Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Ja, op zo eentje.
En daarna gaan jullie allemaal samen op wintersportvakantie? Of gaat ze met zwager mee

Slaap lekker straks, na al die caffeine.

Wij krijgen zondag een boel bezoek, maar het weer wordt geloof ik weer net zo bezoekvriendelijk als laatst met Pluis' verjaardag. Even hard nadenken wat we met de boodschappen doen.

Ank, stond het huis er nog toen je vanmiddag thuis kwam?
Ooooooo, over wintersportvakantie gesproken: volgend voorjaar, jawel, gaat Remma ook!!!

Joegei
Ik denk dat je nu dan naar de appie moet Mif.

Geen wintersport in de planning. Dat schijnt haar niet te deren, ze vindt het gewoon leuk om op skies op die baan te staan. Prima toch?

(met zwager mee had ik trouwens ook bedacht alleen gaat hij altijd 3 weken, dat is een beetje lang )
Ga jij wintersporten Remma? De rest van de familie ook?
Ja, de rest ook. Met vriend van Remman. Die wil graag weer eens op wintersport, en ik wilde altijd graag, maar Remman houdt er niet zo van. En dus gaan we met zijn allen, en gaat Remman maar wandelen ofzo
Oh, mogen wij dan ook mee, en dat Remman dan op het pluizenkroost past?
Nou, ummmm, kweenie. Want uh mijn kroost gaat in skiklasje, uhuh, enne Remman is denk ik heeeeeeeeeel blij dat ie dan zijn handen vrij heeft

Dan gaat ie winterse plaatjes schieten nl.
Pluis wil wel helpen plaatjesschieten hoor

Man is trouwens ook niet zo gek op skieen, dus vorig jaar ben ik een lang weekend zonder hem bij een vriendin in een skigebied op bezoek gegaan. Misschien dat zoiets volgend jaar wel weer kan.
Ik zou graag gaan maar vond ze tot nu toe te klein om in een klasje te gaan dus dan moet je met iemand samen maar onze beoogde vakantiepartners konden niet en nu hebben we een hele dure vakantie geboekt voor van de zomer en hebben we geen geld voor wintersport.
Dat zou toch moeten kunnen lijkt me.

Ik wil graag dat de kinderen ook meegaan, om te skieën. Om het te leren.

Ik ga zelf trouwens wel eerst een cursusje volgen hier in de stad. Zo ben ik dan weer wel.
quote:remma schreef op 08 januari 2010 @ 22:18:

Ik ga zelf trouwens wel eerst een cursusje volgen hier in de stad. Zo ben ik dan weer wel.Ik zie je al op ski's aan de slag gaan midden in Remmastad
Tis zo leuk wintersport, dat sfeertje. En ook dat je iedere dag als lunch een bord pasta kunt eten zonder dik te worden, ski je er toch weer af

Ik ben Pamman kwijt. Al sinds kwart voor 8
quote:Miffy schreef op 08 januari 2010 @ 22:22:

[...]

Ik zie je al op ski's aan de slag gaan midden in Remmastad Dat kan nu makkelijk
quote:Pammie schreef op 08 januari 2010 @ 22:23:

Ik ben Pamman kwijt. Al sinds kwart voor 8

Met Pasen gingen wij lunchen bij schoonfamilie. We waren een beetje laat, en toen we van de snelweg af kwamen, ging mans telefoon. Het was zijn broer: of we als we er waren even snel naar zolder wilden doorlopen, want daar zaten hij en neefje van 5 al heeeel lang verstopt, maar niemand van de mensen die er al waren had ze nog gemist.

Kijk eens op zolder, dus
quote:Miffy schreef op 08 januari 2010 @ 22:27:

[...]

Met Pasen gingen wij lunchen bij schoonfamilie. We waren een beetje laat, en toen we van de snelweg af kwamen, ging mans telefoon. Het was zijn broer: of we als we er waren even snel naar zolder wilden doorlopen, want daar zaten hij en neefje van 5 al heeeel lang verstopt, maar niemand van de mensen die er al waren had ze nog gemist.

Kijk eens op zolder, dus
Ik zou 'em gewoon een smsje sturen.

Hij ligt bij Mini in bed, daar heb ik hem voor het laatst gezien.
Stuur dan maar geen sms. Dan maak je mini nog wakker.

Ik ging gisteren Wie is de mol kijken. Remman kijkt daar normaal nooit naar, ging dan boven compjoeteren, maar nu zei hij, zullen we samen kijken? (in het kader van geinteresseerd zijn in elkaar ofzo ). Maar hij deed net aan het eind van de aflevering zijn ogen weer open en mompelde slaperig: "Hee, jij zei al aan het begin dat zij eruit zou gaan, hoe wist je dat?"
Lief hoor, dat hij samen wilde kijken. Ik maak 'em mooi niet wakker want dan kan ik House niet afkijken.

Ik werd van de week naar bed gestuurd omdat hij iets vechterigs ging kijken en hij weet dat ik daar een godsgruwelijke hekel aan heb. Hij werd helemaal sjaggie dat ik niet meteen naar boven rende
Pamman zal wel lekker uitgeslapen zijn dan, morgenochtend.

(En Remman vanmorgen ook )

Pluis zat vanavond aan tafel strak te kijken naar de hand waarmee hij zijn vork vasthield. Toen die vork in zijn mond verdween, keek hij dus heel scheel. Het zag er heel erg grappig uit, vonden man en ik, maar Pluis snapte er natuurlijk helemaal niks van, dus deed ik maar even voor hoe scheel kijken eruit ziet. Pluis rolde zo ongeveer van zijn stoel van het lachen, en ik heb nog de hele avond scheel moeten kijken
Hahahah, wat lief, Miffy. Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk, naar hoe het konijntje eruit ziet vandaag de dag. Heb je nog recente foto's?

Of staan die al op AK?
Pluis heeft wel humor

Het werd tijd dat Pamman eens wat slaap inhaalde, sinds we 736487634 kanalen hebben komt hij helemaal niet meer naar bed
Ik ga trouwens ook. Maar eerst mijn kruikje maken.
Volgend voorjaar als ik komend voorjaar of volgend jaar voorjaar Remma? Leuk hoor, wintersport, ik heb het nog nooit gedaan en het leek me ook nooit zo, maar moet zeggen dat ik nu met al die sneeuw ook wel zin krijg om te leren skieen. Ik denk dat het misschien ook wel iets voor Limoen is, die sleet ook zonder enige terughoudendheid berg(jes) af. Mandarijn weet ik niet zo. Man is al eerder geweest dus die zou ook wel willen denk ik.

Wij hadden nieuwjaarsreceptie van mijn werk, zijn met de bus geweest, hadden we geen bob nodig, kinderen waren ook mee. Die hebben zich tegoed gedaan aan de bakjes chips, bitterballen, stokbroodjes brie etc.. Daarna nog naar de mac, vonden ze ook leuk maar aten bijna niets (meer) en om 21 uur lagen ze pas in bed. Wel gezellig vind ik, af en toe s avonds met de kindjes de stad in. Worden ze altijd zo lekker hotel de botel van.

Moest erg lachen om dat verstop verhaal van neefje van Miffy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven