Ik voel me even alleen

12-10-2011 19:01 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topictitel al zegt voel ik me op dit moment even erg alleen. Ik heb ruzie met mijn vriend (lange-afstandsrelatie) en ik heb geen zin om iemand te bellen oid. Misschien kunnen jullie mij een beetje afleiden .
Hoeveel jonger?? Ehhh gtst kijken, lekker oppervlakkig, altijd goed ;-)! En verder geen idee nog!! Dna onbekend is idd altijd wel leuk.. Hmm goeie tip!
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 19:24:

Wijn drinken, jezelf heel zielig vinden, bridget jones kijken en beseffen dat het allemaal best wel goed komt ;-)!Mijn vent is ook heel ver weg, ik zit lekker aan de wijn en ren zo nog even naar de super, voor een lekker koekje bij de thee! Samen theeleuten??
Oh DNA onbekend heb ik vorige week ook gezien, mooi programma!
Mijnes is helemaaaal ver weg, want die is er (nog) niet ;-)! Mag ik wel mee theeleuten? :-D
Tuurlijk! Voorkeur voor een smaakje?
Die fles wijn gaat inderdaad over een uur open. Nu nog ff thee zetten, goed plan dapperedoda. Heb alleen geen koekjes..

@runrunrun over dat patiencen: wauw !

Jullie maken me alweer aan t lachen, dat doet me goed
Yeah! Citroen :-)!!
Hahaha nou het doet mij weer goed dat het jou goed doet! Ja dat patiencen was echt een record... Maar het hielp wel hahaha!! En dan een afspraak met mezelf, geluid van mn telefoon uit en om de 3 potjes mocht ik kijken... Heb nog nooit zo snel 3 potjes gespeeld hahahaha
Oh mooi die vind ik ook lekker! Welk koekje zal ik eens halen...................
Space koeken!!! Of oreokoekjes met chocola... Offfff chocolate chip cookies??
Idd, je moet wat vinden om jezelf te weerhouden van het doen van dingen waar je later spijt van krijgt!

Groene thee citroen! En als ik naar een supermarkt zou gaan zou ik kiezen voor......... ehm....... glacé koeken denk ik. Of chocolade nobo-spritsen.
Oh spritsen met chocola! Klinkt goed!

Wat zijn space koeken?
Ohhhhh glacekoeken........ Hou op, anders ga ik straks nog in mn pyjama naar de supermarkt en dan is er helemaal geen vent meer die interesse in me heeft hahahaha
Wat is glacé ook alweer, zijn dat roze koeken?
Ik ben geen groot fan van de spacekoeken eigenlijk.... Te taai.
Spacekoeken zijn die dunne koeken met chocola erom heen en caramel er tussen.......... Per stuk verpakt, hadden ze voor mij niet hoeven doen hahaha
oeps, ik heb die glacé's gegoogled, idd roze! gevaarlijk!!!!!! Weet je wat ook gevaarlijk is? Negerzoenen! (Oh sorry... Buys zoenen...)
Ohhh idd!!!!! Hahahaha die zijn ook lekker....
Of, chocolade kruidnootjes..

getsie, die roze is toch lekkerder om te zien!
Haha bah!!!!
Ik heb vorig jaar pepernoten van bolletje gekocht en die smaakten niet helemaal top. Dus ik dacht, ik ga ze voor de lol eens terug sturen. Wat denk je? Kreeg een doos met daarin een kilozak gewone plus een zak truffelkruidnoten!!! En die laatste waren errug lekker!
Ik zag pas yoghurt-chocolade kruidnootjes.. Dodelijk..... Of suikermuizen (die van Sinterklaas).

@ runrunrun, hou je in! Doe ik ook ;). In pyama over straat lijkt me niet zo verstandig :p
Ik hobbel even naar de super, voordat GTST begint! Wie zet de thee klaar??
Ik ga NU naar de keuken lopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven