ab-kuur.

verder groeien ze als kool, slapen ze goed en lachen ze hele dagen.

Zoë is echt groot aan het worden. Haar fantasie is echt heel groot. praat ze hele zinnen. doet ze ons iets te vaak na. ook in negative zin..oeps. Ze is zindelijk behalve 's nachts. Ze is idd ook echt toe aan school.

ik ga maar snel naar mijn bedje morgen weer een drukke dag.

sorry voor ego bericht....groetjes Marianne
Ook allemaal de beste wensen!

Marianne en Deetje leuk om jullie weer even te lezen!

Wij hebben ook een herelijk Kerstvakantie en O& N gehad. Ben nu opeens heeel druk met regeldingetjes, we gaan over 2 maanden al trouwen. Dat gaat nu opeens heel hard zeg..

Verder zit ik hier al helemaal kant en klaar om naar de sportschool te gaan ( hoeze goede voornemens..) Maar er ze hebben bij wijze van uitzondering geen plek in de dreche daar, grrrr...

Verder ga ik zo met Fiene naar de dokter, heb het idee dat ze niet helemaal goed hoort. hoop dat ie wat kan vinden..

Verder geen spannende dingen hier ( prima ook!).

Groetjes!
Gaat Eva dan pas in het nieuwe schooljaar beginnen? Femke ook hoor, maar die is van 23 juli, dus in de vakantie jarig. Maar goed, ik weet helemaal niet wanneer de scholen eindigen en misschien is het alleen maar verwarrend dat ze dan een paar keer voor de vakantie moet en daarna een hele vakantie niet.

Voor Femke hebben we nu een paar weken kinderdagverblijf verlengd. Ze gaat 14 augustus voor het eerst naar school, dan beginnen de scholen hier weer.

Wij zijn gisteren uit eten geweest met vrienden, was erg gezellig. Mijn ouders hebben opgepast en hebben hier ook geslapen omdat wij laat weer thuis kwamen.

Verder heb ik nog een nieuwtje.....ik ben zwanger!

Ik heb vrijdag een test gedaan en daar kwamen 2 streepjes tevoorschijn. Gisteren nog een digitale en daar stond zwanger op (1-2 weken) Ja, dan is het opeens echt...

We hadden besloten om tot het eind van vorig jaar geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Zou ik zwanger raken dan zou het leuk zijn, zo niet, dan zouden we dit jaar voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken en het bij 2 houden.

Nu ben ik dus in "de laatste ronde" zwanger geraakt...

Het dringt nog niet helemaal tot me door en eigenlijk heb ik ook weer te vroeg getest, morgen of overmorgen zou ik eigenlijk pas ongesteld moeten worden. Dus we wachten nog maar even af....

Ik heb het mijn ouders nog niet verteld (niet dat dat zo raar is als je het nog maar een dag weet). Eigenlijk zie ik er stiekem een beetje tegenop om het te vertellen omdat ik niet weet hoe ze gaan reageren...of eigenlijk omdat ik bang ben dat ze niet al te enthousiast zullen reageren. Ze vinden 2 al druk genoeg. Nou moeten wij dat natuurlijk weten maar het zou niet leuk zijn als ze niet al te enthousiast reageren.

Nou goed, ik wacht eerst nog maar eens een weekje af en dan zien we wel weer verder.

Hoe gaat het met Fiene haar oortjes? Wat zei de dokter?

Wauwiiiiiiiiiie Peetje wat een verrasssing!!! Wat leukk!!!!

Ik had het ook niet zien aankomen maar daardoor des te leuker toch? Vind ik wel!

Ik kan me de angst van de reactie van je ouders voorstellen, om dezelfde reden lopen mijn ouders niet zo warm van het iedee dat wij hier een tweede zouden willen... maar ik denk dat als het puntje bij paaltje komt je ouders toch echt wel blij zijn!

Fiene hoort idd niet helemaal goed, vocht achter de trommelvliezen.. Gaat als het goed is vanzelf over en anders buisjes. Heel veel kindjes schijnen het trouwens te hebben ...
Wauw Peetje, gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing zeg. Is het al een beetje geland of nog erg onwerkelijk?

UM: Hoor je inderdaad vaak, vocht achter de trommelvliezen. Hoe lang moeten jullie het nu aankijken dan of het vanzelf overgaat? Heeft Fiene er verder geen last van qua pijn oid?

Hier alles goed. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en alles was dik in orde. Ze kon geen metingen verrichten met de echo want de kleine was ontzettend druk aan het bewegen en spartelen. Was wel grappig want de kleine keek ons recht aan zeg maar, lag met gezicht naar buikwand gericht. Nu over 3 weken weer terug en dan gaan ze opnieuw een poging doen om kleine helemaal op te meten. Hopelijk ligt kleine dan wat stiller.

Met Eva ook alles goed. Ze gaat als een tierelier en ik vind dat je nu zo goed merkt hoe groot ze al worden, hebben jullie dat ook? Pfff, gaat wel erg rap allemaal nu hoor.

Afgelopen zaterdag de verjaardag van mijn moeder gevierd, was ontzettend gezellig. Hele drukte want met complete gezin zijn we met een man of 30. Ouders hadden dan ook een zaaltje gehuurd. Eva had daar nog wel een ongelukje, ze was met achternichtje met tafelvoetbal aan het spelen en kreeg ze zo'n poot tegen haar voorhoofd. Gevolg: klein sneetje en heel grote bult.
peetje gefeliciteerd.....super leuk. Idd erg druk met drie maar beter te doen als ze achter elkaar komen dan 2 tegelijk.

UM: vervelend dat fiene slecht hoort...hopelijk gaat het snel over.

Metis: wat fijn dat de kleine het zo goed doet. ik vond het ook zo leuk al die echo's ik had ze om de week met de 2ling.

ik ga gauw weer verder...........gr. marianne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven